Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eihän tolla saa edes Malkinia, ja ei melkein Kovalchukiakaan. mitkä mun joukkueesta tietenkin löytyy :D

Jos ei ole mitään järkevää kommentoitavaa, niin kannattaisi pitää ****** ummessa! Kaikki ei jaksa tähän peliin satoja euroja uhrata tai farmata viikkoa putkeen 24/7.

Tässä myös pari täkyä: sentteriksi Thorton (regular, kapteenikortilla), jolla hyvä aloitus. Sekä laitaan HL Marleau (n. 100k). Myös HL Helm:iä suosittelen, nopea pelaaja ja halpa. Löytyyhän näitä ja 700k saa kasattua jo ihan toimivan jengin, vaikkei kaikkein kirkkaimpia staroja saisikaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos ei ole mitään järkevää kommentoitavaa, niin kannattaisi pitää ****** ummessa! Kaikki ei jaksa tähän peliin satoja euroja uhrata tai farmata viikkoa putkeen 24/7.

Tässä myös pari täkyä: sentteriksi Thorton (regular, kapteenikortilla), jolla hyvä aloitus. Sekä laitaan HL Marleau (n. 100k). Myös HL Helm:iä suosittelen, nopea pelaaja ja halpa. Löytyyhän näitä ja 700k saa kasattua jo ihan toimivan jengin, vaikkei kaikkein kirkkaimpia staroja saisikaan.

PYH! ei mitää reg vaa HL thornton C kortilla ykkösnyrkkiin!!
eikä laitoihin tollasta kuraa, vaa Malkin, Kovy, Lemieux, Gabo, Nash jne

MUTTA jopa mun joukkueesta löytyy alle 20k pelaaja, Sochi Ruutu! ihan saakelin hyvä
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja bergeron poimimaan loput alotukset. Pavelski kans oli tosi hyvä hintasekseen, säästää huiman summan vaikka niihin pakkeihin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

PYH! ei mitää reg vaa HL thornton C kortilla ykkösnyrkkiin!!
eikä laitoihin tollasta kuraa, vaa Malkin, Kovy, Lemieux, Gabo, Nash jne

MUTTA jopa mun joukkueesta löytyy alle 20k pelaaja, Sochi Ruutu! ihan saakelin hyvä

läppä lentää EP. 55
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Minkäslaista joukkuetta suosittelisitte? budjetti n. 700k

En suosittele, mutta TOTY (Team Of The Year) julkistetaan 18.3. Tiedossa on siis paljon pakkojen aukaisua ja todennäköisesti jotain pelaajapromopakkojakin tulossa. Jos on malttia odottaa ja rakentaa joukkoe myöhemmin, saa varmasti pelaajia paljon halvemmalla.

Vesa The Syncro 85 siellä yrittää hauskuuttaa :(
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vesa85 - tyylinäyte @bipolaarisesta mielilialahäiriöpotilaasta
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eihän tolla saa edes Malkinia, ja ei melkein Kovalchukiakaan. mitkä mun joukkueesta tietenkin löytyy :D

Perustelut uupuu täysin...

Tarkoittaa varmaan sitä, että laakkonen ei mielestäni kysynyt, että saako 700 kilolla Malkinia ja/tai Kovya.

Ei varmasti kaikilla ole samanlaista joukkuetta kuin sinulla (tai niin paljon puckseja), koita ymmärtää se.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ensimmäinen synkropelle tuli vastaan. Persereikä saksasta nimimerkillä Sl44DO.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Semmoosta kyselisin että voiko tässä vielä farmata puckseja vai tuleeko bännit . En ole pelannut 3kk ja nyt tarttis sopimus rahaa että vois pelata.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Semmoosta kyselisin että voiko tässä vielä farmata puckseja vai tuleeko bännit . En ole pelannut 3kk ja nyt tarttis sopimus rahaa että vois pelata.

eipä oo näkyny mutta en mikään hirmuviljelijä ole, sillon tällön jotain
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonii nyt on sitten videomatskua synkroajasta psn Jomppa86. Hexton tai joku muu, mihin laitan eteenpäin ni saa apina banaania???
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nonii nyt on sitten videomatskua synkroajasta psn Jomppa86. Hexton tai joku muu, mihin laitan eteenpäin ni saa apina banaania???
Turha toivo. Itse laittanut n.5 henkilöstä jo EA:n tyypeille videomateriaalia, eikä niitä tunnu kiinnostavan noiden penalttien jakeleminen. Ensimmäisessä viestissä kysyin onko herroille mahdollista antaa bannia jos lähetän videot heille missä näkyy synkroaminen ja joukkueen/käyttäjän nimi. Sanoivat, että pistä videot niin katsotaan mitä voimme tehdä. Laitoin videot ja niihin ei vastattu mitään. Sen jälkeen olen laittanut vielä muutamat herätysviestit heille, että onko mitään tapahtumassa, ei vastauksia vieläkään. Ja tosiaan pari kuukautta tuosta jo kulunut niin eiköhän siitä tyhmäkin osaa päätellä, että ei niistä videoista ole mitään hyötyä kun ei ne saatanan aasit saa siellä mitään aikaan.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Turha toivo. Itse laittanut n.5 henkilöstä jo EA:n tyypeille videomateriaalia, eikä niitä tunnu kiinnostavan noiden penalttien jakeleminen. Ensimmäisessä viestissä kysyin onko herroille mahdollista antaa bannia jos lähetän videot heille missä näkyy synkroaminen ja joukkueen/käyttäjän nimi. Sanoivat, että pistä videot niin katsotaan mitä voimme tehdä. Laitoin videot ja niihin ei vastattu mitään. Sen jälkeen olen laittanut vielä muutamat herätysviestit heille, että onko mitään tapahtumassa, ei vastauksia vieläkään. Ja tosiaan pari kuukautta tuosta jo kulunut niin eiköhän siitä tyhmäkin osaa päätellä, että ei niistä videoista ole mitään hyötyä kun ei ne saatanan aasit saa siellä mitään aikaan.

No mutta oikein kiva hei, kun kerroit kaikille että voi synkrota ihan huoletta, EA ta ei kiinnosta pätkääkään. Oikea Einstein saatana....
 
Olisiko kukaan kiinostunut vaihtokaupoista? Tarjolla olisi mm. HUTL-korteista Pavelski, Granlund, Steen (kok 87), Fowler (kok 85), sekä normaali korteista mm. Semin, Backes, J.Johnsson.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitähän toi synkro vesa tekee enää täällä?



Nyt siis pääasia eli siiis tän pelin alivoima pelaaminen on ihan kuraa. Oikeassa NHL:SSÄ jos sentteri lähtee höyryämään kulmiin ja laitoihin 5-3 tilanteessa niin vastustaja rankaisee LÄHES aina. Mutta ei. Tottakai voit sijoittua miten vain alivoimalla nhl 14 pelissä
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt siis pääasia eli siiis tän pelin alivoima pelaaminen on ihan kuraa. Oikeassa NHL:SSÄ jos sentteri lähtee höyryämään kulmiin ja laitoihin 5-3 tilanteessa niin vastustaja rankaisee LÄHES aina. Mutta ei. Tottakai voit sijoittua miten vain alivoimalla nhl 14 pelissä

Tottakai.. Itse en edes viitsi laittaa sinne ketään oikeasti hyviä AV pelaajia vaan parhaat alottajat
HL Kesler ja Bergeron ja laitoihin pikaluistelijat Duchene ja Helm.. Duchene painaa muuten aika kovalla
prosentilla AV maaleja, tuntuu että se ranne lähtis kamalaa kyytiä vaikka ei pitäis olla edes mikään tykki.
Voihan se olla, että noin nopeella janterilla pääsee parempiin vetopaikkoihin..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sanokaas minkälaisen joukkueen sais tehtyä n. 150 000 pucksilla? Ehkä 50k sais siihen vielä lisättyä jos jaksais keräillä kokoelmia..
 
Ylös Bottom