Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Heh. Näinhän se menee:) mul oli 76 overall giguere maalissa ja oli ihan ok, seuraavaan peliin heitin brodeurin 86 overall. ekaan erään vedot 13-5 mulle ja tilanne 5-0 vihulle:) 5-3 loppujen lopuksi sitten turpaan:) Itte huomannu että yleensä ekassa erässä hyvällä overalilla olevat moket imee kaiken, sitten ne alkaa vasta ottamaan niitä kiekkoja kiinni hiuka paremmin. Eli ekaa erää pitäs vetää kunnon kilpikonna:) Kiprusoff pelannu mulla sen päälle 100 peliä torjuntaprossa 88. Eikä sekään ole kun 81 overall. Kipperi harvoin päästää mitään ripulikiekkoja sisään, sen takia pidän itse sitä parhaana mokkena pelissä. Torjunut monta voittoa mulle vaikka huonompi pelissä oon ollu.

Mutta tässä veskakoodissa on vikaa eashl:n puolella myös. Amatöörikorteilla veska on paljon parempi, legenda ku aukee niin alkaa menee mitä ihmeellisempiä maaleja kokoajan.

Silloin kun ykkösjoukkueella oli dream team ihan normikorteilla niin käytin maalissa Khabibulia kun veti noin 90:n torjuntaprosentilla :D

Itse tullut kanssa huomattua tuo että jos ekassa erässä omaa molari ei kiekkojen kiinni ottaminen kiinnosta niin seuraavat kaksi erää on sitten parempi.
Tosin silloin kuin itsellä ensimmäisessä erässä pelaajat tuntuu hyviltä ja saa tehtyä jonkun 4-5 maalia ekassa erässä niin seuraavat kaksi erää on sitten paljon tuskallisempia pelata kun tuntuu että omat pelaajat on erätauolla unohtanut miten jääkiekkoa pelataan. Tämä sama käy välillä myös toisin päin että kaks ensimmäistä erää on ihan kauheeta pelata ja kolmanteen erään kun pitää lähteä tappioasemasta niin omat pelaajat tuntuu semmoisilta kuin pitääkin. Ja monta kertaa on tullutkin noustua juurikin kolmanessa erässä voittoon :cool:

Ja ykkösjoukkueessa hl Price harvoin päästelee mitään helppoja niin ei itsekään yleensä tarvii niin kauheasti maaleja tehdä :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla ollu Lehtonen huikee tolppien välissä, edellisessä viidessä pelissä t% 95,6 ja 2. divarissa mennään tällä hetkellä, 3ott, 2 tappioo 1 voitto, kaikki tietysti maalin erolla.. Tappiot jotka kyrsii kaikkein eniten. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No vissiin vähän riippuu paljon siinä viihteessä on kaistaa? Mulla on kaapeliviihteessä 100/5 kaistaa ja antaa jotain 85/3.5 yleensä eli pystyy pelaamaan
vähintään 10 peliä samaan aikaan ja käyttää 10 kännykkää siinä sivussa..

Juu 100/5 on.. kiitoksia
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No niin sitten seuraava väännön aihe. nakki on vedelly kuule hk sinisiä:) Miksen huutelisi? Mä pystyn myöntää koittaneeni kahdesti sitä, koska en käytä sitä statsien kunnossapitoon. Toki en puollustele omaa kokeiluani millään tavalla, väärin olen tehnyt jokatapauksessa. Teillä on vain vaikeus myöntää sitä koska teette sitä joka pelissä jonka olette häviämässä:) ja olen sanonut että jos joku tuntee piston sydämmessään niin listaan vain meikä.. Kyllä niitä pelejä löytyy, ja ne jotka tuntee niin tietää että pelit vedetään loppuun asti. Harmittaa vaan sen kerran kun pääse melkein voittamaan jonku kovemman pelaajan niin napsahtaa errori ruutuun:)



Ei ole pariin päivään synkroa tullut kun on vastassa ollut ulkomaalaisia:) Toki ei heillä ole tarvettakaan ollut kun vedän taas pienessä tappioputkessa:)



Ja edelleen maininnut asiasta 100 kertaa, löytyy suht monta accoa.



btw ei kellää olis halvalla selänteen HUT livee?? Kun ei oo marketista löytyny ja mie ottasin sen mielellään vastaan:) Vaihtokin käy toki, jos sattuu löytymään multa jotain tarjottavaa vaihdossa. Laittakaa YV tai PSN.




mul on kyllä hl selänne ,mutta en tiedä jos myyn :) Paljonko tarjoot?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ps. Kellään kokemusta elisa viihteen netistä? Pystyykö käyttää padii kännyy ja pleikkaa yhtäaikaa et ei hut lagaa?

Itsellä myös Elisa Viihde 100 megan nopeudella, joka todellisuudessa pyörii 30-70 megassa. Varsinainen pelaaminen sujuu täysin ongelmitta, mutta pelien etsimisen kanssa on probleemaa. Kun esim. Hutissa yrittää etsiä matsia niin ainakin omalla kohdalla 10 kerrasta noin viisi päättyy joko "HUT-joukkueesi lähetyksessä tapahtui virhe. Yritä uudestaan" tai sitten vastustajan jo löydyttyä ja pelin latautuessa yhteys vastustajaan katkeaa. Myös eashl:ssä on hieman ongelmaa kun en kuule muita (mikillisiä) pukuhuoneessa.

Näiden ongelmien yleisyydestä en tiedä, mutta päätinpäs jakaa nyt tänne.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

mul on kyllä hl selänne ,mutta en tiedä jos myyn :) Paljonko tarjoot?

Paljos sen normi hinta on? Ei oo mitään hajua kun marketissa ei oo myynnissä ollut yhtään. Toki voin hiukan siihen päälle heittää vielä muutaman bonus kiekon kaupantekijöiksi:) Onko sulla haussa ketään pelaajaa, jonka mahdolisesti haluaisit.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On tää vaan niin hauskaa pelata ES-Jonneja vastaan. Pelin ollessa 2-0 alkaa maalivahti lähtee maalilta pois ja naureskelen, että mitäs hemmettiä eihän tää jätkä osaa edes tehdä synkroa. Kauan sitä yritti kunnes tulostaulun näyttäessä 10-0 ja boksissa varmaan puolet ukoista, niin kaveri siinä vihdoinkin onnistuu!!! En edes jaksanut juosta karkuun, koska yritykset olivat niin onnettomia, enkä pelaa enää niin veren maku suussa tätä kuin silloin aikaisemmin. Synkron jälkeen kehun häntä onnistuneesta suorituksesta, niin eikö sieltä tule selityksiä, kuinka hänen oli pakko kokeilla sitä kun häntä vastaan on tehty se jne jne...

Joten suuri kiitos sinulle Finnish8Flash tästä päiväni piristyksestä ja toivottavasti seuraavalla kerralla osaat ottaa tappion paremmin vastaan.

P.S. Megaforce on parempaa ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onks Hoosi se synkrohuara? :eek:

En ole synkroa varsinaisesti koskaan kokeillut, mutta kyllähän sen ymmärtää että Top 10 -pelureita epäillään huijaamisesta tämän "synkrotrendin" vallitessa. Otan kaikki perättömät syytökset kohteliaisuutena vastaan, sillä lämmittäähän se mieltä, että ihmiset, jotka eivät ole ikinä edes pelannneet mua vastaan esittävät täällä synkrosyytöksiä.

Ehdotan kuitenkin, että nakki ja kumppanit pysyvät tässä viestiketjussa aiheessa, eivätkä lähde syyttelemään muita pelkästään oman hajuaistinsa perusteella. Ylläpitokin on käsittääkseni asiasta jo huomauttanut. Olen muutenkin jo lopettunut Hutin niin mun nimen voi lisätä tonne listaan, jos jollekkin tulee siitä parempi mieli :).

Hyvää kesän odotusta kaikille Huttilaisille! :cool:



#kuukaudenykkonen #picsoritdidnthappen
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taitaa olla jo keskitysleirilistalla, mutta kaalyre kuuluu näihin miehistä kiinnostuneisiin. Ei oikeen enää itteä
viitti suututtaa nuo, lähinnä sormi osottaa jo EA:n suuntaan että miksi tota synkroa ei voida korjata? Tuolla
oli myös täysi Filppula jengi ja vissiin nelosessa pronsseja ja maalissa joku boostattu nimihirviö. Näköjään 2.
veskana kunnon veska eli hävinnyt viime pelin.

Terveisin Sherlock Holmes
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

noniin auttakaas urpoa.. Nostin äsken tuosta erikoispakasta tollasen stanley cup rare Subbanin, aloin siirtämään kortteja yksitellen vaihtopakkaan, niin hävisi kerralla kaikki kortit... mitä helvettiä teen nyt? Jossakin bitti avaruudessa on 400k kortti.. :eek::confused::eek::confused:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Respectit ahmapaistille, pelas kunnolla loppuun hirveessä ea matsissa joka päättyi sit 15-1... :P
E: mut ei naniJanille... Lisätkää listaan, ite en jaksa nyt viimeisintä versioo ettiä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaas tyhmälle et miten pystyy selaamaan marketissa olevia stanley cup kortteja ku se kuva jäätyy aina kun vaihtaa ekan sivun poies?
 
Ylös Bottom