Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]
Morjes/hyvää päivää arvon foorumilaiset! taas pitkästä aikaa kirjoittelemaan tänne, sattui sellainen episoodi että onnistuin saamaan muutaman viikon kestävät bannit ja en ole päässyt kirjoittelemaan.
Tämä siis johtui täysin omasta syystäni koska minulla oli niin "kiire" myydä omia pelaajiani että pistin turhan monta ilmoitusta niistä , tämän otan huomioon jatkossa että kukaan ei ärsyynny.
Satuin myös tekemään toisen käyttäjän koska ajankohtaan nähden halusin saada pelaajat myytyä nopeasti mutta asioiden selventämisen takia se tili otettiin pois käytöstä ja odottelin kiltisti tämän minun päätilini "jäähyni" päättymistä ja nyt se sitten päättyi. Anteeksi siis kaikille jotka närkästyivät.
Olen näiden 2 viikon aikana myynyt koko joukkueeni ja saanu niistä noin 4.5 miljoonaa pucksia, ja ne olisi siis kaupan.
Hintaa voi tiedustella yksityisviestin , mutta jos tuon päälle 4milliä on valmis ostamaan , voin luvata että saa edulliseen hintaan! se on jotain 145-165e väliltä...
Mutta olen ajatellut että 4e/100k pyynti olisi edullinen kaikinpuolin. Ja tietty kun kaupanteko alkaa rohkeasti vain kysymään yhteystietoja että saadaan luotettava ja asiallinen tapahtuma.
Mukavaa päivän jatkoa toivottaa tappara_3
#its great to be back!