Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei mutta mistä tunnistan jos joku sitä tekee? Yhden kanssa ottelu keskeyty vikassa erässä kun olin johtoasemassa ja itselle merkittiin tappio vaikka ei edes yhteys katkennu.
Sit ku peli alkaa jumittaan ja hyppiin taaksepäin, on jo myöhästä. Kun synkro on tapahtunut niin tunnistat siitä että ruutuun tulee teksti "Vastustajan kanssa tapahtui synkronointivirhe. Peliä ei merkata leaderboardeille." tai jotain sinnepäin..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites noi "parhaat" maalivahdit eli Lunkka, Quick ja Price on toiminu teillä tässä pelissä? Olis nimittäin tarkotus ostaa joku noista kolmesta :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei niillä ole mitään merkitystä.. Kenelläkään joukkueessasi ei ole merkitystä. Voit kasata sinne vaikka vain Liigan pelaajia ja pärjäät ketä vastaan vaan. Mutta price ainakin iha jees, vaikkakin juuri vaihdoin wardiin joka 5×halvempi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voisko joku vähä selventää tätä asiaa mulle et mulla on toi hutlive lundqvist myynnissä 320k eikä vaan piru vie mee kaupaks? Siis mitä hutlive kortit normaalisti maksaa suhteessa normi kortteihin(Normi henkka 275k) toiha on iha naurettavan halpa? :o :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voisko joku vähä selventää tätä asiaa mulle et mulla on toi hutlive lundqvist myynnissä 320k eikä vaan piru vie mee kaupaks? Siis mitä hutlive kortit normaalisti maksaa suhteessa normi kortteihin(Normi henkka 275k) toiha on iha naurettavan halpa? :o :D

Bishop maksaa 1000 pucks ja on parempi, Missiaen maksaa 5000 ja on parempi. Ei ole mitään järkeä ostaa noita veskareita noin kalliilla.
Toisaalta varmaan joku ostaakin, mutta luultavasti markkinat aika pienet kun ei noi huippuveskarit ole mitään verrattuna pari metrisiin
boostattuihin dopinghirmuihin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nojuujuu mutta silti kun mietitään tota live ja normi kortin eroa hinnassa...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo. Nyt menee hermo ihan just. Mä en enää kestä tätä verkko-ongelmista johtuvaa pelaajien etanamaisuutta. Jumaliste kun ei pelaajat käänny ja ovat hitaita kuin joku Sami Helenius. Ja puhutaan sentään ihan maailmanluokan tähdistä.

Voisiko joku ystävällisesti kirjoittaa nyt "niinkuin idiootille" että miten saisin muutettua NAT-asetuksia siten että nuo perhanan ongelmat sais loppumaan. Oon aika käsi näissä hommissa ja en tiedä uskallanko siltikään tuota alkaa säätämään jottei mene ihan avoimeksi kaikki piuhat.

Soneran yhteys, ollaan "maalla", yhteys toimii noin 13megasena. Laajakaista. Modeemi Zyxel P600-series.

Sen verran olen lueskellut että mulla on tosi paljon ongelmia päästä pelaamaan aina, ja olen 99% vierasjoukkue pelikerroista. Uskoisin tuon olevan se NAT-ongelma, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.

Ps. jos hommat alkaa skulaamaan niin pienimuotoinen palkkio tulossa sille jonka avulla tämän saan ratkaistua. Sanotaan vaikka 20k.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

2.51 ennen pelin loppua tilanne 2-1 minulle ja käyttäjä mikkovirtanen heittää kiekkoo katsomoon ja se on siinä!!!! ***** et ottaa pannuun tällänen saatanan toiminta. Oli eka kerta kun joku tekee tuon 1.divaris, vaikka sitä tullu hakattuu jo kolmen mestaruuden verran. Jos ei ***** pärjää ni ***** vetäkää vaik kätee ennenku alatte pelaamaan änärii.

Onko jossain päivitettyy listaa mihin kerätty noitten SAATANANHOMONAAMOJEN nimiä?

PS. ei mennyt juurikaan tunteisiin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mites noi "parhaat" maalivahdit eli Lunkka, Quick ja Price on toiminu teillä tässä pelissä? Olis nimittäin tarkotus ostaa joku noista kolmesta :D

Quickiä nyt ei kannata ainankaan hommata vaikka oikeassa elämässä on yksi lemppari pelaajia niin tässä pelissä on kyllä ihan kauhea, nimimerkillä useita kymmeniä tappiota Quickin takia :D Price on itsellä ollut varsin hyvin.

Tämä ea:n logiikka maalivahtien kanssa on kyllä erittäin ärsyttävä, silloin kun pelasin vielä normi korteilla niin itsellä oli molarina khabibulin koska oli huomattavasti parempi kuin Quickit ja kumppanit. Nyt sitten kun parantanut joukkuetta niin normi Price oli hyvä, hl price on torjunut 50 ottelua torjuntaprosentin ollessa yli 90% nyt tuli sitten testattu potg Price, 5 ottelua ja torjuntaprosentti alle 80 :mad: potg lunkka lähti vaihtoon heti ekan pelin jälkeen ja hl Quick kolmen ottelun jälkeen. Potg Rask tuntuu joka toisessa ottelussa pitävän nollapelin ja joka toisessa ottelussa pitää sitten hörppiä vähintää se 5 maalia.

Ja Kakkosjoukkueella 17 ottelun jälkeen potg Anderssonin torjuntaprosentti on tällä hetkellä vaatimaton 95,1 :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

2.51 ennen pelin loppua tilanne 2-1 minulle ja käyttäjä mikkovirtanen heittää kiekkoo katsomoon ja se on siinä!!!! ***** et ottaa pannuun tällänen saatanan toiminta. Oli eka kerta kun joku tekee tuon 1.divaris, vaikka sitä tullu hakattuu jo kolmen mestaruuden verran. Jos ei ***** pärjää ni ***** vetäkää vaik kätee ennenku alatte pelaamaan änärii.

Onko jossain päivitettyy listaa mihin kerätty noitten SAATANANHOMONAAMOJEN nimiä?

PS. ei mennyt juurikaan tunteisiin.

A90547 axsuu
caresandbears
exrelax
Freeamigos
healt
hellicek
holdem_1
Honzicek1992
Iiro15
I-Filppula-I
I SupBro I
ileex
iQuaani
ImHola
JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
jupazzi
kasuri1
kolo2502
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki
make_rulaa
Matsa93
MelartinMela
MightyMoose_
MRLUAP
mulis175
Multi_killer69
mikkovirtanen
MW31984
nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nuuskabiitti
odesking
oGBioLan
pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
Pullonhenki
pxmxaxnx666
rasto29
sakke10
samza96
Santse93
sinko82
sneicci
smaaki
Soramobiili
ST1CK3D
StiquFIN
Teme311
TimbeXelite
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
TriXi_65
Turpe_
Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
Vapenicek
vasplad
Vesa85
vikla81
VilliAasi
Violent Santa
Zamses
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo. Nyt menee hermo ihan just. Mä en enää kestä tätä verkko-ongelmista johtuvaa pelaajien etanamaisuutta. Jumaliste kun ei pelaajat käänny ja ovat hitaita kuin joku Sami Helenius. Ja puhutaan sentään ihan maailmanluokan tähdistä.

Voisiko joku ystävällisesti kirjoittaa nyt "niinkuin idiootille" että miten saisin muutettua NAT-asetuksia siten että nuo perhanan ongelmat sais loppumaan. Oon aika käsi näissä hommissa ja en tiedä uskallanko siltikään tuota alkaa säätämään jottei mene ihan avoimeksi kaikki piuhat.

Soneran yhteys, ollaan "maalla", yhteys toimii noin 13megasena. Laajakaista. Modeemi Zyxel P600-series.

Sen verran olen lueskellut että mulla on tosi paljon ongelmia päästä pelaamaan aina, ja olen 99% vierasjoukkue pelikerroista. Uskoisin tuon olevan se NAT-ongelma, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan.

Ps. jos hommat alkaa skulaamaan niin pienimuotoinen palkkio tulossa sille jonka avulla tämän saan ratkaistua. Sanotaan vaikka 20k.
NAT pitäis varmaan muuttaa strict/moderate -> open.

http://ps3.wonderhowto.com/how-to/change-your-nat-settings-open-ps3-333495/

Googlella löytyy lisää ohjeita.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tossa vinguin kun tähdet oli noussut. Koutsi oli päässyt vaihtumaan näköjään, siinä selitys ongelmaan..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uraa kaikki veivaajat! onko tietoa/kokemuksia vasempaan laitaan? Lemieux vaiko Kovalchuck?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitti attee01. Mut sattuneesta syystä tarttis valita toinen noista...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]


= täyttä kuraa.

Lemiöötä en oo käyttänyt, mutta Kovalchukki on melkonen tankki. Ite en ole koskaan pitäny righteista, mutta Kovy muutti tuonkin asenteen. About 2 pistettä per peli tahdilla vääntänyt. Nyt itse peli-into änäriin on kadonnut, eiköhän se tuosta pian taas tule takaisin, heti ylppäreiden jälkeen.
 
Ylös Bottom