Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Kuten kuukauden ykkösenä vetävä hoosiannakin, kahdella accolla pelaa ja synkro aina ku häviöllä. Ei näitä nimiä oo tänne vaan jaksanu heitellä, kun ei niistä mitään hyötyä todellisuudessa ole....Karu totuus että jokanen joka vetää jollain 98-100 voitoprossalla, tekee synkroa välillä. Uudella accolla toki pystyy siihen alkuun vetää hyvän voittoputken.
Tonza, Muista että voin julkaista yksityisviestit täällä. Kyllä ne inkkarit täällä kotona vielä on, ainakin ne viimmeiset. Viestiä viestin perään todistelua,kehumista ja meikän haukkimista. Perus suomalaisen keskustelu taidot. Ja tähän minun väittämään heitän vielä nopeasti pari tilastollista juttua, sinulla oli alkuun tilastot 300-60 luokkaa, ja nyt kun olet korkeammalla leaderboardeilla niin vedät sitten yhtäkkiä kovempia vastaan 155-3 statseilla

noin suunnilleen kai. Minulla ei valitettavasti ole kuvaa todisteluun. Mutta heitin nyt ton pienen tilastofaktan tohon pöytään. Eli nopeasti purettuna, ennen vedit 4,5 voittoa 1 tappio tahtiin ja nyt vedät korkeammalla 50 voittoa 1 tappio tahtiin. Tilastot kertovat totuuden aina
Anteeksi laskutaitoni, voi olla pieniä heittoja mutta niiku jamo sano että osimoilleen näin. Siinä on mun faktat ja kaikki tältä erää.
Joudun nyt kirjoittamaan eri käyttäjällä tänne, kun en sattuneesta syystä pääse enää toiselle käyttäjälle...

Koitan pitää hermoni kurissa ja kirjoittaa asiallisesti.
Vaikket sä osaiskaan itse pelata, ei se sitä meinaa ettei joku muu osais. Toi on naurettava väite, että kaikki joilla on hyvät tilastot joutuvat huijaamaan niiden eteen? Eli siis kaikki,jotka tässä pelissä pärjäävät ovat huijareita? Eli siis on suorastaan mahdotonta voittaa 50peliä putkeen sellaisia pelaajia vastaan, jotka ovat huonompia kuin sinä? Niinkuin itse aikaisemmin oot sanonu, että miten pelaan koko ajan niin huonoja pelaajia vastaan? En tiedä, ea ne vastustajat arpoo. Mut jos itsekin oot nähnyt, että mun vastustajien taso ei ole ollut niin kova, niin on toi sunkin argumentointi hiukan ristiriitasta. En siis voi voittaa jotain ihan amatöörejä ilman, että käytän synkroa?
Ja mitä noihin tilastoihin tulee, niin pelasin parisataa ekaa peliä tyyliin jollain mikkokoivu joukkueella. Näistä peleistä käteen jäi suunnilleen 150-45 statsit. Tän jälkeen rupesin farmaamaan ja pelaamaan eri accolla. Tällä uudella käyttäjällä vedin staratiimillä 162-14statsit (ilman synkroa). Sitten kyllästyin tähän peliin hetkeksi. Tän jälkeen oon pelannut vielä kahdella uudella käyttäjällä, eli olen siis pelannut 4 eri käyttäjällä. Pelejä on takana yhteensä joku 800-900. Tässä ajassa oppinut pelaamaan tätä peliä kyllä enemmän tai vähemmän. Nyttemmin palasin tossa pari kuukautta sitte takasi tälle pääkäyttäjälle ja rakensin ittelleni sopivan joukkueen, joka ei ole liian hyvä, mutta silti joka kentällisestä löytyy maalintekotaitoja. Nyt löytyny vihdoinkin hyvä pelitatsi ja pelit sujunu hyvin. Ja eipä oo tullut synkrollekkään käyttöä, kun nykyään osaa kääntää noi tasotuspelit itelleen. Sitten kun taas ei ole tasotuksia, niin noita kaikenmaailman filppulajengejä laittaa helposti 10-0 käkättimeen, kunhan vaan omien kavereiden bugiranteet osuvat maalikehikoihin tarpeeks kovalla rosentilla.
Mutta oikeesti, jos "kaikki muut" käyttävät synkroa, niin etsä voi mun tilastojen perusteella päättää omassa päässäs, että "sunkin on pakko käyttää synkroa kun sulla on niin hyvät tilastot." Mä oon vaan nyt sattunu pelaamaan tätä peliä sen verran, että kyllä siinä on väkisin oppinut laittamaan kiekkoa reppuun enemmän kuin useimmat muut.. Jos sulla yhtään maalaisjärkeä löytyy, niim varmaan ymmärrät itsekin sen karun faktan "tekemällä oppii"..
Ja nyt mieti pitkään ja hartaasti ennenkuin vastaat, me molemmat tiedämme tasantarkkaan sen, olenko tehnyt synkron sua vastaan, mutta se on eri asia pystytkö enää myöntämään sitä, että olet itse myös joskus väärässä.
Ps. En itsekään tiennyt , että normi onlinessa voi tehdä synkron, sillä enpä oo koskaan siihen itse törmännyt normi onlinessa. Tämä voi kuulostaa tekopyhältä jonkun korvaan, mutta oikeesti miettikää kaikki jaksaisinko vääntää tästä asiasta päivät pitkät jos oisin väärässä ja käyttäisin synkroa?