Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ovatko kummatkin lisähyökkääjät samassa yv:ssä? Tällöin voisi selittyä sillä että valmentaja heittää nelosketjun jampan sinne, tosin Scott ja kumppanithan olisivat loistavia maskipelaajia :D Itse olen huomannut että jos kolmospakki parista jompi kumpi loukkaantuu tai lähtee suihkuun niin sen tilalle tulee hyökkääjä sitten tilalle jos ylivoimakentissä pakin paikalla on hyökkääjä. Nimimerkillä pelannut melkein kokonaisen ottelun Ovetchkin pakin paikalla :D

Wheelerin tykkimestari oli PP1 viivalla ja Carter PP2 LW, mutta koitan laittaa noi kaks muuta pelaajaa
jotka ei YV:tä pelaa tonne lisähyökkääjiin.. Eiköhän seuraavaksi sitten AV:lla ole ongelmaa, kun toinen
lisähyökkääjistä pelaa AV:ta. :D
Ja Scott and the boys:han on aivan loisto ketju, ekassa vaihdossa Scott antoi tykin puhua ja pamautti
yläpeltiin syöttäjinä Rotta1 ja Rotta2. Seuraavissa vaihdoissa hankki vihulle 7min jäähyjä. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaas mulle nyt joku järkevä, että kuinka paljolla HL Sergei Goncharista kehtaisi pyytää? :D (kyseessä on siis venäjäm Gonchar)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hl Price on kyllä itselläni ollut hyvä, reilu 30 peliä ja vähän yli 90 torjuntaprosentti, tosin viime peleissä on päästänyt kyllä luvattoman helppoja maaleja. Viime pelissäkin vastustajan 6 vedosta kaksi oli maalissa. Ja monet kerrat on kyllä itsekin tullut tuskailtua että mitä ihmettä pitää tehdä että saa kiekon ohi vastustajan Lehtosen :D potg Andersson joka on kakkosjoukkueessa on kyllä yllättynyt itseni melkein 20 ottelua ja 95 torjuntaprosentti on kyllä äärimmäisen hyvä vaikka ahl divari pelejä ne ovat olleet.


Weber on HL versionakin vielä hitusen turhan hidas ja saa turhia jäähyjä maalin edessä. Doughty, Keith, karlsson, Kronwall ja Subban ovat myös hyviä tämmöisiä joka paikan höyliä. Karlsson ja Keith ovat varsinkin nopeuden puolesta erinomaisia ja ainankin itselle erittäin tärkeänä lisänä on se että näistä kavereista on myös astumaan ratkaisijan rooliin tiukoissa tilanteissa.

Subban on muutes aivan loistava peruspakki! Nopeutta löytyy ja hintaa n.90k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Wheelerin tykkimestari oli PP1 viivalla ja Carter PP2 LW, mutta koitan laittaa noi kaks muuta pelaajaa
jotka ei YV:tä pelaa tonne lisähyökkääjiin.. Eiköhän seuraavaksi sitten AV:lla ole ongelmaa, kun toinen
lisähyökkääjistä pelaa AV:ta. :D
Ja Scott and the boys:han on aivan loisto ketju, ekassa vaihdossa Scott antoi tykin puhua ja pamautti
yläpeltiin syöttäjinä Rotta1 ja Rotta2. Seuraavissa vaihdoissa hankki vihulle 7min jäähyjä. :)

Aina pitää vähän ongelmia olla ;) Itse olen laittanut lisähyökkääjät niin etteivät ne pelaa missään erikoistilanteessa samaan aikaan ja koko pelin aikana tilanteet missä nämä herrat yhtä aikaa voisivat olla kentällä lasketaan yhden käden sormilla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakkikyselyyn: phaneuf,buf,subban, JBO, shattenkirk, myers ja hedman on hyvii yleispakkei..
Sitten hyökkäyssuuntaan loistavia on kaarlo, keith, jaska, ja hl yandle.. Tässä muutamia.
Puolustussuuntaan: Eerik jenkkiläinen,suti,webru,chara,seabrook..

Rupesin pelaa torontolla ilman kesselii.. Kunhan joku lainaa kesselii nii myyn toronton, ja palautan toki lainaajalle kesselin ja 5k.
Orr on kyllä loistava! Maagine läissy jne jne. Phaneufin tiedätte
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pakkikyselyyn: phaneuf,buf,subban, JBO, shattenkirk, myers ja hedman on hyvii yleispakkei..
Sitten hyökkäyssuuntaan loistavia on kaarlo, keith, jaska, ja hl yandle.. Tässä muutamia.
Puolustussuuntaan: Eerik jenkkiläinen,suti,webru,chara,seabrook..

Rupesin pelaa torontolla ilman kesselii.. Kunhan joku lainaa kesselii nii myyn toronton, ja palautan toki lainaajalle kesselin ja 5k.
Orr on kyllä loistava! Maagine läissy jne jne. Phaneufin tiedätte

Kessel löytyy mut just lainasin kaverille.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kokoelmilla tekee kyllä ihan näin kerran tehtynäkin aika hyvin.. Eilen alotin muistaakseni 18k:lla ja tällä hetkellä
320k. Buffalo, Calgary, Colorado, Dallas, Florida, New Lerssi, Phoenix, Vancouver tehtynä. Varmaan enemmänkin
voittoa olis voinu tehdä, mut ei oo vaan jaksanu ajan kanssa tarjoilla pelaajista. Jos sitä seuraavaks vaikka Carolinan
tekis, mahdollisesti voin halvalla ostaa kys. jengin nimimiehet kuten E. Staal ja C. Ward. Semin ja Skinner tuskin
montaa rahaa enää maksaa..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kokoelmilla tekee kyllä ihan näin kerran tehtynäkin aika hyvin.. Eilen alotin muistaakseni 18k:lla ja tällä hetkellä
320k. Buffalo, Calgary, Colorado, Dallas, Florida, New Lerssi, Phoenix, Vancouver tehtynä. Varmaan enemmänkin
voittoa olis voinu tehdä, mut ei oo vaan jaksanu ajan kanssa tarjoilla pelaajista. Jos sitä seuraavaks vaikka Carolinan
tekis, mahdollisesti voin halvalla ostaa kys. jengin nimimiehet kuten E. Staal ja C. Ward. Semin ja Skinner tuskin
montaa rahaa enää maksaa..
Semmosta kysymystä noista kokoelmista, että Galgarylla pitäisi olla kahdeksan pelipaitaa, mutta viimeksi kun katsoin niin löytyi vain viisi marketista.. :confused:

Maalivahti kysymyksiin myöhässä kommentoidaan sen verran, että mitä Missiaenia vastaan olen pelannut niin ei saanut mitään kiinni. Isot änäri veskat kuten Lindbäck ja Bishop on kyllä ollut ajoittain todella vaikeita ohitettavia. Melko halvoista maalivahdeista Brodeur on ollut aivan uskomaton, eikä juuri huonoja pelejä. Lehtonen myös melko hyvä ja Anderson oli aivan paska. Sitten todella halvoista veskoista Pavelec, Dubnyk, Bäckström ja Vokoun ovat olleet positiivisia yllätyksiä. Eikä ole tapanut ollut ketään maalivahteja tai pelaajia buustailla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Semmosta kysymystä noista kokoelmista, että Galgarylla pitäisi olla kahdeksan pelipaitaa, mutta viimeksi kun katsoin niin löytyi vain viisi marketista.. :confused:

Hehheh mietittiin porukalla samaa asiaa, niitä paitoja missä on oranssivalkonen C on kaks erillaista..
Tyyliin jostain hihoista erotti vähän, mulle sattu vierekkäin ne paidat kun yritin ettiä niin sai verrattua.
Ja niitä Calgaryn paitoja on 5 kotipaitaa(punasta) 3 vieras(valkoinen).. Oli itsellekkin hieman vaikea löytää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tohon mokkejuttuun, niin mulla jostain syystä tulee vastustajiksi aina muutama peräkkäin sellaisia joukkueita, millä on sama mokke. Esim. tänään oli ensin 3x lehtonen putkeen vastustajilla ja nyt 2 viimeisintä ollut anderson :) Mistä lie johtuu, ovat varmaan niin yleisiä? Toivottavasti seuraavassa ei ole taas anderson, sillä melkoisia spiderman seivejä koppaillut, hajoon siihen :D

Noin yleisesti, niin lehtonen& bäckström mitä usein näkee niin ovat olleet hirveitä seuloja mua vastaan myös Miller sekä Price aika helppoja imo. Usein tuulettelen jo voittoa, kun kyseiset moket naapurilla näen. Pahoja ovat olleet Anderson, dubnyk ja rinne. Itsellä myös rinne, välillä jumala toisinaan parempi olisi varmaan ilman mokkea.... Olen myös antanut lundqvistille sekä millerille reilusti aikaa näyttää kykynsä, mutta ei voi suositella. Ylipelaavat ja tiputtelevat paljon ribareita eteensä. Hillerin potg vois olla kova, ainakin normikortti toimi mulla hyvin joskus syksyllä. Kellään kokemuksia tuosta potg hilleristä?

Vaikuttaakohan jokin molarin arvo esim agre siihen, että hyökit vetää ohi? Noissa andersonia vastaan meinaan ovie&co vetelivät enemmän päätyplekseihin kuin maalia kohti...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tohon mokkejuttuun, niin mulla jostain syystä tulee vastustajiksi aina muutama peräkkäin sellaisia joukkueita, millä on sama mokke. Esim. tänään oli ensin 3x lehtonen putkeen vastustajilla ja nyt 2 viimeisintä ollut anderson :) Mistä lie johtuu, ovat varmaan niin yleisiä? Toivottavasti seuraavassa ei ole taas anderson, sillä melkoisia spiderman seivejä koppaillut, hajoon siihen :D

Noin yleisesti, niin lehtonen& bäckström mitä usein näkee niin ovat olleet hirveitä seuloja mua vastaan myös Miller sekä Price aika helppoja imo. Usein tuulettelen jo voittoa, kun kyseiset moket naapurilla näen. Pahoja ovat olleet Anderson, dubnyk ja rinne. Itsellä myös rinne, välillä jumala toisinaan parempi olisi varmaan ilman mokkea.... Olen myös antanut lundqvistille sekä millerille reilusti aikaa näyttää kykynsä, mutta ei voi suositella. Ylipelaavat ja tiputtelevat paljon ribareita eteensä. Hillerin potg vois olla kova, ainakin normikortti toimi mulla hyvin joskus syksyllä. Kellään kokemuksia tuosta potg hilleristä?

Vaikuttaakohan jokin molarin arvo esim agre siihen, että hyökit vetää ohi? Noissa andersonia vastaan meinaan ovie&co vetelivät enemmän päätyplekseihin kuin maalia kohti...
En usko että johtuu se maalivahtien tuleminen siitä että niitä on niin paljon ku mullaki tullu useemman kerran vähän harvinaisempien maalivahtien kanssa.. Esimerkiks Scrivensin, Jonesin, Varlamovin ja Rinteen kanssa.
 
Kokemuksia Jamie Bennistä?

Just eilen ostin kun tutkailin TWF vaihtoehtoja ja huomasin, että perhana Benn pystyy pelaamaan AV:ta
ihan yhtä hyvin kun TWF:t joten ostin.. Muutaman pelin ratkonu nimenomaan alivoimalla, sanoisin että hintansa
veronen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tohon mokkejuttuun, niin mulla jostain syystä tulee vastustajiksi aina muutama peräkkäin sellaisia joukkueita, millä on sama mokke. Esim. tänään oli ensin 3x lehtonen putkeen vastustajilla ja nyt 2 viimeisintä ollut anderson :) Mistä lie johtuu, ovat varmaan niin yleisiä? Toivottavasti seuraavassa ei ole taas anderson, sillä melkoisia spiderman seivejä koppaillut, hajoon siihen :D

Noin yleisesti, niin lehtonen& bäckström mitä usein näkee niin ovat olleet hirveitä seuloja mua vastaan myös Miller sekä Price aika helppoja imo. Usein tuulettelen jo voittoa, kun kyseiset moket naapurilla näen. Pahoja ovat olleet Anderson, dubnyk ja rinne. Itsellä myös rinne, välillä jumala toisinaan parempi olisi varmaan ilman mokkea.... Olen myös antanut lundqvistille sekä millerille reilusti aikaa näyttää kykynsä, mutta ei voi suositella. Ylipelaavat ja tiputtelevat paljon ribareita eteensä. Hillerin potg vois olla kova, ainakin normikortti toimi mulla hyvin joskus syksyllä. Kellään kokemuksia tuosta potg hilleristä?

Vaikuttaakohan jokin molarin arvo esim agre siihen, että hyökit vetää ohi? Noissa andersonia vastaan meinaan ovie&co vetelivät enemmän päätyplekseihin kuin maalia kohti...

Lehtonen ja Andersson ovat niin yleisiä molareita että ei ihmekään että niitä vastaan joutuu jatkuvasti pelaamaan :D Dubnyk on kyllä semmoinen että tekisi mieli lähteä pois jo siinä vaiheessa kun huomaa että se on vastassa, tuntuu että mikään ei mene mutta sitten kun saa muutaman maalin niin sitten meneekin melkein kaikki. Milleri on itsellä pelannut ihan hyvin sekä normi versiona että hl versiona, tuntuu että noissakin on paljon yksilöissä eroa.

Potg Hiller oli itsellä ensimmäisessä pelissä hyvä, torjuntaprosentti melkein 97 mutta seuraavassa pelissä se olikin sitten jotain 70:n luokkaa eikä sitä seuraavakaan peli kauhean hyvä ollut.

Itsestä ainankin vaikuttaa siltä että on enemmän vastustajan tiimistä kiinni miten hyvin oviet ym osuu maalia kohti kun niin usein joukkueita vastaan missä paras pelaaja on Voracek niin omat ukot ei osu maalia kohti oikeastaan mistään, tai jos osuuvat niin sitten veto menee suoraan molarin syliin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä hitto tässä on, kun peli peluuttaa ketjuja ihan miten sattuu? Tai sellanen logiikka tuntuu olevan, että ketjujen peluutusjärjestys olisi ikään kuin 4-1-2-3, tunkee tota nelosketjua ihan joka väliin, ja kolmosketju pääsee kentälle koneen laittamana ehkä kerran erässä. Aika ärsyttävää, kun aina ite pitää noi säätää, että saa joukkueesta lähellekään kaikkea irti...

Veskakeskusteluun sen verran omaa kokemusta, että Bishop ollut mulla ylivoimaisesti paras mitä tähän mennessä on käytössä ollut, toki nuo ihan pelin parhaimmat veskat oman budjetin ulkopuolella. Bishop kuitenkin itsellä pesee lattiaa niin Smithillä, Lehtosella kuin Hillerilläkin. Mitään ihmeellisiä hörppyjä ei taida muistua kolmenkymmenen pelin jaksolta heti yhtään ja antaa lähes joka pelissä mahdollisuuden voittoon vaikka oma maalinteko ei niin sujuisikaan. Torjuntaprosentti 92 ja päästettyjen maalien keskiarvo n. 1,7. Suosittelen!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sanokaas joku kohtuu nopee ol ykköskenttään joka maksais sen 10-15k?
Keskeltä löytyy couture ja toiselta laidalta voracek..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tohon treenien kestoon tullu jotaki päivityksiä? Ite en oo hetkeen pelannu huttia ja ku yritän +15 all raskin harjoittelun kestoo lisätä niin ei pysty vaikka on vain 1 peli enää jäljellä. Samalla huomasin et kakkosveskana ollut lehtosen harjoittelun kesto vähenee ku se on 2. mv, eikä sillekkään pysty lisätä kun nyt on vain 1 jäljellä.. Bugi vai päivitys? Pelaan tosin xboxilla, mutta sen keskustelualue on niin kuollut et aattelin kysästä eka täältä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tohon treenien kestoon tullu jotaki päivityksiä? Ite en oo hetkeen pelannu huttia ja ku yritän +15 all raskin harjoittelun kestoo lisätä niin ei pysty vaikka on vain 1 peli enää jäljellä. Samalla huomasin et kakkosveskana ollut lehtosen harjoittelun kesto vähenee ku se on 2. mv, eikä sillekkään pysty lisätä kun nyt on vain 1 jäljellä.. Bugi vai päivitys? Pelaan tosin xboxilla, mutta sen keskustelualue on niin kuollut et aattelin kysästä eka täältä.


Ei pysty enää lisäämään kestoa samalle harj kortille vaan pitää laittaa aina uudestaan boostit kun vanha loppuu. Tuli jo joskus syksyllä tuo päivitys...
 
Ylös Bottom