Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

En ymmärrä.. EN saanut hutissa niitä Pre oder gold packkia.. Vaikka täl viikol sen piti tulla..Vai tuleeko se sinä päivänä kun oli ENnakkotilannu .. esim.. Minulla torstaina? :D .. ja Omgard pitää kattoa toi portti jutska :3

Eile itselle tuli tuo toinen packki ja nhl tuli postilaatikkoon torstaina.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Ennakkotilauksen mukana tuli pari koodia.

Huttiin pakkaa ja jotain muuta krääsää. Ei tarvetta itselle. Tästä voi nopein ottaa omaan käyttöön:

HUT-koodi
G82D-C3NA-2FM3

DLC-koodi
T7RN-QGNN-HNMJ
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Ennakkotilauksen mukana tuli pari koodia.

Huttiin pakkaa ja jotain muuta krääsää. Ei tarvetta itselle. Tästä voi nopein ottaa omaan käyttöön:
HUT-koodi
G82D-C3NA-2FM3
DLC-koodi
T7RN-QGNN-HNMJ

Ovat käytetty jo, voisi pistää viestiä kun on käyttänyt niin ei muiden tarvis näpytellä turhaan :mad:
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Oho,nyt näköjään live the lifessä koneen pelaajat kehittyy kauden aikana eikä vasta kausien välissä :) Ainakin molemmat moket oli 52,nyt toinen 53 ja samoin Määttä on 59 alussa (vaiko 58?) ja nyt 60 ,komiaa :)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Ei kellään enää ois antaa ilmaseks nuit koodi juttuja?:D Ja on muuten paras lätkä peli ikinä tää 14. Saa realistisen fiiliksen pelatessa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

VOISIKO JOKU OIKEASTI NYT JEESATA, kuin tuon saa poies...... Ärsyttää pelata, kun oma be a pro ukko reagoi jokaiseen taktiikanvaihtoon. Joko pyytäen syöttöä tai torjuen yks kaks laukausta, tai syöksyy....ei niin hirveän realistista ja häviää maku koko touhusta.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Ja on muuten paras lätkä peli ikinä tää 14.
On kyllä joo hyvä tekele. Muuttunut paremmaksi ajan ja pelimäärän lisääntymisen myötä.

Saisivat nyt vaan patchin pistää suht ripeästi pihalle, hieman syö tunnelmaa kun ei tule pelikatkomusiikkeja. :(
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Onko ketään keksinyt keinoa millä voi kieltäytyä tappelusta. Alkaa nimittäin ärsyttää varsinkin Live The Lifessa, kun vetää puhtaan taklauksen, mutta sitten tulee joku hakkaamaan.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

FHL-liiga on taas käynnistynyt. Liigaa on pelattu vuodesta 2006 asti ja tällä hetkellä menossa on 15. kausi. Juuri alkaneessa liigassa on muutamia joukkueita vielä vapaana. Täältä löytyy liigan sivut: http://www.livegamers.fi/clans/show.php?clid=6329 Huom! Xbox-puolella!

Tiivistettynä FHL on tarkoitettu simulaatiomaisen kiekon ystäville ja vaikka voitosta taistellaan, osataan pelata reilusti, osataan hävitä ja osataan nauttia hyvästä peliseurasta. Liiga ei ole avoin, vaan olen toiminut apukomissaarien kanssa päättämässä kuka pääsee liigaan ja kuka ei. Tämä siksi, että yksinkertaisesti tämä liiga ei sovi kaikille pelaajille.

Eli jos kuulut joukkoon, joka aloituksen jälkeen haluaa pakilla tehdä pari spin-o-ramaa, parin maalikikan jauhaminen on ok, puolustaminen heittäytymällä on ok, maalivahdin ajeleminen joka pelikatkossa hauskaa, kulmissa kiemurteleminen tai jatkuva dänglääminen on kiekkoa – tämä liiga EI ole sinulle.

Jos taas – hyökkäät mielestäsi monipuolisesti, uskallat jutskailla liigakavereiden kanssa pelin aikana, heität kiekkoa joskus ränniin, sinulla on ikää yli 20 vee (aikaisemmin keski-ikä on ollut varmaan 30 hujakoilla), pystyt pelaamaan noin 6 liigapeliä viikossa - tämä liiga on sinulle.

Jos kiinnostaa, ota yhteyttä pikaviestillä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Pakko kysyä kun en vastausta löytänyt:

Sain VIHDOINKIN tuon Warrior-preorder hässäkän Markantalosta mikä luvattiin ennakkovarauksen yhteydessä.
Toistaiseksi olen löytänyt vain tuon mailan ja hanskat, mutta mitään boosteja en löytänyt mitkä mukana piti tulla.
Hockey Shopista koittanut kattoa onko Vouchereita, mutta ei. Onko tarkempaa tietoa mitä nuo boostit pitää sisällään?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Omasta mielestä siinä tulee jonkin näköinen buusti kun on kamat päällä. Ei siis tarvitse erikseen mitään laittaa päälle/pois.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Jääkö hut teami jos pelaat toisella konsolilla sun profiililla jossa se hut on?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Yeees! Vihdoin kokoonpanopäivitys tullut, pääsee tikkaamaan Be a GM:ää
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Onko kenelläkään tietoa mistä noita kiekkokaupan "vouchereita" saa?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Ajattelin näin alkuun pelata Be a PRO:ta yhden kauden läpi ennen kuin alan pelaamaan HUT:ia.
Täytyy kyllä sanoa, että harvinaisen paska tekoäly oman joukkueen puolustuspään pelaajilla.
Pitäis olla koko ajan pyytämässä syöttöä, että jonkinlainen pelinavaus saadaan aikaiseksi.
Puolustajat ylivoimallakin purkutilanteen jälkeen laittavat hätä rännisyötön oman maalin takaa ja muutenkin aivan ihmeellisiä ratkaisuja.

Alkaa jo pikkuhiljaa toivomaan 2K:ta tai jotain kilpailevaa pelivalmistajaa tekemään toista lätkäpeliä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Ajattelin näin alkuun pelata Be a PRO:ta yhden kauden läpi ennen kuin alan pelaamaan HUT:ia.
Täytyy kyllä sanoa, että harvinaisen paska tekoäly oman joukkueen puolustuspään pelaajilla.
Pitäis olla koko ajan pyytämässä syöttöä, että jonkinlainen pelinavaus saadaan aikaiseksi.
Puolustajat ylivoimallakin purkutilanteen jälkeen laittavat hätä rännisyötön oman maalin takaa ja muutenkin aivan ihmeellisiä ratkaisuja.

Alkaa jo pikkuhiljaa toivomaan 2K:ta tai jotain kilpailevaa pelivalmistajaa tekemään toista lätkäpeliä.

Itsekin olen juuri ajatellut tätä. Todella ärsyttävää, kun aina se rännisyöttö maalin takaa ja sitten vastustaja saa sen. Kyllä nyt olisi se 2K:n kiplaileva tuote hienoa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Minkälaisilla slidereillä porukka pelailee? Tässä nyt katellu Be a GM:ää varten Operation Sportsin foorumeilta slidereitä ja muokannu niitä, lähinnä testaillu millä asetuksilla tekoälyn saisi ottamaan enemmän jäähyjä ja taklaamaan hanakammin. Jos jollakin on ehdottaa jotain hyväksi todettuja slidereitä niin avosylin otetaan vastaan!
 
Vastaus: NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

Onko ketään keksinyt keinoa millä voi kieltäytyä tappelusta. Alkaa nimittäin ärsyttää varsinkin Live The Lifessa, kun vetää puhtaan taklauksen, mutta sitten tulee joku hakkaamaan.

Mene muokkaa pelaaajaa ja sieltä "tappeleeko: ei ikinä". Itse olen päinvastoin,yrittänyt tapella ja vain kerran olen siinä onnistunut kauden aikana sellaisessa tilanteessa kun vastustaja on käynyt kimppuun :D

Sitä kimpppuun käymistä ei saa pois millään,siellä joku aina tappelee kun jysähtää kunnolla.Itse olen joukkueessani sen verran suosittu pelaaja että siellä on rysy heti pystyssä kun joku kaataa meikäläisen :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom