Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Kiitos EA. Early Release ja kauppaversio eivät toimi keskenään, joten tänään ei pelata änäriä kun tarkoituksena on ostaa digiversio joka tulee storeen vasta huomenna.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Jos noita asetuksia on lisää, niin sitä vois ehkä harkita ostavansa alekorista. Ja kyllä, kysymys tulee sillon tällön uudestaan jos ei vastausta näy.
Sitä suuremmalla syyllä jos alekorista meinaat ostaa niin sit ei luulis olevan noin kova hätä et joka päivä pitää kysyä, eiköhän joku kevääseen mennessä vastaa kun peli on pistetty alekoriin.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Ainakin mulla ne tuli sähköpostiin kun VPD:ltä tilasin.

Pitänee vielä ainakin seuraavaa rosteripäivitystä odottaa ennenkun alkaa Be a GMää jauhamaan. Onpahan kaikki tulokkaat mukana.

No prkl verkkokauppa jos ei laita koodeja edes ollenkaan ;_;
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Miksihän Be a GM:ssä on joillakin pelaajilla väärä cap hit / sopimuksen kesto. Ei koske pelkästään vastikään jatkosopimuksen tehneitä.
 
Kuinka saatanan kauan teillä on kestänyt tuo kokoonpanojen lataus?! Alkaa pikkuhiljaa vituttaa aika saatanasti kun ostin ps3-version, kymmenen minuuttia nyt ladannut 2mb tiedostoa.. ei ilmainen ole näköjään koskaan hyvää. Live for the life.

Hut-koodia otetaan muuten vastaan, vaikka muutaman euron korvausta vastaan.. läiskikää tarvitsemattomat yv:tä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Meikäläisen HUT ja WARRIOR koodit lähti yv:nä uuten osoitteeseen,nopeat syö hitaat :) ei noita viitti ruveta parilla eurolla myymäänkään...Toivottavasti joku niistä hyötyy,itse en niillä tee mitään :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Noin. 6 tuntia kerkesin pelaamaan kunnen se sitten jäätyi. Live the Life haastattelun jälkeen peli tökkäsi. Onko muilla viellä jäätyillyt?

Ps. Onko tuohon boosti kama koodiin tullut korjausta?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Dodi,nyt on peli korkattu :D

Pari kysymystä heti alkuun,eli eikös tuo ohjauskomento "hybridi" ole sama kuin "klassinen"...kokeilemalla toki selviää.Toinen,mitä tarkoittaa ohjauskomennoissa "vasemman sauvan taklaus" onko se jokin automaattitönäisy tms.??? (yleensä taklaus on oikeassa tatissa?)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Mikähän lie, kun Live the Lifessa pelikatkoilla ei kuulu mitään musiikkia, mutta esim. erätauolla musiikit toimii (sama soittolista siis molemmissa)?
Toimiiko kellään muullakaan itse laittamat musiikit pelikatkoilla Live the Lifessa?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Hienon näköstä kun botit tappelee Live the Lifessä :)
Huonoa...vaihtoon ei pääse aina edelleenkään,se punanen rinkula vaihtoaition edessä ei aina tule,sitten joutuu oleen kentällä pelikatkoon asti :/ Kai joku slideri sen korjaa myöhemmin...

Tämä on ihan vanha be a pro lisukkeilla...alotetaan junnusarjasta 15 vuotiaana OHL:stä ovr. 70 pelinrakentajalla.... (qmjhl ja whl pystyy vain 16v. alottaan) ja kehitytään 90 ja sit änäriin,thats it. Odotin että olis voinu alottaa pohjalta,jostain 50 ovr..no mut näillä mennään.Tosin kehittyvyydestäkään ei ole takeita,eikös tässä ollu joku arvojen liikkumisjuttu kaukalon ulkopuolella jne. tapahtumien perusteella...saa nähdä :D
Tavoitteet ekalle kaudelle 18 maalia,72 syöttöä,99 pistettä??WTF?

Laitoin saman tien asetuksia kuntoon: Avut pois,kiekko autenttiselle,samoin sen varjo,sijoittumisen nuoli pois. Supertähti/hardcore-simulaatio+ taktiikat samalle tasolle omilla ja vastustajille,jäähyjä isommalle,syöttöapu pois kokonaan iteltä ja vastustajan vaikeus täytyy vielä heittää täysille..ekassa pelissä 3-0 omille,tosin itse en ole tehnt vielä mitään,hankein yhen jäähyn vieraille :D

Kokonaisuutena,on tämä vaikeampi kuin edellinen.Olen yllättynyt miten botit pelaa,vaikutaisi olevan hiukan "järkeä" tekemisessä.Magneettisuutta on vähemmän ja hei - mun 170/70 ukko lentää kuin leppäkeihäs jos olen väärässä paikassa :D Pitää sijoittuminen olla kunnossa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Tässä on nyt reilu 40 Live The Life matsia pelattu (muutama kokonaan, enimmäkseen vain 3. erät + mahdollinen jatkoaika/rankkarit). Pakko sanoa, että on tämä loistavaa! On ollut mukavaa pelata koko kausi ylhäällä, edellisissä änäreissä tuntui, että vaikka johtaisit koko liigan pistepörssiä niin aina kutsu käy AHL:ään. Olen pelannut enimmäkseen ykkösketjussa, osittain myös kakkosketjussa: kerran koutsi halus näpäyttää, kun lähdin viihteelle (off-ice event) vaikka ei "lupaa" ollut ja käryhän siinä kävi, ja tästä johtuen tiputti ykkösestä kakkoseen. Toisella kertaa sitten peliesitysten vuoksi putosin kakkosketjuun, jossa siis tällä hetkellä pelaan. Välillä päässyt ylivoimaakin pelaamaan, mikä on ollut mukava lisä. Haastattelut sun muut off-ice eventit on mielestäni hauska lisä peliin. Kaiken kaikkiaan siis hyvät fiilikset tästä pelimuodosta!
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Tosiaan 5e voin maksaa käyttämättömästä hut-koodista.. ensimmäinen yv:llä tarjoava saa rahani!
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Tässä on nyt reilu 40 Live The Life matsia pelattu (muutama kokonaan, enimmäkseen vain 3. erät + mahdollinen jatkoaika/rankkarit). Pakko sanoa, että on tämä loistavaa! On ollut mukavaa pelata koko kausi ylhäällä, edellisissä änäreissä tuntui, että vaikka johtaisit koko liigan pistepörssiä niin aina kutsu käy AHL:ään. Olen pelannut enimmäkseen ykkösketjussa, osittain myös kakkosketjussa: kerran koutsi halus näpäyttää, kun lähdin viihteelle (off-ice event) vaikka ei "lupaa" ollut ja käryhän siinä kävi, ja tästä johtuen tiputti ykkösestä kakkoseen. Toisella kertaa sitten peliesitysten vuoksi putosin kakkosketjuun, jossa siis tällä hetkellä pelaan. Välillä päässyt ylivoimaakin pelaamaan, mikä on ollut mukava lisä. Haastattelut sun muut off-ice eventit on mielestäni hauska lisä peliin. Kaiken kaikkiaan siis hyvät fiilikset tästä pelimuodosta!

Sä vähän "oikaset" uralla jos hypit suoraan änäriin,ei siinä kukin tavallaan mutta mula on ihan samat fiilikset jo junnusarjasta,kertakaikkisen hienoa peliä.
Tässä tuli semmonen "wau" skenaario,menin paitsioon,tuomari vihelsi pilliin ja "vahingossa" lauoin kiekon vielä sen jälkeen vastustajan maalia kohti...Vastustaja kävi rynttyisiin kiinni ja oma ukko toisella kädellä sen paitaan ja töni pois,"ei tapella",sitten sieltä tuli oma pakki ja tiputti hanskat :D Samperi,näin sen kuuluu mennäkin!! Vielä se että mun ukko on joukkueen paras overall ja ilmeisesti sitten heti laittoivat C rintaan :D Jo 15 vuotiaana..ihmeellistä.


Oho,pääsin vaihtoon vaikka sitä punasta rinkulaa ei ollut.Se näköjään poistuu paikkaosoittimen poiston yhteydessä,jostain syystä mulla se ei mennyt pois päältä heti :S
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Oho,pääsin vaihtoon vaikka sitä punasta rinkulaa ei ollut.Se näköjään poistuu paikkaosoittimen poiston yhteydessä,jostain syystä mulla se ei mennyt pois päältä heti :S
Tai jos vaan yksinkertaisesti painaa hyökkääjänä ympyrää tai pakkina neliötä niin pelaaja polkee suorinta tietä vaihtoon.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Tai jos vaan yksinkertaisesti painaa hyökkääjänä ympyrää tai pakkina neliötä niin pelaaja polkee suorinta tietä vaihtoon.

Ei mulla vaan toimi...mikähän nappula se on noilla "skill stick" komennoilla kun mä pelaan vanhoilla ohjauskomennoilla...Jos nyt live the life:stä puhutaan edes....
E:sehän on ketjuvaihtonappi..mut en tiedä mistä se tekee sen vanhoilla komennoilla?


Oho,8 peliä ja 1. ketju kutsuu,ei tarvi pelata 22:ta ottelua kuten NHL13:ssa.
Nuo tweetit mitä tulee tohon etusivulle on kyllä kiva lisä,samoin tuo kysely jossa 4 vaihtoehtoa on myös hieno hommeli :)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

NHL14 live the life on paras Be a Pro vuosiin.

Aloitin NHL varaustilaisuudesta Hasa Spinorama nimisellä hahmolla :D, suomalainen tietenkin vaikka nimi on vähän kanukkimainen. Asetukset Supertähti & hardcore simulaatio, ainoat asiat mitä muutin oli kiekon varjot & koot autenttisiksi ja kaikki näkyvät apu jutut poist jäältä (paitsi tappeluohjeet kun se on vähän surkeeta mulla).

Hallitsin junnusarjoja ja voitin mestaruuden samalla, manageri arvioi että Spinorama varattais ekalla kierroksella 1-3 vuorolla, ja ennen draftia juuri nämä joukkueet haastatteli ja ne oli Pens, Blues ja joku jota en muista. :D

Pelkäsin että jos vastaan tyylin jotain: "en halua tähän joukkueeseen" niin pelaajan suosio tippuis joten vastasin jokaiselle joukkueelle jotain positiivista mutta ainakaan mikään suosio kohta ei kasvanut että nämä pre-draft haastattelut vaikuttavat varmaan vain siihen kuinka todennäköisesti kyseinen joukkue draftaa pelaajan, loppujen lopuksi Blues varaa mut 2:lla varausvuorolla ekalla kierroksella, vaikka olisin halunnut päästä niistä 3 joukkueesta pitssburghiin, eli seuraavalla kerralla haukun muut joukkueet pystyyn ja kehun sitä johon haluan. :D

Harjoituskaudella, pääsin kokeilemaan heti NHL 1 kentässä ja kahdessa ekassa ottelussa teinkin aika hyvät tehot (tyylin jotain 3+3 yhteensä) mutta kyllästyin niihin harkka otteluihin joten simuloin kauden alkuun ja yllätykseksi sain jatkaa 1 kentässä NHL kokoonpanossa, aikaisemmissa NHL peleissä vaikka tein 5 maalia joka toisessa harkka ottelussa mut tiputettiin AHL joukkueeseen jos ne toiset ottelut meni huonosti, nyt GM:llä on jotain järkeä hyvä maalintekijä & pelinrakenta pidettiin joukkueessa vaikka treenimatsit ei kiinnostanutkaan.

Nyt on joku 9 ottelua runkosarjaa pelattua ja johdan sekä maali ja pistetilastoa, okei epätodennäköistä että tulokas johtaa heti pistepörssiä mutta aikaisempien NHL-pelien Be a Pro kausissa olen ollut ekan kauden 9 ekan ottelun jälkeen 30-40 pisteessä... sellaisella 60-70 ovr tasoisella pelaajalla.

Toinen hyvä puoli on että aikaisemmissa änäreissä tuli tehtyä maalit melkein aina samalla tavalla mutta tässä be a prossa en edes pysty yrittämään mitään bugi maaleja kun läpiajoihin on niin vaikea päästä ja jos niihin pääse on puolustaja perseessä kiinni että ei siinä ehdi muuta kuin jonkun nopean räkäisen harhautuksen tekemään ja se menee maalin ehkä säkällä, ja esm. demossa löysin bugi-maalin kun tekee spinoraman oikeassa kohtaa molarista ja laukoo niin menee 90% maalin, mutta nyt kun pelaaja on vielä niin "huono" taidoissaan niin aina kun yritän spinoramaa maalin edessä se menettää kiekon hallinan vaikka kukaan ei häiritsisikään, okei myöhemmin se tulee onnistumaan kun taidot kehittyy mutta se ei silti poista sitä faktaa että on aika harvinaista päästä sellaiseen kohtaan jossa maalin edessä on paljon aikaa ja tilaa, ja jos totta puhutaan jos jollakin on paljon aikaa ja tilaa harhauttaa (tyylin vaikka juuri spinoramalla) niin oikeassa elämässäkin se menee maaliin 90% todennäköisyydella jos on tarkeeksi taitava kaveri.

Suurin osa maaleista nyt tällä on tullut säkällä tai paluukiekoista. Peli menee ehkä sitten pilalle kun olen kehittänyt hahmon 80-90 ovr tasoiseksi mutta tälläisellä 71ovr hahmolla pisteitä tulee vielä fysiikan lakien mukaisesti. :D

+ Taklaus on helpompaa, NHL13 ei pystyn taklaamaan 180 pelaajalla muuta kuin persetakleilla ja aivan täysiä päin tyylillä, nyt noista tyyleistä tulee melkein aina tappelu tai rangaistus ellei vähän himmaile tai pidä järkeä siinä tilanteessa ja taklaukset onnistuu myös isompiakin kavereita vastaan jos ne on huonossa asennossa ja itse hyvässä.

8,5 / 10 annan tämän vuoden be a pro kokemuksesta (ainakin vielä kun pelaa tulokkaalla) Aikaisempina vuosina olisin antanut jotain 6,5.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Pari kysymystä heti alkuun,eli eikös tuo ohjauskomento "hybridi" ole sama kuin "klassinen"...kokeilemalla toki selviää.Toinen,mitä tarkoittaa ohjauskomennoissa "vasemman sauvan taklaus" onko se jokin automaattitönäisy tms.??? (yleensä taklaus on oikeassa tatissa?)
No toihan on se uusi feature, että ei tarvi oikeata tattia enää taklaukseen, riittää kun vasemmalla tatilla ohjaa päin. Ehkä tuota vois jossain kohti koittaa mutta alkuun ainakin vanhalla turvallisella. :D Toi vois siinä mielessä olla hyvä omaksua kun itellä ainakin joskus oikealla tatilla taklatessa tulee vahingossa noita perseen pyllistyksiä.
Pitänee vielä ainakin seuraavaa rosteripäivitystä odottaa ennenkun alkaa Be a GMää jauhamaan. Onpahan kaikki tulokkaat mukana.
Niin siellähän on jo yksi rosteripäivitys ladattavissa. Ainakin ite kun imuroin ne ja aloitin Be a GM niin siellä on MacKinnonit, Barkovit ja muut oikeissa joukkueissaan.
Sama vika myös täällä. Ei toimi pelikatko musiikit. Missä vika?
Varmaan EA:n koodissa vielä toistaiseksi. Mitä luultavimmin korjataan ensimmäisessä patchissa sitten kun se tulee.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom