Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Täysin idioottimaisia nuo puolustavien pakkibuildien lämäritarkkuudet, 78 tarkkuus ja 95 voima enforcerilla... noilla ei ikäpäivänä osu katiskaan.

Joo ei..mun järkeen käy kyllä tuo laukausvoima,onhan kaverit pelkkää lihasta,mutta tarkkuus on vähän liikaa,laittaisin max. 70 tommoselle puoustavalle pakille (sekin on jo tarkka).78 osuu kyllä tolppien väliin jo turhan usein ja varsinkin botin ohjaamana aina.



Vaikuttaa siltä, että jatkan pelinrakentajalla ja kiekollisella pakilla! Kun noin hyvät arvot kummallekkin :D

Eihän sitä kannata vaihtaa,ite olen pelannut bap:ia aina pelinrakentajalla koska olen itsekin sen tyylinen pelaaja.Hyvät arvot on pelkkää plussaa :D


Onko kellään myöskään tietoa, onko playstation storesta ladattua peliä mahdollista ladata veloituksetta toisellekin konsolille käyttäen samaa tunnusta?

Kahdelle konsolille voit sen ladata.

Kysyn ihan samaa,ainakaan Gran Turismo 5 ei onnistu.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Onko kellään muulla käynyt demossa näin? Tietokonepelaaja taklasi minun pelaajaa. Minä aloitin taklauksesta johtuvan tappelun. Minun joukkueen "poliisi" pudotti hanskat ja tarttui kiinni tietokonepelaajaan, mutta tietokone ei pudottanutkaan hanskoja vaan kieltäytyi tappelemasta. Tuloksena minulle ja tietokoneelle 2min väkivaltaisuudesta ja lisäksi tietokoneelle ryntäyksestä 2min. :eek:
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Onko kellään muulla käynyt demossa näin? Tietokonepelaaja taklasi minun pelaajaa. Minä aloitin taklauksesta johtuvan tappelun. Minun joukkueen "poliisi" pudotti hanskat ja tarttui kiinni tietokonepelaajaan, mutta tietokone ei pudottanutkaan hanskoja vaan kieltäytyi tappelemasta. Tuloksena minulle ja tietokoneelle 2min väkivaltaisuudesta ja lisäksi tietokoneelle ryntäyksestä 2min. :eek:

Mulle on käynyt näin, mutta päinvastoin. Siinä mun äijä ei tapellut ja vastustaja sai jäähyn. En vaan tiedä miten se tapahtui.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Onko kellään muulla käynyt demossa näin? Tietokonepelaaja taklasi minun pelaajaa. Minä aloitin taklauksesta johtuvan tappelun. Minun joukkueen "poliisi" pudotti hanskat ja tarttui kiinni tietokonepelaajaan, mutta tietokone ei pudottanutkaan hanskoja vaan kieltäytyi tappelemasta. Tuloksena minulle ja tietokoneelle 2min väkivaltaisuudesta ja lisäksi tietokoneelle ryntäyksestä 2min. :eek:

En usko että pelaajat ylipäätään tulevat tappelemaan automaattisesti.
Mulla meinaan ainakin toimii tuo normaali tappelun aloituskomento mikä NHL13:ssakin oli.Tai sitten on sekin mahdollisuus että tämän voi itse valita pelissä...automattitappelut päällä tai pois tjn.(?) Tai sitten voi olla nappi josta "pelaaja kieltäytyy tappelusta" ja riuhtoo itseään vain irti tms.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Onko kellään muulla käynyt demossa näin? Tietokonepelaaja taklasi minun pelaajaa. Minä aloitin taklauksesta johtuvan tappelun. Minun joukkueen "poliisi" pudotti hanskat ja tarttui kiinni tietokonepelaajaan, mutta tietokone ei pudottanutkaan hanskoja vaan kieltäytyi tappelemasta. Tuloksena minulle ja tietokoneelle 2min väkivaltaisuudesta ja lisäksi tietokoneelle ryntäyksestä 2min. :eek:

Itselläni käynyt useasti näin, esim Kane ei ole varmaan kertaakaan tapellut, vaan lähtenyt aina tilanteesta pois.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Onko kellään muulla käynyt demossa näin? Tietokonepelaaja taklasi minun pelaajaa. Minä aloitin taklauksesta johtuvan tappelun. Minun joukkueen "poliisi" pudotti hanskat ja tarttui kiinni tietokonepelaajaan, mutta tietokone ei pudottanutkaan hanskoja vaan kieltäytyi tappelemasta. Tuloksena minulle ja tietokoneelle 2min väkivaltaisuudesta ja lisäksi tietokoneelle ryntäyksestä 2min. :eek:
On käynyt ja botit on tehny tällästä kanssa kun olin mokena. Tän lisäks on käyny niitä että kun alotan taklauksesta johtuvan tappelun ja meen tönäsemään sitä kuka sikaili, niin sieltä tuleekin sen jälkeen joku toinen mun kimppuun ja sikailija luistelee vaan pois. :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Juu, mullakin käynyt tätä, että toinen tiputtaa hanskat, mutta toinen ei. Ei siihen varmaan mitään nappia ole, ainakin mulla tullut ihan itsestään.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Vaikuttaa siltä, että jatkan pelinrakentajalla ja kiekollisella pakilla! Kun noin hyvät arvot kummallekkin :D

Jeps ja ehkä jopa sentteriks viittii nyt laittaa pelinrakentajan kun TWF:lle ei hirveästi alotuksissa häviä. Pelinrakentajalle
saa näköjään myös ihan jäätävän ranteen, mutta veikkaan että se maksaa aika paljon..
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Ihan hauska skypekeskustelu Operation Sportsin ja änärituottajien kesken, jos jollakulla on 45 minuuttia tapettavana :)

Operation Sports: Press Row Podcast: Episode 38 - NHL 14 Dev Team Deep Dive (Part 1) - Operation Sports Forums

Moni ruikuttaa, että mitään uutta ei ole tullut. Mutta kun kuuntelee tämän jutun, niin kyllä faneja on kuunneltu tarkalla korvalla ja muutokset on selkeästi parempaan suuntaan.

Odottelen mielenkiinnolla miltä EASHL näyttää ja tuntuu, se kun on sitten ihan oma maailmansa kun pelailee muita ihmisiä vastaan. Jokatapauksessa uudistuksia on tehty juuri niihin asioihin mistä kaikki ovat itkeneet koko NHL13 ajan.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Ei näitä taklauksia voi olla rakastamatta!

Kyllä nuihin tappeluihinkin syttyy joka tappelun jälkeen vain enemmän ja enemmän, toimiva uudistus vaikka demossa tappeluita liikaa tuleekin. Minkälaista taktiikkaa muuten käytätte tappeluissa, mätkittekö vaan menemään vai käytättekö repimis/väistämis nappejakin? Miten tuo väistäminen (RT) toimii parhaan tehon saamiseksi, pitääkö sitä painaa pohjassa vai näpäyttää aina kun vastustaja on lyömässä?

E: hetki sitten tuli melko hauska tilanne. Pienen torikokouksen jälkeen Granlund ja Brookbank pudotti hanskat, pistin MG:llä ykösellä Brookbankin kanveesiin. Granlundin tappelutaitokaan ei varmaan kovin kummonen ole, onko nää yhen lyönnin tyrmäykset satunnaisia vai onko tuo tappelumoottori tosissaan niin kehittyny, että ottaa senki huomioon että tuo isku tuli melkoseen vastapalloon. Oli miten oli, kyllä nää tappelut on nannaa ku päässy vähän paremmin sisälle!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Minkälaista taktiikkaa muuten käytätte tappeluissa, mätkittekö vaan menemään vai käytättekö repimis/väistämis nappejakin? Miten tuo väistäminen (RT) toimii parhaan tehon saamiseksi, pitääkö sitä painaa pohjassa vai näpäyttää aina kun vastustaja on lyömässä?
Lyön vain, useimmiten oikea tatti ylöspäin ja joskus alaspäin. Väistely tuntuu itselläni johtavan ennemmin huonoon kuin hyvään tulokseen.

Olen samaa mieltä taklauksista, hyvää työtä EA:lta. Tässä alkaa jo olla pientä realistisuuden tuntua.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Lyön vain, useimmiten oikea tatti ylöspäin ja joskus alaspäin. Väistely tuntuu itselläni johtavan ennemmin huonoon kuin hyvään tulokseen.

Aikalailla samoilla linjoilla. Toki jos tietokonetta vastaan tulee lyötyä jatkuvasti, tietokone kaataa ja löydät itsesi jään pinnasta melko usein.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Lyön vain, useimmiten oikea tatti ylöspäin ja joskus alaspäin. Väistely tuntuu itselläni johtavan ennemmin huonoon kuin hyvään tulokseen.

Noita lyöntejä todellakin kannattaa väistää, saa tehtyä tehokkaita countereita. Itse odotan vastustajan lyöntiä, väistän, ja painan L2/Lyön tai tönin. Joskus rämpytän vasenta tattia ylös ja alas samalla kun yritän painaa Dodge- nappulaa oikeaan aikaan. Vielä en ole ensimmäisellä lyönnillä saanut vastustajaa maahan, mutta sain bostonin pelaajan ekalla paidasta kiskaisulla kaatumaan. Jos ei osaa, kannattaa katsoa tappelututoriaali alta:

[video=youtube;0SlippW7JTo]http://www.youtube.com/watch?v=0SlippW7JTo[/video]

Kohdassa 0.53 ehdottomasti helpoin tapa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tappelut on toki hienoja,mutta minusta se realistisuus kaatuu siihen että näet itsesi väärästä perspektiivistä.NHL13 tappelu näyttää aidommalta,ei nämä pienet muutokset minua myy kyllä sen puolesta :D.
Vähän sama juttu kuin be a pro kuvakulma jos se on vaikkapa "klassinen" tai "korkea"...tämän takia se maalien teko on ylihelppoa,mutta kun meillä ei ole kamerakulmaa joka tulisi esim. kypärästä.Miksi ei...:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Ei nyt ihan niin tarkkaan,mutta olisi kuitenkin se normaali ihmisen näkökenttä.Meillä ei ole 360 asteen näkyvyyttä.
Mitä sä tällä tarkoitat? Eihän se nyt yksinkertaisesti voi toimia jos et voi päätä käännellä, jossain vaiheessa pitää aina katsoa että onko se kiekko vielä lavassa vai jäikö se jollekkin vihulle.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom