Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

joo nyt sais halvalla kiekkoja 30e/1M pankkina op ja tarjous tänään klo 18 asti, yhteydenotot yv:llä

E: MYYTY!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä puckseja 2 miljoonaa... Yhteydenotot YV:llä.
Myyjällä pankkina OP
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myydään 0 peliä pelannut MS Lemieux. Lähtöhinta 550k, osta heti 570k. Käykää ostamassa pois.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Marketissa myynnissä/vaihdettavissa:
TOTY Hall
POTG Lundqvist
MS D.Sedin
POTG Price
Käy heittämässä vaihtotarjous tai osta pois! Seuraan vaihtiksia aktiivisesti!
Myyjä: MG Bulls
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

taas ois puckseja niitä tarvitsevalle, 3,8€/100k 45€/1,2m ja risat.. yhteydenotot yv
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Tarjouksia potg oshiesta, potg stastnysta ja potg pavelskista??
Yv tai kik attee01
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

TOTY krug tuli pakasta ja ois jouten. Tarviiko kukaan? Tarjouksia saa esittää.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Morjes/hyvää päivää arvon foorumilaiset! taas pitkästä aikaa kirjoittelemaan tänne, sattui sellainen episoodi että onnistuin saamaan muutaman viikon kestävät bannit ja en ole päässyt kirjoittelemaan.
Tämä siis johtui täysin omasta syystäni koska minulla oli niin "kiire" myydä omia pelaajiani että pistin turhan monta ilmoitusta niistä , tämän otan huomioon jatkossa että kukaan ei ärsyynny.
Satuin myös tekemään toisen käyttäjän koska ajankohtaan nähden halusin saada pelaajat myytyä nopeasti mutta asioiden selventämisen takia se tili otettiin pois käytöstä ja odottelin kiltisti tämän minun päätilini "jäähyni" päättymistä ja nyt se sitten päättyi. Anteeksi siis kaikille jotka närkästyivät.


Olen näiden 2 viikon aikana myynyt koko joukkueeni ja saanu niistä noin 4.5 miljoonaa pucksia, ja ne olisi siis kaupan.


Hintaa voi tiedustella yksityisviestin , mutta jos tuon päälle 4milliä on valmis ostamaan , voin luvata että saa edulliseen hintaan! se on jotain 145-165e väliltä...


Mutta olen ajatellut että 4e/100k pyynti olisi edullinen kaikinpuolin. Ja tietty kun kaupanteko alkaa rohkeasti vain kysymään yhteystietoja että saadaan luotettava ja asiallinen tapahtuma.


Mukavaa päivän jatkoa toivottaa tappara_3


#its great to be back!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ostetaan kiekkoja! 1-2milj hinnasta riippuen.
Op pankki.
Laittakaa viestiä yv:nä kiitos!
Ps.varoitus tuli kirjoitus virheistä. :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Käykää hakemassa minun tavallinen Shea Weber parempiin käsiin hintaan 435 300! Myös vaihtotarjouksia saa lähettää mutta niitten arvo pitää olla sama/korkeampi. Joukkueen nimi Aksun Apinat2 :)

Edit: Ja se on myyty! vaihtotarjouksella. Ehkä vähän alihintaan, mutta en jaksanut pitää tuota kaveria enää vaihtopakassa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ei tämä pelimuoto pitkään jaksanu sytyttää niin kiekkoja olis 1,1 miljoonaa myytävänä. Pankkina op, en jaksaisi screenshoteilla säätää. Mielellään kaikki kerralla 60€ eli tuolloin jäis n.5,5€/100k kiekkojen hinnaks. Yv:llä tavottaa ja voi tiedustella pienempiäkin määriä.

EDIT: taisi tulla ylihinnoteltua :D tiputetaan koko potti 40€ suosiolla. Pienemmistä määristä voidaan neuvotella sitten erikseen.

EDIT2: 335k kiekkoja jäljellä 12€ hintaan
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Markkinoiden halvimmat MP Luongo ja ROTY Chiasson myynnissä, joukkue ILVES41. Vaihtotarjouksiakin saa laittaa tuleen.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ajattelin myyntiin laittaa:

MP Fleury (89)
MP Alfredsson(88)

Vaihtojakin voi tarjota. Yhteydenotot YV:llä.

Laitan pelaajat myyntiin jos kiinnostusta on.

PSN: wickysick
Joukkue: HC Camppi
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä Potg Selänne 250k
MYYTY
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ostetaan 200-500k puckseja, riippuen hinnasta. Käytettävissä op tili ja paypal.

E: Ostettu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tietoja arvosta ?

Jos joku kiva toveri kertois mulle hutl n.bäckströmin arvo, sillanen sini-hopeereunanen kortti laitappa viesti tänne jos tietoa riittää :) ps. Kortin ovr ei tietoa 92 näyttää olevan mutta vähän viritetty
 
Ylös Bottom