Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Täällä on nyt aika monta yhen viestin myyjää, joten kehoitan ostajia lievään varovaisuuteen, koska huijareita löytyy aina kaikilta foorumeilta;D Tämä on silkka varoitus eikä pönkitys omille myynneille, koska olen miltei kaikki puksit myynyt jo ja mulla on vakkariostajia....

Suosittelen että varmistatte uusien nimimerkkien henkilöllisyyden jonkun kaverin, tunnetun foorumilaisen suosituksesta, tai vaikka face bookista.

Missään nimessä ei kannata isoja summia maksella summamutikassa tuntemattomille.

Rahan lähettäminen kirjekuoressakaan ei ole kannattavaa;D (eräs foorumilainen lähetti minulle rahaa kuoressa)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Täällä on nyt aika monta yhen viestin myyjää, joten kehoitan ostajia lievään varovaisuuteen, koska huijareita löytyy aina kaikilta foorumeilta;D Tämä on silkka varoitus eikä pönkitys omille myynneille, koska olen miltei kaikki puksit myynyt jo ja mulla on vakkariostajia....

Suosittelen että varmistatte uusien nimimerkkien henkilöllisyyden jonkun kaverin, tunnetun foorumilaisen suosituksesta, tai vaikka face bookista.

Missään nimessä ei kannata isoja summia maksella summamutikassa tuntemattomille.

Rahan lähettäminen kirjekuoressakaan ei ole kannattavaa;D (eräs foorumilainen lähetti minulle rahaa kuoressa)

Ei se viestien määrä varmaan rehellisyydestä kerro mitään :) Itse olen noita puckseja keräillyt pelin alusta asti ihan vain omaksi ilokseni. Pääsee jengiä muuttamaan aina kun huvittaa. Nyt on jäänyt tämä pelimuoto lähestulkoon nollille, joten ajattelin laittaa pillit pussiin. Ja kun huomasin, että halukkaita kiekkojen ostajia löytyy, niin miksen käyttäisi tätä hyödykseni.

Tässä juuri viimeisiä hinnakkaita pelaajiani yritän samalla myydä. Löytyy mm. seuraavia pelaajia:

Chara 790k
Quick 425k

Puckseja tällä hetkellä kaikenkaikkiaan myynnissä 5,3M
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Olisin halukas ostamaan puckseja 20 eurolla pankkina op joten laittakaa yv:tä paljon olisitte valmiita heittämään puckseja 20 euroa vastaan.

Ja toisekseen multa löytyy todennäkösesti ainut man of the match Gustav Nyquist jos jotain kiinnostaa niin yv:tä saa laittaa mielellään puckseihin vaihto mutta muutakin saa ehdottaa.

Psn: karwa22

Joukkue: GeNu HT
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Lainattavissa (bonuksia varten) / myytävänä kaikki Sveitsin liigan joukkueet. YV.

E: Sanat muokattu ja lisäksi tietenkin jonkunmoiset pantit vaaditaan (mahdollisesti) ja mulle 1/3 bonuksesta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

voisin ostaa puckseja 30€, tarjouksia yv:llä tulemaan

ilya ja selänne ois hakusessa kans! niin siis sotshi kamaa..
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

kaverin Gretzky myynnissä lähtöhinta: 247 150pucksia osta nyt -hinta 263 700 pucksia, joukkueen nimi on "PaskaKasat" saa tehdä vaihtotarjouksia, se on myynnissä klo 15:15 asti. :D
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

~ 4,6 miljoonaa pucksia myytävänä. Pankkina toimii Nordea. Yhteydenotot täällä yv:llä tai psn jiitee11.

100k = 9€
500k = 40€
1M = 70€


Kiitokset kaupoista! Kaikki meni niinku sovittiin! :)

Suosittelen kyllä ostamaan, jos tarvetta puckseille on.
Eikä kannata välittää noista viestimääristä, ei aina kerro koko totuutta. Ugh.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

VAihdetaan pelaajia jeff skinner hut live kortti Lars eller hut live brent burns normikortti yv jos kiinnosstaa
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

VAihdetaan pelaajia jeff skinner hut live kortti Lars eller hut live brent burns normikortti yv jos kiinnosstaa

Onko Jeff Skinner parempi vai huonompi versio? (Paljon kokonaisuus?)

Ja kiinnitäppä huomiota kirjoittamiseen, niin on muiden mukavempi lukea. :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Olisko kellään mulle parempaa ykköskentän sentteriä kun zetterberg??

Pistäkää ehdotuksii yv:llä
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Jos joltain löytyy toews niin olisin halukas ostamaan kohtuuhintaan
laittakaa yv
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Jeff Skinner on kokonaisuudeltaan 88 parempihan se on kuin alkuperäinen.

Sielläpä on kaksi Hut Live Skinneriä, toinen kokonaisuudeltaan 88 ja tämä parempi muistaakseen 90. 90 konaisuuksinen oli minulla hakusessa, tuo huonompi löytyy jo. :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kaikki kiekot myyty! Paljon kiitoksia kaikille kauppakumppaneille :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Löytyisi tällaisia pelaajia kuin... HL Kane, HL Kronwall, Man of the match NYQUIST!!!

Jos jotain kiinnostaa niin laittakaa yv:tä täällä tai psn: karwa22 ...puolella! Olisi tarvetta päästä noista eroon nopeasti!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Jos joltain irtoisi järkevään hintaan,

Ostetaan:
Sochi Berglund
Sochi Pavelski
 
Ylös Bottom