Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Ei mulla vaan toimi...mikähän nappula se on noilla "skill stick" komennoilla kun mä pelaan vanhoilla ohjauskomennoilla...Jos nyt live the life:stä puhutaan edes....
E:sehän on ketjuvaihtonappi..mut en tiedä mistä se tekee sen vanhoilla komennoilla?
Sori ei tullu mieleenkään että joku pelais vielä klassisilla :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Niin siellähän on jo yksi rosteripäivitys ladattavissa. Ainakin ite kun imuroin ne ja aloitin Be a GM niin siellä on MacKinnonit, Barkovit ja muut oikeissa joukkueissaan.

Joo huomasin kyllä, mutta potentiaalit yms. aika perseellään. Jos en väärin katsonut niin Barkovilla joku 2,5 tähtee.. Tietenkin voihan niitä aina itse muuttaa :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Onko online VS-peleissä kaveria vastaan pelattaessa mitään uusia asetuksia säädettävänä? Mm. Tasapelin ratkaisu, sliderit yms.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Ite tilasin Coolshopista. Tuli muute näpäkästi jo eilen. Sieltäkään ei tullu sähköpostiin preorderbonuksia. Otin yhteyttä ja eivät olleet kuulemma saaneet EA:lta tarpeeks koodeja. Pelin ois voinu palauttaa jos sitä ei ois avannu... No mitäpä lottootte..

Toisin sanoen jos joku haluaa myydä omansa niin voisin muutaman euron pulittaa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Nii niitä ennakotilaajien boosti koodeja oli vain rajoitettu määrä. Ja ite tilasin viime perjantaina ja en saanut koodia.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Verkkokauppa.com myönsi, että kaikilla ei koodit jostain syystä toimi. Pahoittelevat ja tutkivat asiaa (myös EA).
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Heh, suoraa puhetta Operation Sportsin foorumilla. Nimimerkki Goh ei nyt oikein tykkää:


"Oh hey that NHL 94 mode looks cool. I guess I'll rent it."

AI scores on 2 of 3 first shots. Including one of the old "we're going to score and there's absolutely nothing you can do it about it." crap that's been there's the last 2 years.
Turn it off.
Start up next game.
AI scores on first shot.
Keep playing.
Get up 2-1.
Suddenly and inexplicably down 3-2 in about a span of 2 minutes even after having raised my goalie awareness to max after the first shot and playing as the Kings.
Turn it off.

This is almost the exact same complete and utter 100% pile of ****. Except now your goalies are entirely useless and there's 3 fights per period. (That's with 10 minute periods so I guess 6 if you're playing with 20.) Not even optional anymore. "Here's a fight. Good luck." Fight slider? Default. Only other option? Even more or none. This is like Madden 2005 where they introduced the hitstick and it resulted in 5+ fumbles per game.

Same pile of **** comeback AI.
Same pile of **** "you can't do anything about us scoring".
Same pile of **** goalies.
Same pile of **** up and down no stoppages/offsides/penalties except for the 3 fights per period. (On "hardcore simulation" no less.)
Same pile of ****.
BUT HEY EVERYONE...WE HAVE A MODE WITH BLUE ICE NOW!
Hang on a sec...big news...you can now also tuck in your socks in create-a-pro. Holy crap! What an innovation.

How these people keep their jobs I have no clue.
How the testers that play this and say "this is fine" keep their jobs I don't know.
How this scores more than a 0 in any review...well I do know ($) but they should be fired too.
Every single copy of this game should be burned in a giant microwave.

12 was -30
13 was a -29.5
I have no choice but to entirely break my scale for this one and give it -60/30. Not a single issue was fixed and even more were introduced. I mean got damn. It's the only hockey game so they're going to keep getting away with this and people are still going to buy it. I don't care if you have to bring back Fox Sports NHL or Konami's game but for the love of Gretzky someone do something.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Kysymys HUT:ia koskien,

tuli niin ripuli alotuspaketti (parhaat 71 ja 72 kortit, loput jotain 50-60) niin eikö tossa vai poistaa HUT tiimin ja alottaa uuden niin että saa uuden alotuspaketin? Jos voi niin onko siitä haittaa/voiko sen tehdä monta kertaa?
Yhen pelin tossa kerkesin pelailla ja voitto kyl tuli, mut silti mietityttää toi et ois kyl kivempi lähtee liikkeelle ees kohtuullisella alotusporukalla.
Vai onko toi ihan normi alotuspaketti, että tulee yhen tähden tiimi ja porukka ton tasosii?

Miten tossa muuten valikoituu vastustaja.. tiimin tähtien mukaan, pelattujen pelien mukaan vai miten?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

AI scores on 2 of 3 first shots. Including one of the old "we're going to score and there's absolutely nothing you can do it about it." crap that's been there's the last 2 years.
Olen kyllä aina ihmetellyt tota "comeback A.I:ta", olen pelannut satoja otteluita Be a GM aikaisemmissa änäreissä ja joskus vastustajat tekevät maaleja joskus ne menevät helpostikin ja joskus ne ei saa maaleja mitenkään vaikka itse tunaroisi vaikka kuinka.

Se mitä itse olen taas huomannut on että kannattaa laittaa ketjun vaihdot manuaalisiksi sillä tietokone vaihtaa kentät aivan ihmeellisissä tilanteissa, joskus NHL13:sta ärsytti kun vastustajat teki aina maalin kun yhtäkkiä jengi lähti vaihtoon ja vastustajat pääsi kolmen miehen läpiajoon kun tekoäly päätti vaihtaa puolustus kentällisen juuri silloin kun vastustaja sai kiekon haltuunsa.

Pelissä on todella tyhmä teko-äly mutta en usko että mitään "comeback A.I":ta on edes olemassa.


there's 3 fights per period. (That's with 10 minute periods so I guess 6 if you're playing with 20.) Not even optional anymore. "Here's a fight. Good luck." Fight slider? Default. Only other option? Even more or none.
Ei niitä tappeluitakaan tule paljon ollenkaan jos ei ryntäile päin vastustajan pelaajia, taklaa takaapäin tai jotain vastaavaa, nyt itselläni on yli 10 ottelua be a prota takana ja olen joutunut 1:een tappeluun, muut joukkueen pelaajat on tapellut 3-4 kertaa... eli noin joka toisessa ottelussa yksi tappelu, enemmän mitä ehkä oikeassa NHL:ssä mutta ei silti niin paljon että se edes häiritsisi.




Mutta siitä 94-modesta olen kyllä aivan samaa mieltä että se on täysin turha.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Kysymys HUT:ia koskien,

tuli niin ripuli alotuspaketti (parhaat 71 ja 72 kortit, loput jotain 50-60) niin eikö tossa vai poistaa HUT tiimin ja alottaa uuden niin että saa uuden alotuspaketin? Jos voi niin onko siitä haittaa/voiko sen tehdä monta kertaa?
Yhen pelin tossa kerkesin pelailla ja voitto kyl tuli, mut silti mietityttää toi et ois kyl kivempi lähtee liikkeelle ees kohtuullisella alotusporukalla.
Vai onko toi ihan normi alotuspaketti, että tulee yhen tähden tiimi ja porukka ton tasosii?

Miten tossa muuten valikoituu vastustaja.. tiimin tähtien mukaan, pelattujen pelien mukaan vai miten?

Pystyt sä sen tekee uudelleen ja uudelleen, mutta just sen takia sieltä ei mitään hyviä pelaajia tulekkaan.. Ja myös sun lempijoukkue jonka
valitsit vaikuttaa luonnollisesti pelipaitoihin ja myös pelaajiin.. Esim. Anaheim oli viime vuonna hyvä kun sai yleensä Coglianon joka on nopea
ja myös Vancouverilta Raymond oli hyvä.. Nimittäin alotuspakoista ei yli 82(?) pelaajia taida saada..
Vaihtele sitä lempijoukuetta ja availe pakkoja niin näät mitä sieltä tulee, mutta siinä on varmasti joku limitti kuinka hyviä pelaajia voi tulla
ja se on omien kokemusten mukaan varmasti jotain 82-84 luokkaa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

No toihan on se uusi feature, että ei tarvi oikeata tattia enää taklaukseen, riittää kun vasemmalla tatilla ohjaa päin. Ehkä tuota vois jossain kohti koittaa mutta alkuun ainakin vanhalla turvallisella. :D Toi vois siinä mielessä olla hyvä omaksua kun itellä ainakin joskus oikealla tatilla taklatessa tulee vahingossa noita perseen pyllistyksiä.

Niin siellähän on jo yksi rosteripäivitys ladattavissa. Ainakin ite kun imuroin ne ja aloitin Be a GM niin siellä on MacKinnonit, Barkovit ja muut oikeissa joukkueissaan.


Brenden Morrow ainakin vapaissa pelaajissa ilmeisesti kun san jose noukki sen heti lvl:n alussa ja mulla on nuo uudet rosterit myös...tai sitten habsien palkkakatto meni yli ja joukkuetta muokattiin automaattisesti.

Joo,mullakin oli tuo autotaklaus päällä ja sain omalla alueella jäähyn kun lähdin polkemaan ylöspäin ja osuin vastustajaan - estäminen 2 min. penalty :D Pois tommonen.Se on varmaan hyvä lisä jollekin työmyyrälle tai muuten rymyukolle :D

On muuten komiaa miten omat puolustaa joukueen tähtiä...sieltä jos mua tullaan taklaaman niin on heti joku mättäämässä turpaan,viimeksi Olli Määttä otti hanskaa jonkun kanssa joka töytäs kunnolla laidalle :D
Tätä enforcer-ukkoa voisi harrastaa onlinessa...Se vaan että siellä ei taida edellenkään ukko loukaantua tai tapahtua muuta jotta ei voisi pelata?





Pystyt sä sen tekee uudelleen ja uudelleen, mutta just sen takia sieltä ei mitään hyviä pelaajia tulekkaan.. Ja myös sun lempijoukkue jonka
valitsit vaikuttaa luonnollisesti pelipaitoihin ja myös pelaajiin.. Esim. Anaheim oli viime vuonna hyvä kun sai yleensä Coglianon joka on nopea
ja myös Vancouverilta Raymond oli hyvä.. Nimittäin alotuspakoista ei yli 82(?) pelaajia taida saada..
Vaihtele sitä lempijoukuetta ja availe pakkoja niin näät mitä sieltä tulee, mutta siinä on varmasti joku limitti kuinka hyviä pelaajia voi tulla
ja se on omien kokemusten mukaan varmasti jotain 82-84 luokkaa.

Edmonton oli hiton hyvä ainakin NHL13,sain Nugent-Hopkinsin ja Gagnerin muistaakseni heti ekana,tosin sitä vastassa oli Peckhamit ja muut jalattomat pakit :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Heh, suoraa puhetta Operation Sportsin foorumilla. Nimimerkki Goh ei nyt oikein tykkää:


"Oh hey that NHL 94 mode looks cool. I guess I'll rent it."

AI scores on 2 of 3 first shots. Including one of the old "we're going to score and there's absolutely nothing you can do it about it." crap that's been there's the last 2 years.
Turn it off.
Start up next game.
AI scores on first shot.
Keep playing.
Get up 2-1.
Suddenly and inexplicably down 3-2 in about a span of 2 minutes even after having raised my goalie awareness to max after the first shot and playing as the Kings.
Turn it off.

This is almost the exact same complete and utter 100% pile of ****. Except now your goalies are entirely useless and there's 3 fights per period. (That's with 10 minute periods so I guess 6 if you're playing with 20.) Not even optional anymore. "Here's a fight. Good luck." Fight slider? Default. Only other option? Even more or none. This is like Madden 2005 where they introduced the hitstick and it resulted in 5+ fumbles per game.

Same pile of **** comeback AI.
Same pile of **** "you can't do anything about us scoring".
Same pile of **** goalies.
Same pile of **** up and down no stoppages/offsides/penalties except for the 3 fights per period. (On "hardcore simulation" no less.)
Same pile of ****.
BUT HEY EVERYONE...WE HAVE A MODE WITH BLUE ICE NOW!
Hang on a sec...big news...you can now also tuck in your socks in create-a-pro. Holy crap! What an innovation.

How these people keep their jobs I have no clue.
How the testers that play this and say "this is fine" keep their jobs I don't know.
How this scores more than a 0 in any review...well I do know ($) but they should be fired too.
Every single copy of this game should be burned in a giant microwave.

12 was -30
13 was a -29.5
I have no choice but to entirely break my scale for this one and give it -60/30. Not a single issue was fixed and even more were introduced. I mean got damn. It's the only hockey game so they're going to keep getting away with this and people are still going to buy it. I don't care if you have to bring back Fox Sports NHL or Konami's game but for the love of Gretzky someone do something.
Säästimpä siis taas 60 euroa, kun jätin tämänkin änärin kauppaan. NHL 12:n jälkeen en ole ostanut juuri noiden rasittavien tekoälyttömyyksien takia, enkä osta ennen kuin korjaavat ne järkeviksi. Katellaan NHL 15 kohdalla sitten PS4llä, että ovatko tehneet asioille mitään ja tuoneet jotain ihan oikeasti uutta mukaan peliin.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Nyt on tullut EASHL:ää tahkottua muutaman pelin verran. Päällimmäiset huomiot olivat maalivahtien absoluuttinen surkeus ja bottien viljelemät matalat laukaukset, joilla he siis hakevat reboundia omille. Niitä tulee koko ajan.

Positiivisiakin asioita toki löytyy. Tappelut ja muut kärhämät on toteutettu hyvin, ja joitain NHL 13:ssa häirinneitä juttuja on viilattu parempaan suuntaan.

Heh, Omaan musiikkiin ei edelleenkään kannata mennä päävalikon kautta, sillä myös NHL 14 jäätyy vastaavassa kohdassa lähes joka kerta. Siksi pitikin taas luoda kausimoodi ja laittaa biisit sieltä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Nyt on tullut EASHL:ää tahkottua muutaman pelin verran. Päällimmäiset huomiot olivat maalivahtien absoluuttinen surkeus ja bottien viljelemät matalat laukaukset, joilla he siis hakevat reboundia omille. Niitä tulee koko ajan.

Positiivisiakin asioita toki löytyy. Tappelut ja muut kärhämät on toteutettu hyvin, ja joitain NHL 13:ssa
häirinneitä juttuja on viilattu parempaan suuntaan.
Samoja fiiliksiä, jos noita maaleja tulee noin paljon jo nyt (koko jengi 50-65 ovr) pelaajia ja peli loppui 9-8.
Niin mitäköhän se tulee olemaan hetken päästä kun jätkillä 75-82 pelaajat..
Tappelut on kyllä TODELLA hyviä, niitä viitsii ottaakin nyt jos omat pelaaja ottaa jonkun kovan hitin vastaan
ja itse sattuu olemaan vieressä.. Tein myös enffi pakin, sillä on hyvä valvoa lakia kentällä.. Itse kun oon aina
pelannut änäriä puhelin kourassa niin ei se 5min jäähy miltään tunnu kun on valmistaunut siihen, ei sieltä boksista
sitä peliä pysty kuitenkaan mitenkään järkevästi seuraamaan..
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Löytyis ylimääräinen HUT koodi. En tarvitse...
Yritin laittaa sulle yv viestiä, mut en tiiä saitko sä sitä. Eli mä oisin kiinnostunu siitä koodista, jos se on Xboxille ja saan sen ilmaseks. Lähetä se mulle yv:nä, jos haluut sen mulle antaa. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Sori ei tullu mieleenkään että joku pelais vielä klassisilla

Juu,vanhoilla mennään,en ole vieläkään oppinut syöttämään takanapista :D




Säästimpä siis taas 60 euroa, kun jätin tämänkin änärin kauppaan. NHL 12:n jälkeen en ole ostanut juuri noiden rasittavien tekoälyttömyyksien takia, enkä osta ennen kuin korjaavat ne järkeviksi. Katellaan NHL 15 kohdalla sitten PS4llä, että ovatko tehneet asioille mitään ja tuoneet jotain ihan oikeasti uutta mukaan peliin.

Jos tekoälyn takia jätät ostamatta,suosittelen että kokeilet peliä jossain.Monella on eri näkemys pelin toiminnasta ja ainakin mun mielestäni tekoäly toimii kohtalaisen hyvin.




Heh, Omaan musiikkiin ei edelleenkään kannata mennä päävalikon kautta, sillä myös NHL 14 jäätyy vastaavassa kohdassa lähes joka kerta. Siksi pitikin taas luoda kausimoodi ja laittaa biisit sieltä.

Oliko tämä sama juttu NHL13:ssa? En sitten ihmettele että mulla biisit toimi moitteetta be a pro:ssa...kaikki tuntui valittavan ettei ne toimi mut mulla kyllä toimi.Taisi olla staney cupin finaalin loppuhuipennus jossa mulla ei soinut oikea biisi ainoastaan...



Aika hyvin muuten maaleja hylätään jos siellä on vastustajan ukko häiritsemässä maalivahtia,yleensä siitä kyllä jäähy tulee...Onko kellään vielä tullut jäähyä "kiekko katsomoon" ? ei taida olla koko pelissä moista eikä taida kiekko mennä katsomoon edes koskaan...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Mitä luultavimmin (omat musiikit) korjataan ensimmäisessä patchissa sitten kun se tulee.
Toivottavasti tulee pian, änäri kun ei ole mitään ilman pelikatkolla soivaa omaa musiikkia. Minullakin on sama juttu, että kaikki muut biisit (esim. jäähy- ja maalibiisit) toimii, mutta nimenomaan pelikatkoilla ei kuulu mitään.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom