Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Joten kaikki te jotka itkette joka vuosi että nyt saa noin ja noin tehtyy bugii, niin suosittelen eashl pelimuotoa! En tällä tarkoita alkuperäisen viestin lähettäjää vaan ihan yleisesti, kaikkia änäristejä jotka eivät ole eashl maailmaan vielä todenteolla perehtyneet.

Itse eashl:ään tutustuin nhl10 ja eipä sen jälkeen muut pelimudot ole juuri sytyttäneet, ja veikkaan että n.95% pelaajista jotka eashl pelimuotoon tutustuu kunnolla, niin he pitävät sitä koko pelin suolana! ;)

Tartun tähän jälleen kuten vuosi sittenkin. Jos siirryn sinunkin ylistämään nettipeliin niin voinko avata pleikan, ja puolen tunnin sisällä pelata yhden ottelun (tässä ei siis ole aikaa odotella et porukka saapuu paikalle). Ja voinko tarpeen vaatiessa pausettaa pelin randomlsti koska vaan 1-60 minuutiksi?

Tuskin. Itsellä on töiden jälkeen ilta se hetki kun voi pelata, sekin aika menee monesti kahden lapsen kanssa erinäisiin asioihin. Siinä välissä voi olla aikaa pelata 1-2 matsia mahdollisten katkosten kanssa. Lopulta kun ne saa nukkumaan ja luulet saavas pelata niin johan sieltä toinen herää kun on vessahätä tai jano tms.

En ainakaan vielä ole itse nähnyt sellaisia nettipelejä joihin käytännössä voisin omalla rytmillä mennä mukaan. Ja väitän että syystä tai toisesta on ihmisiä jotka joutuvat tai haluavat pelata offlinessä, nii ei missään nimessä saisi siltin sitä puolta jättää tekemättä ollenkaan.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Oli varmaan pro taso tossa? Ainakin ite ku testailin nii pro tasolla tosi helppoo bugeil tehdä maalei, mut superstarilla hc simulationilla on jo hiukan haastavampaa... Mutta joka tapauksessa mulle ihan sama miten helposti/vaikesti botti mv lle maalit saa, enpä juuri pelaa muutakun kuningas pelimuotoa eashl:ää ja pääsääntöisesti ihmis molareilla.

Joten kaikki te jotka itkette joka vuosi että nyt saa noin ja noin tehtyy bugii, niin suosittelen eashl pelimuotoa! En tällä tarkoita alkuperäisen viestin lähettäjää vaan ihan yleisesti, kaikkia änäristejä jotka eivät ole eashl maailmaan vielä todenteolla perehtyneet.

Itse eashl:ään tutustuin nhl10 ja eipä sen jälkeen muut pelimudot ole juuri sytyttäneet, ja veikkaan että n.95% pelaajista jotka eashl pelimuotoon tutustuu kunnolla, niin he pitävät sitä koko pelin suolana! ;)

Ei ollu pro tasolla :D Ja itekki pelannu nhl 11 alkaen pelkästään eashl.. Ja siellä takana reilu 3000 seurapelia+sparrit. Ja niinhän sitä aina koitetaan pelata maalivahdeilla mutta ei vaan valitettavasti aina onnistu :(

Ja itsekkin kyllä suosittelen kaikille eashl tutustumista! Parempaa pelimuotoa ei ole!
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Itse latasin demon jenkki storesta eilen n.1 aikoihin yöllä.

Nyt on muutamia pelejä tullu pelattua niin eipä tämä peli juuri paljon uutta tuo.

Itse peli on todella sulava liikkeistä eikä yhtä tökkivää kuin NHL 13.
Botit pelaa fiksummin ja pitävät usein tilanteet kiinni eikä päästä jatkuvasti naurettavasti läpi.
Maaleja on vaikeampi tehdä, mutta samoja bugi juttuja löytyy kyllä edelleen. Onneksi nyt niitä on vaikeampi tehdä, koska puolustajat todellakin työskentelee siellä kentällä paremmin. Mokke peli on ihan hyvää, mutta joskus pomputtaa liian helposti sen kiekon siihen maalin eteen vaikka voisi ottaa varman kopin kiinni. Taklaukset on ihan näyttäviä ja tappelut ihan kivan näköisiä.

Kuitenkin peli on loppujen lopuks sitä samaa, mutta mitäs tästä enempää voisikaan tarjota? Ei videopelit ole ikinä 100% aitoa. Itse ainakin olen tyytyväinen kokonaisuuteen mitä NHL 14 Demo tarjoaa pelaajalle.

Miinuksena tietenkin tuo naurettava tappelu mekanismi. Tuntuu, että aina saat pudottaa hanskat kun annat kunnon tällin pelaajalle. Harmittavaa kun niistä ei voi edes perääntyä.
Varmaa tulee olemaan, että saamme varautua EASHL:ssä siihen että mukulat hakee tappeluita jatkuvasti... Ainakin aluksi.

Annan koulu arvo_sanaksi 9+
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

NHL14 online-asetukset ovat Allstar-Hardcore Simulation. Eli pelityyliä on nostettu pykälällä aiemmista lätkistä.

Hyvä niin, vähemmän pass assistia ja puck controllia :)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tartun tähän jälleen kuten vuosi sittenkin. Jos siirryn sinunkin ylistämään nettipeliin niin voinko avata pleikan, ja puolen tunnin sisällä pelata yhden ottelun (tässä ei siis ole aikaa odotella et porukka saapuu paikalle). Ja voinko tarpeen vaatiessa pausettaa pelin randomlsti koska vaan 1-60 minuutiksi?

Tuskin. Itsellä on töiden jälkeen ilta se hetki kun voi pelata, sekin aika menee monesti kahden lapsen kanssa erinäisiin asioihin. Siinä välissä voi olla aikaa pelata 1-2 matsia mahdollisten katkosten kanssa. Lopulta kun ne saa nukkumaan ja luulet saavas pelata niin johan sieltä toinen herää kun on vessahätä tai jano tms.

En ainakaan vielä ole itse nähnyt sellaisia nettipelejä joihin käytännössä voisin omalla rytmillä mennä mukaan. Ja väitän että syystä tai toisesta on ihmisiä jotka joutuvat tai haluavat pelata offlinessä, nii ei missään nimessä saisi siltin sitä puolta jättää tekemättä ollenkaan.

Sitten kannattaa miettiä että mitä järkeä on peliä ostaa? :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Sitten kannattaa miettiä että mitä järkeä on peliä ostaa? :D

Eli en saa yksinpelistä nauttia edes sitä vähää mitä sitä pystyy pelaamaan? Mikäs ihmeen logiikka siinä on? "Jos et voi netissä pelata niin et saa ostaa koko peliä"
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Positiiviset vibat itsellä jäi NHL 14 demosta muutaman erän perusteella. En nyt ala plussia ja miinuksia sen kummemmin erittelemään, mutta yksi tärkeä uudistus varsinkin offline-pelaajan silmissä nousi hyvin esille. Niinkuin EA lupailikin (vihdoin!), niin botit ottaa enemmän ja monipuolisemmin jäähyjä. 5vs3 ylivoimaakin pääsi pyörittämään parin erän kokeilussa, kun NHL 13 nuo tuntui olevan todella harvassa. Toivottavasti botit saavat uudessa änärissä silloin tällöin ulosajojakin, kovin montaa en viime vuotisessa versiossa päässyt todistamaan. Mites muilla, ootteko tehny samoja huomioita koskien jäähyjä?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Omat fiilikset muutamien pelien jälkeen

+ One touch dekes on ihan mielenkiintonen uudistus.
+ Taklaukset paremmat (eivät täydellisiä)
+ Botit puolustaa hiukan paremmin. Tämä tällanen "pakko keksiä jotain sanottavaa"

Sitten miinuksiin... "huokaisu"

- Tää ei varmaan mikään hirveen suosittu mielipide mutta, poke checkin tehoa ei olisi missään nimessä pitänyt laskea näin paljon, pieni hiominen olisi riittänyt. On meinaan hyvin epäaitoa, että kiekon ollessa ihan mailan päässä, etkä onnistu sörkkäämään sitä pois. Poken tehokkuus ärsytti alunperin 13:ssa, mutta oli se silti huomattavasti lähempänä aitoutta kun kiekon kanssa piti olla aina varovainen ja tarkka, kuten oikeastikin. Esimerkiksi yv pakin pelaaminen on nyt huomattavasti helpompaa, eikä sellasta kuumotusta enää tule että vastustaja karkaisi yksinläpi, heti jos et suojaa kiekkoa kunnolla. Tämän "uudistuksen" myötä peli on lähempänä NHL 12:sta kuin 13, ja omasta mielestäni selkeästi isoin miinus, jos ei yleistä uudistusten vähyyttä lasketa.

- Tappelut näyttää hyvältä, mutta ongelma on siinä, että tappelut eivät ole vieläkään hauskoja, suorastaan tylsiä. Ja sittenkun niitä tulee joka pelissä ainakin pari kappaletta pakollisina, ni alkaahan se ottaa vähitellen päähän:(
- Tekoäly käytännössä sama. Yleensä aina uuden änärin demoa pelatessa on tullut otettua turpaan kun ei ole tuntenut botin pelitaktiikkaa, mutta nyt en huomaa mitään eroa.

- Mikä ihme aivopieru oli pistää pyörähtäminen L2 näpäyttämiselle. Ennen pystyi tehdä sellasen kivan pienen kääntöliikkeen näpäyttämällä L2:sta, mutta nyt se ***** pyörähtää siitä, voi luoja


Hyvin vähän oikeasti sanottavaa tästä demosta (tämäkin teknisesti miinus). Pieniä plussia, isompia miinuksia ja huomaa kyllä että EA:lta puuttuu sellainen kunnianhimo mikä näkyy pelissä. Edes välianimaatioita (eikä selostuksia, eikä) ei olla vaivauduttu muuttamaan :eek: Jos en olisi koukussa GM connectediin, en kyllä edes harkitsisi tämän pelin ostamista. Siinä viesti offline pelaajille, jotka eivät vielä demoa ole testannut.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Eli en saa yksinpelistä nauttia edes sitä vähää mitä sitä pystyy pelaamaan? Mikäs ihmeen logiikka siinä on? "Jos et voi netissä pelata niin et saa ostaa koko peliä"

Saa ja kannattaa on kaksi eri asiaa. Jos voit pelata päivässä n.2 peliä juuri ja juuri onko se 50e arvoista? :D jos haluat jatkaa keskustelua tule yv:nä puhumaan.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Eli en saa yksinpelistä nauttia edes sitä vähää mitä sitä pystyy pelaamaan? Mikäs ihmeen logiikka siinä on? "Jos et voi netissä pelata niin et saa ostaa koko peliä"

Tästäkin pelistä saa huomattavasti enemmän irti kun pelaa netissä.Tätä melkein voisi verrata siihen että ostat auton ja ajelet sillä vain omalla takapihalla:)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Oma mielipide pelistä!

+ one touch dekes hyviä harhautuksia

+ tappelut mukavaa että alkaa aidosti ja parasta on tuulettaminen sen jälkeen

+ taklaukset mielestäni loistavat

+ poke check ja tekoäly

+ läpiajojen yms yritysten monipuolisuus maalivahdille ei enää mene vain bugit

- sama selostus

- välianimaatiot mitkä ei loppujen lopuksi haittaa

Eli mun silmissä on hyvä arvosanana 9puoli.

Eashl pelaajana riittävät uudistukset :)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Eli mun silmissä on hyvä arvosanana 9puoli.
Eli siis, sun mielestä EA ei käytännössä olisi parempaa/enempää voinut edes tehdä, kun melkeen täydellisen arvosanan annat. Ymmärrän toki että kaikilla on oma mielipide, mut come on nyt :confused:
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tästäkin pelistä saa huomattavasti enemmän irti kun pelaa netissä.Tätä melkein voisi verrata siihen että ostat auton ja ajelet sillä vain omalla takapihalla:)
Riippuu ihmisestä. Itse olen edellistäkin versiota pelannut reilu 600 tuntia offlinessa ja netissä huimat .. >1. Netissä pelaaminen on koukuttavaa, sen tiedän, mutta ainakin itseltäni menee nautinto kun voittamisesta tulee pakkomielle ja sitä yrittää voittaa kaikin mahdollisimman keinoin, jolloin sitä alkaa vähän huijaamaan ja menemään mistä aita on matalin. Itelle suurin nautinto on pelata rennosti ja niin autenttisesti yksinpelissä kuin vain voi. Toivottavasti joku ymmärsi mitä hain takaa. En sano sitä, etteikö näin pysty onlinessa tekemään mutta itsellä ei ainakaan onnistu ja mitä on vastustajia ollut siellä, niin koko ajan veiviveivi-yrityksiä. Helppo ne on puolustaa poiskin, mutta kuka sellaista jaksaa kun tietokone pelaa monipuolisemmin ;D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Eli siis, sun mielestä EA ei käytännössä olisi parempaa/enempää voinut edes tehdä, kun melkeen täydellisen arvosanan annat. Ymmärrän toki että kaikilla on oma mielipide, mut come on nyt :confused:

Siis uudistukset saa 9puoli koska olen niihin tyytyväinen. Mutta itseäni ei haittaa että on muuten melkein kun 13 kunhan tärkeimmät uudistetaan. :)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Eli siis, sun mielestä EA ei käytännössä olisi parempaa/enempää voinut edes tehdä, kun melkeen täydellisen arvosanan annat. Ymmärrän toki että kaikilla on oma mielipide, mut come on nyt :confused:

Näin ne vain menee, mielipideasiat. Itse en voi ymmärtää laisinkaan kuinka joku pitäisi enemmän 13sta pokespämmistä kuin seuraavan hokin pokettelusta :)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Näin ne vain menee, mielipideasiat. Itse en voi ymmärtää laisinkaan kuinka joku pitäisi enemmän 13sta pokespämmistä kuin seuraavan hokin pokettelusta :)

Niinpä. Aivan samaa mieltä! Myöskään en ymmärrä miten joku ei näe tässä mitään uutta/hyvää? :confused:
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Meikäläinen ei kyllä ostaisi koko peliä, jos ei olisi kerhopelejä. Kerhopelit on änärin kuningasmuoto, varsinkin 6vs6 pelit, mutta jokainen tyylillään, en saa mitään irti tietokonetta vastaan pelatessa.

Kannattaa muuten pitää sitten mielessä, että kerhopelaaminen tulee taas olemaan aivan erilaista kuin kaikki muut pelimuodot, tästä demosta tuskin saa minkäänlaista kuvaa minkälaista kerhopelit on.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Meikäläinen ei kyllä ostaisi koko peliä, jos ei olisi kerhopelejä. Kerhopelit on änärin kuningasmuoto, varsinkin 6vs6 pelit, mutta jokainen tyylillään, en saa mitään irti tietokonetta vastaan pelatessa.

Kannattaa muuten pitää sitten mielessä, että kerhopelaaminen tulee taas olemaan aivan erilaista kuin kaikki muut pelimuodot, tästä demosta tuskin saa minkäänlaista kuvaa minkälaista kerhopelit on.

Totta. Gm connected ja eashl siinä ne miksi pelin joka vuosi ostan. Jos pelaisin offlinessa niin en tiedä olisinko ostanut vähään aikaan. :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Itse en voi ymmärtää laisinkaan kuinka joku pitäisi enemmän 13sta pokespämmistä kuin seuraavan hokin pokettelusta :)

No siinähän yritin selittää, miksi se oli parempi/aidompi. Ei se munkaan mielestä missään nimessä täydellinen ole ollut, vaan sitä olisi pitänyt hioa jonkinlaiseen kompromissiin 13 ja 14 poken välille. Ja eniten ottaa päähän se että suurin osa EA:n uudistuksista tuntuu sellaisilta sliderien säädöltä, kuten esim. poken tehokkuus, jolle voisi hyvin olla slideri. Mut kuten sanoit, kaikilla oma mielipide.

Myöskään en ymmärrä miten joku ei näe tässä mitään uutta/hyvää?

Jos muhun viittasit tällä, niin emmä missään nimessä oo väittänyt, ettei pelissä olisi mitään hyvää. Mun vaatimustaso sattuu vaan olemaan reilusti korkeammalla kuin muilla, ja sen takia tällanen peli saa multa pääasiassa negatiivisia fiiliksiä. Ei mulla tällanen fiilis ollu esim viime vuonna nhl 13 demon aikana.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Joo tuli pelattua pari erää tota demoo ja alko jo kyllästyttää. Sama kun olis pelannu NHL 13 yksinpeliä... Uusitut tappelut melkeenpä huonompia kun nykyset, tylsät ja bugii vitusti. Samanlaiset maalit uppoo ja ehkä jopa useemminkin. Animaatiot ja kaikki ihan samaa huttua. Ois voinu vähän enemmän nähä vaivaa pelin teossa.... No mut onneks kuningas-pelimuoto EASHL pelastaa tän pelin niinku joka kerta ennenkin. Jos et pysty pelaa netissä niin en suosittele ostamaan.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom