Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moi, olisiko kukaan halukas lendailemaan joukkueita kohta/illemmalla? Yhteydenoto täällä tai psn: miitse
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itelläkin tuli normi Scrivens pakasta. Saa nyt nähä jaksaako alkaa pulaamaan EA:n kanssa yhden kortin takia.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika paha. Itse sanoisin Giroux koska kätisyys täsmää (ja tykkään enemmän IRL). Zetterberg silti varmaankin tässä pelissä snadisi parempi pelaaja pelata. Valtaosa vastaa varmaankin Zetan. Ja onhan se vähän halvempikin.
Voi olla että zetan ostan!:)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itelläkin tuli normi Scrivens pakasta. Saa nyt nähä jaksaako alkaa pulaamaan EA:n kanssa yhden kortin takia.

Eikös tuohon ollu joku kikka että laittaa sen vaihtopakkaan, käynnistää pelin uudestaan niin se on muuttunut? Vai mitä lienen lukenu...

Anyway, tuo on vissiin aika haluttua tavaraa (500k-1M) että kyllä mä ainakin vähän kontaktia sinnepäin ottaisin... ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuka olisi hyvä vasen pakki tarkalla laukauksella? HL Garrisonin tai HL Niskasen vierelle pitäisi keksiä joku. Hinta Max 50k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juuriki näin.. Ite nostin normi Scrivensin pakasta ja se muuttu sitte MS Scrivensiksi :)

Mullakaan ei toimi tuo EAn foorumi, joillaki kuulemma toimii, sitä en kyllä käsitä miten se joillaki toimii...

HEEI
mite sait muutettuu ton scrivenssin ms versioon????

ite koitin tota jonkun mainitsemaa temppua että laittaa vaihtopakkaan ja käynnistää pelin ja/tai koneen uudestaan, niin ei kuitenkaan toiminu
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

HEEI
mite sait muutettuu ton scrivenssin ms versioon????

ite koitin tota jonkun mainitsemaa temppua että laittaa vaihtopakkaan ja käynnistää pelin ja/tai koneen uudestaan, niin ei kuitenkaan toiminu


Ite siirsin vaihtopakkaan ja menin pelaamaan pelin, pelin jälkeen olin kirjautumassa ulos hutista niin ilmotti että mulla on määrittelemättömiä kortteja ja siitä löyty MS Scrivens, laitoin sen vaihtopakkaan ja homma selvä.

Btw.. Montako MS Scrivensiä löytyy kaupan puolelta?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei helvetti taas, piti mennä avaamaan yksi tollanen 95k pakka niin 76-85ovr paskaahan sieltä tuli tuutin täydeltä. Paras pelaaja oli T.J Oshie.

Nyt en muuten aivan pysy kärryillä, torstaina (30.1.) tuli nostettua pakasta tavallinen Scrivens. Eli saisiko tuon muka muutettua jotenkin MS-versioksi vai mitä tää juttu täällä oikein on?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei helvetti taas, piti mennä avaamaan yksi tollanen 95k pakka niin 76-85ovr paskaahan sieltä tuli tuutin täydeltä. Paras pelaaja oli T.J Oshie.

Nyt en muuten aivan pysy kärryillä, torstaina (30.1.) tuli nostettua pakasta tavallinen Scrivens. Eli saisiko tuon muka muutettua jotenkin MS-versioksi vai mitä tää juttu täällä oikein on?

31.1 julkastiin Scrivens.

Itekki ostin yhen pakan, 95k:n Tuomo Ruutu maistui!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

95k pakka ja Bogosian paras. Sinne meni viimoset kiekot.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse sain Timosen, Bieksan ja Byfuglienin. Mutta joo, eipä noita pakkoja kannata kiekoilla ostaa :p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ite siirsin vaihtopakkaan ja menin pelaamaan pelin, pelin jälkeen olin kirjautumassa ulos hutista niin ilmotti että mulla on määrittelemättömiä kortteja ja siitä löyty MS Scrivens, laitoin sen vaihtopakkaan ja homma selvä.

Btw.. Montako MS Scrivensiä löytyy kaupan puolelta?

Ihan perus.. koitin ja ei toimi. NOOH yks syy lisää lopettaa tää paska ku saa vaa pään hajoomaan tähän "reiluuteen"
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Löytyiskö joltain Calgaryn Rämö lainattavaksi vielä täksi illaksi? Ainoa ukko joka itseltä puuttuu täydestä kokoelmasta. Jos joku haluaa lainata niin laittaa sitten yv:tä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo itse avasin myös ton 95k pakan ja tadaa kaikki pikamyyntiin.. Paras pelaaja? Kaikki niin surkeita, että tuskin kukaan.. Ehkä Eric Cole!! boom
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

osaaks joku sanoa onko mitään tehtävissä ku koittaa pelata huttia niin ensin hokee moneen kertaan että "Hockey ultimate team - joukkueesi tiedonsiirrossa vastustajallesi tapahtui virhe, yritä myöhemmin uudestaan" sen jälkeen sanoo joko "yhteys vastustajaan katkesi" tai "vastustaja poistu ottelusta". Nettiyhteys tulee ensimmäisenä mieleen mutta pelissä toimii aivan moitteettomasti.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

osaaks joku sanoa onko mitään tehtävissä ku koittaa pelata huttia niin ensin hokee moneen kertaan että "Hockey ultimate team - joukkueesi tiedonsiirrossa vastustajallesi tapahtui virhe, yritä myöhemmin uudestaan" sen jälkeen sanoo joko "yhteys vastustajaan katkesi" tai "vastustaja poistu ottelusta". Nettiyhteys tulee ensimmäisenä mieleen mutta pelissä toimii aivan moitteettomasti.

Itsellä käy usein samalla tavalla. Se yrittää varmaan yhdistää toiseen pelaajaan jonka kanssa netit eivät jostakin syystä käy yks yhteen. Odottelen sen aikaa että vastustaja olisi mahdollisesti löytänyt toisen vastustajan ja kokeilen uudelleen. Yleensä itsellä toiminut, tai sitten se on vaan taikauskoa :)
 
Ylös Bottom