Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sen verran tuosta ykköskenttä hommasta, että itelläni on HL Ovie - HL Crosby - HL Malkin ykköskenttä. Pelasin tänään jotain ruottalaista vastaan ja ei perhana kun ei taas omat liikkunu minnekkään ja ihan törkeet handicapit oli kaverilla, KAIKKI poket osui ja itellä ei mitään ja sit lisäksi kaveri vaan painaa ja painaa kiekko lavassa vaikka tyyliin kolme jantteria koittaa taklata sitä HL Chara mukaan lukien. No hävisin vissiin 5-1 tjms. Ruinasin jantterilta friendly revanssia kun niin sikana jäi kiristämään. Onneks suostui ja pöläytin sen sitten kun pelikin oli tasaväkistä.

Ei siis ole tarkoitus puolustella tuota synkroilijaa mitenkään, lähinnä vaan sitä että ei se perhana aina ole edes omista taidoista ja super ykkösnyrkistä kiinni se homma. Mut tämä nyt on puitu jo sata kertaa. Se, että jos nyt niillä ripulijengeillänne satutte tuommosen staratiimin voittamaan niin ei siinä hyvänolontunteessa kannata kovin pitkään kylpeä... Kaikki ei välttämättä ole aina sitä miltä se näyttää. ;)

Tämä on kyllä niin tuttu tunne ja sitten kun varsinkin niin monet suomalaiset pelin jälkeen soittavat suutaan kävipä pelissä miten tahansa. Ja siihen vielä se perus että samantasoisilla jenkillä veis 10-0. Niinpä mitäs sitten kun se Boedker ei enää pienellä hipasulla viekään kiekkoa Charalta ja nämä kaiken maailman Boedkerit sitten pysähtyvät Charan taklauksiin eivätkä vaan pienen horjahduksen jälkeen jatka matkaa menemättä kiekkoa. Tai kun potg Karlsson saakin Heatlyn kiinni läpiajosta ja vastustajan Regehr ei enää luistelekaan juuri vaihdosta tullutta potg Ovechkinia kiinni :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Alkaa kyllä pikkuhiljaa vituttamaan toi ku JayBouwmeesterit ja co. polkee mun Kesselin ja Radulovin kiinni joka matsissa :D Muutenkin alkanut tulemaan reilusti turpaan kun jengi vähän parantunut, ei vaan uppoa sisään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Alkaa kyllä pikkuhiljaa vituttamaan toi ku JayBouwmeesterit ja co. polkee mun Kesselin ja Radulovin kiinni joka matsissa :D Muutenkin alkanut tulemaan reilusti turpaan kun jengi vähän parantunut, ei vaan uppoa sisään.

Toi on niin tota perus tasotuspaskaa.. Itelläni nyt 42 ottelun voittoputki ja tuntuu että mitä pidemmälle mun voittoputki jatkuu, sitä vaikeemmaks pelit tulee, vaikka pelaiskin ihan rupusakkeja tai rupupelaajia vastaan. Nyt parit viime pelit ollu aivan karseeta kuraa, saa jotain hikisiä yhen maalin voittoja vaikka dominois pelejä huolella. 2 ja puol erää saa vedellä päin lasista pleksiä maalikehikon sisällä, sittenku saa sen yhen tsägällä nii sen jälkee uppoo toinen jo huomattavasti helpommin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käykös kenellekkään muulle vastaavaa: nyt on joka päivä vähintään kerran tullut seuraavanlainen tilanne, teen normaalisti maalin ja heti kiekon ylitettyä maaliviivan peli hyppää viimeisimpään aloitustilanteeseen ja maalia ei siis täten merkata ylös. Tänään meinas hirttää kiinni kun oli tiukka matsi menossa, 5min jäljellä ja olen häviöllä 0-1, teen maalin ja sitten tapahtuu tuo kuvaamani tilanne. Onneksi sain vielä pari minuuttia myöhemmin pelin tasoihin ja voitin jatkoajalla.

Onko tää nyt taas joku vastustajan tekemä kikkakolmonen vai ihan sattumanvaraista, että koska tämmöinen tapahtuu? Ja onko siis tapahtunut muille? Lisääntynyt omissa peleissäni viime aikoina hurjasti. Yleensä ei kerkeä edes alkaa maalisummeri/laulu soimaan kun tämä tapahtuu, tosin viimeisimmässä tapauksessa ne kerkesivät alkaa soimaan.

PS. ja tuo täälläkin mainittu käyttäjä MW31984 on sitten synkroilijoiden pahimmasta päästä, eilen tuli vastaan ja en tajunnut lähteä valikossa pois joten ladoin ekaan erään 3-0 taululle ja toisen erän alusta lähti hakeen synkrovirhettä, sain pelattua aikaa vikan erän viimeselle 5minuutille ennen kun onnistui. Sittenhän sieltä tulikin n.5 viestiä postilaatikkoon kun hän viimein siinä onnistui ja sieltähän haukuttiin kaikki mahdollinen mitä hänen mieleen juolahti. Vttu että nää on säälittäviä tyyppejä. Kaverilla muistaakseni joukkueen nimi sama kuin käyttäjä ja käyttää Islandersin logoa ja paitoja, varokaa.
Eikö ole muka oikeasti muille käynyt tätä? Itselleni nyt varmaan lauantai-maanantai välillä kolmeen kertaan tapahtunut. Yks saatanan bugi koko tää peli... Silti täytyy pelailla kun ei oo mitään muutakaan kiinnostavaa.

Ja taas yks synkroilija lisää: Abraham-man77 . Menin viimesellä minuutilla johtoon niin kovasti yritti viä vikalla 45s tehä mutta onnistuin sinnitteleen loppuun ilman että onnistui.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käykös kenellekkään muulle vastaavaa: nyt on joka päivä vähintään kerran tullut seuraavanlainen tilanne, teen normaalisti maalin ja heti kiekon ylitettyä maaliviivan peli hyppää viimeisimpään aloitustilanteeseen ja maalia ei siis täten merkata ylös. Tänään meinas hirttää kiinni kun oli tiukka matsi menossa, 5min jäljellä ja olen häviöllä 0-1, teen maalin ja sitten tapahtuu tuo kuvaamani tilanne. Onneksi sain vielä pari minuuttia myöhemmin pelin tasoihin ja voitin jatkoajalla.

Onko tää nyt taas joku vastustajan tekemä kikkakolmonen vai ihan sattumanvaraista, että koska tämmöinen tapahtuu? Ja onko siis tapahtunut muille? Lisääntynyt omissa peleissäni viime aikoina hurjasti. Yleensä ei kerkeä edes alkaa maalisummeri/laulu soimaan kun tämä tapahtuu, tosin viimeisimmässä tapauksessa ne kerkesivät alkaa soimaan.

Tuo bugi tai ominaisuus on ollut pelisarjassa ainakin nhl12:sta asti. Johtuu tietääkseni siitä, että jostain syystä tilanne menee eri tavalla kaverin pelissä kuin omassasi. Eli vaikka näit että teit maalin niin vastustajasi näki kiekon pomppivan ohi. Sitten palataan edelliseen aloitukseen. Parannusta aiempiin painoksiin on tänä vuonna ollut se, ettei ainakaan mun kohdalla ole kertaakaan tullut tämän jälkeen synkronointivirhettä. Eashl-moodissa virhe tapahtuu useammin kun vs-peleissä kun on enemmän yhtäaikaisia pelaajia. Joskus oli videomateriaaliakin tästä kun kaksi eri käyttäjää oli videoinut samaa eashl-peliä ja kyseinen virhe tapahtui. Löytynee youtubesta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Toi on niin tota perus tasotuspaskaa.. Itelläni nyt 42 ottelun voittoputki ja tuntuu että mitä pidemmälle mun voittoputki jatkuu, sitä vaikeemmaks pelit tulee, vaikka pelaiskin ihan rupusakkeja tai rupupelaajia vastaan. Nyt parit viime pelit ollu aivan karseeta kuraa, saa jotain hikisiä yhen maalin voittoja vaikka dominois pelejä huolella. 2 ja puol erää saa vedellä päin lasista pleksiä maalikehikon sisällä, sittenku saa sen yhen tsägällä nii sen jälkee uppoo toinen jo huomattavasti helpommin.

Hyvä,että olette ylivoimasia.Se miksi se peli tuntuu tonzaalla vaikeammalta ja vaikeammalta,taitaa johtua jo enemmän pyssylogisista(psyko) syistä kuin niistä tasoituksista.Tiedostat liiankin hyvin voittoputkesi ja ryhdyt alitajuisesti "puristamaan" kapulaa.Tiedän,eihän tälläistä sovi tunnustaa eli et purista,sovitaan niin.

Tasoituksethan ovat varmaan totta,ovathan? Kaikki niistä jauhaa ja manailee kuinka kauheaa on pelata,on puuroa,on mössöä.Totta.Väitän siitä huolimatta,että sitä enemmän "tasoitukset" aiheuttavat tappioita mitä enemmän niistä jauhaa ja ajattelee.

Olen lopettanut ajattelemisen ja vaikka en mikään "super" tässä olekkaan,niin paljon olen kuitenkin pelannut,että huomaan muutoksen.Toki huonoja pätkiä tulee mutta kuten sanoin,taitavat lopulta johtua vain minusta itsestäni.Niin,toki täällä muut ovat niin kovia,että heistä se ei voi johtua. :)

Itse olet pahin vihollisesi.

-b3lo
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

POTG Selänne tarjolla ja pitkään, jään odottamaan hinnan laskua. Illalla kai pitäisi tulla sitten ne loputkin kortit kisoista.

BhSIOtMCIAAk3He.jpg
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvä,että olette ylivoimasia.Se miksi se peli tuntuu tonzaalla vaikeammalta ja vaikeammalta,taitaa johtua jo enemmän pyssylogisista(psyko) syistä kuin niistä tasoituksista.Tiedostat liiankin hyvin voittoputkesi ja ryhdyt alitajuisesti "puristamaan" kapulaa.Tiedän,eihän tälläistä sovi tunnustaa eli et purista,sovitaan niin.

Tasoituksethan ovat varmaan totta,ovathan? Kaikki niistä jauhaa ja manailee kuinka kauheaa on pelata,on puuroa,on mössöä.Totta.Väitän siitä huolimatta,että sitä enemmän "tasoitukset" aiheuttavat tappioita mitä enemmän niistä jauhaa ja ajattelee.

Olen lopettanut ajattelemisen ja vaikka en mikään "super" tässä olekkaan,niin paljon olen kuitenkin pelannut,että huomaan muutoksen.Toki huonoja pätkiä tulee mutta kuten sanoin,taitavat lopulta johtua vain minusta itsestäni.Niin,toki täällä muut ovat niin kovia,että heistä se ei voi johtua. :)

Itse olet pahin vihollisesi.

-b3lo

Joo kyllä voi osittain johtua ihan tostakin, mutta kuitenkin ekat noin 30 peliä vedin n. 5,3maalia per peli ja n. 1,1 päästettyä per peli (tarkoitan siis tota voittoputkea). Tämän jälkeen tehnyt varmaan enään keskimäärin 3,5, tosin maalejakaan en oo tainnu päästää niin paljoa enää.

Kuitenkin samanlaista hallintaa vieläkin peleissä ollut ja maalipaikkojakin tulee reilusti, mut silti huomattavasti huonommalla prossalla omat starbat laittaa kiekkoa pussiin, jota ei kyllä voi pelkästään laittaa mun "kapulan puristamisen" piikkiin.

Ehkä kuitenkin hieman oon oppinut jo noista "tasotuspeleistä" ja muista kurapeleistä, ennen yleensä hävisin ne yhellä maalilla, nykyisin osaan kääntää tiukatkin pelit voitoksi.

Sulla oli hyvä pointti, mutta ei kaikkea siltikään voi laittaa pelkän henkimaailman piikkiin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvä,että olette ylivoimasia.Se miksi se peli tuntuu tonzaalla vaikeammalta ja vaikeammalta,taitaa johtua jo enemmän pyssylogisista(psyko) syistä kuin niistä tasoituksista.Tiedostat liiankin hyvin voittoputkesi ja ryhdyt alitajuisesti "puristamaan" kapulaa.Tiedän,eihän tälläistä sovi tunnustaa eli et purista,sovitaan niin.

Tasoituksethan ovat varmaan totta,ovathan? Kaikki niistä jauhaa ja manailee kuinka kauheaa on pelata,on puuroa,on mössöä.Totta.Väitän siitä huolimatta,että sitä enemmän "tasoitukset" aiheuttavat tappioita mitä enemmän niistä jauhaa ja ajattelee.

Olen lopettanut ajattelemisen ja vaikka en mikään "super" tässä olekkaan,niin paljon olen kuitenkin pelannut,että huomaan muutoksen.Toki huonoja pätkiä tulee mutta kuten sanoin,taitavat lopulta johtua vain minusta itsestäni.Niin,toki täällä muut ovat niin kovia,että heistä se ei voi johtua. :)

Itse olet pahin vihollisesi.

-b3lo

Joo kyllä voi osittain johtua ihan tostakin, mutta kuitenkin ekat noin 30 peliä vedin n. 5,3maalia per peli ja n. 1,1 päästettyä per peli (tarkoitan siis tota voittoputkea). Tämän jälkeen tehnyt varmaan enään keskimäärin 3,5, tosin maalejakaan en oo tainnu päästää niin paljoa enää.

Kuitenkin samanlaista hallintaa vieläkin peleissä ollut ja maalipaikkojakin tulee reilusti, mut silti huomattavasti huonommalla prossalla omat starbat laittaa kiekkoa pussiin, jota ei kyllä voi pelkästään laittaa mun "kapulan puristamisen" piikkiin.

Ehkä kuitenkin hieman oon oppinut jo noista "tasotuspeleistä" ja muista kurapeleistä, ennen yleensä hävisin ne yhellä maalilla, nykyisin osaan kääntää tiukatkin pelit voitoksi.

Sulla oli hyvä pointti, mutta ei kaikkea siltikään voi laittaa pelkän henkimaailman piikkiin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhuh mikä peli! Kerrankin kääntyi voitoksi :D Peliä 15 sec jäljellä ja vastustaja höntyilee AV:llaan itsensä ulos -> mulle tilaa syöttää kiekko Phaneufille ja Dion tällää suoraan yläkulmaan ja voitto on siinä :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

TriXi_65 alko kans pelleilee. Oli tosin sen verta surkee yritys ettei onnistunu :D Heitti vasta keskialueel katsomoo kiekkoo eli ei tullu ees jäähyä.. Tosin en osaa sanoo et onnistuuko se noinki..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niitähän riittää ja ei käy kuin kiittäminen tätä palstaa. :eek:

Niin jälkikäteen turha viisailla, mut ois vaan pitäny pitää turvat kiinni koko hommasta. Voi jumaleisson jos toi bugi on vielä seuraavassakin.

Koputan puuta, mut itellä ei ole sen yhden ainokaisen jälkeen tullut yhtään vastaan.
 
Ylös Bottom