Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Alkaa olla tämä pelimuoto vähän nähty kun HL Niemi vetää jotain 25 torjuntaprosentteja:D No ei kai siinä, koko jengi myyntiin ja joku tasotustiimi mihin neloseen pelin paskimpia pronsseja penkkiä lämmittämään nii jos alkaisi toimimaan.. Mietin vaan sitten, että onko mikään noista kalliimista veskoista oikeasti sen hinnan arvoinen:confused: Joku HL Quik, POTG Lundqvist, Merkkipaalu Scrivens/Broudeur, TOTY Bishop tai vastaava kalliimpi hintansa arvoinen? Voisi toki ostaa ihan vaan jonkun normi Bishopin ja Dubnykin ja boostailla niitä, mutta ei oikein vaan huvittaisi pistää niin paljon rahaa kankkulan kaivoon johonkin boosti ja kestokortteihin mitkä puolet menee hukkaan kun istuvat penkillä..
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Alkaa olla tämä pelimuoto vähän nähty kun HL Niemi vetää jotain 25 torjuntaprosentteja:D No ei kai siinä, koko jengi myyntiin ja joku tasotustiimi mihin neloseen pelin paskimpia pronsseja penkkiä lämmittämään nii jos alkaisi toimimaan.. Mietin vaan sitten, että onko mikään noista kalliimista veskoista oikeasti sen hinnan arvoinen:confused: Joku HL Quik, POTG Lundqvist, Merkkipaalu Scrivens/Broudeur, TOTY Bishop tai vastaava kalliimpi hintansa arvoinen? Voisi toki ostaa ihan vaan jonkun normi Bishopin ja Dubnykin ja boostailla niitä, mutta ei oikein vaan huvittaisi pistää niin paljon rahaa kankkulan kaivoon johonkin boosti ja kestokortteihin mitkä puolet menee hukkaan kun istuvat penkillä..

Ms scrivens toiminut mulla. Toty bishop kans hyvä..

Tänää hupaisa peli kaverii vastaa :D mulla oli quick maalissa sillä rask.
Mulle ekat 5 vetoo 5maalii sit tokas eräs se myös 5vetoo 5maalii.. Rankuil quick päästi semmosen joka oli jo räpsässä kunnes tippu sieltä maaliin.

E. Ylläpitäjät käykää siirtää toi muun tiimi joukkue-esittely puolelle. Kirjotin vahingos pakkaketjuu....

Ja olisin halukas ostamaan hl subbanin ja ms brieren
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Alkaa olla tämä pelimuoto vähän nähty kun HL Niemi vetää jotain 25 torjuntaprosentteja:D No ei kai siinä, koko jengi myyntiin ja joku tasotustiimi mihin neloseen pelin paskimpia pronsseja penkkiä lämmittämään nii jos alkaisi toimimaan.. Mietin vaan sitten, että onko mikään noista kalliimista veskoista oikeasti sen hinnan arvoinen:confused: Joku HL Quik, POTG Lundqvist, Merkkipaalu Scrivens/Broudeur, TOTY Bishop tai vastaava kalliimpi hintansa arvoinen? Voisi toki ostaa ihan vaan jonkun normi Bishopin ja Dubnykin ja boostailla niitä, mutta ei oikein vaan huvittaisi pistää niin paljon rahaa kankkulan kaivoon johonkin boosti ja kestokortteihin mitkä puolet menee hukkaan kun istuvat penkillä..

Toty Bishop ja Hl Price on ainankin ollut täysin hintansa arvoisia. Toisin kun kaikki versiot Quickistä ja King henrikistä, nämä sankarit hörppivät kiekkoja maaliin enemmän kuin Fleury pleijareissa :D Ja itse olen huomannut että ihan yhtä hyvin ellei jopa paremmin ihan normi Bishop napsii kiekkoja kuin boostattukin.

Kyllä itselläkin meinasi taas tänään lähtee järki tähän peliin, ensin plejareissa 3 todella tuskaista peliä mistä sai työllä ja tuskalla voiton kairattua ja sit finaalissa sce Crawford joka 14 ekaa peliä pelannu 92:n torjuntaprosentilla hörppää joka kolmanen vedon sisään. EA teki muutenkin tuosta pelistä todella vaikean, viimeinen maalikin vastustajalle tulee siitä kun vastustaja nousee Tarasenkolla laidasta, runttaan sen Charan 99 taklauksella laitaan mutta ei mitään vaikutusta syöttö maalille ja kaks omaa bottia katselee vierestä kun tyyppi saa pistää kiekon maalin kaikessa rauhassa.

Ei siinä mitään jos ea haluais tasoittaa näitä pelejä tekemällä maalinteon todella vaikeaksi mutta kun sen pitää tehdä puolustaminenkin välillä suorastaan mahdottomaksi, pelaaminen kummasti vaikeampaa kun mailan nostamisella, tökkäämisellä tai taklaamalla ei millään saa kiekkoa pois vastustajalta.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaas joku hyvä veskari, max 130k mutta mieluiten alle 100k

Merkkipaalu Fleury, HL Crawford (kaikki taidot +1 Sc versiosta ja 40-50k halvempi) vai Rinne vai joku muu:confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eiköhän ne pärjää täs pelis ketkä osaa vaa pelata tätä. Joskus voi pomppia pari maalia toiselle ja joskus itelle.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huvittavia kyllä välillä nää viestit mitä tulee pelien jälkeen, äskenkin voitin 6-2, 4 maaleista one-timerista kun pääsee ylivoima hyökkäykseen kun tyyppi ei osannut puollustaa ja yks läpiajosta ja yks ohjurimaali. Voitin kaikki muut tilastot paitsi jäähyminuutit ja silti tyyppi vielä laittaa pelin jälkeen viestin "just luck" :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaas joku hyvä veskari, max 130k mutta mieluiten alle 100k

Merkkipaalu Fleury, HL Crawford (kaikki taidot +1 Sc versiosta ja 40-50k halvempi) vai Rinne vai joku muu:confused:[/
QUOTE]




Vähän säästöö ja Price hanki.
..................................................
Oisko kellään sitä ms briereä
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nimimerkki Oskuttaja ja teamin nimi Mapple Leafs teki synkron kolmoserässä.. Ei jjumalauta ku ottaa päähän nämä. Jos joku viittii listaan pistää sillä en puhelimella voi itse sinne laittaa..:confused:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Että ärsyttää toi ku yrittää farmata ja pitää pelata/guitata ne 10peliä.. Nii sitteku yrittää tota sopimusbugia nii pitääkö se ku vaihtaa sitä valmentajaa ni missä kohtaa se startin rämppäämine alottaa?
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaas joku hyvä veskari, max 130k mutta mieluiten alle 100k

Merkkipaalu Fleury, HL Crawford (kaikki taidot +1 Sc versiosta ja 40-50k halvempi) vai Rinne vai joku muu:confused:

Tuli nyt ostettua POTG Anderson 94,900 pucksia, aika hyvältä näyttää statsit :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli nyt ostettua POTG Anderson 94,900 pucksia, aika hyvältä näyttää statsit :)

Ei mikään huono valinta ;) Itsellä 34 peliä potg joukkueessa (puolustus ei ole ollut parhaasta päästä kun kokoonpanosta löytyy Pardya ja Hersleytä :D ) niistä 28 voittoa, pmk 1,49 ja torjuntaprosentti 90,6 :cool:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Että ärsyttää toi ku yrittää farmata ja pitää pelata/guitata ne 10peliä.. Nii sitteku yrittää tota sopimusbugia nii pitääkö se ku vaihtaa sitä valmentajaa ni missä kohtaa se startin rämppäämine alottaa?

Että ärsyttää nää sankarit ketkä kasaa jengiään farmaamalla ja bugia hyväksikäyttämällä....
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko sinusta oikein jos joku haluaa pitää hyvät statsit ja käyttää pelistä löytyvää synkrobugia?

Kaikki tuollainen porsaanreijistä kulkeminen tämmöisessä pelissä on täysin naurettavaa. Jos et saa hyvää tiimiä muuten kuin käyttämällä bugeja tms. niin lopeta koko peli tai opettele pelaan huonommalla.

farmaaminen viel menee jakeluun, koska isojen pucksi määrien saaminen on muuten vaikeaa, mutta noi bugit...:mad:
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis sä nyt ymmärsit ihan väärin, mä puhun tost sopimusbugista mitä varmaa kaikki hyvät käyttää jos ei haluu käyttää puckseja sopimuksiin ni sitä sit tehään? Ja mä farmaan et saan hyvän joukkueen koska en haluu pelaa millää filppula joukkueella 1divarissa.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko sinusta oikein jos joku haluaa pitää hyvät statsit ja käyttää pelistä löytyvää synkrobugia?

Kaikki tuollainen porsaanreijistä kulkeminen tämmöisessä pelissä on täysin naurettavaa. Jos et saa hyvää tiimiä muuten kuin käyttämällä bugeja tms. niin lopeta koko peli tai opettele pelaan huonommalla.

farmaaminen viel menee jakeluun, koska isojen pucksi määrien saaminen on muuten vaikeaa, mutta noi bugit...:mad:

Tosin ilman farmaamista hinnatkin olisi varmaankin halvemmat. edellisessä änärissä oli pirun työlästä saada milli kasaan ryöstelemällä mutta sillä myös huomattavasti enemmän sitten saikin osteltua. Tässä saa millin parhaimillaan kuudessa tunnissa mutta silläkään ei paljon mitään saa :D

Siis sä nyt ymmärsit ihan väärin, mä puhun tost sopimusbugista mitä varmaa kaikki hyvät käyttää jos ei haluu käyttää puckseja sopimuksiin ni sitä sit tehään? Ja mä farmaan et saan hyvän joukkueen koska en haluu pelaa millää filppula joukkueella 1divarissa.

En itse ainankaa ole ikinä tätä käyttänyt, ei nyt kumminkaan paljoa tunnu muutama tonni farmaustunnuksella sopimuksiin ja oman joukkueen pelaajille saa kumminkin pakkoja ostelemalla :D
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tosta tuli lartza mielee että monta miljoonaa oot oikee farmannu ? ja oisko sul lainata yhtää täyttä änäri jengii? Korvausta vastaa tietty :)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis sä nyt ymmärsit ihan väärin, mä puhun tost sopimusbugista mitä varmaa kaikki hyvät käyttää jos ei haluu käyttää puckseja sopimuksiin ni sitä sit tehään? Ja mä farmaan et saan hyvän joukkueen koska en haluu pelaa millää filppula joukkueella 1divarissa.

Itsehän en ainakaan ole koskaan kuullut edes kyseisestä bugista.. ja koen olevani ihan "hyvä"

Ja filppula jengejä ne on muillaki tuolla top listoilla :D
 
Ylös Bottom