Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mikset laita myyntii ja osta niil puckseil se sit?Kiinostaisko jotakin vaihtaa toty crosby normi crosbyyn. Vähän tietty pitäis saada puckseja väliin. Yyveetä tulemaa jos on kiinostusta
Siksi kun ainut mitä löytys oli osta heti miljoona ja ton totyn kun myyn miljoonalla niin siihen menee viikko jos toinenkinMikset laita myyntii ja osta niil puckseil se sit?
Ostan puckseja 1-2 milj. Jos jollain löytyy... Pankkina OP muussa tapauksessa kuvakaappaus.
Laittakaa yv:llä jos myytävänä
oddspoon ainakin laitto mulle yyveetä. Kannattaa kysästä siltä. Aika hiljaista on yleensä noiden yyveitten laita ollut ainakin kun mä oon puckseja kysellytKai jollain on myynnissä?... Yhtään yv:tä ei oo tullu... Jos nyt siis jollain löytyy nii yv:tä tulemaan!
Kiitos!
Ei oikein meinaa mennä mitkään kortit enään kaupaksi. Ite myynyt hl toews nyt 3 päivää eikä kelpaa kellekkäänHL Sochi Erik Karlsson uudestaan myyntiin kun ei ekalla kerralla mennyt ! 180k osta nyt hinnalla, joukkue PuckGods, jos tulee hyvä vaihto nii hyväksyn, mut mielellään ottaisin pucksit ! Ainoo marketissa !