Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uus maalivahti hakusessa, ja kiinnostais kuulla kokemuksia näistä maalivahdeista boostattuna tai ilman:
- R. Luongo
- M. Smith
- P. Rinne

Noita tekis mieli kokeilla, mutta saa niitä muitakin ehdotella! Mun puolustuspelaaminen on niin heikkoa, että todellakin tarvis hyvän maalivahdin.. :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uus maalivahti hakusessa, ja kiinnostais kuulla kokemuksia näistä maalivahdeista boostattuna tai ilman:
- R. Luongo
- M. Smith
- P. Rinne

Noita tekis mieli kokeilla, mutta saa niitä muitakin ehdotella! Mun puolustuspelaaminen on niin heikkoa, että todellakin tarvis hyvän maalivahdin.. :D

Smithistä on jäänyt itselleni todella huonot muistot, ei saanut rantapalloakaan kiinni.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uus maalivahti hakusessa, ja kiinnostais kuulla kokemuksia näistä maalivahdeista boostattuna tai ilman:
- R. Luongo
- M. Smith
- P. Rinne

Noita tekis mieli kokeilla, mutta saa niitä muitakin ehdotella! Mun puolustuspelaaminen on niin heikkoa, että todellakin tarvis hyvän maalivahdin.. :D

Älä tuommosia. Joku alle 10k:n HL veska maaliin, jollet Piispaa halua käyttää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelipäivä nro3

Turpaan on tullut, voittoja tullut todella vähän verrattuna siihen kun viimeksi "aktiivisesti" pelasin.

P. Rinne on itsellani normaalina korttina maalissa, boostaan yleensä vain veskarin matsiin, pitäiskö kokeilla ilman boostauksia vai mitä mieltä olette. Että miten EA arpoo vastustajat?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä maalissa nyt C. Anderson ja ottanut todella hyvin kiinni. 7 pelin tappioputki muuttui 11 pelin voittoputkeksi kun tuon pistin maaliin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lisää synkropellejä: JAWS-SAW

Oli mun ensinmäinen tässä versiossa. Ajattelin kerätä listaa nyt silla kyrsi hieman, kun johdin 5-1 toisen erän keskivaiheilla ja äijä alkaa nakkeleen kiekkoo katsomoon. :mad:

JAWS-SAW
ileex
Vesa85
MW31984
Healt
naniJani
kolo2502
(DmG_wenkku) ? <-Ei varmaa tietoa
leisteison
JJESC
I_supbro_I
vasplad
Freeamigos
VilliAasi
Mulis175
StiquFIN
Waltzuuh
patflex
Tomek-11
smaaki
Pullonhenki
caresandbears
MelartinMela
I-Filppula-I
Jesssse123
Turpe_
I SupBro I
hellicek
TeMe311
nakkenakuttaja28
Vapenicek
Matsa93
Pachka74
axsuu
Santse93
Linta_X
TimbeXelite
Persusta95
smaaki
odesking
MeriMax_87
Honzicek1992

Siinäpä olis hieman listaa, sanokaa ketkä puuttuu niin voin lisätä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lisää synkropellejä: JAWS-SAW

Oli mun ensinmäinen tässä versiossa. Ajattelin kerätä listaa nyt silla kyrsi hieman, kun johdin 5-1 toisen erän keskivaiheilla ja äijä alkaa nakkeleen kiekkoo katsomoon. :mad:

...

Siinäpä olis hieman listaa, sanokaa ketkä puuttuu niin voin lisätä.

Siinä taas näkee kuinka paljon pellejä tästä pelistä löytyy. Suurin osa vielä suomalaisia, pilaa meidän maineen... EA sais alkaa oikeasti tekemään tolle jotain!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lisää synkropellejä: JAWS-SAW

Oli mun ensinmäinen tässä versiossa. Ajattelin kerätä listaa nyt silla kyrsi hieman, kun johdin 5-1 toisen erän keskivaiheilla ja äijä alkaa nakkeleen kiekkoo katsomoon. :mad:

JAWS-SAW
ileex
Vesa85
MW31984
Healt
naniJani
kolo2502
DmG_wenkku
leisteison
JJESC
I_supbro_I
vasplad
Freeamigos
VilliAasi
Mulis175
StiquFIN
Waltzuuh
patflex
Tomek-11
smaaki
Pullonhenki
caresandbears
MelartinMela
I-Filppula-I
Jesssse123
Turpe_
I SupBro I
hellicek
TeMe311
nakkenakuttaja28
Vapenicek
Matsa93
Pachka74
axsuu

Siinäpä olis hieman listaa, sanokaa ketkä puuttuu niin voin lisätä.
Jesssee123 on sama kaveri ku tuo I-Filppula-I :)
TONZA38 Kato kuka löytyy listasta, sun sydänystävä DMGWENKKUS, joko uskot että kaveris tekee synkrovirhettä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lisää synkropellejä: JAWS-SAW

Oli mun ensinmäinen tässä versiossa. Ajattelin kerätä listaa nyt silla kyrsi hieman, kun johdin 5-1 toisen erän keskivaiheilla ja äijä alkaa nakkeleen kiekkoo katsomoon. :mad:

JAWS-SAW
ileex
Vesa85
MW31984
Healt
naniJani
kolo2502
DmG_wenkku
leisteison
JJESC
I_supbro_I
vasplad
Freeamigos
VilliAasi
Mulis175
StiquFIN
Waltzuuh
patflex
Tomek-11
smaaki
Pullonhenki
caresandbears
MelartinMela
I-Filppula-I
Jesssse123
Turpe_
I SupBro I
hellicek
TeMe311
nakkenakuttaja28
Vapenicek
Matsa93
Pachka74
axsuu

Siinäpä olis hieman listaa, sanokaa ketkä puuttuu niin voin lisätä.
Santse93
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

500k vielä puckseja jäljellä. saa tinkii siit normi 35e 30e. Pankkeina käy nordea ja danske. YV:TÄ täällä...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jesssee123 on sama kaveri ku tuo I-Filppula-I :)
TONZA38 Kato kuka löytyy listasta, sun sydänystävä DMGWENKKUS, joko uskot että kaveris tekee synkrovirhettä?

Siis ihan oikeesti, tontzaa sano et kaveri astui palvelukseen maanantaina ja teki sua vastaan keskiviikkona synkron, vaikkei ollut pelannut 4.1 jälkeen?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jesssee123 on sama kaveri ku tuo I-Filppula-I :)
TONZA38 Kato kuka löytyy listasta, sun sydänystävä DMGWENKKUS, joko uskot että kaveris tekee synkrovirhettä?

Itse poimin omaan listaan DmG_wenkun kun sinä asiasta täällä mainitsit. Kuitenkin laitoin sulkuihin ja kysymysmerkillä, kun hieman ristiriitaista tietoa tuli muualta...

En tiedä kopioitko Petri siitä listasta tuon nimen vai olitko jostain muualta vielä kuullut tuolle väitteelle vahvistusta? Eli ei nyt Elmeri välttämättä kannata alkaa huutelemaan tuosta..
 
Ylös Bottom