Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

monta peliä JBo on pelannut? En pääse nyt kattoon mut olen kiinnostunut, jos ei mene kaupaksi yön aikana.

Meni jo kaupaksi :(

Myyntii kohta Parise OL 175 k ja HFC Phaneuf 108 k !

Jos jotain kiinnostaa vaihtaa HUTLIVE Mcdonagh Parisee ni laittakaa privaa tänne !

Ja jos jtn kiinnostaa vaihtaa jypin joukkue johonkin samanarvosee ni laittakaa privaa
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

nonii moro oisin valmis tekee sun kaa noita joukkue lendauksia maanantaina mutta, rupesin miettimään että mahtaako H.Zetterberg olla tarpeeksi suuri pantti? Koska hän on paras pelaajani.
Pistin YV.

Jatkossa jos saisi pyynnöt YV:nä, en niin ahkerasti näitä KFIN:n topickeja selaile läpi mutta YV:t tsekkaan kyllä päivittäin jossain välin aina.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

:D Itseasias ite just myin ton bouwmeesterin pois sen takii et saan tilaa tolle Fowlerille :D !! On muute mun mielest ainaki parempi !
Mulla ois tullut JBo kolmospakkipariin. Fowlerille kyllä tarvii antaa tsäänssi, jos tässä ikinä kerkiää edes pelaamaan. Ainiin ja sainhan mä tänään TOTW Yandlen vaihtokaupoissa. Lukenu että ois ihan ok. Menee varmaan kakkoseen kun en kyllä aio hajottaa ykkösparia Suter - Subban.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Yandle oli iha hyvä, itel oli se joku 40 pelin ajan.. :D Ite tykkään mun ykköspakki parista HUTL Byfuglien - Letang :D yritän nyt myydä ton parisen ja ostan sen HUTL Mcdonahin Doughtyn kaveriks siihen.. 3 pakkiparis on nyt HUTL Fowler ja Myers.. :D
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Pakasta vedetty TOTW Getzlaf myyntiin 300k lähtöhinnalla 12h. Vaihtotarjouksia YV:llä tai suoraan korttiin. RPS Whalers on joukkueen nimi.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Olisiko jollain tiedossa hyviä ja halpoja 88-87 kokonaisuuden pelaajia? Travis zajac on hyvä esimerkki.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Onkos tuo HALL mukamas noin kallis 175000?? Vai kannattaako odotella halvempia? Puuttuu se enää Edmontonista
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Vaihdetaan Lars Ellerin(2 omistajaa) HUT live tavalliseen Kopitarin Anzaan. Laitoin lähtöhinnaksi 46k, sieltä vain vaihtotarjousta tekemään.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myykääpäs joku mulle tuo Coloradon logolla varustettu pelipaita joka on etupuolelta täysin valkoinen. Ei näytä olevan marketissa kuin yksi myynnissä ja hintaan 42k : D
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Oisko innokkaita lainaajia?

Iteltä puuttuu

R.Miller Buffalo
M.Duchesne Colorado
M.Gaborik Columbus
T.Hall Edmonton
J.Tavares Islanders
C.Giroux Philadelphia
A.Pietrangelo St.Louis
S.Stamkos Tampa Bay
H.Sedin Vancouver
A.Ovechkin Washington
D.Byfuglien Winnipeg

Täydet joukkueet

Calgary
Dallas
Florida
New Jersey
Phoenix

Lisäksi löytyy kaikkien NHL joukkueiden pelipaidat ja kaikki NHL hopeakortit.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Käykääpä tarjoileen neitsyt Crosbysta!! Myynnissä 6h





edit: 1.5milj. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Olisko kellää täyttä joukkuetta vaihtaa päiksee. Itellä olis tarjolla kloten, rapperswil ja albany.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Jos kiinnostaa HFC Bergeron, Kopitar tai J.Howard ni laittakaa täällä viestiä !!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Voin vaihtaa edmontonin ja carolinan joukkueita kokonaisuudessaan, samanarvoisten kanssa. Edmontonilla lukuunottamatta kahta paitaa jotka tuli alotuspaketissa.. Voin myös lainata, mutta panttia vastaan. Eli jos lainaan edmontonin, niin takas tulee pantti joka on kovan luokan pelimies.. timo jutila esim. Yv:itä kiitos

lainasta +15k bonuksista tänne. Ja kerätyt joukkueet jo: ana, colorado, columbus, calgary, nj, nyi, pho, canucks, edm, car, flo eli noita en tarvitse...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Morjes voiko joku vaihtaa Erik Karlssonin R.Suteriin ja tiettyyn määrään puckseja?:) Yv:tä kiitos tai pleikalla tappara_3
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä muutama pelaaja 12 h ajan
J.Voracek 20 k
E.Staal 38 k
J.Cartet 39 k
HUTL Pominville 100 k odotan vaihtotarjouksia, oikee hinta n +70 k

Joukkueen nimi ALL STARS1
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Nyt alko alennusmyynti kaakossa! Saimaan Pallo myy kaupan halvimmat pelaajat käykää hakemassa!


MV Rask 52k osta nyt!
MV Rinne 90k osta nyt!
OL Burns 45k osta nyt!
VL Lucic 32,5k osta nyt!
MV Schneider 20k lähtö!
OL Semin 18k lähtö!
OL St Louis 18k lähtö!
KH Backstrom 50 lähtö!
MV Brodeur 50 lähtö!

Aikaa n. 3h

Kiekkoja myynnissä, mikäli halukkaita ostajia löytyy laittakaa tarjousta tulemaan. Myytäviä kiekkoja löytyy reilu miljoona. Ostettavien kiekkojen määrällä ei ole muuten väliä, mutta minimi erä 100k
 
Ylös Bottom