Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Nyt tunnin myynnissä markkinoiden halvin letang 90 000 osta heti ja halvin HL Semin 55 000 osta heti myös movember suter 150 000 osta heti käykää joku äkkiä nappaa ois palava kiire saaha puckseja :) joukkue GeNu HT
Kiitos jo etukäteen
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kaikki kiekot myyty! Paljon kiitoksia kaikille kauppakumppaneille :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myydään/Vaihdetaan
Joukkueet logoineen, paitoineen ja pelaajineen

LIIGA
HPK
Ilves
Jokerit
JYP
Ässät

SHL
Brynäs IF
HV71
Luleå Hockey
Örebro
Skellefteå

ELH
Brno
Chomutov

Sveitsin Liiga
Geneve-Sevette
LausanneRapperswil

Ei muuta tähän hätään... :D
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ostetaan EA-Puckseja, tarjouksia otetaan vastaan! Sähköposti osoite löytyy tiedoistani, Kiitos.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

2,3M pucksia myynnissä:

100k 8e
500k 35e
2,3M 150e

Nordea, Tapiola.

Yhteydenotot YV.


Itsellä 3miljoonaa myynnissä, pistetään samat hinnat kuin kaverilla.

Danske bank ja Paypal. (kuvat käy eri pankeista, jos teillä nordeaa ja tapiolaa niin ottakaa villeen ennemmin yhteyttä, en halua tunkeilla)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Itsellä Sampopankki ja rahaa. Ostetaan pelaajia ja kiekkoja. Myöskin mahdollisista farmeista voin pucksiprovoa antaa, jos joku haluaa tienata helposti kiekkoja itselleen minun tehdessä työ. Lopuksi toki palautan koko joukkueen hänelle kenen se oli alunperin. :) Eli siis annat joukkueen haltuuni ja minä farmaan puckseja, joista maksan provisiota jollekkin ystävälliselle.

EDIT: Aluksi ainakin tehtäisiin pari pienempää kauppaa. Jos homma pelittää, niin luottamuksen kasvaessa ostanen lisää puckseja isommalla erällä. ;)
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostetaan kiekkoja, 300k 25e. Joku voinee suositella, ennenkin täältä ostellut. Mieluiten OP, en jaksa odotella :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kellään kokemuksia kovysta tai radulovista? Kannattaako tuhlata kalliita kiekkoja noihin herroihin?
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Voisin kaupata pois kaikki Sveitsin liigan joukkueet, joko puckseilla, tai rahalla. Lendaamaan en jaksa alkaa pienten bonuksien vuoksi, ja muutenkin ajattelin vakavissani hankkia elämän myös maatilan ulkopuolelta.

Mikäli kiinnostaa, niin yhteydenotot täällä YV:llä.

Jos seiskalta joku jengi puuttuu minkä haluat, huutele mulle seuraavaksi, yks jengi on lähtenyt vasta attelle.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisi normi J.Thornton myynnissä 10e lähtee nopeimmalle, pistä YV jos kiinnostaa ostaa + sähköpostiosoite.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Moro, kevään yo-kirjotukset painaa päälle, joten ajattelin kaupata koko joukkueen eteenpäin oikeaa rahaa vastaan.
Tässäpä jäljellä olevat pelaajat:

POTG Selänne 91 VARATTU
HL Toews 94
HL Hossa 92
Stamkos 92
HL Kesler 90
HL Grabner 87

HL Pavelski 89
MOV Zetterbeg 91
HL Wheeler 88

HL Kessel 90


HL Doughty 90
Suter 92

Kronwall 89
HFC Phaneuf 88


HL Miller 89

+300k puckseja MYYTY

Näistä voit kerätä sopivan nipun ja kysyä tarjousta, EA:n veroiltakin vältyt kun ostat suoraan pelaajan, jonka haluat... :D
Leaderboardeilta voi käydä katsomassa Top100:sta, joukkueen nimi: Topin Tykit.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Voi tehä tarjouksia myös mun tiimist, pucksit+pelaajat käy..
Top 100 löytyy myös aika kärkipäästä.. Tiimi nhl_player666 ja psn nhl_player6666 :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Sinä joka kerkesit ennen minua topitiuksen HL Datsuykin varaamaan, ota muhun yhteyttä sit ku kyllästyt korttiin! :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Onko kellään kokemuksia millainen pelattava on merkkipaalu Jagr ja paljonko siitä kannattaa puckseja maksaa?

Lisäksi kysyn voisiko joku myydä 500 000 pucksia 25-30 euroon? Pankki op
 
Ylös Bottom