Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - HUT Trading [PS3] (Kolikkokauppa kielletty)

Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä ois sidney crosby..en oo varma onko viel joku erikois versio. käykäähä tekee tarjouksii jos kiinnostaa. Hyvä tuuri kävi ensimmäistä kertaa sijotin rahaa huttiin (6,95€) ja hetihän sieltä crosby tuli :)

ps3 tunnus: temmo89
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Kävi kans hyvä tuuri, tuhlasin 280k kiekkoa tarjouspakkoihin ja sain Cammallerin sekä E.Johnsonin. Tänään lotto vetämään.
 
Vastaus: NHL 14 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hei rakkaat HUT:in pelaajat! Auttakaa mua ja myykää mulle TPS:n pelaajia! Multa puuttuu 4 pelaajaa, joista yks ainakin on T.Suominen. Lisätkää mir02k1 kaveriks jos teiltä löytyy niitä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

ostetaan 100 000 pucksia 10€, tili OP. YV
Täysiä joukkueita vaihtoon : Vancouver, HPK, Chomutov, All starsit, Florida Panthers
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Ehkä väärä palsta mutta mikähän joku 20k pintaan oleva hyökki olis hyvä ykkösketjuun?
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Live Crosby etsii kerhoaan huokeella 130e hinnalla :] voit myös tarjoo kiekkoi ja pelaajia
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Löytyykö kellään hut live Erik Karlsson ? voisin antaa vaihdosas normi Karlsson ja Zetterberg tai Keith
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Pari tuntii viel myynnissä seuraavat 2 pelaajaa !
D.Sedin 90 k
W.Gretszky 350 k

Tarkoitus olisi kummiski vaihtaa kyseiset pelaajat toisiin pelaajakaupoilla !

Laita viestiä tänne jos olet kiinnostunut tekemään pelaajakauppoja :) !!

Joukkueen nimi ALL STARS1
käyttäjänimi kaislikko_peruna
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

tarkennusta viestiin eli kyseessä on siis Live Crosby..laittakaa mulle sähköpostia miikakettunen@hotmail.com tai ottakaa yhteyttä pleikkarin kautta..en voi avata näitä yksityisviestejä ku väittää että on pop up esto,enkä löytäny asetuksista sitä mistä otetaa pois. ja ps3 tunnus tosiaan sama kun täällä temmo89

jos on järkeviä ehdotuksia niin voin ottaa sekasin puckseja ja kortteja.

lisäys: sain toimimaan yksityisviestit joten ihan sama miten yhteyttä otatte.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

ostetaan kiekkoja! laittakaa viestiä jos jollain sattuis olemaan 200k-300k!
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Olisko kellään lainata Pinizottoa Floridasta? (Silver kortti). Viimenen mikä puuttuu.
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Myynnissä
HFC A.Ladd nyt 13550 ja osta heti 13850. Heittäkää ihmeessä toisia pelaajia tarjoukseen.
Joukkueem nimi KiLLrMaSa69
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Oisko kellään myydä kris letangia? Jos on nii ilmotelkaa täällä mulle :)
 
Vastaus: NHL 14 HUT Trading [PS3]

Haussa olisi sopuhintaan M.Brouillard. Pelaa QMJHL -liigaa vasempana laitahyökkääjänä. Joukkue on Acadie-Bathurst.
 
Ylös Bottom