Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Myynnis olisi hut live vanek 89ovr.hinta 89k tai vaihtopyyntöjä YV tai psn Joukkue:Kanukit
Psn:ramsez16
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tähän tämmöinen pieni huomio, että kun näyttää porukka kovasti todistelevan rehellisyyttään normi online-pelien perusteella, niin tuo sama synkro toimii sielläkin. Nähty vähän liian monta kertaa.
Ja toinen huomio kun tuota Hansulinhoa kovasti kehutte ettei huijaa, niin kaveri vääntää synkron joka kerta kun on häviämässä. Kokemuksesta tiedän. Tai no, ei ilmeisesti joka pelissä jos on kerran yhden hävinnytkin.


hahah noniin:D ja mitä itse tiiän niin noihi tilastoihi pystyy vaikka miten vaikuttaa vaikka pelaamalla kaveria vastaan online pelin.. kyllä näitä keinoja löytyy :p
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei ole HL Dubnyk toiminut.. 84,5 t% kun esim. reg Bishopilla se on 88,3 ja reg Neuvirthillä jopa 91,3 (tosin vaan 3 pelattua peliä :D)
Jospa HL Lindback testiin seuraavaks :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tähän tämmöinen pieni huomio, että kun näyttää porukka kovasti todistelevan rehellisyyttään normi online-pelien perusteella, niin tuo sama synkro toimii sielläkin. Nähty vähän liian monta kertaa.
Ja toinen huomio kun tuota Hansulinhoa kovasti kehutte ettei huijaa, niin kaveri vääntää synkron joka kerta kun on häviämässä. Kokemuksesta tiedän. Tai no, ei ilmeisesti joka pelissä jos on kerran yhden hävinnytkin.

Kuten kuukauden ykkösenä vetävä hoosiannakin, kahdella accolla pelaa ja synkro aina ku häviöllä. Ei näitä nimiä oo tänne vaan jaksanu heitellä, kun ei niistä mitään hyötyä todellisuudessa ole....Karu totuus että jokanen joka vetää jollain 98-100 voitoprossalla, tekee synkroa välillä. Uudella accolla toki pystyy siihen alkuun vetää hyvän voittoputken.


Tonza, Muista että voin julkaista yksityisviestit täällä. Kyllä ne inkkarit täällä kotona vielä on, ainakin ne viimmeiset. Viestiä viestin perään todistelua,kehumista ja meikän haukkimista. Perus suomalaisen keskustelu taidot. Ja tähän minun väittämään heitän vielä nopeasti pari tilastollista juttua, sinulla oli alkuun tilastot 300-60 luokkaa, ja nyt kun olet korkeammalla leaderboardeilla niin vedät sitten yhtäkkiä kovempia vastaan 155-3 statseilla:) noin suunnilleen kai. Minulla ei valitettavasti ole kuvaa todisteluun. Mutta heitin nyt ton pienen tilastofaktan tohon pöytään. Eli nopeasti purettuna, ennen vedit 4,5 voittoa 1 tappio tahtiin ja nyt vedät korkeammalla 50 voittoa 1 tappio tahtiin. Tilastot kertovat totuuden aina;)

Anteeksi laskutaitoni, voi olla pieniä heittoja mutta niiku jamo sano että osimoilleen näin. Siinä on mun faktat ja kaikki tältä erää.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuten kuukauden ykkösenä vetävä hoosiannakin, kahdella accolla pelaa ja synkro aina ku häviöllä. Ei näitä nimiä oo tänne vaan jaksanu heitellä, kun ei niistä mitään hyötyä todellisuudessa ole....Karu totuus että jokanen joka vetää jollain 98-100 voitoprossalla, tekee synkroa välillä. Uudella accolla toki pystyy siihen alkuun vetää hyvän voittoputken. .

Nyt taitaa nakki vedellä omia johtopäätöksiä Top 10 pelureista :rolleyes:. En ole ikinä edes hutissa pelannut sua vastaan :). Ja en kyllä muutenkaan hirveästi huutelisi täällä, jos olet itse synkron käytön myöntänyt :cool:.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulle ainakin on hyötyy tuosta synkrolistasta. Aukasen tän HUT ketjun ennenkuin meen pelaan huttii ja aina kun tulee joku vastustaja jota en tunne niin klikkaan tuolta oikeesta yläkulmasta "Etsi ketjusta" ja kirjoitan sen nickin siihen. Aika nopeesti löytää onko synkroilia vai ei.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kuten kuukauden ykkösenä vetävä hoosiannakin, kahdella accolla pelaa ja synkro aina ku häviöllä. Ei näitä nimiä oo tänne vaan jaksanu heitellä, kun ei niistä mitään hyötyä todellisuudessa ole....Karu totuus että jokanen joka vetää jollain 98-100 voitoprossalla, tekee synkroa välillä. Uudella accolla toki pystyy siihen alkuun vetää hyvän voittoputken.


Tonza, Muista että voin julkaista yksityisviestit täällä. Kyllä ne inkkarit täällä kotona vielä on, ainakin ne viimmeiset. Viestiä viestin perään todistelua,kehumista ja meikän haukkimista. Perus suomalaisen keskustelu taidot. Ja tähän minun väittämään heitän vielä nopeasti pari tilastollista juttua, sinulla oli alkuun tilastot 300-60 luokkaa, ja nyt kun olet korkeammalla leaderboardeilla niin vedät sitten yhtäkkiä kovempia vastaan 155-3 statseilla:) noin suunnilleen kai. Minulla ei valitettavasti ole kuvaa todisteluun. Mutta heitin nyt ton pienen tilastofaktan tohon pöytään. Eli nopeasti purettuna, ennen vedit 4,5 voittoa 1 tappio tahtiin ja nyt vedät korkeammalla 50 voittoa 1 tappio tahtiin. Tilastot kertovat totuuden aina;)

Anteeksi laskutaitoni, voi olla pieniä heittoja mutta niiku jamo sano että osimoilleen näin. Siinä on mun faktat ja kaikki tältä erää.

Joudun nyt kirjoittamaan eri käyttäjällä tänne, kun en sattuneesta syystä pääse enää toiselle käyttäjälle...:) Koitan pitää hermoni kurissa ja kirjoittaa asiallisesti.

Vaikket sä osaiskaan itse pelata, ei se sitä meinaa ettei joku muu osais. Toi on naurettava väite, että kaikki joilla on hyvät tilastot joutuvat huijaamaan niiden eteen? Eli siis kaikki,jotka tässä pelissä pärjäävät ovat huijareita? Eli siis on suorastaan mahdotonta voittaa 50peliä putkeen sellaisia pelaajia vastaan, jotka ovat huonompia kuin sinä? Niinkuin itse aikaisemmin oot sanonu, että miten pelaan koko ajan niin huonoja pelaajia vastaan? En tiedä, ea ne vastustajat arpoo. Mut jos itsekin oot nähnyt, että mun vastustajien taso ei ole ollut niin kova, niin on toi sunkin argumentointi hiukan ristiriitasta. En siis voi voittaa jotain ihan amatöörejä ilman, että käytän synkroa?

Ja mitä noihin tilastoihin tulee, niin pelasin parisataa ekaa peliä tyyliin jollain mikkokoivu joukkueella. Näistä peleistä käteen jäi suunnilleen 150-45 statsit. Tän jälkeen rupesin farmaamaan ja pelaamaan eri accolla. Tällä uudella käyttäjällä vedin staratiimillä 162-14statsit (ilman synkroa). Sitten kyllästyin tähän peliin hetkeksi. Tän jälkeen oon pelannut vielä kahdella uudella käyttäjällä, eli olen siis pelannut 4 eri käyttäjällä. Pelejä on takana yhteensä joku 800-900. Tässä ajassa oppinut pelaamaan tätä peliä kyllä enemmän tai vähemmän. Nyttemmin palasin tossa pari kuukautta sitte takasi tälle pääkäyttäjälle ja rakensin ittelleni sopivan joukkueen, joka ei ole liian hyvä, mutta silti joka kentällisestä löytyy maalintekotaitoja. Nyt löytyny vihdoinkin hyvä pelitatsi ja pelit sujunu hyvin. Ja eipä oo tullut synkrollekkään käyttöä, kun nykyään osaa kääntää noi tasotuspelit itelleen. Sitten kun taas ei ole tasotuksia, niin noita kaikenmaailman filppulajengejä laittaa helposti 10-0 käkättimeen, kunhan vaan omien kavereiden bugiranteet osuvat maalikehikoihin tarpeeks kovalla rosentilla. :)

Mutta oikeesti, jos "kaikki muut" käyttävät synkroa, niin etsä voi mun tilastojen perusteella päättää omassa päässäs, että "sunkin on pakko käyttää synkroa kun sulla on niin hyvät tilastot." Mä oon vaan nyt sattunu pelaamaan tätä peliä sen verran, että kyllä siinä on väkisin oppinut laittamaan kiekkoa reppuun enemmän kuin useimmat muut.. Jos sulla yhtään maalaisjärkeä löytyy, niim varmaan ymmärrät itsekin sen karun faktan "tekemällä oppii"..

Ja nyt mieti pitkään ja hartaasti ennenkuin vastaat, me molemmat tiedämme tasantarkkaan sen, olenko tehnyt synkron sua vastaan, mutta se on eri asia pystytkö enää myöntämään sitä, että olet itse myös joskus väärässä.

Ps. En itsekään tiennyt , että normi onlinessa voi tehdä synkron, sillä enpä oo koskaan siihen itse törmännyt normi onlinessa. Tämä voi kuulostaa tekopyhältä jonkun korvaan, mutta oikeesti miettikää kaikki jaksaisinko vääntää tästä asiasta päivät pitkät jos oisin väärässä ja käyttäisin synkroa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei varsinaisesti liity HUT:iin kun en sitä kauheasti enään pelaile mutta löytyisikö täältä pelikavereita noihin tavallisiin Versus-peleihin? Hyvät matsit tuntuu olevan nykyään kiven alla kun vastaan tulee omassa päässä pyörijöitä sun muita uusintojen katseilijoita ja jostain syystä suurin osa tätä toimintaa harrastavista tyypeistä on suomalaisia. Synkroihin en ole törmännyt vielä kertaakaan noissa tavallisissa versus-matseissa mutta en tiedä mitä on käynyt kun muutaman kerran olen johtanut peliä ja vastustaja on sitten ilmeisesti lyönyt konsolinsa kiinni niin mullehan on siitä hyvästä napsahtanut 0-3 DISC-häviö. Onneksi noita sattuu hyvin harvoin mutta kyllähän se vähän risoo kun hyvä peli päättyy tuolla tavalla.

Haluaisin siis mielelläni pelailla foorumilaisia vastaan ilman mitään uusintojen katseluita tai muita porsasteluja. Leksa94:n kanssa on tullut pelailtua helkkarin hyviä ja tiukkoja matseja mutta kaveri taitaa tykätä pelailla enemmän HUT-matseja joten nyt olisi mukavaa saada uusia naamoja kaveriksi. Jos kiinnostaa niin viestiä täällä tai lisäilkää kaveriksi, PSN: rmt395

:)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Haluaisin siis mielelläni pelailla foorumilaisia vastaan ilman mitään uusintojen katseluita tai muita porsasteluja. Leksa94:n kanssa on tullut pelailtua helkkarin hyviä ja tiukkoja matseja mutta kaveri taitaa tykätä pelailla enemmän HUT-matseja joten nyt olisi mukavaa saada uusia naamoja kaveriksi. Jos kiinnostaa niin viestiä täällä tai lisäilkää kaveriksi, PSN: rmt395

:)

Mää voin kuha netti tulee uus ja rupee taas rullaa. Eli loppuviikosta. Lisää attee01 nii voijaa pelailla.



Ps. Kellään kokemusta elisa viihteen netistä? Pystyykö käyttää padii kännyy ja pleikkaa yhtäaikaa et ei hut lagaa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ps. Kellään kokemusta elisa viihteen netistä? Pystyykö käyttää padii kännyy ja pleikkaa yhtäaikaa et ei hut lagaa?
No vissiin vähän riippuu paljon siinä viihteessä on kaistaa? Mulla on kaapeliviihteessä 100/5 kaistaa ja antaa jotain 85/3.5 yleensä eli pystyy pelaamaan
vähintään 10 peliä samaan aikaan ja käyttää 10 kännykkää siinä sivussa..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt taitaa nakki vedellä omia johtopäätöksiä Top 10 pelureista :rolleyes:. En ole ikinä edes hutissa pelannut sua vastaan :). Ja en kyllä muutenkaan hirveästi huutelisi täällä, jos olet itse synkron käytön myöntänyt :cool:.

No niin sitten seuraava väännön aihe. nakki on vedelly kuule hk sinisiä:) Miksen huutelisi? Mä pystyn myöntää koittaneeni kahdesti sitä, koska en käytä sitä statsien kunnossapitoon. Toki en puollustele omaa kokeiluani millään tavalla, väärin olen tehnyt jokatapauksessa. Teillä on vain vaikeus myöntää sitä koska teette sitä joka pelissä jonka olette häviämässä:) ja olen sanonut että jos joku tuntee piston sydämmessään niin listaan vain meikä.. Kyllä niitä pelejä löytyy, ja ne jotka tuntee niin tietää että pelit vedetään loppuun asti. Harmittaa vaan sen kerran kun pääse melkein voittamaan jonku kovemman pelaajan niin napsahtaa errori ruutuun:)

Ei ole pariin päivään synkroa tullut kun on vastassa ollut ulkomaalaisia:) Toki ei heillä ole tarvettakaan ollut kun vedän taas pienessä tappioputkessa:)

Ja edelleen maininnut asiasta 100 kertaa, löytyy suht monta accoa.

btw ei kellää olis halvalla selänteen HUT livee?? Kun ei oo marketista löytyny ja mie ottasin sen mielellään vastaan:) Vaihtokin käy toki, jos sattuu löytymään multa jotain tarjottavaa vaihdossa. Laittakaa YV tai PSN.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No niin sitten seuraava väännön aihe. nakki on vedelly kuule hk sinisiä:) Miksen huutelisi? Mä pystyn myöntää koittaneeni kahdesti sitä, koska en käytä sitä statsien kunnossapitoon. Toki en puollustele omaa kokeiluani millään tavalla, väärin olen tehnyt jokatapauksessa. Teillä on vain vaikeus myöntää sitä koska teette sitä joka pelissä jonka olette häviämässä:) ja olen sanonut että jos joku tuntee piston sydämmessään niin listaan vain meikä.. Kyllä niitä pelejä löytyy, ja ne jotka tuntee niin tietää että pelit vedetään loppuun asti. Harmittaa vaan sen kerran kun pääse melkein voittamaan jonku kovemman pelaajan niin napsahtaa errori ruutuun:)

Ei ole pariin päivään synkroa tullut kun on vastassa ollut ulkomaalaisia:) Toki ei heillä ole tarvettakaan ollut kun vedän taas pienessä tappioputkessa:)

Ja edelleen maininnut asiasta 100 kertaa, löytyy suht monta accoa.

btw ei kellää olis halvalla selänteen HUT livee?? Kun ei oo marketista löytyny ja mie ottasin sen mielellään vastaan:) Vaihtokin käy toki, jos sattuu löytymään multa jotain tarjottavaa vaihdossa. Laittakaa YV tai PSN.

tänää viimeks joku tsekki veti errorit vikassa erässä ku oli 4-0 tappiolla. En jaksa ny jokaista täällä huutaa kun niitä tullu ny tänää 3 kpl vastaan. Pääsihän tos vetää jonku 30 ottelun putken ilman niitä. Ittellä statsit jotain 150-50-10. Kertaakaa en oo synkronnu enkä kertaakaa lähteny menee, enkä ees harkinnut. Tullu vaan itteä kovempii vastaan ja sit ne makeet tasotuspelit joita välillä tulee itteään vastaan turhankin usein
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kannattaako tonza kirjotella toisella tunnuksella kun eikös siitä tuu monoo foorumilta?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mää voin kuha netti tulee uus ja rupee taas rullaa. Eli loppuviikosta. Lisää attee01 nii voijaa pelailla.



Ps. Kellään kokemusta elisa viihteen netistä? Pystyykö käyttää padii kännyy ja pleikkaa yhtäaikaa et ei hut lagaa?

Itsellä on Elisa Viihde ja hyvin toimii. Usein poika/vaimo kattelee Netflixiä samalla kun itse pelailen eikä oo lagia näkynyt.

Edit: Itsellä siis 100-meganen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On tämä EA:n logiikka maalivahtien kanssa vaan aina yhtä hienoa. Normaali Bishop ottaa kiekkoja hyvin kiinni kuten myös toty Bishop, mutta kuinka ollakaan 96:n hut live Bishop tuntuu enemmän keskittyvän kiekkojen väistelyyn 3:n ottelun jälkeen torjuntuprosentti huima 81 -.-

Stanley cup Miller ollut sentään hieman parempi ja torjuntaprosentti kuuden ottelun jälkeen pyörii 88:n paikeilla.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On tämä EA:n logiikka maalivahtien kanssa vaan aina yhtä hienoa. Normaali Bishop ottaa kiekkoja hyvin kiinni kuten myös toty Bishop, mutta kuinka ollakaan 96:n hut live Bishop tuntuu enemmän keskittyvän kiekkojen väistelyyn 3:n ottelun jälkeen torjuntuprosentti huima 81 -.-

Stanley cup Miller ollut sentään hieman parempi ja torjuntaprosentti kuuden ottelun jälkeen pyörii 88:n paikeilla.

Heh. Näinhän se menee:) mul oli 76 overall giguere maalissa ja oli ihan ok, seuraavaan peliin heitin brodeurin 86 overall. ekaan erään vedot 13-5 mulle ja tilanne 5-0 vihulle:) 5-3 loppujen lopuksi sitten turpaan:) Itte huomannu että yleensä ekassa erässä hyvällä overalilla olevat moket imee kaiken, sitten ne alkaa vasta ottamaan niitä kiekkoja kiinni hiuka paremmin. Eli ekaa erää pitäs vetää kunnon kilpikonna:) Kiprusoff pelannu mulla sen päälle 100 peliä torjuntaprossa 88. Eikä sekään ole kun 81 overall. Kipperi harvoin päästää mitään ripulikiekkoja sisään, sen takia pidän itse sitä parhaana mokkena pelissä. Torjunut monta voittoa mulle vaikka huonompi pelissä oon ollu.

Mutta tässä veskakoodissa on vikaa eashl:n puolella myös. Amatöörikorteilla veska on paljon parempi, legenda ku aukee niin alkaa menee mitä ihmeellisempiä maaleja kokoajan.
 
Ylös Bottom