PetriP89
Member
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]
Tässäkin nyt on sana sanaa vastaan. Jotain todisteitahan tässä tarvitaan?

No niin johan selvisi se tonzan voittoputki vai olikos se alias rrapsu69Elikkäs synkrot napsu ja sitten vielä hypitään ekan minuutin maalin jälkeen veke
Muistakaas että nää ykkösaccot ei oo ainoot jota jengillä on. Tieto leviää helposti änäri piireissä

Tässäkin nyt on sana sanaa vastaan. Jotain todisteitahan tässä tarvitaan?

Ja jos jotain haluat osoittaa syyttävällä sormella farmauksesta niin kannattaa osoittaa EA:ta koska se on tehnyt tuon mahdolliseksi niin ei ole maksavien asiakaiden vika jos hyödyntää sitä
 Ja jos jotain haluat osoittaa syyttävällä sormella farmauksesta niin kannattaa osoittaa EA:ta koska se on tehnyt tuon mahdolliseksi niin ei ole maksavien asiakaiden vika jos hyödyntää sitä  Just tuossa eilen kattelin että suurin osa potg pelaajista on todella halpoja nykyisin, potg Oshien myin aikoinaan 850k nyt sen saa suurinpiirtein 700k halvemalla
 Just tuossa eilen kattelin että suurin osa potg pelaajista on todella halpoja nykyisin, potg Oshien myin aikoinaan 850k nyt sen saa suurinpiirtein 700k halvemalla  Synkro ja hyppy olivat eri peleissä, eri accolla. Olihan tää odotettu vastaus sulta. Uskoo ken haluaa, mua ei kiinnosta. Pellet on tarkoitus tänne raportoida, niin näin tehtiin. Aivan sama uskooko kukaan. Mun virtuaalikikkeli ei siitä kasva, lyhyt se on muutenkin. Monestako listan pelaajasta löytyy todisteet for real, alle 10 ukosta uskoisin? Älä jatka itsesi nolaamista inttämällä vastaan, näyttää toki pokkaa siihen löytyvän
Synkro ja hyppy olivat eri peleissä, eri accolla. Olihan tää odotettu vastaus sulta. Uskoo ken haluaa, mua ei kiinnosta. Pellet on tarkoitus tänne raportoida, niin näin tehtiin. Aivan sama uskooko kukaan. Mun virtuaalikikkeli ei siitä kasva, lyhyt se on muutenkin. Monestako listan pelaajasta löytyy todisteet for real, alle 10 ukosta uskoisin? Älä jatka itsesi nolaamista inttämällä vastaan, näyttää toki pokkaa siihen löytyvän En meinannut koko synkroa tänne edes raportoida kun niitä nykyään tulee väh. 2 päivässä, mutta nyt oli vaan ihan pakko. Kaikenlaista sankaria täällä foorumilla pyyhältää, mutta jami meni ainakin omissa kirjoissa ihan sinne konookkelin valtaaman huipun kupeeseen
 En meinannut koko synkroa tänne edes raportoida kun niitä nykyään tulee väh. 2 päivässä, mutta nyt oli vaan ihan pakko. Kaikenlaista sankaria täällä foorumilla pyyhältää, mutta jami meni ainakin omissa kirjoissa ihan sinne konookkelin valtaaman huipun kupeeseen