Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko suositella ketään laituria noin 150k budjetilla?

RICK NASH ! Aivan huikea monipuolinen pelaaja, taklaa ja laukoo erittäin hyvin. Mulla ollu 15
peliä ja tehny 28+15. Sit varmaan Gaborik jos ei voimahyökkiä halua.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

BESXXO onnistu tekemään synkron 40 sekunttia ennen pelin loppua.. kaveri yritti sitä jo heti tokan erän alussa ku oli 5-1 tappiolla mutta onnistuin pyörii omissa vikalle minuutille asti. ***** että voi ärsyttää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

BESXXO onnistu tekemään synkron 40 sekunttia ennen pelin loppua.. kaveri yritti sitä jo heti tokan erän alussa ku oli 5-1 tappiolla mutta onnistuin pyörii omissa vikalle minuutille asti. ***** että voi ärsyttää.
Teki minulle samoin noin viikko sitten.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

VAKE95

Siinä taas synkropelle listaan jatketta.


JAWS-SAW
ileex
Vesa85
MW31984
Healt
naniJani
kolo2502
leisteison
JJESC
I_supbro_I
vasplad
Freeamigos
VilliAasi
Mulis175
StiquFIN
Waltzuuh
patflex
Tomek-11
smaaki
Pullonhenki
caresandbears
MelartinMela
I-Filppula-I
Jesssse123
Turpe_
I SupBro I
hellicek
TeMe311
nakkenakuttaja28
Vapenicek
Matsa93
Pachka74
axsuu
Santse93
Linta_X
TimbeXelite
Persusta95
smaaki
odesking
Honzicek1992
iQuaani
rasto29
Soramobiili
Vesa_85
Wellius
Multi-killer69
OSal0n3en
L96A1_NOLLA
BESXXO
VAKE95
xLazoz
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tuli pahemman laatunen synkro pelle vastaan.

xLazoz

Huuteli mulle mikkiin ku menin 4-1 johtoon 5min 3 erää jäljellä. Heitti kiekon katsomoon ja alko synkroilu. Rupesin sit pyöriin omassa päässä ja tää arjensankari huutaa mikkiin pää punasena:D nyt tulee koko ajan viestiä siltä kuinka surkee ja pelle olen :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Synkrolistaan voi lisätä I_SupBro_I , 4-0 johtoni jälkeen kiekko lensi katsomoon pariin otteeseen ja onnistui tavoitteessaan. Sinne meni pisteet.

EDIT: Kappas kyseinen pelaaja olikin jo listassa, joten turha lisätä uudelleen.

PS: olisko kellään myydä hifk:n j. desantis?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tuli kyl tehtyä tähän mennessä paras ryöstö, HL Price (sochi) hintaan 144k. Halvin osta heti hinta tällä hetkellä 291,75k ...Ei paha :D

Voisko joku laittaa muuten linkin tohon synkrolistaan, ni ei tarvis kahlata koko viestiketjua läpi?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu sama kaveri on tehny mullekkin synkron ja perään kaveri laitto valehtelematta 20 vittuilu viestiä :D. Sanokaa joku hyvä TL tai VH ja sais maksaa sen max 35 k.

Neal ! Saattaa olla jonkun rahan yli, mutta veikkaan että tolla saa sen kyllä..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

RICK NASH ! Aivan huikea monipuolinen pelaaja, taklaa ja laukoo erittäin hyvin. Mulla ollu 15
peliä ja tehny 28+15. Sit varmaan Gaborik jos ei voimahyökkiä halua.

Jeps, Nashin ostin ja ihan huikean hyvältä kyllä vaikuttaa parin ekan pelin jälkeen kun heitin Kesselin ja Bäckströmin ketjuun!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näytä liitetiedosto 12454 aikamoinen peli. Kaverilla ovr. 80-84 kaikki, mulla getzlafit ja muut ui tervassa. Jokainen 8 maalia paskoja, 2omaa ja 6roiskaisua. Hirvein peli mitä koskaan pelannut. Ainiin, kolmesti tasoituksen jälkeen botti otti pelirangaistuksen. Oli semmonen olo että jaahas..
 
Ylös Bottom