Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Eikös euroopan sarjojen mukanaolo tuo peliin kuitenkin paljon laajemmat pelaajalisenssit, mitä esim. be a gm voi hyödyntää? Korjatkaa jos olen väärässä. Jos näin on, en näe mitään syytä itkeä liigojen löytymistä pelistä.
Pitäisi EA:n se homma hoitaa, tai sitten laittaa tähänkin sarjaan jo aiemmin peräänkuuluttamani Creation Centre.
Uutta(?) videota pukkaa.
Hyvältä näyttää nuo taklaukset, suorastaan loistavilta. Aidon näköisiä ja toivottavasti ei tapahdu enää niitä, että pelaaja taklataan ja, kun kaatuu polvilleen heittää siitä voltin yms. Tuo ensimmäinen Pittsburghin kiekonmenetys näyttää kyllä todella oudolta. Sillä jos noita alkaa tulemaan niin kyllä ärsyttää ainaski mua. Toivottavasti ei meni liaallisuuksiin tuo kiekonmenetys, miltä tuo eka nyt näyttää.
Hyvältä näyttää nuo taklaukset, suorastaan loistavilta. Aidon näköisiä ja toivottavasti ei tapahdu enää niitä, että pelaaja taklataan ja, kun kaatuu polvilleen heittää siitä voltin yms. Tuo ensimmäinen Pittsburghin kiekonmenetys näyttää kyllä todella oudolta. Sillä jos noita alkaa tulemaan niin kyllä ärsyttää ainaski mua. Toivottavasti ei meni liaallisuuksiin tuo kiekonmenetys, miltä tuo eka nyt näyttää.
Totuttuun tapaan mukana on myös aivan turhia uudistuksia, kuten NHL94 Anniversary Mode, tai pirun huonosti toteutettu Live the Life.
Missä sä näitä olet jo pelannut?
No en tietenkään missään. NHL94 Anniversary Moden voin pelaamattakin julistaa turhakkeeksi, eikä tuo Live the Life lisännyt kiinnostusta offline Be a Prohon yhtään. Tosin 99% online pelaajana en kuulukaan kohderyhmään, ja nämähän ovat vain minun mielipiteitäni. Varmasti löytyy monia, joille näistäkin on iloa.
Tuo vaan kuullosti niin siltä että olet jo kokeillut kyseistä pelimuota
Ehkä tuo NHL94-juttu on turhaa,sen myönnän itsekin,mutta taas itse offline-pelaajana en usko minkään pelimuodon olevan huono,ennen kun olen kokeillut...
Asetuksia ja slidereita vähän säätämällä saa helposti tuon kaiken saman NHL 13:een paitsi sinisen jään ja sen yhden uuden 94-tuuletuksen.Tuo Anniversary-moodi on ainakin mun mielestä ihan kiva lisä, vaikka ei nyt mitään maata mullistavaa tarjoakaan. Voipi olla ihan ok ajanvietettä kaveriporukalla pienissä kaljoissa, koska kaikki eivät välttämättä osaa pelata yhtä hyvin skill stick -kontrolleilla. Moodi erottuu kuitenkin normaalista pelaamisesta muutenkin kuin kuvakulmansa, ulkoasunsa (sininen jää ym.) ja kontrolliensa puolesta. Tempo on nopeampi, erät lyhyempiä ja taklaukset yliampuvampia. Veikkaan että tällekin saattaa hyvinkin olla paikkansa, vaikka sitten pienenä välipalana aika ajoin. Ja olen tosiaan päässyt testaamaan.
Asetuksia ja slidereita vähän säätämällä saa helposti kaiken saman NHL 13:een paitsi sinisen jään ja sen yhden uuden 94-tuuletuksen.
Asetuksia ja slidereita vähän säätämällä saa helposti tuon kaiken saman NHL 13:een paitsi sinisen jään ja sen yhden uuden 94-tuuletuksen.