Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Heh, ei lähes ainuttakaan positiivista kommenttia näistä SM-liiga-kansista... Tosin mitäpä muutakaan olisi voinut odottaa.

... se tarkoittaa myös PuckPointin comebackkia, eli musiikki- ja rosteripäivityksiä.
Mukana ollaan, musiikkipakettien teossa siis. :)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Älytöntä maksaa extraa pelkästä pahvikuoresta ilman muita etuja...ei siis mitään itua..







...ja silti pistin tilauksen TPS:stä...idiootti mikä idiootti. :(
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tänä vuonna saattaa sitten olla SM-liigan vuoro saada enemmän kuin yksi edes vähän aitoa muistuttavaksi mallinnettu areena peliin. Hartwall Areenan lisäksi kun HK Areena ja Barona-areena löysivät tiensä ainakin jo kansiin saakka, mikä ei toki vielä varmasti tarkoita yhtään mitään.

Olisihan se toki todella kiva, MUTTA...

...en tajua, miksi porukka on huutelemassa aitojen SM-liiga hallien perään, kun eihän aitoja halleja ole mallinettu edes NHL-joukkueille :D Halleissahan ei ole mitään eroa toisiinsa verrattuna, kuin että yleisön väri vaihtuu kotijoukkueen väriseksi ja tönkössä alkuanimaatiossa näytetään eri hallien nimet ja yleisökapasiteetti... Lisäksi KOLMELLE(?) joukkueelle on tehty "omaperäinen" sisääntulo, kun oletetavasti KAIKKI joukkueet SM-liigaa myöden tulevat jäälle kaikki omalla tavallaan, joko logon, tulilieskojen tai maskotin&cheerleadereiden saattelemana. Myöskään mitään panostusta ei ole annettu esim. siihen, tuleeko kyseisen joukkueen hallissa pelaajat vaihtoaitioiden välistä vai päädystä. Hallianimaatiot ja ylipääyään tunne siitä, että ottelut olisi tapahtumia, eikä vain pelejä, on täysin hakoteissään, myös fifassa. Tästä mallia olisi ehdottomasti otettava 2k:lta.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Muutenkin ihmisten kannattaa varoa taklauksia tai saattaa menettää Crosbyn tai vastaavan jäähylle viideksi minuutiksi.

Häh,eli siis jos Crosbyllä varoo taklausta,se saa siitä 5 minsaa :D ei vaan...
Jokohan niillä nyt olisi ne vitoset ja kympit kunnolla mukana pelissä.Toivon että taklaukset on kunnossa,mutta tuo määrä ja laatu...ei hyvä jos niistä ei saa penaltyä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Luistellaan päin niin taklaus tapahtuu automaattisesti. Oikeaa tattia voi silti vieläkin käyttää. Toimii hyvin :)

Tuleekohan sitten kahden kiekottoman pelaajan törmäyksistä estämisjäähyjä?

Joskus tulee *krhm* ihan vahingossa luisteltua paitsiosta poistulevaa pelaajaa päin.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tuleekohan sitten kahden kiekottoman pelaajan törmäyksistä estämisjäähyjä?

Joskus tulee *krhm* ihan vahingossa luisteltua paitsiosta poistulevaa pelaajaa päin.

Jäähyjä tulee paremmin kuin nykyhokissa, ja sen lisäksi joutuu usein vastustajan poliisin kanssa tekemisiin jos rikkoo "koodia".
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Onko nuo SM-liiga kannet oikeasti jonkun mielestä hienoja? Hyvänen aika sentään. Näyttää samalta, kuin yläasteen atk-tunnilla tehdyt photoshop viritelmät. Onhan noin nyt aivan naurettavia räpellyksiä EA:n kokoiselta puljulta.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Olisikohan nuo kultakypärät viimein mahdollista saada takaisin SM-Liigaan? :)

e. Onhan Ilveksen logo sentään tajuttu painaa paitaan tällä kertaa?

e2. Tuli vaan vielä mieleen, että mikäli SM-Liiga ottaa aimo harppauksen eteenpäin, niin olisiko mahdollista, että löytyisi myös BAP:sta (vai Live the Life Modeko se tulee olemaan nimeltään)?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Lienen yksi harvoista, joka hankkii SM-liiga Editionin normiversion sijasta. En ymmärrä, miksi näistä kansista inistään ja itketään näin hemmetisti. :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Lienen yksi harvoista, joka hankkii SM-liiga Editionin normiversion sijasta. En ymmärrä, miksi näistä kansista inistään ja itketään näin hemmetisti. :D

Et voi tosissasi väittää, että nuo kannet ovat hienoja ja sellaisia joista kannattaa extraa maksaa? Tietysti jos olet ~15v sälli (ikääsi en tiedä) niin saattaa vielä nuo onnettomatkin photoshoppaukset innostaa kunhan on oma lempijoukkue kannessa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Mielenkiintoiseksi mennyt taas kerran, nyt ihmetyttää kansi keskustelu. Missäähän ei ole mainittu että sm-liiga kannet on pakko ostaa. Itse tilasin välittömästi Pelicans kuorilla pelin.

Asiaan sanoi juhantalo. Vähän on sellanen kutina että sm-liigasta voisi päästä aloitttamaan BEP pelimodin. Toivottavasti myös näin on ja lisäksi jos kaukaloa pääsee muuttamaan eurooppalaisesta pohjoimaalaiseksi niin kerrankin olen kiinnostunut aloittamaan pelaamaan BEP modia ihan tosissaa. Kultakypärät takaisin olis myös kova juttu. Toivon hartaasti myös sitä että online peleissä olisi mahdollisuus pelata sm-liiga joukkueilla pienemmässä kaukalossa mutta tuskin tälläistä ominaisuutta tulee. Pelaaminen isossa askissa on sellasta tuskaa että ajatuskin saa pään särkemään.

Joka tapauksessa vuoden odotetuinpia pelejä meikäläisen kohdalla, ellei jopa odotetuin. Demoa ilmeisesti saa odotella tuossa noin kuukauden päästä? korjatkaa toki jos ihan hakoteillä olen.

EDIT: ihan vielä tohon ylenpään viestiin kommenttia. Olen jo yli 30 vuotta vanha, tienaan päivätöissä omat rahani. Ostin NHL14 pelin Pelicans kuorilla, on 10€ varaa maksaa tuosta rumasta pahvi lootasta enenmän. Oletko miettinyt että minä jopa saatan niin sanotusti elää ja hengittää jääkiekosta, tarkemmin Pelicanssista. Mutta voitko kertoa mikä sinua tässä niin pahasti ahistaa?
Kaikesta huolimatta lähdin itsekkin tähän kansi keskusteluun mukaa. :cool:
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Et voi tosissasi väittää, että nuo kannet ovat hienoja ja sellaisia joista kannattaa extraa maksaa? Tietysti jos olet ~15v sälli (ikääsi en tiedä) niin saattaa vielä nuo onnettomatkin photoshoppaukset innostaa kunhan on oma lempijoukkue kannessa.

No johan nyt on! Jos et itse niitä hanki niin älä nyt muille avaudu! Mr taitaa olla pikkusen vanhempi kuin sinä. Ja mitä rumaa niissä on? Vaikutat nyt itse 15v.. joten älä avaudu vaikka muut hankkii ne.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Et voi tosissasi väittää, että nuo kannet ovat hienoja ja sellaisia joista kannattaa extraa maksaa? Tietysti jos olet ~15v sälli (ikääsi en tiedä) niin saattaa vielä nuo onnettomatkin photoshoppaukset innostaa kunhan on oma lempijoukkue kannessa.
Olen 17-vuotias. Ja kansista nättejä ovat oikeasti mm. Jokerien, TPS:n, SaiPan ja Pelicansin. Ja vaikkeivät olisikaan, Pelicans-kansi menisi itselläni silti ostoon. Kun minulle rakkaan seuran cover tulee myyntiin, ei ole kahta sanaa ettenkö sitä ostaisi. Kyllä, meikäläisiltä on helppo höynäyttää rahaa. Nämä SM-liiga-kannet on hieno juttu, siitä hatunnosto EA:lle.

E: Täsmälleen samaa mieltä Kekon kanssa. Näin se menee.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Ymmärtäähän sen, että ihmisiä risoo toi EA:n rahastus, mutta itteä ei voi vähempää kiinnostaa mihin toiset rahansa tuhlaa.

P.S Netistä löytyy sivuja mistä voi tulostaa eri pelaajista oikean kokoisia kansia omaan änäri koteloon ;)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

No johan nyt on! Jos et itse niitä hanki niin älä nyt muille avaudu! Mr taitaa olla pikkusen vanhempi kuin sinä. Ja mitä rumaa niissä on? Vaikutat nyt itse 15v.. joten älä avaudu vaikka muut hankkii ne.

Tuliko paha mieli? Kiva jos miellyttää nuorison silmää :)


Mutta voitko kertoa mikä sinua tässä niin pahasti ahistaa?
Kaikesta huolimatta lähdin itsekkin tähän kansi keskusteluun mukaa. :cool:

Ei mua tässä mikään ahdista. Naurattaa vaan miten nuo kannet on tehty :) Olisin kuvitellut EA:n pystyvän parempaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom