Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SPEEDCELL
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No niin johan selvisi se tonzan voittoputki vai olikos se alias rrapsu69:) Elikkäs synkrot napsu ja sitten vielä hypitään ekan minuutin maalin jälkeen veke:) Muistakaas että nää ykkösaccot ei oo ainoot jota jengillä on. Tieto leviää helposti änäri piireissä:)

Tässäkin nyt on sana sanaa vastaan. Jotain todisteitahan tässä tarvitaan?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vielä kaipaisin tietoja! Kiitos:)

Potg Stammerin viimeisin myynti pari päivää sitten oli noin 850k ja Stanley cup Stamkosin sain vaihtotarjouksella noin 1,2-1,3 milliä.

Ihan turhaa kitinää mielestäni kun oot sen 50-100milj. plus kiekkoja farmannut. Pilaatte vaan meiltä muilta paljon kun ilman oikeaa rahaa ja farmaamista ei ole mahkua saada kovin montaa huippupelaajaa tiimiin. Sähän oisit taas tolla parilli millillä voinut vaikka ostaa suuren osan noista uusista stanley cup korteista. Ja ihan vaan tiedoks, kukaan ei osta rahalla tollasta määrää pakkoja. Ainakaan kerralla..

Itse laittanut tähän peliin 0 euroa ja farmannut 0 puckia, ja Ilyan saaminen tiimiin kesti sen puoli vuotta. Muuten tiimi ehkä parin millin arvoinen, mutta ihan turha haaveilla mistään potg tai toty jengistä kun farmaajat nostaa pelaajien hinnat sinne millin kieppeille.

Pitäähän sitä nyt jostain kitistä :D Ja jos jotain haluat osoittaa syyttävällä sormella farmauksesta niin kannattaa osoittaa EA:ta koska se on tehnyt tuon mahdolliseksi niin ei ole maksavien asiakaiden vika jos hyödyntää sitä :D Jos ei sitten itse halua farmata tai käyttää niin ihan turhaa mielestäni narista niistä jotka aikaa tähän ovat käyttäneet ja keränneet niitä superstaroja tiimiin.

Olisin toki voinut ostaa, mutta ei se ole läheskään yhtä hauskaa kun saada niitä pakasta :D Parin miljoonan joukkue sinulla ja ihan pelaamalla kenties kaikki keränny? :rolleyes: Just tuossa eilen kattelin että suurin osa potg pelaajista on todella halpoja nykyisin, potg Oshien myin aikoinaan 850k nyt sen saa suurinpiirtein 700k halvemalla :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tässäkin nyt on sana sanaa vastaan. Jotain todisteitahan tässä tarvitaan?


Eipä taida löytyä todisteita, kun niitä ei jostain sattuvasta syystä ole. :) Varmaan aika samantapanen keissi taas kun Elmerin syytökset wenkkua kohtaan. Koskaan ei todisteita tullu ja eipä oo Elmeriäkään sen koommin täällä kauheesti näkyny.

Mutta mä odotan innolla , mitä paskaa kaveri vielä aikoo tänne kirjoitella vai tajuaako olla hiljaa. :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

A
Anaheim_Ducksss
Antzz_68
attee01
A90547 axsuu




B
Behlingo
BESXXO




C
caresandbears
CHLASTOmir (tai CLASTOmir)
colonel-24
couture93




D


DoUWannaLose


E
eepi_-_-_75
exrelax




F
Freeamigos




G
GhostTown95
GNGGBGGD



H
HACKL2013
Healt
hellicek
hoge95
holdem_1
Honzicek1992




I
I-Filppula-I
Iiro15
ileex
ImHola
iQuaani
I_SupBro_I
I_WIN_FINNS
ljv2012
ImSvegu




J
JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
Jonela84
jupazzi




K
kaaryle
kasuri1
KKeisari
Kikkeh
Kiprusoff-Flames
kolo2502
kiekka




L
L96A1_NOLLA
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki
Latzo8




M
make_rulaa
markasimo72
Matsa93
MAX2102
MelartinMela
MightyMoose_
mika_fin99
MRLUAP
​MR_SERMALO
mulis175
Multi_killer69 (tai Multi-killer69)
mikkovirtanen
MW31984




N
nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nikkesixx6
nuuskabiitti
nogger387


O
odesking
oGBioLan
OSal0n3en
Onttu




P
pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
PowerPuuhis
Pullonhenki
PxMxAxNx666




Q
Quezacotl71




R
Radio-Rock
rasto29
rrapsu69




S
santeri47
sakke10
samza96
samiguza
Santse93
sinko82
skopa033
sneicci
smaaki
Soramobiili
sorsselsson
ST1CK3D
StiquFIN
superjare




T
TeMe311
theataris
TimbeXelite
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
trdtime
TriXi_65
Turpe_
tumic10
TacticalDefcon




U




V
vito_43




W
Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
VAKE95
Vapenicek
vasplad
Vesa85 (Vesa_85?)
vikla81
VilliAasi
Vilper11
Violent Santa
Vito43




X
xLazoz




Y




Z
Zamses




Å




Ä




Ö
Listaan lisätty GNGGBGGD. 1. Erä 3-0, kiekko katsomoon ja kerrasta poikki.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eipä taida löytyä todisteita, kun niitä ei jostain sattuvasta syystä ole. :) Varmaan aika samantapanen keissi taas kun Elmerin syytökset wenkkua kohtaan. Koskaan ei todisteita tullu ja eipä oo Elmeriäkään sen koommin täällä kauheesti näkyny.

Mutta mä odotan innolla , mitä paskaa kaveri vielä aikoo tänne kirjoitella vai tajuaako olla hiljaa. :)

LOL. En minä todisteita tarvi, Huomio sinulle, en pelannut nakki84 accolla kyseistä peliä;)Synkro ja hyppy olivat eri peleissä, eri accolla. Olihan tää odotettu vastaus sulta. Uskoo ken haluaa, mua ei kiinnosta. Pellet on tarkoitus tänne raportoida, niin näin tehtiin. Aivan sama uskooko kukaan. Mun virtuaalikikkeli ei siitä kasva, lyhyt se on muutenkin. Monestako listan pelaajasta löytyy todisteet for real, alle 10 ukosta uskoisin? Älä jatka itsesi nolaamista inttämällä vastaan, näyttää toki pokkaa siihen löytyvän;)

PS. monestako listan pelaajasta joku on pyytäny todisteita ennen lisäämistä? Oletko NHL jumala jota sinne ei voida lisätä niinkuin muita kusettajia lisätään:) Herää pahvi.

Jämä pelaaja on puhunut ja poistuu takavasemmalle.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

LOL. En minä todisteita tarvi, Huomio sinulle, en pelannut nakki84 accolla kyseistä peliä;)Synkro ja hyppy olivat eri peleissä, eri accolla. Olihan tää odotettu vastaus sulta. Uskoo ken haluaa, mua ei kiinnosta. Pellet on tarkoitus tänne raportoida, niin näin tehtiin. Aivan sama uskooko kukaan. Mun virtuaalikikkeli ei siitä kasva, lyhyt se on muutenkin. Monestako listan pelaajasta löytyy todisteet for real, alle 10 ukosta uskoisin? Älä jatka itsesi nolaamista inttämällä vastaan, näyttää toki pokkaa siihen löytyvän;)

PS. monestako listan pelaajasta joku on pyytäny todisteita ennen lisäämistä? Oletko NHL jumala jota sinne ei voida lisätä niinkuin muita kusettajia lisätään:) Herää pahvi.

Jämä pelaaja on puhunut ja poistuu takavasemmalle.

Hahah! Nyt taitaa jami"synkropelle"84 saada vuoden tekopyhä foorumilainen palkinnon. En ota kantaa tähän Tonzan väliseen keissiin kun itsellä ei ole mitään tietoa siitä, mutta nakki84 on kyllä tuttu nimimerkki parin päivän takaa. Johdin n. 5min ennen loppua 5-1 peliä ja nakki84 teki synkrot. Huutelin siitä vähän inboxiin ja vastauksena tuli vain kysymysmerkkiä :D Mitenkäs Jami sanoit asian, "pellet on tarkoitus tänne raportoida". Erittäin hyvin sanottu :) Synkroaminen ja sen harrastaminen on todella idioottimaista touhua, mutta sen itse tekeminen ja sitten täälä huutelu muiden synkroista saa kyllä suupielet jo kohtuu paljon ylös :p En meinannut koko synkroa tänne edes raportoida kun niitä nykyään tulee väh. 2 päivässä, mutta nyt oli vaan ihan pakko. Kaikenlaista sankaria täällä foorumilla pyyhältää, mutta jami meni ainakin omissa kirjoissa ihan sinne konookkelin valtaaman huipun kupeeseen :o

Hyvä Jami84!
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Potg Stammerin viimeisin myynti pari päivää sitten oli noin 850k ja Stanley cup Stamkosin sain vaihtotarjouksella noin 1,2-1,3 milliä.

Kiitti. Oisko vielä viimeisestä eli HL 93 Stamkosista. Ei nyt ruveta ihan kitisemään kun sain jo nuin paljon tietoa, mutta tietäisitkö kumminkin vielä viimeisen arvon.:):D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

LOL. En minä todisteita tarvi, Huomio sinulle, en pelannut nakki84 accolla kyseistä peliä;)Synkro ja hyppy olivat eri peleissä, eri accolla. Olihan tää odotettu vastaus sulta. Uskoo ken haluaa, mua ei kiinnosta. Pellet on tarkoitus tänne raportoida, niin näin tehtiin. Aivan sama uskooko kukaan. Mun virtuaalikikkeli ei siitä kasva, lyhyt se on muutenkin. Monestako listan pelaajasta löytyy todisteet for real, alle 10 ukosta uskoisin? Älä jatka itsesi nolaamista inttämällä vastaan, näyttää toki pokkaa siihen löytyvän;)

PS. monestako listan pelaajasta joku on pyytäny todisteita ennen lisäämistä? Oletko NHL jumala jota sinne ei voida lisätä niinkuin muita kusettajia lisätään:) Herää pahvi.

Jämä pelaaja on puhunut ja poistuu takavasemmalle.


HAHAHAHAHAH... V*ttu että voi olla tyhmä kaveri:Dd Ite käytät synkroa ja tuut sitten tänne urputtamaan muitten synkroomisista, jotka ei ole edes totta? Siis nyt niitä valoja tauluun oikeesti. Toivottavasti toi 84 ei oo sun syntymävuotes, oisit ainakin siihen nähden ihan saatanan naurettava pikkupoika. Tosin oot muutenkin:) Suosittelen lämpimästi lopettaa koko pelin pelaamisen jos ei voi pelata rehdisti ja myös tänne foorumeille kirjottelemisen, teet itestäs vaan pellen :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ylläpito synkronoi tästä nyt useamman kappaleen punaisia kortteja muutamalle keskustelijalle loukkaavasta käytöksestä. Selvittäkää erimielisyytenne asiallisesti, koska tuollaisella ylläolevalla meiningillä tulee vain penaltia ja paha mieli kaikille.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

A
Anaheim_Ducksss
Antzz_68
attee01
A90547 axsuu




B
Behlingo
BESXXO




C
caresandbears
CHLASTOmir (tai CLASTOmir)
colonel-24
couture93




D


DoUWannaLose


E
eepi_-_-_75
exrelax




F
Freeamigos




G
GhostTown95




H
HACKL2013
Healt
hellicek
hoge95
holdem_1
Honzicek1992




I
I-Filppula-I
Iiro15
ileex
ImHola
iQuaani
I_SupBro_I
I_WIN_FINNS
ljv2012
ImSvegu




J
JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
Jonela84
jupazzi




K
kaaryle
kasuri1
KKeisari
Kikkeh
Kiprusoff-Flames
kolo2502
kiekka




L
L96A1_NOLLA
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki
Latzo8




M
make_rulaa
markasimo72
Matsa93
MAX2102
MelartinMela
MightyMoose_
mika_fin99
MRLUAP
​MR_SERMALO
mulis175
Multi_killer69 (tai Multi-killer69)
mikkovirtanen
MW31984




N
nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nikkesixx6
nuuskabiitti
nogger387
nouluuk14

O
odesking
oGBioLan
OSal0n3en
Onttu




P
pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
PowerPuuhis
Pullonhenki
PxMxAxNx666




Q
Quezacotl71




R
Radio-Rock
rasto29
rrapsu69




S
santeri47
sakke10
samza96
samiguza
Santse93
sinko82
skopa033
sneicci
smaaki
Soramobiili
sorsselsson
ST1CK3D
StiquFIN
superjare




T
TeMe311
theataris
TimbeXelite
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
trdtime
TriXi_65
Turpe_
tumic10
TacticalDefcon




U




V
vito_43




W
Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
VAKE95
Vapenicek
vasplad
Vesa85 (Vesa_85?)
vikla81
VilliAasi
Vilper11
Violent Santa
Vito43




X
xLazoz




Y




Z
Zamses




Å




Ä




Ö

Listaan lisätty nouluuk14. Eliittiplayoffsien finaaleis tilaantees 7-1.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

A
Anaheim_Ducksss
Antzz_68
attee01
A90547 axsuu




B
Behlingo
BESXXO




C
caresandbears
CHLASTOmir (tai CLASTOmir)
colonel-24
couture93




D


DoUWannaLose


E
eepi_-_-_75
exrelax




F
Freeamigos




G
GhostTown95
GNGGBGGD



H
HACKL2013
Healt
hellicek
hoge95
holdem_1
Honzicek1992




I
I-Filppula-I
Iiro15
ileex
ImHola
iQuaani
I_SupBro_I
I_WIN_FINNS
ljv2012
ImSvegu




J
JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
Jonela84
jupazzi




K
kaaryle
kasuri1
KKeisari
Kikkeh
Kiprusoff-Flames
kolo2502
kiekka




L
L96A1_NOLLA
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki
Latzo8




M
make_rulaa
markasimo72
Matsa93
MAX2102
MelartinMela
MightyMoose_
mika_fin99
MRLUAP
​MR_SERMALO
mulis175
Multi_killer69 (tai Multi-killer69)
mikkovirtanen
MW31984




N
nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nikkesixx6
nuuskabiitti
nogger387
nouluuk14

O
odesking
oGBioLan
OSal0n3en
Onttu




P
pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
PowerPuuhis
Pullonhenki
PxMxAxNx666




Q
Quezacotl71




R
Radio-Rock
rasto29
rrapsu69




S
santeri47
sakke10
samza96
samiguza
Santse93
sinko82
skopa033
sneicci
smaaki
Soramobiili
sorsselsson
ST1CK3D
StiquFIN
superjare




T
TeMe311
theataris
TimbeXelite
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
trdtime
TriXi_65
Turpe_
tumic10
TacticalDefcon




U




V
vito_43




W
Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
VAKE95
Vapenicek
vasplad
Vesa85 (Vesa_85?)
vikla81
VilliAasi
Vilper11
Violent Santa
Vito43




X
xLazoz




Y




Z
Zamses




Å




Ä




Ö
Lisäsin ton GNGGBGGD takas ku tippu pois kyydistä.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ois 13 millii puckseja ku myin tiimin, siirryn pääaccolle pelaa :) Kaikki 13m syötän ea:lle ja 250k pakkaan. Laitan pakkaketjuun ketä sain parhaimpina
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

A
Anaheim_Ducksss
Antzz_68
attee01
A90547 axsuu




B
Behlingo
BESXXO




C
caresandbears
CHLASTOmir (tai CLASTOmir)
colonel-24
couture93




D


DoUWannaLose


E
eepi_-_-_75
exrelax




F
Freeamigos




G
GhostTown95
GNGGBGGD



H
HACKL2013
Healt
hellicek
hoge95
holdem_1
Honzicek1992




I
I-Filppula-I
Iiro15
ileex
ImHola
iQuaani
I_SupBro_I
I_WIN_FINNS
ljv2012
ImSvegu




J
JAWS-SAW
Jesssse123
JJESC
Jokipojat
Jonela84
jupazzi




K
kaaryle
kasuri1
KKeisari
Kikkeh
Kiprusoff-Flames
kolo2502
kiekka
KiekkoTaikuri_20, lyhenne AS8, teamname: taysPASKA



L
L96A1_NOLLA
leisteison
Linta_X
LeafsFanKap
lystikki
Latzo8




M
make_rulaa
markasimo72
Matsa93
MAX2102
MelartinMela
MightyMoose_
mika_fin99
MRLUAP
​MR_SERMALO
mulis175
Multi_killer69 (tai Multi-killer69)
mikkovirtanen
MW31984




N
nakkenakuttaja28
naniJani
Niekk_Ft_Mark
nikkesixx6
nuuskabiitti
nogger387
nouluuk14

O
odesking
oGBioLan
OSal0n3en
Onttu




P
pachka74
patflex
Persusta95
pete_r__parKER
PowerPuuhis
Pullonhenki
PxMxAxNx666




Q
Quezacotl71




R
Radio-Rock
rasto29
rrapsu69




S
santeri47
sakke10
samza96
samiguza
Santse93
sinko82
skopa033
sneicci
smaaki
Soramobiili
sorsselsson
ST1CK3D
StiquFIN
superjare




T
TeMe311
theataris
TimbeXelite
Tomek-11
TP-LINK_CF80CB
trdtime
TriXi_65
Turpe_
tumic10
TacticalDefcon




U




V
vito_43




W
Waltsu_96
Waltzuuh
Wellius
Vahtimestari
VAKE95
Vapenicek
vasplad
Vesa85 (Vesa_85?)
vikla81
VilliAasi
Vilper11
Violent Santa
Vito43




X
xLazoz




Y




Z
Zamses




Å




Ä




Ö
Lisäsin ton GNGGBGGD takas ku tippu pois kyydistä.

Viime yöltä suomalainen edustaja lisättynä:
KiekkoTaikuri_20, lyhenne AS8, taysPASKA
Sai yhden helpon, kaveri sai omat helpponsa, toinen kesti henkisesti, toinen ei. Toisen erän alussa omassa päässä otti jäähyn jne.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hahah! Nyt taitaa jami"synkropelle"84 saada vuoden tekopyhä foorumilainen palkinnon. En ota kantaa tähän Tonzan väliseen keissiin kun itsellä ei ole mitään tietoa siitä, mutta nakki84 on kyllä tuttu nimimerkki parin päivän takaa. Johdin n. 5min ennen loppua 5-1 peliä ja nakki84 teki synkrot. Huutelin siitä vähän inboxiin ja vastauksena tuli vain kysymysmerkkiä :D Mitenkäs Jami sanoit asian, "pellet on tarkoitus tänne raportoida". Erittäin hyvin sanottu :) Synkroaminen ja sen harrastaminen on todella idioottimaista touhua, mutta sen itse tekeminen ja sitten täälä huutelu muiden synkroista saa kyllä suupielet jo kohtuu paljon ylös :p En meinannut koko synkroa tänne edes raportoida kun niitä nykyään tulee väh. 2 päivässä, mutta nyt oli vaan ihan pakko. Kaikenlaista sankaria täällä foorumilla pyyhältää, mutta jami meni ainakin omissa kirjoissa ihan sinne konookkelin valtaaman huipun kupeeseen :o

Hyvä Jami84!

Hej, tässä on se ero että itse olen maininnut foorumilla koittaneeni synkroa muutaman kerran, Mutta kukaan ei ole lisännyt listaan:). Luvattoman helposti se toimii. Olen pahoillani jos se satuit olemaan sinä. Jokainen voi päätellä statseistani käytänkö sitä. Tasasesti mennään tahtiin joka kolmas peli turpaan vähintään, siitä voipi päätellä kuka käyttää ja kuka ei. Eli pointtina minä olen myöntänyt koittaneeni sitä, koska tosiasia on että lähes jokainen sitä on koittanut ja osa sitten harrastaa sitä vain statsien kunnossapidon takia. Eli en mä tänä vuonna sitä tekopyhäpalkintoa vielä pokkaa kuitenkaan. Kova se yritys on mutta ei oo vielä mulle palkinto tullu. Ehkä joskus vielä onnistaa:) peace

Lisää minut listaan, en pistä pahakseni. Tai ehkä pari bissee riipasen naamaan kun sen verran ottaa sytämmen pohjasta:)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hej, tässä on se ero että itse olen maininnut foorumilla koittaneeni synkroa muutaman kerran, Mutta kukaan ei ole lisännyt listaan:). Luvattoman helposti se toimii. Olen pahoillani jos se satuit olemaan sinä. Jokainen voi päätellä statseistani käytänkö sitä. Tasasesti mennään tahtiin joka kolmas peli turpaan vähintään, siitä voipi päätellä kuka käyttää ja kuka ei. Eli pointtina minä olen myöntänyt koittaneeni sitä, koska tosiasia on että lähes jokainen sitä on koittanut ja osa sitten harrastaa sitä vain statsien kunnossapidon takia. Eli en mä tänä vuonna sitä tekopyhäpalkintoa vielä pokkaa kuitenkaan. Kova se yritys on mutta ei oo vielä mulle palkinto tullu. Ehkä joskus vielä onnistaa:) peace

Lisää minut listaan, en pistä pahakseni. Tai ehkä pari bissee riipasen naamaan kun sen verran ottaa sytämmen pohjasta:)

Niin, eihän kerta homoa tee:D
 
Hej, tässä on se ero että itse olen maininnut foorumilla koittaneeni synkroa muutaman kerran, Mutta kukaan ei ole lisännyt listaan:). Luvattoman helposti se toimii. Olen pahoillani jos se satuit olemaan sinä. Jokainen voi päätellä statseistani käytänkö sitä. Tasasesti mennään tahtiin joka kolmas peli turpaan vähintään, siitä voipi päätellä kuka käyttää ja kuka ei. Eli pointtina minä olen myöntänyt koittaneeni sitä, koska tosiasia on että lähes jokainen sitä on koittanut ja osa sitten harrastaa sitä vain statsien kunnossapidon takia. Eli en mä tänä vuonna sitä tekopyhäpalkintoa vielä pokkaa kuitenkaan. Kova se yritys on mutta ei oo vielä mulle palkinto tullu. Ehkä joskus vielä onnistaa:) peace

Lisää minut listaan, en pistä pahakseni. Tai ehkä pari bissee riipasen naamaan kun sen verran ottaa sytämmen pohjasta:)

Ite oon listal ku ite sanoin joskus että koitin tylsyyttäni :)
Jos tuun valikos vastaan niin en tee synkroo :) Peli mikä peli yleensä pelaan pelit kunnialla loppuun ja laitan viel gg :)

Katso Nhl 14 HUT 99 Crosby Quicksell! YouTubessa - https://www.youtube.com/watch?v=tcBTsrF-hU0&feature=youtube_gdata_player wtf??!!!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Terve.

Oon näköjää vieläkin synkrolistalla. Eli A90547 käyttäjä. Tein yhden synkron. En ole synkro pelaaja.
Ja onko kellää kiinnostusta h.sedin cancer kortti,c.perry,m.duchene, j.thorton, j.pavelski stanley cup, e.staal ja j.skinner hl. Vaihtoja hyviin pakkeihin tai si suora osto.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hohhoijakaa mikäköhän tuossakin on että pisteiden laskeminen tuottaa tälle pelille suuria vaikeuksia. Ei kyllä oo stanley cup Getzlaf, Thorton, Landeskog kolmikko vakuuttanut, ruotsin vahvistus 6 ottelun jälkeen yhä pisteittä ja Thorton ja Getzlaf viisi ottelua kiikareilla ja yhdessä pelissä tekivät kaksi pistettä (Mitä ei kumminkaan pelaajien tilastoissa näy yllättävää sinänsä)

Sain harvinaisen viestinkin tänään kun tyyppi laittoi pelin jälkeen että olisin ansainnut voittaa että voitti vain koska Rinne oli ihan uskomaton maalilla. Mitä se todellakin oli kun muutamaankin kertaan oli jo tyhjä maali edessä mutta niin se vaan jollain supermies hypyillä aina kerkes kaiken tielle.
 
Ylös Bottom