Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

VPD:stä tipahti peli n. 3h sitten, mutta mistä ihmeestä noi Bauer packit ja mitkälie meiningit saa??
Mitään koodeja ei koko paketista tullu mihinkään ja HUTissa ei paketin pakettia ollut.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Eka rosteripäivityskin näköjään jo tullut. Aloitin Be a GM, ja tän kesän draftitkin näyttäisi olevan joukkueissa, which is nice!! Teoriassa voi siis aloittaa jo _nyt_ GM:n eikä tarvi venailla päivitystä. Harvinaista.
Muutenkin tuo tuntuu valikoiden puolesta paljon sulavammalta kuin aiemmat versiot.

Sain silti jo pariin kertaan jumiin kun asentelin omia pelikatkomusiikkeja ja maalilauluja.
Kun meni tuonne "custom music" optioon niin jäi vaan vasempaan ylänurkkaan hyrrä pyöriin eikä tapahtunut mitään. :D

Mutta nyt on kaikki kunnossa ja ei kun pelaileen... ;)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Jahas, amatööri ykkösestä pitää taas lähteä liikkeelle. Hohhoijaa...
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

VPD:stä tipahti peli n. 3h sitten, mutta mistä ihmeestä noi Bauer packit ja mitkälie meiningit saa??
Mitään koodeja ei koko paketista tullu mihinkään ja HUTissa ei paketin pakettia ollut.
Itselle tuli sähköpostiin VPD:ltä viesti, jossa oli kyseiset koodit vaikka peliä ei vielä näkynyt. Joten eiköhän ne sinulle sähköpostiin tipahda jossain vaiheessa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Onko online VS-peleissä kaveria vastaan pelattaessa mitään uusia asetuksia säädettävänä? Mm. Tasapelin ratkaisu, sliderit yms.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Onko online VS-peleissä kaveria vastaan pelattaessa mitään uusia asetuksia säädettävänä? Mm. Tasapelin ratkaisu, sliderit yms.
Pitääkö tätä joka päivä kysyä, jos kukaan ei vastaa? Sillä se selviää kun kipaset kaupasta pelin.



Gigantista haettu oma, hylly oli jo aika tyhjänä 16 aikaan. oisko joku 10 kpl jääny sinne.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Expertiltä oli 54.90, hinta kuulema korjaantunee 59siin.. tammistossa hyvin tavaraa hyllyssä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Mikähän lie, kun Live the Lifessa pelikatkoilla ei kuulu mitään musiikkia, mutta esim. erätauolla musiikit toimii (sama soittolista siis molemmissa)?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Pitääkö tätä joka päivä kysyä, jos kukaan ei vastaa? Sillä se selviää kun kipaset kaupasta pelin.



Gigantista haettu oma, hylly oli jo aika tyhjänä 16 aikaan. oisko joku 10 kpl jääny sinne.

Jep, tottakai mä maksan 60 euroa pelistä joka ei eroa mun mielestä juuri laisinkaan 13:sta. Jos noita asetuksia on lisää, niin sitä vois ehkä harkita ostavansa alekorista. Ja kyllä, kysymys tulee sillon tällön uudestaan jos ei vastausta näy.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Itselle tuli sähköpostiin VPD:ltä viesti, jossa oli kyseiset koodit vaikka peliä ei vielä näkynyt. Joten eiköhän ne sinulle sähköpostiin tipahda jossain vaiheessa.

Kiitos. Tosin toi toinen koodi minkä sain (ilmeisesti Bauer koodi) ei toimi kyllä storeen, pitääkö se tökkiä johonkin muualle
vai onko koodi väärin?
Ja itseasiassa tuossa VPD viestissä lukee, että Bauer koodin saa kaupasta ja HUT koodin pelivalikosta mutta laitoin HUTin kauppaan
ja se toimi ja yritin myös Baueria sinne ja pelivalikkoon mutta kumpaankaan ei toimi..
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Mulla ei kans toinen koodi toiminut. Verkkiksestä käskettiin koittamaan huomenna uudelleen...
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Mulla ei kans toinen koodi toiminut. Verkkiksestä käskettiin koittamaan huomenna uudelleen...

Sama homma. Hut-pakka koodi toimi kun storeen laitoin, mutta Bauer-pack ei. Yritin storessa ja pelissä laittaa, mutta ei. Jos joku saa toimii niin infoo.

Onko paitakoodia tullu vielä ja jos ei niin onko tietoa millon mahdollisesti?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Pelaan Boxilla ja mulla tuo Bauer Boost Pack toimi ihan normaalisti kun laitoin sen Dashboardilla sinne "Redeem Code" kohtaan, mutta sitten kun tämän HUT-koodin laitoin pelin sisällä olevaan koodikenttään, joku "tarjouskoodin lunastaminen" tai vastaava, niin ei toimi, vaan valittaa, että koodia ei voitu lunastaa. Kaipa se on kokeiltava huomenna uudelleen...
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Terve,

osaisiko joku sanoa että missä mahtaa olla vika kun en pysty pelaamaan HUT-pelejä onlinessa lainkaan.
Kokoajan valittaa että; HUT-joukkueesi tiedonsiirrossa tapahtui virhe jne...

Kaikki muut online muodot toimii moitteettomasti,
mulla kyllä oli jo nhl13 samoja ongelmia HUTissa...
onko kohtalon tovereita, vai kuseeko EA mua silmään :confused:
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Peli tuli! Ois pitäny tulla pre oder koodit mukana mutta eipä tullu -.-
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Peli tuli! Ois pitäny tulla pre oder koodit mukana mutta eipä tullu -.-

Koodit on siellä sähköpostissa mitä käytit tilatessasi pelin.

Ja mitä peliin tulee niin tuo uusi enforcer systeemi EASHL on tosi mässy, joukkotappelua ja ties mitä. Monesti pelissä
pääsee omiaan puolustamaan ja onhan tuo nyt helkkaristi parempi kun vanha tappelu. Vähän kyllä pelottaa jo nyt kun noilla
55 ovr ukoilla tekee 8 maalia pelissä niin mitä se tulee olemaan kun jätkillä on leg3.
Ja tuo L2 spinorama häiritsee edelleen.. täysin turha ja haittaa vaan peliä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Peli tuli tänään postilaatikosta.(nmittäin se tuli pöydälle asti kun en itse hakenut :D )

Jos näin on että uusimmat rosteripäivitykset on jo tulleet,voin tuon LTL alottaa vaikka heti :D

Niin ja nuo ihme koodit voisin ehkä antaa pois,en tee niillä mitään,eli warrior boost koodi ja joku hut-koodi jos jotakuta kiinnostaa.(ja jos ne ei ole pelikohtaisia).
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Peli tuli! Ois pitäny tulla pre oder koodit mukana mutta eipä tullu -.-

Ainakin mulla ne tuli sähköpostiin kun VPD:ltä tilasin.

Pitänee vielä ainakin seuraavaa rosteripäivitystä odottaa ennenkun alkaa Be a GMää jauhamaan. Onpahan kaikki tulokkaat mukana.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom