Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse möin hut live charan 349K,kaks viikkoa yritin myydä eri hinnoilla mutta sitten meni. Sinnehän kannattaa jättää puckseja talteenkin,jos tulee ne bonukset ens versioonkin..Ei oikein meinaa mennä mitkään kortit enään kaupaksi. Ite myynyt hl toews nyt 3 päivää eikä kelpaa kellekkään
Sen verran kortteja ja puckseja jää et täydet bonarit tuleeItse möin hut live charan 349K,kaks viikkoa yritin myydä eri hinnoilla mutta sitten meni. Sinnehän kannattaa jättää puckseja talteenkin,jos tulee ne bonukset ens versioonkin..
Sen verran tarkennusta et ostan miljoonan jos tänään saan senJos nyt vielä yhden miljoonan ostaisin. Sampo pankki eli kuvakaappaus tai sit maksan kun pucksit on mulla. Muutama ihiminen pystyy varmaan sanomaan et homma toimii jos ne vaan viitsii
Tää on kyllä vaan kuulojuttuja mut 350 k pucksia=50 k bonarit 1000 korttia = 50k ja oliko 500 peliä sit 50 k yhteensä vissiin voi saada 150 kPaljonkohan mahdolliset täydet bonukset on? Ja paljonkohan puckseja/pelaajia niihin vaaditaan?
Eikö käy kuvakaappaus ??Myynnissä vielä noita puckseja, 2 miljoonaa, ne lähteepi 55€. OP:n tili mulla, laitan pucksit kun rahat näkyy tilillä.
Eikö käy kuvakaappaus ??
No kyllähän ne rahat äkkiä näkyisi sulla mut mäkin olisin ostanut puckseja kun oli toi erikoispakka myynissä niin silloin siihen menee likaa aikaa ellei kuvakaappaus käyNjaa, ei oikein. Vaikka olisi kuinka luotettava ja tunnettu ostaja. En siis sinällään epäile suakaan yhtään, joten älä sitä pelkää. Niitä vaan on ollut niitä huijareita. Ja eikös ne melkeimpä tiistaina rahat näy, jos maanantaina maksat? Ei varmaan haittaa vaikka ne tulisi silloi , eikä maanantain puolella?
kaikki pucksit ja kokoelmat meni. Kiitos kauppakumppaneilleKaikki kortit marketissa
Carolina
Colorado
Columbus
Dallas
Edmonton
Florida
Los Angeles
Montreal
New Jersey
NY Rangers
Ottawa
Philadelphia
Phoenix
San Jose
St.Louis
Toronto
Vancouver
Winnipeg
tollaset kokonaiset timmit olis vielä myynissä sit 2 miljoonaa pucksia olis kanssa