Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Saattaa hyvin ollakin. Mutta itelleni ei ole mikään ihme, että laukaukset olisivat 25-10 vastustajalle, vaikka pyörittäisin 55 minuuttia pelistä. :D On vaan sellanen pelityyli, että hieman niinku puolustuksen kautta ja hyökkäyspäässä en lauo, kun alueelle pääsen.

Itellää toki palkka menee sinne johonkin 32-34 K tienoille, en tiedä miten korkealle sitä uskaltaa nostaa? ;)

Mä en ainakaan voi pitää palkkaa tuossa määrässä. En tiedä tuleeko nuo tasoitukset siitä jos vastustajalla on "pienempi palkka" kuin itsellä, vai miten EA on määritellyt sen millä perusteella niitä avuja annetaan. Huomenna kokeilen kun nyt tosiaan palkka alle 30k että pystyykö jo pelaamaan suurimmassa määrin tasapuolisia pelejä :)

1: HL Zetterberg - Toews - MP Hall
2: HL Hossa - Gretzky - Gaborik
3: SC Stastny - HFC Bergeron - HL Burns

1: Pietrangelo - HL Bouwmeester
2: HL E. Johnson - HL J. Johnson
3: HL Franson - POTG Määttä

MP Fleury

4 kenttä oli pakko pistää pelkkiä pronssipelaajia ja vara kassariksi Schörs.

Jos tällä alkais nhl-elämä taas hymyilee :P
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itsellä on hyvin samanlainen pelityyli mutta siltikin vain harvoin vastustaja saa edes 20:ntä laukausta ja oma laukaisu keskiarvo on jossain 17:n paikeilla :D

Itsellä on palkka noin 38-40k ja tällä hetkellä menossa melkein 20:n ottelun voittoputki :cool:

Kuinka usein sulle tulee vastaan noita tasoituspelejä? Luulisi että tolla palkalla kokoajan. Kun itsellä tulee se 70% peleistä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä turha väittää et ei oo tasotusta se on perseestä koska ne jotka on vaival tehny tiimin kärsii

Ehdotuksia
1 vanek-duchene-voracek
Suter-phaneuf
2eriksson-benn-pominville
Ehrhoff-myers
3heatley-koivu-stafford
Emelin-bieksa
4leino-lecavalier-stalberg

Kiitoksia jo etukäteen vastauksista

Sulla on aika monta snaipperia..

Kaikki muut sun sentterit on ihan hyviä aloituksissa (85) kaikilla paitsi Bennillä, joten siirtäisin Bennin laitaan, halpa ja hyvä sentteri olisi R. Kesler, aloitukset (90) ja muutenkin todella hyvä pelaaja. Stalbergin nostaisin ylempään kenttään ja hankkiutuisin eroon Leinosta :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näytä liitetiedosto 12620

Juu tota mitäs ootte mieltä miten se buusti tässä pelissä meni? Ite jouduin vetelee tosiaa näillä koivuilla sun muilla ton verran et sain 4Häkkii,mikä ny on iha perus määrä noilla vedoilla. Mutta sitten mites selitätte ton toisen? Kaverilla kumminki giroux,zetteri ja vaikka ketä ja sitten menee tollee :DDD
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käykääs ostamassa merkkipaalu Daniel Sedin ennen kuin joku muu ehtii, selvästi halvin osta heti.
Buy now: 174.5 k
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuinka usein sulle tulee vastaan noita tasoituspelejä? Luulisi että tolla palkalla kokoajan. Kun itsellä tulee se 70% peleistä.

Lähes jatkuvasti, varsinkin jos vastustajan taso on vielä jossain 1:sen paikeilla niin saa kyllä välillä yrittää kaiken mahdollisen että saa edes yhden maalin. Ja vielä useammin tulee vastaan sitä että alussa omat pelaajat tuntuu hyviltä pelata, tekee 1-0 maalin niin sen jälkeen sitten syötöt ei enää menekää minne pitäis ja vedot ei mene maalia kohti ym. Mutta joskus harvoin sentään tulee pelejä missä omat ukot tuntuu hyviltä ja silloin monesti saanut ekassa erässä tehtyä sen 4-6 maalia ja tässä vaiheessa sit yleensä vastustaja jo joko synkroaa tai lähtee pois :D

Oli itsellä vielä pari viikkoa sit kakkostunnuksella joukkue missä palkka oli jotain 27-28k niin siellä kyllä melkein jokainen top6 pelaaja nakutteli piste per peli vähintään ja silloin tuli itsellekin paljon enemmän näitä tuuri maaleja. Kerrankin yritin omalla siniviivalla avata peliä vastustajan siniviivalle Duchenelle, no syöttö meni noin 5 metriä ohi Duchenen mutta suoraan päin maalia ja Bobrovsky hörppäs kiekon sisään :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja sitten vähän aiheesta poiketen. Oon miettiny tosi paljon tota maalivahtipeliä. Price nyt varmasti olisi ykkösvaihtoehto, koska se on oikeastikin niin hiton kova. Mutta onko tässä pelissä sellaista selkeää "ykkösmaalivahtia", esim Toty Bishop tai joku muu tälläinen? Kun mulla on toi MP Fleury ja HL Varlamov. Molemmat esittää välillä uskomattoman hyviä suorituksia, mutta silti se taisaisuus puuttuu. Ja olen omasta mielestäni hyvä puolustamaan, eli semmoinen veska joka suht tasaisesti pitäisi oman tonttinsa kun pakit pitää omansa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Näytä liitetiedosto 12620

Juu tota mitäs ootte mieltä miten se buusti tässä pelissä meni? Ite jouduin vetelee tosiaa näillä koivuilla sun muilla ton verran et sain 4Häkkii,mikä ny on iha perus määrä noilla vedoilla. Mutta sitten mites selitätte ton toisen? Kaverilla kumminki giroux,zetteri ja vaikka ketä ja sitten menee tollee :DDD

Vastustajan kummatkin maalit one-timerista :rolleyes: Eipä se laukausten määrä kerro koko totuutta. Ite tarviin tuommoiseen melkein 30:n vetoon paskan vastustajan ja 12-14 minsaa hyökkäysalueaikaa tosin sitten omalla normaali laukaisuprosentilla tuleekin se 6-7 maalia ja vastustajan molarille vielä päälle kasa game savereitä.

Hieno peli tuossa samalla pyörii botteja vastaan peli itsellä farmaus tunnuksella niin vastustajan botti tökkäs varmaan 50 kertaa kiekon läpi ilman että se lähti oman pelaajan lavasta mihinkään :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja sitten vähän aiheesta poiketen. Oon miettiny tosi paljon tota maalivahtipeliä. Price nyt varmasti olisi ykkösvaihtoehto, koska se on oikeastikin niin hiton kova. Mutta onko tässä pelissä sellaista selkeää "ykkösmaalivahtia", esim Toty Bishop tai joku muu tälläinen? Kun mulla on toi MP Fleury ja HL Varlamov. Molemmat esittää välillä uskomattoman hyviä suorituksia, mutta silti se taisaisuus puuttuu. Ja olen omasta mielestäni hyvä puolustamaan, eli semmoinen veska joka suht tasaisesti pitäisi oman tonttinsa kun pakit pitää omansa?

Bishop, Lindbäck tai Dubnyk nuo on isoimmat "hyvät" maalivahdit. Kaikista on HL versio.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja sitten vähän aiheesta poiketen. Oon miettiny tosi paljon tota maalivahtipeliä. Price nyt varmasti olisi ykkösvaihtoehto, koska se on oikeastikin niin hiton kova. Mutta onko tässä pelissä sellaista selkeää "ykkösmaalivahtia", esim Toty Bishop tai joku muu tälläinen? Kun mulla on toi MP Fleury ja HL Varlamov. Molemmat esittää välillä uskomattoman hyviä suorituksia, mutta silti se taisaisuus puuttuu. Ja olen omasta mielestäni hyvä puolustamaan, eli semmoinen veska joka suht tasaisesti pitäisi oman tonttinsa kun pakit pitää omansa?

Meinasin mainita että yoloberg tulee kohta nimeämään kaikki nuo kaks metriset molarit mutta se kerkes jo :D

Itsellä on hl Price vallannu ykkösmolarin paikan noin 100 peliä nyt takana ja torjuntaprosentti yli 89 ja pmk 1.60. toty Bishopin torjuntaprosentti on jotain 88,5 itsellä. 96:sta Bishopia peluutin 3 peliä ja ei kyllä enää takaisin maalille pääse :D Ja viimeksi tänään pelasin Pricea vastaan niin otti kyllä hyviä torjuntoja vaikka 4 kertaa joutui antautumaan mutta niistä ei voi kyllä molaria syyttää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Meinasin mainita että yoloberg tulee kohta nimeämään kaikki nuo kaks metriset molarit mutta se kerkes jo :D

Itsellä on hl Price vallannu ykkösmolarin paikan noin 100 peliä nyt takana ja torjuntaprosentti yli 89 ja pmk 1.60. toty Bishopin torjuntaprosentti on jotain 88,5 itsellä. 96:sta Bishopia peluutin 3 peliä ja ei kyllä enää takaisin maalille pääse :D Ja viimeksi tänään pelasin Pricea vastaan niin otti kyllä hyviä torjuntoja vaikka 4 kertaa joutui antautumaan mutta niistä ei voi kyllä molaria syyttää.

Joo olen pistänyt kyseiset jantterit merkille. Meinannut kokeilla Lindbäkkiä ja Bishoppia. Tuo HL Price kyllä kiinnostaisi itseä kovasti, hyvä kuulla että on positiivista sanottavaa. Taidankin seuraavaksi kokeilla sitä :) Saahan sen myytyä pois jos ei itsellä toimi. Paljonkohan siitä joutuu pulittamaan tällä hetkellä?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo olen pistänyt kyseiset jantterit merkille. Meinannut kokeilla Lindbäkkiä ja Bishoppia. Tuo HL Price kyllä kiinnostaisi itseä kovasti, hyvä kuulla että on positiivista sanottavaa. Taidankin seuraavaksi kokeilla sitä :) Saahan sen myytyä pois jos ei itsellä toimi. Paljonkohan siitä joutuu pulittamaan tällä hetkellä?

semmoiset 200k oli viimeisin myynti kun viimeksi katsoin. Tiistaina saattaa tosin tulla stanley cup Price. Ainankin toivottavasti niin saisi sen kakkosjoukkueen molariksi kun ei hirveesti ole luottoa Miller, Rask, Crawford kolmikoon :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse tein ainakin 8 maalia kun viimeks Pricen kohtasin, mutta eiköhän se ihan toimiva ole. Joku Missiaen tai Bishop vastaan,
niin johan ne pomppii pitkin seiniä. Pitkät maalivahdit ne parhaita on EA:n logiikalla. TOTY Rask(kysyin vihulta mikä Rask se oli)
on ainoa mikä mieleen tulee noista "pienemmistä veskareista" otti sillon 34 koppia 35 vedosta ja se ainoo maali tais olla ripari
jostain maalin edestä ilmasta jatkoajalla..
Kaikkea sitä kyllä näkee ihmisten maaleissa käytettävän, vaikka veikkaankin että ihan pelkkä boostattu Bishop on pelin parhaimpia
maalivahteja. Hauska fakta Rinteestä jonka sain ilmaispakasta, ihan täys surkea maalivahti.. Ei mitään hyötyä, mutta heittäytyy
aina mahalleen läpiajoissa. Siis ei kertaa eikä kahta, aina se heittäyty sinne räpiköimään eikä ikinä torjunu niitä läpäreitä. Siinä
nauraa kyllä vihukin kun kaveri pötköttelee jo hyvissä ajoin ja oikein antaa tehdä maalin. :D Tuo siis jossain 9divarissa missä vihut
ei yleisesti ottaen saanu maaleja läpäreistä, mutta Rinne sen teki aina mahdolliseksi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itselläkin oli price ja oli hyvä tasainen mokke, myös lunkutirunkuti oli aika hyvä. Mut quick on paskaa.

Itsellä palkat 29-31k koska tasotukset vituttaa niin vitusti ja myin kaikki staran näkösetki.

Burns (C) - Bergeron - Duchene (A)
Girardi - Rielly (Reg)

MS Williams - MS H.Sedin - Mcdavid
Myers - Bouwmeester <-- vaihtuu mcdonahiin

HL Granlund - Kesler - Cammalleri
Shattenkirk/Ristolainen - Bouwmeester/Potg Määttä

Marchand - Zajac - Voracek

Koskinen - Hovinen - Bishop

Silti tulee tasotuspelei....
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse tein ainakin 8 maalia kun viimeks Pricen kohtasin, mutta eiköhän se ihan toimiva ole. Joku Missiaen tai Bishop vastaan,
niin johan ne pomppii pitkin seiniä. Pitkät maalivahdit ne parhaita on EA:n logiikalla. TOTY Rask(kysyin vihulta mikä Rask se oli)
on ainoa mikä mieleen tulee noista "pienemmistä veskareista" otti sillon 34 koppia 35 vedosta ja se ainoo maali tais olla ripari
jostain maalin edestä ilmasta jatkoajalla..
Kaikkea sitä kyllä näkee ihmisten maaleissa käytettävän, vaikka veikkaankin että ihan pelkkä boostattu Bishop on pelin parhaimpia
maalivahteja. Hauska fakta Rinteestä jonka sain ilmaispakasta, ihan täys surkea maalivahti.. Ei mitään hyötyä, mutta heittäytyy
aina mahalleen läpiajoissa. Siis ei kertaa eikä kahta, aina se heittäyty sinne räpiköimään eikä ikinä torjunu niitä läpäreitä. Siinä
nauraa kyllä vihukin kun kaveri pötköttelee jo hyvissä ajoin ja oikein antaa tehdä maalin. :D Tuo siis jossain 9divarissa missä vihut
ei yleisesti ottaen saanu maaleja läpäreistä, mutta Rinne sen teki aina mahdolliseksi.

Noissa molareissa on kyllä pelien välilläkin todella suuria eroja, kyllä itselläkin tulee välillä pelejä jolloin Price ei saa edes rantapalloa kiinniä mutta en ole vielä löytänyt molaria jolle tämmöisiä pelejä ei tulisi :D TOTY Rask oli itsellä semmoinen että hautasin sen jo muutaman pelin jälkeen oman kokoelman syövereihin, Potg Rask ollut itsellä parempi mutta on itsellä vasta nelos molarina.

Rinne tuntuu olevan semmoinen että joko se ottaa kaiken kiinni tai sitten ei torju mitään. Näin oli silloin kuin se oli itsellä kakkosjoukkueessa ja monta kertaa sitten kun vastustajalla on ollut Rinne niin tehny ihan uskomattomia game savereitä ja mistään ei saa maalia, tai sitten on todelliset maalijuhlat :D

Ja kyllähän tuo ihan normaali Bishop on jo ihan riittävän hyvä molari vaikkei sitä edes boostaisi. Ja olen huomannut että näissä "paremissa" molareissa tuo 92 kokonaisuus tuntuu olevan yläraja mitä kannattaa käyttää, kaikki yli 92 kokonaisuuden molarit on kyllä lähtenyt itseltä hyvin nopeasti vaihtoon kun ne eivät saa kiinni edes rantapalloa.

Edit. Mikäköhän EA:n ongelma taas oikein on kun en ole vielä yhtään Mckinnonin stanley cup korttia nähny myynnissä :S
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt olisi ihan newbie-kysymys pelaajalta jolla on ensikosketus HUT:iin menossa. Joku 30 matsia takana. Käytössä on ihan ok jengi NHL miehillä ja ketjujen kemiat on välillä 90-99. Mitään isoa staraa ei joukkueessa ole, paras taitaa olla sentteri Gagner.

Niin se kysymys - homman suola on pelata onlinena ja se on ollut pääsääntöisesti ihan kivaa ja on ollut hyviä matseja MUTTA mitä noi pelit on joissa vastustaja on selkeästi nopeampi vaikka jengi sinänsä on samantasoinen? Jään vauhdissa jalkoihin ihan järjestään tuntuu kuin omat kaverit kyntäisi mudassa..Joku jippo jota en tajua?

Ihan kiva pelata tuolla jossain 9-divarissa, mutta mitenköhän sitä ikinä rajallisella ajankäytöllä ja ilman oikeaa rahaa voisi saada joukkoeeseen jonkun 90ovr pelaajan...
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin se kysymys - homman suola on pelata onlinena ja se on ollut pääsääntöisesti ihan kivaa ja on ollut hyviä matseja MUTTA mitä noi pelit on joissa vastustaja on selkeästi nopeampi vaikka jengi sinänsä on samantasoinen? Jään vauhdissa jalkoihin ihan järjestään tuntuu kuin omat kaverit kyntäisi mudassa..Joku jippo jota en tajua?

Heh, paina L3 niin menee lujempaa.. :) (tuota ei joku ihan oikeastikaan tiennyt vaikka pelasi div1). Ja tuo EA on vähän sellanen, että
suattaapi olla että oot hitaampi joskus ja suattaapi olla että joskus oot nopeempi.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin !
Katsotaan josko joku osaisi mua auttaa pikkasen etten, heti menetä fiilistä uudestaan aloittamisesta.

Eli ps3 olen pelannut huttia nhl 13 :sta. Nyt siirryin boxiin ja nhl 14.

Aloitan tiistaina hutin nollasta ja kysyisinkin että miten saan 0pucksista aloitettua pucksien keräyksen helpoiten ja tehokkaimmin ..


kokeilin tänään mutta ... En saanut mitään aikaiseksi. Yksin peli konetta vastaan on todella tympivä a tyls'äää, onko tuo ainoa keino tahkoa puckseja ?

Paljonko mun pitää tehdä niitåä kiekkoja että kannattaa hyppää treideihin ? tai pakkoihin ? te tahkojat tiedätte.. aloitin ketjun sen takia että tiistaina mulla ei oo aikaa ku joku 5h ja siitä pitäs ottaa kaikki hyöty irti.

eli neuvojanne odotellessa*
 
Ylös Bottom