Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Lainaisin sjs joltai jos olis, panttia vastaan tottakai!:) tuu puhuu yv viestil jos kiinnostuit!:):)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ostetaan:

Erik Karlsson
Jonathan Quick
Drew Doughty
Phil Kessel
Dion Phaneuf
Alex Pietrangelo
Stanley Cup Mats Zuccarello
Henrik Lunqvist
Rick Nash


Myydään:

Patrick Kane
Merkkipaalu Kris Versteeg
Duncan Keith
Brent Seabrook
Hut Live Brandon Saad



If you have, message me on konsolifin or ps3! Or interested my players.

Psn is attee01
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myyn hut-kokoelmani nyt oikeaan rahaan tai puckseihin. Kokoelmasta löytyy n. 2350 korttia joten laittakaa viestiä tulemaan täällä niin katson löytyykö kokoelmasta (olisi aika turhaa spämmätä tämä viesti täyteen mitä löytyy noin suuresta kokoelmasta).

Muun muassa löytyy P. Kanea, Rick Nashia jne ukkoja.

Viestiä inboxiin niin katon löytyykö kokoelmasta tai jos muistan ulkomuistista, että löytyy. :)

Voi myös tavoitella klo 15 jälkeen PSN. Nick Jerberi
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Joo eli ois myynnissä vähä päälle miljoona hintaan 30e, yhteyttä kannattaa mieluiten ottaa puhelimitse 0403559844, pankkina op ja nordea.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Hei!

Myynnissä olisi vielä 600k Fifa coinsseja Ea puckseihin (100k =200k) tai pelaajiin (Kovalchuk, totw Malkin, totw Oveckhin, totw Karlsson, totw Couture, Totw Thornton, Totw Kane tai Potg Stamkos). Jos kiinnostaa, ota yhteyttä yksityisviestillä, niin voimme sopia kaupoista! :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Tollaset pelaajat ois myynnissä. Pakeista löytyy myös mm. Keith, Seabrook, Suter. Löytyy myös n. 500k fifa coinsseja, että yv:tä vaan jos kiinnostaa pelaajat tai rahat.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä ois marketissa: normi chara vaihdettu op nyr-paita 57 GP Lähtönä 725 000 ja osta heti 755 000. Vaihossa kiinnostaa kaikki max sama hintaset pelaajat. esim selänteen hutl tai merkkipaalu. Voin antaa vaihossa mukana op-vp harjoituksen ja haluamasi joukkueen vaihdon. Yhteyden otot mielellään psn: pineeli
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Eikö kenelläkään ole enää??


Terse!

Vanha kettukin vois vielä hetken tätä pelailla,joten tehkää mulle 20 eken edestä tarjousta puckseista. :) Pankkina on op.

Kiitos


-B3lo
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Jos joltain löytyy kiekkoja myynnissä niin täällä olisi kiinnostunut ostamaan :) pankkina op
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Eli kaverin puolesta laitan tänne eli se myy ovechkinii.

Sen psn on ArttuL802 ja se myy ovin.ku annan takas sille :)


E. KATTOKAA VIIMESIN MYYNTI MILLÄ TÄÄ JÄTKÄ OSTI OVIN!!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Miljoona pucksia kaupan! Tarjotkaa euroja!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

mulla on rahapäivä 28.5 ja pitäis saada ostettua puckseja 100 ekellä.sillä periaatteella et kun pucksit on mulla mä siirän rahat. pankkina danskebank. Eli mahdollisimman paljon pitäis tolla satkulla saada.

Noilla ehdoilla tuskin tulee kauppoja kenenkään kanssa :D Kyllähän se menee niin päin että kun rahat on tilillä on niin sitten saa vasta puckit.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

MP Crosby myynnissä! Vaihossa voin ottaa normi crosby+kiekkoja. Toki muitakin tarjouksia kuunnellaan. YV:llä
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

niin se tuntuu menevän. miksimun pitäis luottaa että saan pucksit kun ei muutkaan luota et saa rahat ? ehkä mä vaan ostan pakkoja käteisellä

Kokeilepa ostaa huuto.netistä tai ebaystä samalla tavalla niin ei mitään mahdollisuuksia. Kaikki muutkin tekevät kauppaa tuolla tavalla että rahat ensin ja sitten pucksit ja kukaan ei valita ja kaikki sujuu hyvin. Ja jo pelkästään tuo viesti määräsi ei ole mitään luottamusta lisäävää.

Olen kyllä tosin itse muutaman kerran myynyt puckseja tuolla tavalla pucksit ensin rahat myöhemmin, silloin oli tosin irl kaveri kyseessä niin tiesi että voi kirveen kanssa mennä koputtelemaan oveen jo ei rahoja näy :D
 
Ylös Bottom