Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tähän tämmöinen pieni huomio, että kun näyttää porukka kovasti todistelevan rehellisyyttään normi online-pelien perusteella, niin tuo sama synkro toimii sielläkin. Nähty vähän liian monta kertaa.
Ja toinen huomio kun tuota Hansulinhoa kovasti kehutte ettei huijaa, niin kaveri vääntää synkron joka kerta kun on häviämässä. Kokemuksesta tiedän. Tai no, ei ilmeisesti joka pelissä jos on kerran yhden hävinnytkin.
Tähän tämmöinen pieni huomio, että kun näyttää porukka kovasti todistelevan rehellisyyttään normi online-pelien perusteella, niin tuo sama synkro toimii sielläkin.
Tähän tämmöinen pieni huomio, että kun näyttää porukka kovasti todistelevan rehellisyyttään normi online-pelien perusteella, niin tuo sama synkro toimii sielläkin. Nähty vähän liian monta kertaa.
Ja toinen huomio kun tuota Hansulinhoa kovasti kehutte ettei huijaa, niin kaveri vääntää synkron joka kerta kun on häviämässä. Kokemuksesta tiedän. Tai no, ei ilmeisesti joka pelissä jos on kerran yhden hävinnytkin.
Kuten kuukauden ykkösenä vetävä hoosiannakin, kahdella accolla pelaa ja synkro aina ku häviöllä. Ei näitä nimiä oo tänne vaan jaksanu heitellä, kun ei niistä mitään hyötyä todellisuudessa ole....Karu totuus että jokanen joka vetää jollain 98-100 voitoprossalla, tekee synkroa välillä. Uudella accolla toki pystyy siihen alkuun vetää hyvän voittoputken. .
Kuten kuukauden ykkösenä vetävä hoosiannakin, kahdella accolla pelaa ja synkro aina ku häviöllä. Ei näitä nimiä oo tänne vaan jaksanu heitellä, kun ei niistä mitään hyötyä todellisuudessa ole....Karu totuus että jokanen joka vetää jollain 98-100 voitoprossalla, tekee synkroa välillä. Uudella accolla toki pystyy siihen alkuun vetää hyvän voittoputken.
Tonza, Muista että voin julkaista yksityisviestit täällä. Kyllä ne inkkarit täällä kotona vielä on, ainakin ne viimmeiset. Viestiä viestin perään todistelua,kehumista ja meikän haukkimista. Perus suomalaisen keskustelu taidot. Ja tähän minun väittämään heitän vielä nopeasti pari tilastollista juttua, sinulla oli alkuun tilastot 300-60 luokkaa, ja nyt kun olet korkeammalla leaderboardeilla niin vedät sitten yhtäkkiä kovempia vastaan 155-3 statseilla noin suunnilleen kai. Minulla ei valitettavasti ole kuvaa todisteluun. Mutta heitin nyt ton pienen tilastofaktan tohon pöytään. Eli nopeasti purettuna, ennen vedit 4,5 voittoa 1 tappio tahtiin ja nyt vedät korkeammalla 50 voittoa 1 tappio tahtiin. Tilastot kertovat totuuden aina
Anteeksi laskutaitoni, voi olla pieniä heittoja mutta niiku jamo sano että osimoilleen näin. Siinä on mun faktat ja kaikki tältä erää.
Haluaisin siis mielelläni pelailla foorumilaisia vastaan ilman mitään uusintojen katseluita tai muita porsasteluja. Leksa94:n kanssa on tullut pelailtua helkkarin hyviä ja tiukkoja matseja mutta kaveri taitaa tykätä pelailla enemmän HUT-matseja joten nyt olisi mukavaa saada uusia naamoja kaveriksi. Jos kiinnostaa niin viestiä täällä tai lisäilkää kaveriksi, PSN: rmt395
No vissiin vähän riippuu paljon siinä viihteessä on kaistaa? Mulla on kaapeliviihteessä 100/5 kaistaa ja antaa jotain 85/3.5 yleensä eli pystyy pelaamaanPs. Kellään kokemusta elisa viihteen netistä? Pystyykö käyttää padii kännyy ja pleikkaa yhtäaikaa et ei hut lagaa?
Nyt taitaa nakki vedellä omia johtopäätöksiä Top 10 pelureista . En ole ikinä edes hutissa pelannut sua vastaan . Ja en kyllä muutenkaan hirveästi huutelisi täällä, jos olet itse synkron käytön myöntänyt .
No niin sitten seuraava väännön aihe. nakki on vedelly kuule hk sinisiä Miksen huutelisi? Mä pystyn myöntää koittaneeni kahdesti sitä, koska en käytä sitä statsien kunnossapitoon. Toki en puollustele omaa kokeiluani millään tavalla, väärin olen tehnyt jokatapauksessa. Teillä on vain vaikeus myöntää sitä koska teette sitä joka pelissä jonka olette häviämässä ja olen sanonut että jos joku tuntee piston sydämmessään niin listaan vain meikä.. Kyllä niitä pelejä löytyy, ja ne jotka tuntee niin tietää että pelit vedetään loppuun asti. Harmittaa vaan sen kerran kun pääse melkein voittamaan jonku kovemman pelaajan niin napsahtaa errori ruutuun
Ei ole pariin päivään synkroa tullut kun on vastassa ollut ulkomaalaisia Toki ei heillä ole tarvettakaan ollut kun vedän taas pienessä tappioputkessa
Ja edelleen maininnut asiasta 100 kertaa, löytyy suht monta accoa.
btw ei kellää olis halvalla selänteen HUT livee?? Kun ei oo marketista löytyny ja mie ottasin sen mielellään vastaan Vaihtokin käy toki, jos sattuu löytymään multa jotain tarjottavaa vaihdossa. Laittakaa YV tai PSN.
Ei todellakaan kannata. Tuplatunnus on nyt pysyvästi suljettu.Kannattaako tonza kirjotella toisella tunnuksella kun eikös siitä tuu monoo foorumilta?
Mää voin kuha netti tulee uus ja rupee taas rullaa. Eli loppuviikosta. Lisää attee01 nii voijaa pelailla.
Ps. Kellään kokemusta elisa viihteen netistä? Pystyykö käyttää padii kännyy ja pleikkaa yhtäaikaa et ei hut lagaa?
On tämä EA:n logiikka maalivahtien kanssa vaan aina yhtä hienoa. Normaali Bishop ottaa kiekkoja hyvin kiinni kuten myös toty Bishop, mutta kuinka ollakaan 96:n hut live Bishop tuntuu enemmän keskittyvän kiekkojen väistelyyn 3:n ottelun jälkeen torjuntuprosentti huima 81 -.-
Stanley cup Miller ollut sentään hieman parempi ja torjuntaprosentti kuuden ottelun jälkeen pyörii 88:n paikeilla.
Ja vielä kerran, haluutko myös kertoo miten oon vetänyt 73-0-2 statsit online versuksessa? Oonko käyttänyt niissäkin synkroa?
Synkro toimii online versuksessakin.