Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ja nämä kannet kuulemma paljastetaan 17.7.Ilmeisesti Jussi Markkanen on Lappeerannan NHL 14 kannessa.
Tätä olen niin pitkään odottanut. Nimittäin Be A Pro uudistuksia. Tämän takia minun on lähes pakko ostaa se . Voit järjestää nimmarin jako tilaisuuksia, osallistua median haastatteluhin ja viettää aikaa joukkuekavereiden kanssa jään ulkopuolella. Myös tappeluiden uusiutuminen on todella hyvä. NHL 13 tappelut olivat hyviä muuten, mutta, kun kaikki muut pelaajat hävisivät kuin savuna ilmaan . Ennakkotilaukseen lähtee kyllä Änäri 14.
Ihan hieno kansi. Teräsmies Lade oikeutetusti isosti esillä. Hurri vähän yllättävä valinta. Onkos tässä jotain muuta erikoista kuin nuo kannet?NetAnttila - Playstation 3 NHL 14 - Lahden Pelicans - SM-liiga Edition | NHL 14 - SM-liiga Edition
#BOOM! Kappas, Hurrikin on mukana.
Uudet tappelut ja parannettu BAP=NHL saa uuden jäähykuninkaan meikäläisestä!
Jokaisen joukkueen oman pahvikotelon alta vielä todennäköisesti paljastuu Brodeur-mallisella kannella varustettu varsinainen pelikotelo.
Pahvikotelot eivät ole varma tieto, mutta siltä se kovasti noiden kuvien perusteella vaikutti. Lisäksi vastaavalla tavalla NHL 12:n Gold Edition ja NHL 13:n Jari Kurri Edition ovat olleet vain irrallisia kansia ja itse pelin kotelo on ollut sama kuin tavallisessakin versiossa.Jos tosiaan ovat pelkät pahvikannet niin sitten jää kyllä tämä versio ostamatta. Mielummin ottaisin pelikotelooni tuon TPS kannen kuin Brodeurin, mutta jos ovat pelkät pahvikannet niin ei viitsi 70€ maksaa