Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näytä liitetiedosto 12454 aikamoinen peli. Kaverilla ovr. 80-84 kaikki, mulla getzlafit ja muut ui tervassa. Jokainen 8 maalia paskoja, 2omaa ja 6roiskaisua. Hirvein peli mitä koskaan pelannut. Ainiin, kolmesti tasoituksen jälkeen botti otti pelirangaistuksen. Oli semmonen olo että jaahas..



Pelihän on ollut hyvin tasainen? Eihän toi oo lähtemäänkään pahimmasta päästä..

Äsken itellä 48 vetoa, kaverilla 13. Hyökkäysaika jotain 12min ja 2min.. Ja hävisin jatkoajalla..

5ylärimaa ja botin 3 ottelurangaistusta..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näytä liitetiedosto 12454 aikamoinen peli. Kaverilla ovr. 80-84 kaikki, mulla getzlafit ja muut ui tervassa. Jokainen 8 maalia paskoja, 2omaa ja 6roiskaisua. Hirvein peli mitä koskaan pelannut. Ainiin, kolmesti tasoituksen jälkeen botti otti pelirangaistuksen. Oli semmonen olo että jaahas..

:D mitä ihmettä sä selität? Ei millään pahalla, mut tähän sopii täydellisesti klassinen "opettele pelaamaan". Ensinnäkin mitä ihmeen manhuntia sä oikein harrastat siellä kaukalossa, 87 taklausta WTF!? :) Vastustaja tulee sun ohi oikealta ja vasemmalta jos se osaa vähänkään pelata, kun sä säntäilet taklaamaan kaikkea mikä liikkuu. Ei mikään ihme, että penalteja tulee...

Lihavoitua myös vaikea uskoa todeksi, koska naapuri kuitenkin paukuttanut 3 one timeria... Kyllähän tässä voitto on ihan oikeaan osoitteeseen mennyt. Järkevämmällä pelaamisella olisit ton voittanut. 4 läpiajo/av maalistasi päätellen vastustajakaan ei mikään mestaripeluri ole.

Ja Getzlaf ui aina tervassa :D kyseisen pelaajan ominaisuus eikä mikään handicap :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tiedän millaisia maalit oli, ja miten peliä pelataan. Onerimeri se on rysty viivaltakin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sitten löytyy sellainen tapaus kuin

MegaLelu

Hän tarjoaa X määrän puckseja jotta luovuttaisit voiton hänelle... ja voitte arvata maksaako ;)
Tarjoaa keksittyjä nimiä joilla väittää olevansa facebookissa...
Kahdella eri tilillä olen ks.tapaukseen törmännyt... Toisella kerralla oli Eetu Puronvarsi ja toisella Alex Vuorela :D :D

Että sellainen tapaus :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja jos peli on tilastoissa tasan, ja kaverilla 0min mun 48min penaltyjä vastaan, onko se tasainen peli? Taklauksia mulla on paljon, ja joukkueessa keskitasoa parempia pelaajia. Olen todennut että tasoituspelit pystyy voittamaan helpoiten isoilla pelaajilla ja taklaten momentumia itselleen. Näitä opettelepelaamaan-länkytyksiä en jaksa kuunnella, jatkossa voi laittaa pelihaasteen sen sijasta..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelihän on ollut hyvin tasainen? Eihän toi oo lähtemäänkään pahimmasta päästä..

Äsken itellä 48 vetoa, kaverilla 13. Hyökkäysaika jotain 12min ja 2min.. Ja hävisin jatkoajalla..

5ylärimaa ja botin 3 ottelurangaistusta..

Tää kuulostaa kyllä niin tutulle :D Itsellä oli tuossa muutama peli takaperin ottelu jossa osuin tolppaan varmaan 8 kertaa ja 3 kertaa viimeisellä minsalla tolppaan, vetoja reilu 30, kaikki one-timerit ja ohjurit ym. mutta Rask ei halunnu päästää mitään selkänsä taakse. Lopulta sitten pilkuilla 1-0 voitto :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tää kuulostaa kyllä niin tutulle :D Itsellä oli tuossa muutama peli takaperin ottelu jossa osuin tolppaan varmaan 8 kertaa ja 3 kertaa viimeisellä minsalla tolppaan, vetoja reilu 30, kaikki one-timerit ja ohjurit ym. mutta Rask ei halunnu päästää mitään selkänsä taakse. Lopulta sitten pilkuilla 1-0 voitto :D
Tolpat vielä ymmärtää mutta se että vetomääristä valitetaan, ei todellakaan kyllä aina kerro totuutta.. Eiköhän se laatu kuitenkin korvaa määrän ja ite vedän keskimäärin varmaan 10-15 kertaa peliin ja useimmiten tuloksena voitto.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tolpat vielä ymmärtää mutta se että vetomääristä valitetaan, ei todellakaan kyllä aina kerro totuutta.. Eiköhän se laatu kuitenkin korvaa määrän ja ite vedän keskimäärin varmaan 10-15 kertaa peliin ja useimmiten tuloksena voitto.

Word! Jengi luulee et ansaitsee voiton, kun roiskii 50 kertaa heti hyökkäysalueelle päästessään :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tolpat vielä ymmärtää mutta se että vetomääristä valitetaan, ei todellakaan kyllä aina kerro totuutta.. Eiköhän se laatu kuitenkin korvaa määrän ja ite vedän keskimäärin varmaan 10-15 kertaa peliin ja useimmiten tuloksena voitto.


Totta! Mutta omat laukaukset ainakin oli kaikki hyvältä sektorilta ammuttuja/viivasta ammuttuja ohjurikiekkoja. Ei mitää turhia rystyläppiä tai löysiä ranteita.. Ei se kerro koko totuutta, mutta tuo perspektiiviä pelin kulusta..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tolpat vielä ymmärtää mutta se että vetomääristä valitetaan, ei todellakaan kyllä aina kerro totuutta.. Eiköhän se laatu kuitenkin korvaa määrän ja ite vedän keskimäärin varmaan 10-15 kertaa peliin ja useimmiten tuloksena voitto.

Totta tämäkin. Itsellä tuo 30 on jo aivan järkyttävä vetomäärä kun keskimäärin lauon sen 15 kertaa ottelussa. Tosin yritän välttää turhia vetoja ja laukoo vaan hyvistä paikoista. Itse olen ainankin huomannut sen että kun veskari saa kivan määrän vetoja torjuttua ottelun alussa niin tulee hyvällä todennäköisyydellä pelaamaan koko ottelun hyvin.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko letangista kokemusta kellään? Meinaan että teen letang-potg määttä pakkiparin :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko letangista kokemusta kellään? Meinaan että teen letang-potg määttä pakkiparin :)

Itellä oli vastaava pari jonkun aikaa joukkueessa...Letang oli ihan perus, ei loistanu mut ei mokaillukaan. Määttä oli mulla näkyvämmässä roolissa, mut olikin boostattu 95 ovr.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kolme äijää: sanoi:
Jooh en mä sitä meinannutkaan että just näissä tapauksissa ois ollu niin että teillä ollu huonoja vetoja :rolleyes: Useimmiten jos voittaa tolla 10 laukauksella niin huomaa sen kyllä saapuneista viesteistä..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lisää lisää, aina vain lisää. Nämä jäbät lisääntyy ku kanit konsanaan. Uusi nimi listaan: Antzz_68

Ei vain saanut synkroa aikaseks vaikka kuin yritti. Itellä piti pitää kiekkoo omas pääs melkein koko kolmannen erän.

JAWS-SAW
ileex
Vesa85
MW31984
Healt
naniJani
kolo2502
leisteison
JJESC
I_supbro_I
vasplad
Freeamigos
VilliAasi
Mulis175
StiquFIN
Waltzuuh
patflex
Tomek-11
smaaki
Pullonhenki
caresandbears
MelartinMela
I-Filppula-I
Jesssse123
Turpe_
I SupBro I
hellicek
TeMe311
nakkenakuttaja28
Vapenicek
Matsa93
Pachka74
axsuu
Santse93
Linta_X
TimbeXelite
Persusta95
smaaki
odesking
Honzicek1992
iQuaani
rasto29
Soramobiili
Vesa_85
Wellius
Multi-killer69
OSal0n3en
L96A1_NOLLA
BESXXO
VAKE95
xLazoz
Antzz_68
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moro! Huttiin innostus meikäläiseltä hieman lähtenyt joten tästä tämän näköinen tiimi+hut live weber(arvo 520k ) hintaan 295€
Pankkina mulla nordea. Mieluiten kaikki kerralla,sen takia tuo hintakin on alhainen sillä nämä kaikki kun ostaa kerralla,niin säästyy aikaa vaivaa ja sitä rahaa:DNäytä liitetiedosto 12457Näytä liitetiedosto 12458
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Lisää lisää, aina vain lisää. Nämä jäbät lisääntyy ku kanit konsanaan. Uusi nimi listaan: Antzz_68

Ei vain saanut synkroa aikaseks vaikka kuin yritti. Itellä piti pitää kiekkoo omas pääs melkein koko kolmannen erän.

JAWS-SAW
ileex
Vesa85
MW31984
Healt
naniJani
kolo2502
leisteison
JJESC
I_supbro_I
vasplad
Freeamigos
VilliAasi
Mulis175
StiquFIN
Waltzuuh
patflex
Tomek-11
smaaki
Pullonhenki
caresandbears
MelartinMela
I-Filppula-I
Jesssse123
Turpe_
I SupBro I
hellicek
TeMe311
nakkenakuttaja28
Vapenicek
Matsa93
Pachka74
axsuu
Santse93
Linta_X
TimbeXelite
Persusta95
smaaki
odesking
Honzicek1992
iQuaani
rasto29
Soramobiili
Vesa_85
Wellius
Multi-killer69
OSal0n3en
L96A1_NOLLA
BESXXO
VAKE95
xLazoz
Antzz_68
Missä on PxMxAxNx666?!!!!
 
Ylös Bottom