Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]
Heipä hei!
Arvelin tännekkin nyt sitten mainostaa lisäkiekkojen toivossa.
Eli omistan läjän kokonaisia NHL tiimejä sekä esim. kaikki AHL tiimit ja muita tiimejä eri liigoista. Voin sendiä sinulle jonkun joukkueen ja keräät tiimibonuksen itsellesi. Sinä sitten lähetät minulle joukkueen takaisin sekä sovitun palkan. Otan NHL joukkuebonareista 40% itselleni, ja muista tiimeistä 1/3. Eli esim jos vaikka lähetän sinulle Columbuksen, ja kun team reward on sen 45k, niin saat itse pitää 27k ja lähetät minulle 18k joukkueen palautuksen yhteydessä.
Nyt siellä pitkäkyntisimmät alkaa jo lipoa huuliaan mutta ei, ei se ole niin helppoa. Jos lähettäisin sinulle Columbuksen, niin sinulla pitäisi olla noin 300k edestä vakuuksia pelaajien muodossa, mikä vaihdettaisiin Gaborikkiin ja loput lähettäisin sinulle sitten kulutuskortteihin jotka on pleikkarilla esim. viesteillä tai chatissa sovittu etukäteen.
Eli jos joukkueen ykkösentteri on Jiri Hudler, niin älä vaivaudu kyselemään NHL tiimejä. Mutta jos homma kiinnostaa ja sieltä joku 50k jamppa löytyy, niin eiköhän noita AHL tiimejä voida touhuta joten ota yhteyttä YV:llä niin selitän homman tarkemmin miten se hoituu. Olen tehnyt tätä muutaman tämän foorumin jannun kanssa ja esim. tämän ketjun aloittaja teki tänään 3 tunnin sessiolla rapiat 200k kiekkoja.
Nyt siis, kun tunget viikko/kaljarahat promopakkaan ja sieltä nousee se J.Toews, niin älä pistä ihan heti myyntiin. Ota yhteyttä muhun niin tehdään sulle aluksi pieni alkukassa ja myyt Toewsin sitten pois, jos sille enää edes on tarvetta!
NHL tiimejä oon tehnyt lähes kaikki, tekemättöminä on vain BOS, DET, PIT, TB & WSH, eli ne kaikista vaikeimmat. Noita helpompia tiimejä en ole viittinyt säästää kun ne käyttäjä voi sitten jatkossa keräillä ihan itse ja pitää bonarinsa kokonaan. Multa löytyy noita semikalliita tiimejä. ANA, CBJ, MIN, MON, OTT, SJ & STL. Vakuudet määräytyy joukkueen pelaajien yhteisarvon mukaan, eli esim. Montreal ei liikahda minnekkään jos ei tosiaan ole sitä Toewsiä iskeä tiskiin, tai nippua 100k ukkoja. Subban ja Price yhteensä on jo melkein 500k parhaina myyntipäivinä.
Mutta edelleen, jos edes se 50k ukko löytyy, niin yksi AHL tiimin lendaus kestää max.15 min. ja saat siitä 10k, 5k on mun palkka (1/3). Sveitsin joukkueista saat jo 14k per tiimi ja jos et ihan palikka ole niin oot hokassu tähän mennessä et mun palkka on se 7k.
ÄLÄ VAIVAUDU kysymään että voisinko sitä, voisinko tätä, vastaus on
ei. Vakuudet tiskiin niin alkaa tapahtua.
Morjens ja hyvää viikonloppua!