Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Mikäs tuon duchenen arvo on nykypäivänä? kiinostaisi kyseinen pelaaja hankkia kun on puckseja jonkun verran kertynyt
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Jos jollain on 92 ovrl carter saa siitä vaihdossa HFC tavaresin, HL keslerin (90) sekä HL radulovin. vähintään 500k silloinkin jos laskee 220k+ 100k+180k. Varmasti saa enemmän jos viitsii vaan pitää myynnissä pitempään. saa ehdottaa myös johonkin toiseen vastaavaan erikoiskorttiin.

Ja porukka myy 400k ihan rennosti niitä. On se kyl kumma kun ite ei saa mitään kaupaksi mihinkään suuntaa vaikka maksais 100k ylihintaa.

Ei enää voimassa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Tsaukki, karsin vähä ylimääräsiä ukkoja ja ois mahollisesti 700k myynnissä 7e per satku.
Siirto tilille tai kuvakin siirrosta käy jos ei omista Danske Bankin tiliä. Joku kortti myyntiin ja puksit paremmin niitä tarvitsevalle. Kauppoja oon tehnyt ennenkin ja luotettavuus voidaan tarkistaa. 13:ssa joku jopa rohkeni lähettämään rahaa kirjeessä ja puksit menivät oikealle omistajalle;D voin kyl pienempiäkin puksimääriä myydä ihan tarpeen mukaan, joustoa löytyy.

Yv tai psn: nispekt jos kiinnostaa, muutoin puksit menee Mario Lemieuxin hankintaan
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

1,1M kiekkoja myynnissä 7€/100k hintaan tai koko satsi 70€. Pankkina Nordea tai screenshot siirrosta. YV:llä tavoittaa.

MYYTY!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

HUTL 93 ovr Parise myynnissä (Minnesotan versio siis). Ei pelejä ja ainut omistaja.
Keräilen full jengejä niin kiinnostusta olisi 4 miehen vaihtotarjoukselle ja loput sitten puckseina. Tälläsella tarjouksella kortin arvostan noin 800k arvoiseksi ja vaihdossa haluttujen pelaajien hinnat ovat tällä hetkellä pohjassa pakkojen myynnin ansiosta, joten pistetään halvinpaan markettihintaan pojille vähän lisää arvoon, joka lasketaan eduksesi. (ajatuksena siis, että ostat pelaajat marketista, etkä suoraan puckseilla Parisea, win-win, kun ei EA-veroa mene niin paljoa ja saat hyvitystä enemmän kuin markkinahinta)

Tähtäimessä olevat pelaajat: (pelaajan perässä hinta, kuinka paljon siitä annan arvoa kauppaan ja suluissa tämänhetken halvin marketissa)
ANA - Getslaf 65k (61k)
BUF - Miller 70k (63,5k)
CBJ - Gaborik 160k (150k)
MTL - Price 230k (215k)
NYI - Tavares 130k (125k ja reilu puol tusinaa alta 130k)
SJ - Thornton 100k (94k)
TOR - Kessel 90k (85k) & Phaneuf 62k (niin monta alle 60k, vaikkei paljon ookkaa)
VAN - Sedin (PR/PLY) 55k (50k) & Sedin (TL/SNP) 62k (57k)

Tarjouksia otetaan vastaan YV:llä. Eriäviä mielipiteitä hinnoista myös kuunnellaan.


edit: loppuhan se p*kl romanttinen komedia mitä tuo parempi puolisko halusi katsoa => pelaajien hinnat ja painotukset lisätty!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä noin yksi ja puoli miljoonaa pucksia.
60€/miljoona 7€/100k. En myy alle 200k eriä.
Laittakaa yksityisviestiä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä/Vaihdossa:

89 HL Pominville

Anaheim -kokoelma
BUF -kokoelma (- Myers)
CAR -kokoelma

Haussa:

Pucksit & kaikkee saa tarjota kunhan ei ole alle 30k:n ukkoja


//Kovy saatu ja Malkin vaihettu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Nonniin elikkä tarjolla ois hut live seabrook (90) vaihdossa voi tarjoilla esim. Zetterberg,tai muuta saman arvoista. Seabrooks on marketissa lähtöhinalla 155 00 ja osta nyt hinta 200 000 osta pois tai tarjoilevastinetta myyjä Hc j0kerit. Tarjoukset täällä yv:llä tai psn.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kenelläkään myydä OL->VL vaihtokorttia järkevään hintaan? (3.5-4k)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Morjesta! Oon täs lueskellu näit vanhoi viestei ja huomaan että porukka on melko kypsii niihi ketkä pyytää pelaajia ja puckseja toisilta aluksi... Noh, itse joudun alentuu siihen nyt :/ kaikki pucksit mitä saan peleist ni menee sit suoraa sopimuksii ni ei oo varaa hankkii pelaajia, joten ystävällisesti pyydän että jos joku viitsisi lahjottaa pelaajia/puckseja, sillä ei ole kauheen mukavaa ku ykkössentteri on juuso ikonen -.- ja antti bruun on ykköspakki.. ja vastaan tulee porukoit kenel on jtn helkkarin lecavalierei ym... Jos joku on niin ystävällinen ni laittais vaik YV jos löytyy jtn ylimääräistä
Laitoin nyt 5000 hintapyynnöl pronssisia soppareita.... joukkue hut9494... kiitos ja kumarrus jos joku lahjottaa :)

No minä käyn jotahi heittämässä niihin, avaan muutaman pakan ja heitän roinat noihin.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Eipä tullu Lecavalieriä, Erat ja Hagelin nyt ainakin. Pistin 5k että saat sen Vinnyn ostettua jos se sua himottaa! :D
ei se kyl himota mut vituttaa ku muil on jtn helkkari sedinejä ym tähtiä ja mä vedän jämämiehistöl niit vasta isol kentäl :D
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Morjesta! Oon täs lueskellu näit vanhoi viestei ja huomaan että porukka on melko kypsii niihi ketkä pyytää pelaajia ja puckseja toisilta aluksi... Noh, itse joudun alentuu siihen nyt :/ kaikki pucksit mitä saan peleist ni menee sit suoraa sopimuksii ni ei oo varaa hankkii pelaajia, joten ystävällisesti pyydän että jos joku viitsisi lahjottaa pelaajia/puckseja, sillä ei ole kauheen mukavaa ku ykkössentteri on juuso ikonen -.- ja antti bruun on ykköspakki.. ja vastaan tulee porukoit kenel on jtn helkkarin lecavalierei ym... Jos joku on niin ystävällinen ni laittais vaik YV jos löytyy jtn ylimääräistä
Laitoin nyt 5000 hintapyynnöl pronssisia soppareita.... joukkue hut9494... kiitos ja kumarrus jos joku lahjottaa :)

Olin valmis lahjottamaan sinulle jotakin pelaajia ja kiekkoja, mutta sinulla ei ollut voimassa enään näitä sopimuksia?
 
Ylös Bottom