Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Eikös euroopan sarjojen mukanaolo tuo peliin kuitenkin paljon laajemmat pelaajalisenssit, mitä esim. be a gm voi hyödyntää? Korjatkaa jos olen väärässä. Jos näin on, en näe mitään syytä itkeä liigojen löytymistä pelistä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Eikös euroopan sarjojen mukanaolo tuo peliin kuitenkin paljon laajemmat pelaajalisenssit, mitä esim. be a gm voi hyödyntää? Korjatkaa jos olen väärässä. Jos näin on, en näe mitään syytä itkeä liigojen löytymistä pelistä.

Tottahan toki tulee, siinä oot ihan oikeassa. Muiden liigojen pelaajien overallit vain ovat niin pahasti alakanttiin, että pelaajia sieltä tuskin tulee hankittua NHL-tiimiin. Itse ainakin kymmeniä be a gm kausia pelanneena (yhteensä eri vuosipäivityksissä) en ole mielestäni IKINÄ ketään Pohjois-Amerikan ulkopuolisesta liigasta tulevaa pelaajaa hankkinut. HUOM! En siis tarkoita, ettäkö muut liigat olisivat turhia, mutta pelaajien statsit pitäisi saada järkevimmiksi. Naurettavan lahjattomat ammattilaishokaajat jättikaukalossa on kuitenkin vaan aikas... No, jokaisella omat mielipiteet toki tähänkin. Uskon kuitenkin lukeutuvani suureen enemmistöön, kun en koskisi pitkällä(kään) hepillä moiseen roskaan, vaan pelaan aina NHL- (ja joskus hyvin harvoin maa-)joukkueilla:rolleyes:

Edit No joo, tulipa heti postauksen jälkeen mieleen, että voihan niitä statseja itsekin ruveta väsäämään fiksummiksi/ladata jonkun muun tekemät, mutta plääh... Pitäisi EA:n se homma hoitaa, tai sitten laittaa tähänkin sarjaan jo aiemmin peräänkuuluttamani Creation Centre.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Kuukausi pitää vielä kitua...sitten pitää vielä odottaa muutama viikko että alkaa NHL-kausi...Sitten pitää odottaa että sieltä tulee kauden tasalla oleva rosteripäivitys ja sitten pääsee mättämään LTL.Hyvin kerkeää ottamaan harjoittelukauden kun peli ilmestyy.
Ilmestyy muuten samoihin aikoihin GTA V,onko muilla sama ongelma ettei tiedä missä järjestyksessä noita pelaisi :D ? (änäri on silti aina se nro.1)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Pitäisi EA:n se homma hoitaa, tai sitten laittaa tähänkin sarjaan jo aiemmin peräänkuuluttamani Creation Centre.

Tuo on kyllä totta. Creation Center olisi kyllä loisto homma. 2K:n vastaava rostereiden jako piti aikanaan 2K10:n hengissä monta vuotta julkaisun jälkeen. Saattaahan EA pelätä, että rostereiden jako verottaa seuraavan vuoden pelin myyntiä, mitä se varmaan joissain määrin tekisikin.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

[video=youtube;jpiRhCqae20]http://www.youtube.com/watch?v=jpiRhCqae20&feature=youtu.be[/video]

Uutta(?) videota pukkaa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Uutta(?) videota pukkaa.

Hyvältä näyttää nuo taklaukset, suorastaan loistavilta. Aidon näköisiä ja toivottavasti ei tapahdu enää niitä, että pelaaja taklataan ja, kun kaatuu polvilleen heittää siitä voltin yms. Tuo ensimmäinen Pittsburghin kiekonmenetys näyttää kyllä todella oudolta. Sillä jos noita alkaa tulemaan niin kyllä ärsyttää ainaski mua. Toivottavasti ei meni liaallisuuksiin tuo kiekonmenetys, miltä tuo eka nyt näyttää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Hyvältä näyttää nuo taklaukset, suorastaan loistavilta. Aidon näköisiä ja toivottavasti ei tapahdu enää niitä, että pelaaja taklataan ja, kun kaatuu polvilleen heittää siitä voltin yms. Tuo ensimmäinen Pittsburghin kiekonmenetys näyttää kyllä todella oudolta. Sillä jos noita alkaa tulemaan niin kyllä ärsyttää ainaski mua. Toivottavasti ei meni liaallisuuksiin tuo kiekonmenetys, miltä tuo eka nyt näyttää.

Pitäskö se video katsoa uudelleen VÄHÄN tarkemmin. Siinä ajetaan vastustajan maalivahdin päälle ja tulee peli katko! Sen takia se kiekko lähtee lavasta!! :)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Hyvältä näyttää nuo taklaukset, suorastaan loistavilta. Aidon näköisiä ja toivottavasti ei tapahdu enää niitä, että pelaaja taklataan ja, kun kaatuu polvilleen heittää siitä voltin yms. Tuo ensimmäinen Pittsburghin kiekonmenetys näyttää kyllä todella oudolta. Sillä jos noita alkaa tulemaan niin kyllä ärsyttää ainaski mua. Toivottavasti ei meni liaallisuuksiin tuo kiekonmenetys, miltä tuo eka nyt näyttää.

Ja jos vielä tarkemmin katsoo, niin enforcer engine lähtee päälle ja McQuaid pudottaa hanskat.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Kai tässä nyt vois samalla heittää omat hypetykset soppaan; Todella hienoa nähdä, että pelillinen puoli on kehittynyt lähestulkoon kaikilla osa-alueilla, jos ei nyt aimo harppauksin, niin ilahduttavasti kuitenkin. Luistelu, taklaukset, syötöt, mailankäsittely, tappelut, kiekon fysiikka, maalivahdit, yms. ovat parantuneet. Erityisesti mieltä lämmittää maalinteon monipuolistuminen, sillä mitä enemmän kiekko pomppii ja maalinteossa on variaatioita, niin nähdään toivottavasti hieman vähemmän sellaista ns. "varman säbäranteen" hakemista, vaan pelaajat toimittaisivat hanakammin kiekkoa maalille vähän huonommistakin paikoista. Omaan suoraviivaiseen pelityyliin sopii erittäin hyvin 99:n oppi "You miss 100% of the shots you don't take". Kauan odotettu uudistus on myös kiekon laukaiseminen jäätä pitkin, ja että kiekko löytää tiensä ruuhkankin läpi. Aika hienoja ohjauksiakin nähtiin ennakkovideossa. NICE!

EASHL pelaajana myöskin tämän pelimoodin uudistukset vaikuttavat lupaavilta. Attribute katot on mielestäni ainakin paperilla hyvä uudistus ja lisäksi vielä boostien vapaa käyttö, nähtäväksi jää onko jäällä onnistunut. Myös paikkalukitus on erittäin toivottu uudistus, hyvästi kolmen minuutin odottelu ja pelin peruuntuminen, kun yksi toisensa jälkeen hyppää pois toivomansa pelipaikan mentyä.

Totuttuun tapaan mukana on myös aivan turhia uudistuksia, kuten NHL94 Anniversary Mode, tai pirun huonosti toteutettu Live the Life. Anyway, summa summarum, ennakkovideoiden perusteella kaikki muutokset ovat onnistuneet hyvin, ja jokavuotinen kiekkokuume onkin ennätyskorkealla. Reilun viikon kuluttua saadaan demo käsiin ja kädet syyhyämään entistä enemmän. Kesä mennyt hemmetin nopeasti, nyt edessä piinaavan pitkä kuukausi. Aaargh.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Juu tosiaan hyvältä näyttää. Nyt vain toivon enää että legenda3 pelurit on kuolevaisia noihin taklauksiin kans eikä tulla 4 pelaajan läpi ilman pelkoa. 09 asti ite pakkia pelanneena olisi hauska saada taklauksen pelote takaisin ja nyt se vihdoin ehkä toteutuu ja tiimipeli korostuu syöttelyn merkeissä. Myös suoraviivaisuutta toivon lisää varsinkin kun nyt laukominen näyttää kannattavan. Todella aasipelit eli 10 vetoa pelissä on varsinkin ihmismolareille tylsiä. Itsehän pelaan pääasiassa EASHL ja siinä sivussa GMC pelimuotoja. Mainittakoon vielä offtopic että aina 5-6 pelaajaa eli AI minulle aika turha lukuunottamatta GMC pelimuotoa jossa toki sliderit säädettävissä. Hyviä pelihetkiä odottaen ja muille toivottaen!
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

moi tulin justiinsa lomalta enkä ole pariin viikkoon pleikkariin koskenut niin onko tota nhl 14 demoa tullut vielä jos ei niin tietoa milloin?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Totuttuun tapaan mukana on myös aivan turhia uudistuksia, kuten NHL94 Anniversary Mode, tai pirun huonosti toteutettu Live the Life.

Missä sä näitä olet jo pelannut?





Aivan törkeän hienon näköistä menoa...taklaukset on "aidon rajuja" ja tuossa kohtaa 0:50 mun habsien pelaaja syöksyy,se vastustajan pelaaja kaatuu siihen toiseen pelaajaan eikä ilmaan ja vieläpä aidosti...
0:58,Chara tintaa vastustajan laitaan ja tuossa oikein näkee miten iso koko pistää toisen pelaajan kuin seinälle,vielä pitäisi nähdä miten joku pieni ukko taklaa isompaa että saisi kunnon vertailun...
Kovassa luisteluvauhdissa näköjään kiekko karkaa lavastakin,hienoa! Tästä tulee vielä sanomista varsinkin EASHL:ää pelaavilta,mutta menee realistisuuden piikkiin,liimalapa pois :)

Maalinedustapeli,joko nyt saadaan se maali hylättyä?
Vastustajalla on ukkoja välillä jopa maalivahdin ja maalin välissä,hyvä ettei maalissa asti ohjaamassa eikä pakit tee mitään,ja sliderit ei toimi tähän (bap).Mikään ei nosta kuplaa ottassa enempää kuin be a pro:ssa valmentaja sanoo,"tilastoihin tuli miinus,olit jäällä kun omissa soi" ja kun et pääse poistamaan pelaajaa maalivahdin alueelta niin minkäs teet...
Live The Life modessa odotan nyt eniten varmaan sitä ettei kiekkoa voi pitää itsellään sitä 5 sekuntia kauempaa tai lasaretti kutsuu.Ainoa todella iso ongelma oli tämä oikeastaan jokaisessa be a pro-muodossa jokaisessa NHL-versiossa aina 09 lähtien.Tämä viittaa siihen että omalla ukolla 20 laukausta/ottelu oli helppo,aivan liiian helppo ja osaltaan vaikuttaa siihen miksi maalinteko on niin helppoa,ellei jopa se ainoa syy siihen.Muuten tämä NHL13 bap on ihan ok pelattava.Liika tila vain pois vaikeimmilla asetuksilla niin pelattavuus paranee :D
Hype on aika kova jo nyt,pitää ottaa rennosti kuukausi,sen jälkeen ei PS3 näe vapaapäivää :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Missä sä näitä olet jo pelannut?

No en tietenkään missään. NHL94 Anniversary Moden voin pelaamattakin julistaa turhakkeeksi, eikä tuo Live the Life lisännyt kiinnostusta offline Be a Prohon yhtään. Tosin 99% online pelaajana en kuulukaan kohderyhmään, ja nämähän ovat vain minun mielipiteitäni. Varmasti löytyy monia, joille näistäkin on iloa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

No en tietenkään missään. NHL94 Anniversary Moden voin pelaamattakin julistaa turhakkeeksi, eikä tuo Live the Life lisännyt kiinnostusta offline Be a Prohon yhtään. Tosin 99% online pelaajana en kuulukaan kohderyhmään, ja nämähän ovat vain minun mielipiteitäni. Varmasti löytyy monia, joille näistäkin on iloa.

Tuo vaan kuullosti niin siltä että olet jo kokeillut kyseistä pelimuota :D
Ehkä tuo NHL94-juttu on turhaa,sen myönnän itsekin,mutta taas itse offline-pelaajana en usko minkään pelimuodon olevan huono,ennen kun olen kokeillut...
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tuo vaan kuullosti niin siltä että olet jo kokeillut kyseistä pelimuota :D
Ehkä tuo NHL94-juttu on turhaa,sen myönnän itsekin,mutta taas itse offline-pelaajana en usko minkään pelimuodon olevan huono,ennen kun olen kokeillut...

Tuo Anniversary-moodi on ainakin mun mielestä ihan kiva lisä, vaikka ei nyt mitään maata mullistavaa tarjoakaan. Voipi olla ihan ok ajanvietettä kaveriporukalla pienissä kaljoissa, koska kaikki eivät välttämättä osaa pelata yhtä hyvin skill stick -kontrolleilla. Moodi erottuu kuitenkin normaalista pelaamisesta muutenkin kuin kuvakulmansa, ulkoasunsa (sininen jää ym.) ja kontrolliensa puolesta. Tempo on nopeampi, erät lyhyempiä ja taklaukset yliampuvampia. Veikkaan että tällekin saattaa hyvinkin olla paikkansa, vaikka sitten pienenä välipalana aika ajoin. Ja olen tosiaan päässyt testaamaan.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tuo Anniversary-moodi on ainakin mun mielestä ihan kiva lisä, vaikka ei nyt mitään maata mullistavaa tarjoakaan. Voipi olla ihan ok ajanvietettä kaveriporukalla pienissä kaljoissa, koska kaikki eivät välttämättä osaa pelata yhtä hyvin skill stick -kontrolleilla. Moodi erottuu kuitenkin normaalista pelaamisesta muutenkin kuin kuvakulmansa, ulkoasunsa (sininen jää ym.) ja kontrolliensa puolesta. Tempo on nopeampi, erät lyhyempiä ja taklaukset yliampuvampia. Veikkaan että tällekin saattaa hyvinkin olla paikkansa, vaikka sitten pienenä välipalana aika ajoin. Ja olen tosiaan päässyt testaamaan.
Asetuksia ja slidereita vähän säätämällä saa helposti tuon kaiken saman NHL 13:een paitsi sinisen jään ja sen yhden uuden 94-tuuletuksen.

Alempiin: Se on sellainen reilun puolen minuutin homma, mutta tällä uudella ominaisuudella sitten toki sen ajan säästää.

Naurettavaa miten tekijät kyseistä muotoa mainostivat ja kuvailivat. Kuuluu toki asiaan, mutta tässä tapauksessa sattui korviin ja silmiin vielä tavallista pahemmin.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Asetuksia ja slidereita vähän säätämällä saa helposti kaiken saman NHL 13:een paitsi sinisen jään ja sen yhden uuden 94-tuuletuksen.

Tulet kaveriporukassa "pienessä" hiprakassa aloittelemaan iltaa niin alat säätämään slidereita? Juu ei tod.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Asetuksia ja slidereita vähän säätämällä saa helposti tuon kaiken saman NHL 13:een paitsi sinisen jään ja sen yhden uuden 94-tuuletuksen.

No joo, mutta pointti oli kai se, että nyt tuon eteen ei tarvitse nähdä minkäänlaista vaivaa. En nyt ainakaan itse saa tuota negatiiviseksi asiaksi.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Ja kyllä siinä nostalgiaa on meille jotka 94:sta on hakannut tuhansia matseja :)

Tuskin tulee pelattua kuin kourallinen matseja mutta ei se muun pelin kehittämisestä pois ole tuo anniversary.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom