Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistä te näette ettei kaverin pelaajat ole buustattu??

Ainakaan itse en ollut aikoihin päässyt pelaamaan alle viiden tähden joukkueita vastaan kun tasoituskerroin oli käytännössä aina tasan 1.

Viiden tähden joukkueen taitaa saada kun on kaikki pelaajat kultapelaajia 2mv:tä myöten. Itse pidän tähdet 3.5:ssa vaikkei se mihinkään varmaan vaikuta. Äskön tuli taas oikeen EAn suosikkijengi, en tiennytkään että Carlson on nopeampi luistelemaan kun Grabner.. Hyvä tietää! 0.7s jäljellä voitin pelin ihan ripulimaalilla ja näytin replayt myös kun vihulla osu kaikki poket ja mulla jokainen jalkoihin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mut ei se aina oo niin et kaikki starat sopisivat hyvin yhteen , venäjän maajoukkue on kyllä aika nimivahva mutta harvoin pärjää niin hyvin .
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistä te näette ettei kaverin pelaajat ole buustattu??

Ainakaan itse en ollut aikoihin päässyt pelaamaan alle viiden tähden joukkueita vastaan kun tasoituskerroin oli käytännössä aina tasan 1.

Itse olen monesti jopa kysynyt näiden paskojen pelin jälkee onko pelaaajat boostattuja. Ja haluaisin tietää millä boostilla saa cammallerit ja kumppanit semmoiseksi että chara ja weber ym ei saa niiltä taklaamalla kiekkoa pois. Itse hämmystyin kun tuli eilen vastaan joukkue missä oli malkinia ym että miten lujaa oma hl Weber taklaa. Itselläkää ei oo viiden tähden joukkue silloin kuin 36:nen on kakkosmolarina. Silloin omankin joukkueen tähdet on vaan neljässä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse olen monesti jopa kysynyt näiden paskojen pelin jälkee onko pelaaajat boostattuja. Ja haluaisin tietää millä boostilla saa cammallerit ja kumppanit semmoiseksi että chara ja weber ym ei saa niiltä taklaamalla kiekkoa pois. Itse hämmystyin kun tuli eilen vastaan joukkue missä oli malkinia ym että miten lujaa oma hl Weber taklaa. Itselläkää ei oo viiden tähden joukkue silloin kuin 36:nen on kakkosmolarina. Silloin omankin joukkueen tähdet on vaan neljässä.
Mistä oot löytäny kok36 molarin? :O Itellä käytössä vaan kok42 ja tähdet pysyy viidessä vaikka neloskenttäkin on kok36 äijiä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistä oot löytäny kok36 molarin? :O Itellä käytössä vaan kok42 ja tähdet pysyy viidessä vaikka neloskenttäkin on kok36 äijiä.
Del liigasta :D Itsellä kyllä on viiden tähden joukkue kun siellä on kaksi hl molari mutta heti kun toisen tilalle vaihtaa 36:sen niin heti tippuu yks tähti pois. Ja huonoin kenttäpelaaja kumminkin on hl Kronwall.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mihin porukka on tehny valituksia noista kadonneista pelaajista? Just ostin HL Carlsonin ja katos johonkin, ei tuu takasin vaikka sammuttelee pleikkaria tai huttia..
Itse soitin Ea:n tukeen tuosta, kolmisen viikkoa meni ennen kun saivat itselleni potg Malkinin palautettua.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jonnejen patenttijengi ennemmin jotenkin näin ainakin omien kokemusten mukaan:
--Skinner---Koivu---Voracek
--Moulson--Camalieri--Havlat
--Heatley---Stastny---Grabner
--Marchand--Filppula---Vrbata

--Hedman---Bogosian
--Edler---Shattekirk
--Seidenberg--Niskanen

Lehtonen
Bishop

Nimet on varmaan päin persettä ja joistain pelaajista voitaneen kiistellä, mutta kutakuinkin näin? Jollei joku huippu tuolta unohtunut?

Hyi *****, oksensin. Mulla on liikaa traumoja noista jengeistä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyi *****, oksensin. Mulla on liikaa traumoja noista jengeistä.


Pittääkö sedän lähettää lääkettä?Varmaan häviän kaikille palstalaisille tässä Hutissa mutta silti täytyy ihmetellä tätä jatkuvaa vinkumista täällä tästä pelimuodosta.Eikai tätä käsittääkseni ole mikään pakko pelata? Tätä palstaa ei kehtaa kohta lukea tämän jatkuvan sitätätä-höpöttämisen takia.Palatkaa perkele aiheeseen.Tai perustakaa oma ketju tuohon.Laittakaa nimeksi vaikka ,että ***** kun vituttaa hutti- ketju. Kyllä mullakin välillä risoo mutta jaksa täällä vinkua joka saakelin "jonne" -joukkueista. Mulle ihan sama vaikka pelaavat ivalon lentokentän valopylväillä.

Meininki niinku jossain marttojen kerhossa.

Kiitos.

-B3lo

:p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pittääkö sedän lähettää lääkettä?Varmaan häviän kaikille palstalaisille tässä Hutissa mutta silti täytyy ihmetellä tätä jatkuvaa vinkumista täällä tästä pelimuodosta.Eikai tätä käsittääkseni ole mikään pakko pelata? Tätä palstaa ei kehtaa kohta lukea tämän jatkuvan sitätätä-höpöttämisen takia.Palatkaa perkele aiheeseen.Tai perustakaa oma ketju tuohon.Laittakaa nimeksi vaikka ,että ***** kun vituttaa hutti- ketju. Kyllä mullakin välillä risoo mutta jaksa täällä vinkua joka saakelin "jonne" -joukkueista. Mulle ihan sama vaikka pelaavat ivalon lentokentän valopylväillä.

Meininki niinku jossain marttojen kerhossa.

Kiitos.

-B3lo

:p

Topic "Hockey Ultimate Team" on melko laajahko käsite, eli kyllä kaikki nämä kyseiset "vinkumiset" hutin-paskuudestakin menee kyseisen otsikon alle.. Jos ei kiinnosta lukea niin miten edes itse vaivauduit kirjoittamaan tänne samanlaisen itkuviestin muiden tekemisistä.. Käsittääkseni tätä ei ole pakko lukea? :D

Ja kyllä mielestäni on ihan mukava lukea näitä, tietää ainakin ettei ite ole läheskään ainoa joka joutuu EA:n vääryyden kohteeksi. Paska pelimuotohan tämä on, mutta kuitenkin monet tehnyt pucksien eteen niin paljon hommia, että ei siinäkään kauheesti järkeä olis vaan lopettaa pelaaminen kun 10miljoonaa pucksia mennyt joukkueeseen..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Topic "Hockey Ultimate Team" on melko laajahko käsite, eli kyllä kaikki nämä kyseiset "vinkumiset" hutin-paskuudestakin menee kyseisen otsikon alle.. Jos ei kiinnosta lukea niin miten edes itse vaivauduit kirjoittamaan tänne samanlaisen itkuviestin muiden tekemisistä.. Käsittääkseni tätä ei ole pakko lukea? :D

Ja kyllä mielestäni on ihan mukava lukea näitä, tietää ainakin ettei ite ole läheskään ainoa joka joutuu EA:n vääryyden kohteeksi. Paska pelimuotohan tämä on, mutta kuitenkin monet tehnyt pucksien eteen niin paljon hommia, että ei siinäkään kauheesti järkeä olis vaan lopettaa pelaaminen kun 10miljoonaa pucksia mennyt joukkueeseen..

Tämä +1

Eniten näissä filppulajenkeissä pistää kiehumaan silloin kun semmoinen tulee vastaan tyypillä joka on tasolla 50 ja pelannut 700 ottelua. Kuten äskenkin tyypillä eli 400 pelattua ottelua ja joukkueessa on vermetteä ja Coglianoa ja Hamiltonia, Jokista, Ruutua ym. Crosby ei pärjää Hamiltonille luistelukisassa ja oma molarikin vielä hörppii. Itse kun yrittää taklata ei mitään vaikutusta ja vastustajan pelaajien jokainen taklaus on jäätävän kova vaikka tulis paikaltaan. Paska pelihän tämä on mutta siltikin suurena jääkiekon ystävänä ei mitään tämän parempaakaan peliä ole tarjolla.

Semmoiset tasotukset voisi jopa vielä jotenkin ymmärtää että taitotaso ykkösen tyypeistä tehdään parempia. Mutta se että peli menee siihen että hl Weber ja hl Chara kun ei saa taklaamalla ketään nurin niin ollaan menty kyllä jo överiksi.
 
En tiedä onko kyseinen herra : jamtteri1990 jo sync listalla. Jos ei niin sinne vaan. Liityin tähän systeemiin eilen enkä ole kauheesti taaksepäin lukea viestejä.

Voiko tossa saatana tehdä mitään jos kaveri käy lyömää kiekkoa yli ja vaihtelee maalivahtia maalille ja sieltä pois?!

Vituttaa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kumma juttu sekin, että monella kellä on ihan överi kallis jengi, ei osaa pelata peliä ollenkaan ja sitten aletaan itkeen kun Sidthekid tai Ovie ei teekkään itestä automaattisesti TOP-100 pelaajaa. 90% noista vetää pelkkää takakulmaa/riparia 50milj. joukkueella ja puolustamisessa ei yleensä ole mitään järkeä. Itellä ollut myös Toews ja kumppanit eli ihan ok joukkue, mutta suurin syy silti on siellä ohjaimen takana, joten monesti on peiliin kattomisen paikka. Ihan hyvin pärjään nykyäänkin, vaikka jengissä ei tähtiä ole.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kumma juttu sekin, että monella kellä on ihan överi kallis jengi, ei osaa pelata peliä ollenkaan ja sitten aletaan itkeen kun Sidthekid tai Ovie ei teekkään itestä automaattisesti TOP-100 pelaajaa. 90% noista vetää pelkkää takakulmaa/riparia 50milj. joukkueella ja puolustamisessa ei yleensä ole mitään järkeä. Itellä ollut myös Toews ja kumppanit eli ihan ok joukkue, mutta suurin syy silti on siellä ohjaimen takana, joten monesti on peiliin kattomisen paikka. Ihan hyvin pärjään nykyäänkin, vaikka jengissä ei tähtiä ole.

Nämä tummennukset kerrottuna sadalla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kumma juttu sekin, että monella kellä on ihan överi kallis jengi, ei osaa pelata peliä ollenkaan ja sitten aletaan itkeen kun Sidthekid tai Ovie ei teekkään itestä automaattisesti TOP-100 pelaajaa. 90% noista vetää pelkkää takakulmaa/riparia 50milj. joukkueella ja puolustamisessa ei yleensä ole mitään järkeä. Itellä ollut myös Toews ja kumppanit eli ihan ok joukkue, mutta suurin syy silti on siellä ohjaimen takana, joten monesti on peiliin kattomisen paikka. Ihan hyvin pärjään nykyäänkin, vaikka jengissä ei tähtiä ole.

Kerro nyt ihmeessä millä tavalla se vika on ohjaimen takana kun Heatley polkee kovempaa kuin 99 Crosby? Onko tässä ohjaimessa kenties joku spurttaus nappi millä pelaajan saa luistelemaan kovempaa mitä en ole sattunut vielä noin 1000:n ottelun aikana löytämään? Itse en Ainakaan odota että Sidi ja Ovie tekis automaattisesti itsestä paljon paremman pelaajan mutta oishan se kiva kun se kortti mikä maksaa yli 2 miljoonaa myös tuntuis paremmalta pelata kuin kaks tonnia maksava Cammaleri. Tai se että näitä Cammallerin tapaisia tyyppejä saisi edes taklauksella nurin sillä miljoonan maksavalla Weberillä.

Itsekin pärjään hyvin kakkosjoukkueella missä ei tähtiä olekaan, itseasiassa pärjään sillä jopa paremmin kuin ykkösjoukkueella :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsekin pärjään hyvin kakkosjoukkueella missä ei tähtiä olekaan, itseasiassa pärjään sillä jopa paremmin kuin ykkösjoukkueella :D[/QUOTE]

Niin totta :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsekin sorruin nyt siihen, että kasasin sellaisen "filppulajonne -jengin" :p ...sain puristettua joukkueen salaryn edellisestä 34000-35000 --> alle 30 000, ja uskomaton tunne puolustaa, kun poketus toimii ilman, että ottaa kokoajan kampitus jäähyjä. Tämähän onkin helppoa. Joukkeessa kaikki nämä edellä mainitut jonnet: Koivu, Filppula, Cammaleri, Voracek, Grabner, Heatley, Moulson, Franzen, Helm, Bogozian, Niskanen, Seidenberg, Edler, Bishop, Dubnyk jne. jne. Kokeilin myös jopa pariin peliin laittaa HL Thortonin ykkössentteriksi (muuten sama joukkue) ja ihan tavallinen kuolevainen oli noiden muiden rinnalla. Täytyypä kokeilla vaihtaa tuohon tilalle joku muu superstara, että toimiiko paremmin.

Nyt viiden testipelin jälkeen voittoja 4 ja yksi jatkoaikatappio. Aika moni peli on kuitenkin ollut tiukalla maalierolla (1-2 maalin voitto), koska vastustajalla ollut myös tuollaisia samanlaisia jonneja kentälliset täynnä :D, mutta edellinen peli, jossa vihulaisella kovalchukit ja kumppanit tuli 4-0 voitto :rolleyes:


Ps. Eräs ominaisuus, joka tässä hutissa olisi kiva olla, jos saisi tallennettua erilaisia joukkuekokoonpanoja, niin ei tartteisi aina veivailla niin hirveästi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihmetyttää ne vinkujat jotka vinkuvat vinkujien takia. Onhan se saakelin turhauttavaa ja raivostuttavaa kun paras pelimuoto koskaan pilataan jollakin saakelin tasoitus-systeemillä. Pelaajien statseilla ja ominaisuuksilla ei ole juurikaan merkitystä. No tämähän on EA:lle bisnestä ja tällä tavalla saadaan isommat voitot. Raha ratkaisee. Huoh, alkaa taas niin paljon vtuttamaan tuo firma..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsekin sorruin nyt siihen, että kasasin sellaisen "filppulajonne -jengin" :p ...sain puristettua joukkueen salaryn edellisestä 34000-35000 --> alle 30 000, ja uskomaton tunne puolustaa, kun poketus toimii ilman, että ottaa kokoajan kampitus jäähyjä. Tämähän onkin helppoa. Joukkeessa kaikki nämä edellä mainitut jonnet: Koivu, Filppula, Cammaleri, Voracek, Grabner, Heatley, Moulson, Franzen, Helm, Bogozian, Niskanen, Seidenberg, Edler, Bishop, Dubnyk jne. jne. Kokeilin myös jopa pariin peliin laittaa HL Thortonin ykkössentteriksi (muuten sama joukkue) ja ihan tavallinen kuolevainen oli noiden muiden rinnalla. Täytyypä kokeilla vaihtaa tuohon tilalle joku muu superstara, että toimiiko paremmin.

Nyt viiden testipelin jälkeen voittoja 4 ja yksi jatkoaikatappio. Aika moni peli on kuitenkin ollut tiukalla maalierolla (1-2 maalin voitto), koska vastustajalla ollut myös tuollaisia samanlaisia jonneja kentälliset täynnä :D, mutta edellinen peli, jossa vihulaisella kovalchukit ja kumppanit tuli 4-0 voitto :rolleyes:


Ps. Eräs ominaisuus, joka tässä hutissa olisi kiva olla, jos saisi tallennettua erilaisia joukkuekokoonpanoja, niin ei tartteisi aina veivailla niin hirveästi.
Sellainenhan on, löytyy jommastakummasta takanapista.
 
Ylös Bottom