Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Hei :)

ois tuota about 1 miljoona Fifa Coinseja vaihdossa NHL Puckseihin
tuu ihmees heittää yksityisviestii tai sit whatsappissa 0400696475
jos oot kiinnostunu :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä 2,6 miljoonaa pucksia, 30e/miljoona, pankkina OP. Iskekää yksityisviestiä.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kiinostaisko jotakin vaihtaa toty crosby normi crosbyyn. Vähän tietty pitäis saada puckseja väliin. Yyveetä tulemaa jos on kiinostusta
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Mörö!

Eli, jos jollakin olis datsyuk, ni voisin siitä ihan €uroilla maksaa nii laittakee ihmees yv:l viestii. Myös chara kiinnostaa. Jos on molemmat ni aina parempi. Laittakaa pommii tulee ni neuvotellaa hinnasta.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ostan puckseja 1-2 milj. Jos jollain löytyy... Pankkina OP muussa tapauksessa kuvakaappaus.

Laittakaa yv:llä jos myytävänä

Kai jollain on myynnissä?... Yhtään yv:tä ei oo tullu... Jos nyt siis jollain löytyy nii yv:tä tulemaan!
Kiitos!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kai jollain on myynnissä?... Yhtään yv:tä ei oo tullu... Jos nyt siis jollain löytyy nii yv:tä tulemaan!
Kiitos!
oddspoon ainakin laitto mulle yyveetä. Kannattaa kysästä siltä. Aika hiljaista on yleensä noiden yyveitten laita ollut ainakin kun mä oon puckseja kysellyt
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Käy osta puckseilla,280000 lähtö ja 350000 osta heti hinta. Kyseessä 95 ovr hut live Chara,marketin halvin mutta ei oo kiinnostanu ketään. Ostakaa pois!!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Laittakaas yv jos on kiekkoja vielä myynnissä. Voisin 200k ostella.
Edit. Enempikin saa tarjota.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Hei :)

nyt olis fifa coinseja tarviiville miljoona fifa coinsii vaihdossa nhln puckseihin :)
tuu ihmees yv ehottaa kauppaa jos kiinnostuit
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Morjens, nyt ois minullakin vajaa miltsi coinsseij vaihtaa puckseihi, että jos kiinnostuit ni yv:tä vaa! Lähtevät muuten aika halvalla ;)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ois myynnissä HL Sochi Erik Karlsson ! Calgaryn paidassa ja vp vaihdettu. 200k osta nyt hinta käykää ostaa on ainut marketissa ! ;)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Jos nyt vielä yhden miljoonan ostaisin. Sampo pankki eli kuvakaappaus tai sit maksan kun pucksit on mulla. Muutama ihiminen pystyy varmaan sanomaan et homma toimii jos ne vaan viitsii :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

HL Sochi Erik Karlsson uudestaan myyntiin kun ei ekalla kerralla mennyt ! 180k osta nyt hinnalla, joukkue PuckGods, jos tulee hyvä vaihto nii hyväksyn, mut mielellään ottaisin pucksit ! Ainoo marketissa !
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

HL Sochi Erik Karlsson uudestaan myyntiin kun ei ekalla kerralla mennyt ! 180k osta nyt hinnalla, joukkue PuckGods, jos tulee hyvä vaihto nii hyväksyn, mut mielellään ottaisin pucksit ! Ainoo marketissa !
Ei oikein meinaa mennä mitkään kortit enään kaupaksi. Ite myynyt hl toews nyt 3 päivää eikä kelpaa kellekkään
 
Ylös Bottom