Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Vaihdan Kloten Flyers joukkueen toiseen joukkueeseen. Vaihto tapahtuisi mahdollisesti huomenna 20.00-21.00.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Heipä hei!

Arvelin tännekkin nyt sitten mainostaa lisäkiekkojen toivossa.

Eli omistan läjän kokonaisia NHL tiimejä sekä esim. kaikki AHL tiimit ja muita tiimejä eri liigoista. Voin sendiä sinulle jonkun joukkueen ja keräät tiimibonuksen itsellesi. Sinä sitten lähetät minulle joukkueen takaisin sekä sovitun palkan. Otan NHL joukkuebonareista 40% itselleni, ja muista tiimeistä 1/3. Eli esim jos vaikka lähetän sinulle Columbuksen, ja kun team reward on sen 45k, niin saat itse pitää 27k ja lähetät minulle 18k joukkueen palautuksen yhteydessä.

Nyt siellä pitkäkyntisimmät alkaa jo lipoa huuliaan mutta ei, ei se ole niin helppoa. Jos lähettäisin sinulle Columbuksen, niin sinulla pitäisi olla noin 300k edestä vakuuksia pelaajien muodossa, mikä vaihdettaisiin Gaborikkiin ja loput lähettäisin sinulle sitten kulutuskortteihin jotka on pleikkarilla esim. viesteillä tai chatissa sovittu etukäteen.

Eli jos joukkueen ykkösentteri on Jiri Hudler, niin älä vaivaudu kyselemään NHL tiimejä. Mutta jos homma kiinnostaa ja sieltä joku 50k jamppa löytyy, niin eiköhän noita AHL tiimejä voida touhuta joten ota yhteyttä YV:llä niin selitän homman tarkemmin miten se hoituu. Olen tehnyt tätä muutaman tämän foorumin jannun kanssa ja esim. tämän ketjun aloittaja teki tänään 3 tunnin sessiolla rapiat 200k kiekkoja.

Nyt siis, kun tunget viikko/kaljarahat promopakkaan ja sieltä nousee se J.Toews, niin älä pistä ihan heti myyntiin. Ota yhteyttä muhun niin tehdään sulle aluksi pieni alkukassa ja myyt Toewsin sitten pois, jos sille enää edes on tarvetta! ;)

NHL tiimejä oon tehnyt lähes kaikki, tekemättöminä on vain BOS, DET, PIT, TB & WSH, eli ne kaikista vaikeimmat. Noita helpompia tiimejä en ole viittinyt säästää kun ne käyttäjä voi sitten jatkossa keräillä ihan itse ja pitää bonarinsa kokonaan. Multa löytyy noita semikalliita tiimejä. ANA, CBJ, MIN, MON, OTT, SJ & STL. Vakuudet määräytyy joukkueen pelaajien yhteisarvon mukaan, eli esim. Montreal ei liikahda minnekkään jos ei tosiaan ole sitä Toewsiä iskeä tiskiin, tai nippua 100k ukkoja. Subban ja Price yhteensä on jo melkein 500k parhaina myyntipäivinä.

Mutta edelleen, jos edes se 50k ukko löytyy, niin yksi AHL tiimin lendaus kestää max.15 min. ja saat siitä 10k, 5k on mun palkka (1/3). Sveitsin joukkueista saat jo 14k per tiimi ja jos et ihan palikka ole niin oot hokassu tähän mennessä et mun palkka on se 7k.

ÄLÄ VAIVAUDU kysymään että voisinko sitä, voisinko tätä, vastaus on ei. Vakuudet tiskiin niin alkaa tapahtua.

Morjens ja hyvää viikonloppua!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

oisko kellään ari vallinia myydä? ei jaksais yli 2 vuorokautta odotella tuota ainokaista mikä tuolla on :D
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Halutaan "lendata" joukkueita. Näista minulta jo boonukset löytyykin:

NHL: Anaheim, Edmonton, Columbus, Minnesota, Montreal, Ottawa, Philadelphia, San Jose, s t. Louis, Vancouver
AHL: Abbotsford, Albany
SHL: AIK, Frölunda, Leksands, Örebrö
Liiga: Blues, HIFK, HPK, Ilves, Kalpa, Kärpät, Pelicans, Saipa
ELH: Chomutov, Vitkovice
NLA: Ambri-Piotta, Biel, Fribourg, Lausanne, Rapperswil, Zurich
CHL Jerseys

Laitahan viestiä, jos sinulta löytyy jokin joukkue, mitä ei listassa ole :) Saat boonuksista (nhl) 40% ja muista 1/3
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Nyt uupuis kärpät pyörälää, mutta näyttäs olevan nuo kaks aika tyyriitä :I myykääpä joku mulle se kohtuu hintaan?:)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Pitkii päivii pitkii öitä.. Tuli yöllä kerättyä Detroitti loppuun, ja tänään aamu jatku siitä mihin jäätiin, tuli ostettua Malkin ja Letang ja enää puuttuis se änärin kirkkain tähti itse Sid niin ois Pittsburghin kokoelma kasassa! Ja sama homma Chicagon kanssa, piti poistaa Pat kane tossa äsken ja Keith lähti myös, enää Chicagosta Toews ja Seabrook niin sit ois sekin kasassa!

Joku mukava ihminen vois laittaa normi Toewsin myyntiin järkihintaan (alle 600k), tai sitten multa saa vaihdossa syöpäversion. Ja myös jos joltain löytyy mielellään koskematon Seabrook niin oisin valmis poistamaan senkin! :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Käykää ostaa HUT LIVE Bouwmeester 30 k pois! 15 k halvempi ku muut, hakusessa HUTLIVE C.Fowler ja puckseja päälle ni kauppa on redi kans ;) Käykää tarjoo tai ehottakaa vaihtoo, joukkueen nimi ALL STARS1

Jos teitä kiinnostaa HFC Phaneuf 88 ovr tai Phil Kessel 88 ovr ni laittakaa privaa tänne !! Vaihtotarjouksia otetaan vastaan !
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Käykäähän heittämässä vaihtotarjouksia D.Sedinistä, laitoin sen myyntiin 120k lähtöhinnalla seuraavaksi tunniksi ettei vaan mene kaupaksi puckseilla xd Erityisesti olisin kiinnostunut kopitarista :) Ja tiimin nimi on Zooka Team
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kiinnostaisko ketään korkkaamaton HUTL Perry? Tällä hetkellä markkinoiden halvin osta heti - hinta 325k!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Käykää ostaa HUT LIVE Bouwmeester 30 k pois! 15 k halvempi ku muut, hakusessa HUTLIVE C.Fowler ja puckseja päälle ni kauppa on redi kans ;) Käykää tarjoo tai ehottakaa vaihtoo, joukkueen nimi ALL STARS1

Jos teitä kiinnostaa HFC Phaneuf 88 ovr tai Phil Kessel 88 ovr ni laittakaa privaa tänne !! Vaihtotarjouksia otetaan vastaan !

monta peliä JBo on pelannut? En pääse nyt kattoon mut olen kiinnostunut, jos ei mene kaupaksi yön aikana.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ostetaan:
Towls 600k
Kessel 100k
Stamkos 800k
Gaborik 200k
Tavares 115k
Hall 160k
Kiinnostuneet privalla yhteyttä. (Hinnoista voidaan vielä neuvotella)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

ostetaan kasvatusjoukkueen sininen honda paita 5k!!!!! huom ei valkoisella pohjalla vaan sinisellä!! ei tahdo marketista löytyä niin nyt nopeimmalle kelpo palkkio pelipaidasta. yhteydenotos psn: trademeeeeeeeeee. Id:ssä 10 e:tä lopussa :D
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

ostetaan kasvatusjoukkueen sininen honda paita 5k!!!!! huom ei valkoisella pohjalla vaan sinisellä!! ei tahdo marketista löytyä niin nyt nopeimmalle kelpo palkkio pelipaidasta. yhteydenotos psn: trademeeeeeeeeee. Id:ssä 10 e:tä lopussa :D
Minä voin lainata tuota paitaa jotakin reipasta vakuutta vastaan, huomenna. Tyyliin 20k arvoinen pelaaja tjms.

Tämä siksi, että lendaan näitä paitojakin ja en jumalauta halua että keikkaat sen paidan ja joudun tosiaan kaivelemaan sen sieltä kaikkien paitojen joukosta uudestaan! :D Saan kuitenkin 15k per lendaus näistä paidoista niin ei viitti riskeerata ihan turhaan...

Oli muuten kauhee kerätä nuo kaikki. Sit vielä sikapitkään mietin et mitä multa mahtaa uupua ennenku tajusin että logot ja se punanen ja valkonen paita pitää olla kaks kertaa! :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Minä voin lainata tuota paitaa jotakin reipasta vakuutta vastaan, huomenna. Tyyliin 20k arvoinen pelaaja tjms.

Tämä siksi, että lendaan näitä paitojakin ja en jumalauta halua että keikkaat sen paidan ja joudun tosiaan kaivelemaan sen sieltä kaikkien paitojen joukosta uudestaan! :D Saan kuitenkin 15k per lendaus näistä paidoista niin ei viitti riskeerata ihan turhaan...

Oli muuten kauhee kerätä nuo kaikki. Sit vielä sikapitkään mietin et mitä multa mahtaa uupua ennenku tajusin että logot ja se punanen ja valkonen paita pitää olla kaks kertaa! :)
Kyllä tuo 5k on mun mielest ihan hyvä hinta ja tarvin sen nyt heti enkä huomenna. ei kukaa ***** idiootti anna 20k pantiks pelipaitaa varten. sähän se täs mut keikkaat enkä minä sinua :D:D:D
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kyllä tuo 5k on mun mielest ihan hyvä hinta ja tarvin sen nyt heti enkä huomenna. ei kukaa ***** idiootti anna 20k pantiks pelipaitaa varten. sähän se täs mut keikkaat enkä minä sinua :D:D:D

Ok, käy tämäkin että ostat paidan jostain, minä en sitä myy tuohon hintaan. Tosiaan, itsehän teen tiimejä lainaamalla n.100k per päivä. Mulla ei ole varaa menettää kasvojani jonkun väsyneen parinkympin pelaajan takia. Tarjosin vain apuani, mutta samalla varmistaen ettei mua ryövätä.

Mutta ymmärrän kyllä näkökantasi, ei siinä mitään.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ok, käy tämäkin että ostat paidan jostain, minä en sitä myy tuohon hintaan. Tosiaan, itsehän teen tiimejä lainaamalla n.100k per päivä. Mulla ei ole varaa menettää kasvojani jonkun väsyneen parinkympin pelaajan takia. Tarjosin vain apuani, mutta samalla varmistaen ettei mua ryövätä.

Mutta ymmärrän kyllä näkökantasi, ei siinä mitään.
nonii moro oisin valmis tekee sun kaa noita joukkue lendauksia maanantaina mutta, rupesin miettimään että mahtaako H.Zetterberg olla tarpeeksi suuri pantti? Koska hän on paras pelaajani.
 
Ylös Bottom