Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Olin valmis lahjottamaan sinulle jotakin pelaajia ja kiekkoja, mutta sinulla ei ollut voimassa enään näitä sopimuksia?
Juuri ehti viimisestä loppua aika.. laitoin sen yhden nyt sinne... hintapyyntö 5000 ja osta heti hinta 5050... laita mitä lystäät :) kaikki otan vastaan :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Hakusessa olisi MP Sochi Selänne! viimeiset 5 menneet 155-165k hintaan. vaihdossa tarjoaisin noin 165k arvosta pelaajia. H.Sedin, Kronwall, Vorachek ja HL Steen (87) + noin 10 pucksia (kronwallin ja sedinin paikalla myös vaihtoehtoiesti: 89 HL Wheeler tai HL Lui Erikson) . kiinnostaisiko ketään?
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Voi helvetin helvetti... Jollekki kusipäälle menin lainaamaan San Josen jengiä ihan 10 minuutiks, nii sehän pölli koko jengin... Olin keränny jengejä vaikka kuinka kauan että sain ton ja pelasinki sillä jengillä kun ei muuta ollu. Voi helvetti näitä kusipäitä on... Nikki tais olla Ea_bunka tai jotain sinnepäin. Eli jos jollain sattuu olemaan joku pari tonnia ylimäärästä nii jos viittisitte heittää mulle... Laitan pari pronssi sopimusta 2300 myyntiin nikki on SEND_TRADES
Kiitos

Ota aina pantti jos on tuntematon...
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Käykäähän heittämässä jotain mukavia (ja rahakkaita ;) ) vaihtotarjouksia näihin: Kessel, Parise, Zetterberg. Kaikki myynnissä muistaakseni vielä n. reilu 20h, tänään tiistai-iltana siis sulkeutuu joskus 9 aikoihin. Myyjä: Nivalan Hoki
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myydään/vaihdetaan:

Reg Ovechkin. Vaihdossa etsin joko crosbyä tai datsyukia, tai vaihtoehtoisesti chara/stamkos+pucksit. Myös chicagon kalliimpia miehiä voi tarjota.

POTG Hiller, markkinoiden ainoa.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Voi helvetin helvetti... Jollekki kusipäälle menin lainaamaan San Josen jengiä ihan 10 minuutiks, nii sehän pölli koko jengin... Olin keränny jengejä vaikka kuinka kauan että sain ton ja pelasinki sillä jengillä kun ei muuta ollu. Voi helvetti näitä kusipäitä on... Nikki tais olla Ea_bunka tai jotain sinnepäin. Eli jos jollain sattuu olemaan joku pari tonnia ylimäärästä nii jos viittisitte heittää mulle... Laitan pari pronssi sopimusta 2300 myyntiin nikki on SEND_TRADES
Kiitos


Oma vikahan toi on mutta jos se käyttäjä oli EA_BUNKA ? Näyttäs pelaavaan tuolla eashl puolella Oldeissa
liekkö ihan ykkös acco vai jonkun Oldin pelaajan ? Viisaammat kertokoon ois ihan hyvä tietää tälläset tapaukset.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Voi helvetin helvetti... Jollekki kusipäälle menin lainaamaan San Josen jengiä ihan 10 minuutiks, nii sehän pölli koko jengin... Olin keränny jengejä vaikka kuinka kauan että sain ton ja pelasinki sillä jengillä kun ei muuta ollu. Voi helvetti näitä kusipäitä on... Nikki tais olla Ea_bunka tai jotain sinnepäin. Eli jos jollain sattuu olemaan joku pari tonnia ylimäärästä nii jos viittisitte heittää mulle... Laitan pari pronssi sopimusta 2300 myyntiin nikki on SEND_TRADES
Kiitos


Pakko tarttua tähän, sulla on tänne viestiä 2 kirjotettuna ja toisekseen kysyin just äsken tolta Bunkalta ni se ei oo kyllä lainannu keltään yhtään mtn.. Haiskahtaa tämäki taas pahemman luokan kusetukselta. :)
 
Voi helvetin helvetti... Jollekki kusipäälle menin lainaamaan San Josen jengiä ihan 10 minuutiks, nii sehän pölli koko jengin... Olin keränny jengejä vaikka kuinka kauan että sain ton ja pelasinki sillä jengillä kun ei muuta ollu. Voi helvetti näitä kusipäitä on... Nikki tais olla Ea_bunka tai jotain sinnepäin. Eli jos jollain sattuu olemaan joku pari tonnia ylimäärästä nii jos viittisitte heittää mulle... Laitan pari pronssi sopimusta 2300 myyntiin nikki on SEND_TRADES
Kiitos


Mitäs helvettiä? :D

Oma vikahan toi on mutta jos se käyttäjä oli EA_BUNKA ? Näyttäs pelaavaan tuolla eashl puolella Oldeissa
liekkö ihan ykkös acco vai jonkun Oldin pelaajan ? Viisaammat kertokoon ois ihan hyvä tietää tälläset tapaukset.


Ihan ykköskäyttäjä tämä on ! Ja siis tosiaan mitään en tältä jätkältä ole kyllä lainannut :D

kaksi (2) kertaa olen tämän konsolifinin kautta pucks kauppoja tehnyt ja molemmat rehellisesti

Näinpä pyytäisin, että jättäisitte tämänkin trollauksen ihan omaan arvoonsa.

Ja sinulle xxhutxx, olenko pyörittänyt sinua HuTissa, liigassa vai mistä moinen?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Marketissa olis Sotshi POTG D.DOUGHTY tarjolla jos jotakin kiinnostaa :)

edit. myyty
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Jos jollain olis lainata Karlssonin Erkkiä 5 minuutiksi niin ota yhteyttä, pantit löytyy tarvittaessa. Vasemmalla kontaktimahdollisuudet.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä vajaat 12h, Malkin on 3pv, HC OLO tiimin nimi.
Hakusessa puckseja, Malkiniin voi käydä järkeviä tarjouksia laittamassa, vaihdot käyn tarkistaan torstaina.

Malkin 92 ~ 900k BIN
Potg Zuccarello ~ 125k BIN
HL MSL 89 ~ 125k BIN
Kessel ~ 90k BIN
Thornton ~ 90k BIN
P.K Subban ~ 90k BIN
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Noniin!!! Nyt kertokaas, mitäs teen ku on 400k ja oon himoinnu POTG MG mut en mä ny 300k maksa siit.. kertokaa jtn pelaajii joita laitan kokoonpanoo :) ps. Letangi myytävänä
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Laittakaapa yv tarjouksia

HUT Kopitarista!



Halvin tällä hetkellä marketissa joku 550k. Laittakaa sellasii n. 500k tarjouksia. Voin myös laittaa puckseja väliin jos tarjootte arvokkaampaa pelaajaa :)

Hakusessa normi stamkos tai toews

EDIT:meni jo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom