Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Koittakaapa Online-versus pelimuotoa. Huomattavasti mielenkiintoisempi kuin HUT, ei tarvitse käyttää korttipelleilyyn aikaa yhtään ja voi itse pelaamiseen keskittyä. :)

No nyt tuli kunnon pointti :). Pelasin ite HUT-pelin viimeks varmaan jossain joulun tienoilla.. eikä ole yhtään ikävä sitä tasoitusmaailmaa. Ottaa vaan päähän kun on tullut pistettyä niin helvetisti rahaa tuohon touhuun mutta nyt saa riittää. Aivan jäätävän mukavaa pelailla noita tavallisia Online-pelejä kun ei tarvitse pelätä mitään EA-pelejä ja omalla taitotasolla on oikeasti jotain merkitystä. Nykyään häviän noissa tavallisissa versus-peleissä tyyliin yhden pelin seitsemästä ja sekin johtuu yleensä siitä että vastustaja pelaa kaverinsa kanssa. Ja en lukeudu niihin henkilöihin jotka pelaavat jokaisen pelin esim. Chicagolla tai Pittsburghilla vaan pelailen aika monella joukkueella, tosin useimmiten NY Rangersilla, Torontolla tai St. Louisilla. Hajotkaa te muut vaan siihen synkro-tasotus-lagi pelimuotoon.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No huh huh! Kylläpä osaa joukkue muuttua yhdessä yössä. Vkl:n aikana kakkosdivari yhdellä tappiolla läpi ja tiimi ihan liekeissä! Maanantaina 1.div kimppuun ja persraiskausta tulee joka matsissa! Kolme peliä ja 0-4, 0-5 ja 1-7 turpaan! Onhan tietysti vastuskin kovempi ylhäällä, mutta tervaa tainnut joukkueen huolto laittaa luikkareihin. Äijät ei liiku ja snipereista tullut hehtaaripyssyjä!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten vitussa mun Parise vaihtu yhtäkkiä työmyyräksi?!?!?!?!?!?!?!


Ps. Kirjotan kännykällä niin en jaksa enempää selitellä, mutta ihan samaan malliin siellä online versuksessa tasotukset pauhaa. :) NHL14 on pelillisesti paska peli, mutta HUT antaa edes jotain vastapainoa tälle jonnekiekkoilulle.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

George_FIN sanoi:
Koittakaapa Online-versus pelimuotoa. Huomattavasti mielenkiintoisempi kuin HUT, ei tarvitse käyttää korttipelleilyyn aikaa yhtään ja voi itse pelaamiseen keskittyä.
Onhan niissä versus-matseissakin omat hyvät puolensa, mutta homma käy nopeasti tylsäksi. HUT:ssa taas on jotain oikeata pidemmän aikavälin tavoitetta.

Miten vitussa mun Parise vaihtu yhtäkkiä työmyyräksi?!?!?!?!?!?!?!
EA päätti kairata maksavia asiakkaita kakkoseen ja arpoi muutamalle pelaajalle uuden pelaajatyypin.

Parise -> työmyyrä
Perron -> työmyyrä
Erikson -> työmyyrä
Yakupov -> snaipperi
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No huh huh! Kylläpä osaa joukkue muuttua yhdessä yössä. Vkl:n aikana kakkosdivari yhdellä tappiolla läpi ja tiimi ihan liekeissä! Maanantaina 1.div kimppuun ja persraiskausta tulee joka matsissa! Kolme peliä ja 0-4, 0-5 ja 1-7 turpaan! Onhan tietysti vastuskin kovempi ylhäällä, mutta tervaa tainnut joukkueen huolto laittaa luikkareihin. Äijät ei liiku ja snipereista tullut hehtaaripyssyjä!

Vaikka ykkösdivarissa pelaakin niin kyllähän silti vastukset saattaa tulla jostain muusta divarista, itsellekin tuli kerran tyyppi huutelemaan kun oli hävinny miten huono olen kun pelaan 5 divarissa tällä jengillä, tyyppi meni hiljaiseks kun sanoin että vedän tällä hetkellä kylläkin ykkösdivarissa kuten olen tehnyt jo edelliset reilu 300 peliä :D

Ja kyllähän noissa online peleissäkin on tuskaista pelata, ensimmäiset ottelut oli kivoja pelata ja pelaajat tuntu hyviltä ja maalejakin sai paljon helpommin, nyt 12 ottelun voittoputki ja viimeisimmät pelit on tuntunu tuskasille ja pelaajat ei meinaa saada kiekkoa mistään maaliin. Ja noita EA pelejä kun tulee vaikka pelaisi offlinessa kaveriakin vastaan.

Pariseen nyt olis pitänyt tässä pelissä alunperinkin olla työmäärä koska eihän Parisee nyt mikään pelinrakentaja oikeassakaan änärissä ole vaan enemmänkin juuri tuommoinen energinen työmyyrä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo mutta ei siinä vaiheessa naurata, kun farmaat koko yön ja lopulta ku isket sen omaan jengiin nii onki muuttunu työmyyräksi. Vois ton haun kanssa korjata noitten kohalla. Parisea ei löydy työmyyrä haullu mutta prnä löytyy...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin! Vois hakea uusia haasteita tekemällä Ultimaattisen Filppulajengin ykkösacolle. Filppuloita otan lahjotuksena
vastaan, jos joku tätä ilkeää ajatusta haluaa tukea. Eli ehdotelkaas näitä Filppulamiesten suosikkipelaajia mitä vois
ostella. Nämä nyt vähintään on jokaisella Filppulamiehellä, kukahan tosta puuttuu.. ettei tuu syrjityksi Filppulapiireissä :D

Filppula, Camalleri, Koivu, Helm, Heatley, Steen, Statsny, Raymond, Grabner, Voracek
Niskanen, Bouwmeester, Garrison, Bogosian,
Anderson/Bishop/Backstrom
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

missä hinnoissa zeta, kronwall, datsyuk ja chara liikkuu?? Pitäs kokoelmat täytee
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin! Vois hakea uusia haasteita tekemällä Ultimaattisen Filppulajengin ykkösacolle. Filppuloita otan lahjotuksena
vastaan, jos joku tätä ilkeää ajatusta haluaa tukea. Eli ehdotelkaas näitä Filppulamiesten suosikkipelaajia mitä vois
ostella. Nämä nyt vähintään on jokaisella Filppulamiehellä, kukahan tosta puuttuu.. ettei tuu syrjityksi Filppulapiireissä :D

Filppula, Camalleri, Koivu, Helm, Heatley, Steen, Statsny, Raymond, Grabner, Voracek
Niskanen, Bouwmeester, Garrison, Bogosian,
Anderson/Bishop/Backstrom

Pari lisäystä mitkä on mun jengin useasti nuijinut on Havlat,Vrbata ja Miettinen..
Että mä vihaan kyseisiä pelaajia! :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pariseen nyt olis pitänyt tässä pelissä alunperinkin olla työmäärä koska eihän Parisee nyt mikään pelinrakentaja oikeassakaan änärissä ole vaan enemmänkin juuri tuommoinen energinen työmyyrä.
Joo, kyllähän se Parise enemmän puolustava hyökkääjä kuin playmakeri. Samoin kuin Yakupovkin on maalintekijä eikä mikään pelintekijä.

Vituttaa vaan, kun kaikki kemiat menee päin persettä. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pari lisäystä mitkä on mun jengin useasti nuijinut on Havlat,Vrbata ja Miettinen..
Että mä vihaan kyseisiä pelaajia! :D

Joo ei helkkari nuo on pakollisia nuo kaks ensimmäistä.. Sitten Seidenberg on myös pakollinen pakistoon..
Senkin ne perhana kaivaa jostain aina! :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin! Vois hakea uusia haasteita tekemällä Ultimaattisen Filppulajengin ykkösacolle. Filppuloita otan lahjotuksena
vastaan, jos joku tätä ilkeää ajatusta haluaa tukea. Eli ehdotelkaas näitä Filppulamiesten suosikkipelaajia mitä vois
ostella. Nämä nyt vähintään on jokaisella Filppulamiehellä, kukahan tosta puuttuu.. ettei tuu syrjityksi Filppulapiireissä :D

Filppula, Camalleri, Koivu, Helm, Heatley, Steen, Statsny, Raymond, Grabner, Voracek
Niskanen, Bouwmeester, Garrison, Bogosian,
Anderson/Bishop/Backstrom
Hedman, ihan sama minkälainen joukkue tulee vastaan niin aivan jokaisella on Hedman ja taklaa kovempaa kuin Chara :D Ja pominville ja Marleau ja duchene hyökkäyksestä.
aivan jo unohdin Seminin sitä taas muutama peli sit siltä saanut millään laidassa kiekkoa pois vaikka keithillä ja Oviella yritti sitä laitaan runnoa :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nuo pelaajatyypit sais olla harjoituskorteilla vaihdettavissa. Vois peluuttaa ukkoja miten huvittaa.

Jännä , että EA kokee tarpeelliseksi arpoa noita arvoja ja muutella jo julkaistuja kortteja.

Itse otin komeesti kuokkaan tolla Hudlerin kortilla. Julkaisun aikaan taklaus 90,
mahtavaa ajattelin ja haalin kaikki mitä sain käsiini, kovaan hintaan.
No kaikki muistaa varmaan miten siinä kävi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hedman, ihan sama minkälainen joukkue tulee vastaan niin aivan jokaisella on Hedman ja taklaa kovempaa kuin Chara :D Ja pominville ja Marleau ja duchene hyökkäyksestä.
aivan jo unohdin Seminin sitä taas muutama peli sit siltä saanut millään laidassa kiekkoa pois vaikka keithillä ja Oviella yritti sitä laitaan runnoa :D

Joo, totta mutta kun budjetti koko jengille on n. 70k niin joutuu vähän karsimaan jostain kohti.. :(
Ja HL Semin mulla on itellänikin niin vaihtelun vuoksi vois jonkun muun ostaa.

PS. Toi pronssijengi ei ollu kovin hätänen kun vihulla oli Duchenet, Seminit ja muut Filppulat.. Silti vihu
katto innoissaan replayt ja oikein tuuletteli. Alko vähän hävettämään vihun puolesta. :p
 
Ylös Bottom