Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Kyllähän sinäkin kirjoitit tuolla topicin sivulla 32, jossa tätä juttua käsiteltiin.
Miten aiemmat viestini liittyvät asiaan?

EA on antanut ymmärtää, että SM-liiga oikeasti muuttuu jollain tavalla NHL 14:een. Sitten koko uutinen on, että peliin tulevat liigan uusi nimi ja logo. En käsitä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Miten aiemmat viestini liittyvät asiaan?

EA on antanut ymmärtää, että SM-liiga oikeasti muuttuu jollain tavalla NHL 14:een. Sitten koko uutinen on, että peliin tulevat liigan uusi nimi ja logo. En käsitä.

Missä ea on näin antanut ymmärtää?

Ainut mitä olen kuullut, oli se "tulossa iso pommi sm-liigaan liittyen" kukaan ei sanonut sen edes liittyvän peliin, vaan liigaan. Ja onhan tuo brändin kannalta todella iso muutos.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Miten aiemmat viestini liittyvät asiaan?

EA on antanut ymmärtää, että SM-liiga oikeasti muuttuu jollain tavalla NHL 14:een. Sitten koko uutinen on, että peliin tulevat liigan uusi nimi ja logo. En käsitä.
Liittyvät siten, että olet todennäköisesti lukenut sivulla olevia muiden viestejä, joissa tämä juttu selitettiin.

Huhu ja ajatus siitä, että SM-liigaa olisi jotenkin paranneltu, oli suurimmaksi osaksi kotoisin muun muassa tänne foorumille kopioidusta tekstistä, jossa yksi Tukholmassa peliä testannut kertoi ennakkotestin herättämistä näkemyksistään ja pelin uudistuksista. Siitä ymmärrettiin väärin seuraava kohta: "SM-liiga ja tähän liittyen NHL 14 tulee tekemään myöhemmin ison ilmoituksen liittyen SM-liigan tulevaisuuteen ja imagoon, josta olen ensimmäisinä maailmassa selvillä. Ikävä kyllä minulla (eikä muilla) ei ole lupaa puhua tästä kellekkään, joten joudutte odottamaan tätä ainakin hetken aikaa." Ei tullut mieleen kenellekään tai ei sitä kukaan ainakaan ääneen sanonut, että se voisikin tosissaan liittyä ihan oikeaan SM-liigaan. Toki pari henkilöä tiesi noiden lauseiden takana olevan totuuden, mutta he eivät tietenkään voineet siitä ennen aikojaan puhua.

Koko homma oli siis väärinkäsitys.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Porukka on täällä niin pettyneitä kun jonkun random foorumihuutelijan SM-Liiga huhu ei ollutkaan mitään. Osa ketjuun kirjoittajista on jo päättänyt olla ostamatta koko peliä koska SM-Liiga on samaa kuraa ja uudet pelimuodot huonoja vaikka kukaan meistä ei ole edes koskenut peliin. En tiedä oletteko erittäin kärsimättömiä vai mitä, mutta voisitte varmaan edes demoon asti odottaa ennen kuin teette ostopäätöksen. Itsekin syyllistyin ennenaikaisiin ostoaikeisiin mutta demo on joka vuosi antanut viimeisen ratkaisun omaan ostopäätökseeni. Viimeisin traileri jossa esiteltiin parannettua fysiikkamoottoria oli ehkä parasta Änäriä pitkään aikoihin. Jos gameplay toimii kuin videossa niin kyseessä tulee olemaan tämän sukupolven paras peli (luonnollisesti) eikä siihen tarvita oikeita SM-Liiga halleja tai NBA 2K-tasoista urapelimuotoa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Jos season ticket versiolla pelaa offline pelimuotoja, saako näytä saveje jatkettua sitten cd versiolla ?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Boxille ja pleikalle keskiviikkona.
EA Sportin facebook sivulta: ''NHL 14 Demo - Download it August 20. The NHL 14 demo will be available on August 20 (August 21 on PSN in Europe)''

Joka vuosi tullut päivän ennen boxille miksei nytkään?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

EA Sportin facebook sivulta: ''NHL 14 Demo - Download it August 20. The NHL 14 demo will be available on August 20 (August 21 on PSN in Europe)''

Joka vuosi tullut päivän ennen boxille miksei nytkään?

Sori, mun moka! Tiistainahan se! :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Huomenna pääsee vihdoin pelailemaan NHL 14 demoa, olo on kuin pikkupojalla karkkikaupassa =D. Monen aikaan demo tulee xboxin livestä ladattavaksi suomen aikaa, miten ollut aikaisempina vuosina?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Ainakaan tuo NHL13 demo ei ollut yhtään sitä mitä se oli sitten pelissä joten jätän väliin...
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Huomenna pääsee vihdoin pelailemaan NHL 14 demoa, olo on kuin pikkupojalla karkkikaupassa =D. Monen aikaan demo tulee xboxin livestä ladattavaksi suomen aikaa, miten ollut aikaisempina vuosina?

5 am EST xbox
3pm EST PS3

Muutelkaa siit. Minä muista mite nuo aika erot meni.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

5 am EST xbox
3pm EST PS3

Muutelkaa siit. Minä muista mite nuo aika erot meni.
Tiistaina boxille klo 12.00 ja
PSN jenkkistoreen klo 22.00

<< Suomen PS Storeen keskiviikkona jossain vaiheessa iltapäivää/iltaa T: Ylläpito >>
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom