Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

mulla on rahapäivä 28.5 ja pitäis saada ostettua puckseja 100 ekellä.sillä periaatteella et kun pucksit on mulla mä siirän rahat. pankkina danskebank. Eli mahdollisimman paljon pitäis tolla satkulla saada. viestiä vaan privana tänne tai sit sähköpostiini minkä näen varmemmin. markku.salonen@gmail.com
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Jos tulevassa NHL15 pelissä on samanlaiset farmausmahdollisuudet kuin tässä 14-versiossa, niin minkä arvoiseksi arvioit ekojen kuukausien aikana kiekkojen hinnaksi, €/100k ?

Tällä hetkellä hinnat näyttää aivan naurettavan alhaisilta, mutta toisaalta onhan tämä jo ihan pelattu pelikin että ymmärtäähän sen. :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Jos tulevassa NHL15 pelissä on samanlaiset farmausmahdollisuudet kuin tässä 14-versiossa, niin minkä arvoiseksi arvioit ekojen kuukausien aikana kiekkojen hinnaksi, €/100k ?

Voisin veikata, että lähtee taas sieltä kympin tienoilta liikkeelle. Tässä versiossa on tapahtunut melkonen inflaatio, ja tietenkin kesää kohti mennessä hinnatkin laskevat.

Ite oon miettinyt, että paljonkohan tulee olemaan palaavan käyttäjän maksimibonus, ja paljonko siihen vaaditaan kiekkoja tilillä.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

TOTY Toews ja UT normi Ovechkin löytyisi jos joku haluaa tarjouksia tehdä. Ei ole huutokaupassa kyseiset kortit.

Tarjoukset YV:llä

Itseä saattaisi kiinnostaa Malkin 95 tai parempi versio/Ovechkin Toty tai 99.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Moikka kaikki änärifanit!!

Mulla olis myytävänä Crosby ja Malkin.
Jos on kiinnostusta, niin laittakaa ihmees viestiä.

Kuva viel todisteena. En oikein vielä tiedä tän ryhmän tavoista, mut ihan varmuudeks nyt :)

*Miika
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Jos tulevassa NHL15 pelissä on samanlaiset farmausmahdollisuudet kuin tässä 14-versiossa, niin minkä arvoiseksi arvioit ekojen kuukausien aikana kiekkojen hinnaksi, €/100k ?

Tällä hetkellä hinnat näyttää aivan naurettavan alhaisilta, mutta toisaalta onhan tämä jo ihan pelattu pelikin että ymmärtäähän sen. :)

12€/100k veikkaan alkuun :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Jos jollai on MS Kapanen ni oisin kiinnostunut ostamaan. Jos löytyy pistäkää viestiä
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kellää ehotella vaihtoja kesseliin? Vaihdetaan rahaan tai pelaajiin, erityisesti P.K Subban, PSN topiantti
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Jos joku voi lainata jotain nhl jengiä, ei phoenix florida tai vancouver, ota yhteyttä täällä ni keskustellaa lisää!;)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Siellä on marketissa nyt todella vähän pelattu crosby islandersin paidassa!! Vaihdossa kelpaa Alle 20GP Chara,Suter,Keith,Toews +pucksit

Löytyy myös samalta myyjältä Kessel ja duchene, halvalla menee!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Terve
Oma kiinnostus oikeastaan lopahtanut ja aika siirtyä muihin peleihin. Myisin nyt siis rahaa vastaan pelaajia mielellään tilisiirtona OP:
Gaborik, Giroux, sotw Sharp, Bergeron, Duchene, sotw Pominville, Myers, sotw Garrison, yms.
Voin myyä nuo itsessään tai jos ostaja haluaa niin voin tietty noi myyä ja pukit myyä. Tosiaan kontaktit ps3: makke46
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Toty Toews myynnissä ja vaihdossa saa tarjota normi Crosbya +kiekkoja/ normi Malkin+kiekkoja.
YV:llä.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä

TOTY Getzlaf
HL Vanek 91
HFC Tavares
Phaneauf
Tiimin nimi Mighty Puck. Vaihtoja otan vastaan mieluusti vastaan joten ehdotelkaa
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Vielä olis reg. Crosby ja reg. Malkin myynnissä!!!
Pankkina OP!

Laittakaa vaan rohkeasti viestiä :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kellään bluesin liivikkiä ylimäärästä?jos ni äkkiä myy mulle :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Olis myynnissä kessel 59 950 lähöllä, tulkaas ehottelee vaihtoja. Myyjä on hc alikunto.
 
Ylös Bottom