Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 [Hype ja hankintalässynlää]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Juu eipä tule ainakaan täydellä hinnalla ostettua. Hyvin vähän oli eroa NHL 13 verrattuna, vaikkakin sen verran että huomasi. Löytyihän tuosta toki positiivisia juttujakin kuten rystyvedot tehokkaampia ja luistelu vähemmän kankeaa. Välianimaatioihin ei näköjään ole koskettu lainkaan. Ei tämä nyt ihan kokonaan uudelta peliltä tunnu, muttei välttämättä pelkältä vuosipäivitykseltäkään, ehkä jotain siltä väliltä sitten. Saa sitten nähdä paljonko valmis tuote eroaa demosta, muttei tämä nyt ainakaan minua vakuuttanut vielä.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Demoa tullut pelailtua tänään ja kyllähän menee luvattoman kovalla prosentilla rysty-kämmen kikat sisään, aivan kuten edellisessäkin versiossa. Tuossa Free Skatessa kokeilin ja meni varmaan 20/30 rysty-kämmen veiviä verkkoon. Toinen helppo tapa tehdä maali on tehdä pieni liike ja ampua molarin jalkojen välistä häkkiin. Toki nämä ovat pelissä puolustettavissa mutta hieman harmittaa kuitenkin tämä että pelissä on ne 1-2 tapaa joilla saa 90%:n todennäköisyydellä maalin tehtyä. Eli täytynee taas online-peleissä mennä itse häkkiin aina läpiajon sattuessa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Demoa tullut pelailtua tänään ja kyllähän menee luvattoman kovalla prosentilla rysty-kämmen kikat sisään, aivan kuten edellisessäkin versiossa. Tuossa Free Skatessa kokeilin ja meni varmaan 20/30 rysty-kämmen veiviä verkkoon. Toinen helppo tapa tehdä maali on tehdä pieni liike ja ampua molarin jalkojen välistä häkkiin. Toki nämä ovat pelissä puolustettavissa mutta hieman harmittaa kuitenkin tämä että pelissä on ne 1-2 tapaa joilla saa 90%:n todennäköisyydellä maalin tehtyä. Eli täytynee taas online-peleissä mennä itse häkkiin aina läpiajon sattuessa.

Freeskate on Pro/Sim asetuksilla. Online pelit pelataan All-Star/Hardcore Sim asetuksilla, joten ei kyllä ihan samalla prosentilla uppoa kuin freeskatessa. ;)
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

E: ja lisätään nyt vielä, että tollanen nopea spin o rama ei ole mikään kovin käytetty liike jääkiekossa, ni ei sen tarvitse tapahtua painamalla yhtänappia ja on se nyt idioottimaista korvata pieni kääntöliike luistellessa kokonaisella ympäripyörähdyksellä. Ei mitään järkeä

Se on jotakuinkin 1/10 ottelu NHL:ssä jossa tuota spinniä edes näkee...Samaa mieltä,mitä ihmettä,miksei mistään napista pelaaja hyppää toisen yli? :D

Tuleeko tästä sittenkin jou alaikäisten houkutin yksistään...ilmeisesti suunta on nyt se että koitetaan vain saada uusia pelaajia ostamaan tämä tekele...mitään muuta tuskin on ajatuksen takana...ihminen on ovela ja ihmisen keinot saada - vielä enemmän rahaa - ovat rajattomat :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

13:ssa pystyi tehä sellasen pienen kääntöliikkeen painamalla nopeasti L2:sta (mm. minä käytin todella usein koska pystyin näin suojaamaan kiekkoa hyvässä vauhdissa) ja nyt se sitten tekee pienestä näpäytyksestä täyden 360 pyörähdyksen :mad: todella hölmöä ja tulee vaan mieleen joku nhl 2004 jossa pyörähdettiin painamalla kolmiota.

E: ja lisätään nyt vielä, että tollanen nopea spin o rama ei ole mikään kovin käytetty liike jääkiekossa, ni ei sen tarvitse tapahtua painamalla yhtänappia ja on se nyt idioottimaista korvata pieni kääntöliike luistellessa kokonaisella ympäripyörähdyksellä. Ei mitään järkeä

Sama asia kun NHL 15 siirryttäisiin laukomaan taas neliöllä ja ympyrällä -.-

Niin tämä! Omaan peliin kuului jatkuvasti L2 rämpytys pelin aikana ja nyt sitä ei sitten voi enää tehdä...
Ja muutenkin EA.. ihan oikeasti.. ton spin-o-homon vois poistaa vaikka koko pelistä eihän sitä enää
saa tehdä edes änärin rankkareissa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

L1+tatti ylöspäin niin hyppää yli.


Oli kyllä hienon näköistä kun menetin hyökkäysalueella kiekon niin ei pakki pari enää jäänyt viivalle seisomaan, vaan oli jo täyttä höyryä menossa puolustus asemiin. Tuli kyllä loisto fiilis kun tuon näki.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Mitenköhän sitten EASHL:ssä nää tappelut tapahtuu? Voiko kaikki kentällä olevat aloittaa "tanssimaa" yht aikaa vai siirtyykö "kameran" kuva tappelijan peli perspektiiviin. jos kaikki voisi aloittaa "myllyn" se oli huikeeta
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Nyt on tullut jonki verran demoa hakattua ja kuin ihmeen kaupalla, selvisin ekasta pelistä ilman tappeluita, mutta tokassa pelissä nyrkit heiluki jo n.4 tappelun edestä. että, ku vitutti, ku boston täräyttää jatkoajan viimeisillä sekunneilla roikkukiekon, joka sitten painuu verkon perukoille. Kokonaisuuten kuitwnkin drittäin hyvä demo. Tuo boys are backin kuunteleminen tulee vituttaan tänä vuonna
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Itse olen pelannut jo muutaman HUT turneen läpi, ilman ainuttakaan tappelua. Joutui vain jättää big hitit pois arsenaalista.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Itse olen pelannut jo muutaman HUT turneen läpi, ilman ainuttakaan tappelua. Joutui vain jättää big hitit pois arsenaalista.

Ite yritin kerran, mutta tuttuun tapaan tuli lauottua vihellyksen jälkeen ja tappeluhan siitä(kin) tulee.. :D
Tuli itseasiassa pelattua 5 peliä ennenkun edes kokeilin pokea, joku hauskuus noissakin tappeluissa on
kun jokasen taklin jälkeen joku metrimake tulee hanskat heiluen.
 
Laitetaanpa fiiliksiä demosta.

Pintapuolisesti eroa NHL 13 ja 14 on hyvin, hyvin vähän. Niin vähän, että jos ei online pelejä pelaisi, olisi kyllä kovin vaikea suositella 13 jo omistaville. Pinnan alla on kuitenkin sen verran tapahtunut hienosäätöä, joille itse vanhana hokimiehenä ja myöskin pitkän linjan hc virtuaalikiekkoilijana lämpenen riittävästi. Ja toki EASHL ja GM Connected liigoja hakataan taas harva se ilta, joten pakko-ostoshan tämä jälleen kerran on.

Tässä vielä plussat:
  • Näkyvin uudistus lienee uusi tappelumoottori. Demossa sliderit luonnollisesti tapissa, eikä retail-versiossa varmasti nähdä kuin murto-osa demon tappelumääristä. Ja hyvä niin.
  • Jo ennestään hyvän tuntuinen TPS-moottori on ottanut pari askelta eteenpäin ja luistelu tuntuu entistä paremmalta. Etenkin tiukat käännökset ahtaassa tilassa onnistuu nätisti, eikä kovassa vauhdissa puolestaan enää tunnu kuin olisi ison valtamerirahtilaivan puikoissa kaartaessa takaisin tulosuuntaan.
  • Taklaukset ovat näyttäviä ja niissä on sellaista kunnon runttaamisen meininkiä.
  • AI kehittynyt hieman, vaikkakin vielä on rutkasti toivomisen varaa. Kuitenkin ihan kohtuullisesti hakee vapaata paikkaa, jonka lisäksi ohjaa että jopa väistää hyppäämällä viivalta lähteviä vetoja. Siksi AI plussan puolella.
  • Maalivariaatioita on tullut hyppysellinen lisää.
ja miinukset:
  • NHL '94 mode. Yksi minuutti riitti. Tulen todennäköisesti raaputtamaan levyn rikki tuon kohdalta, jotta ei vahingossakaan enää käynnisty. Varmasti oli hauska 20 vuotta sitten, mutta aika kuultaa muistot. Vahvasti ehdolla kaikkien aikojen turhimmaksi lisäykseksi.
  • Tappelumoottorin käynnistys- ja loeptusanimaatiot todella tökeröt. Varsinkin jos tappelun alussa pelaaja lähtee kauempaa noutamaan niin kaveri liukuu kuin zombie kohdetta päin. Ja tappelun jälkeen samat zombiet haahuilee nykien sinne tänne törmäillen muihin pelaajiin.
  • Etukulma tuntuu olevan vielä veskareilla aika pahasti auki. Riittää, että nykäisee vähän vettä korvasta niin tolpan juureen aukeaa liian suurella prosentilla kiekon mentävä aukko.
  • Presentaatio ei ole muuttunut demon perusteella yhtään. Siis tökeröitä tappelun lopettamisanimaatioita lukuunottamatta ei yhtään uutta välianimaatioita. :mad:
ja sitten vielä retail versioon kohdistuvat positiiviset odotukset:
  • EASHL OTP matchmaking uudistus erittäin odotettu. Ei enää poishyppelyä, kun ei paikkakisassa saanutkaan haluamaansa pelipaikkaa.
  • Pelaajan kehittämisessä uudistukset kattoarvoihin sekä sekäboosteihin vaikuttavat omasta mielestäni hyvältä jutulta.
  • Myöskin divisioonajärjestelmä kuulostaa hyvältä uudistukselta.

Siinäpä ne, kattavampaa analyysiä sitten retail-version ilmtestyttyä ja online pelejä pelattua.

Tuo boys are backin kuunteleminen tulee vituttaan tänä vuonna
Ensimmäinen asia mitä tehdään, kun kiekko työnnetään ensimmäistä kertaa pesään on omien musiikkien virittäminen niin valikoihin, kuin kaikkiin pelimoodeihin ja -tilanteisiin. Sitten voikin loppuvuoden keskittyä olennaiseen ilman, että paskat musiikit alkaisi vituttamaan ;)

Mitenköhän sitten EASHL:ssä nää tappelut tapahtuu? Voiko kaikki kentällä olevat aloittaa "tanssimaa" yht aikaa vai siirtyykö "kameran" kuva tappelijan peli perspektiiviin. jos kaikki voisi aloittaa "myllyn" se oli huikeeta
Heh, tokkopa ovat tuollaista tajunneet ajatella saatika ehtiä kehittelemään. Pitihän se NHL 94 mode saada valmiiksi :rolleyes:

Kieltämättä olisi kyllä huikeeta :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Mikähän idea tossa 94 modissa on? Ymmärrän jos oltais pistetty ihan överiks joku hassuttelumode missä tyypit lentää monta metriä taklauksista ja esim. pleksejä menee rikki(ei korjata) jne. mutta ei... Yritetään tehdä jotain mukahauskaa, joka ei sitten eroa itse pelistä kuin jään värillä ja näppäimillä.

E:On muuten vaikeita noi lonkkataklit. Yli 20 peliä pelattu ja vain 2 onnistunu kunnolla.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Hieman tuli tänään testailtua. Tappelut on ihan kivat. NHL 13 tappelut laskettavissa yhden käden sormin. Spin-o-rama aivan järkyttävää kuraa, pidin entisestä paljon enemmän. Onneksi kyseisen liikkeen pystyy edelleen tekemään vanhaan tapaan.

En ole hirveämmin seurannut uutisointia NHL 14 suhteen, joten kysyn, että johtaako tämä uusittu tappelusysteemi siihen, että esimerkiksi Ultimate Teamissa pahasti häviöllä oleva voi esimerkiksi tehdä tahallisia paitsioita ja laukoa vihellyksen jälkeen ja/tai ajella toisen ukkoja miten haluaa ja joutuisi aina itse tappeluun haluamattaan vai voiko itse päättää lähteekö tanssimaan vastustajan kanssa vai ei? Vai onko koko asian tiimoilta viellä kerrottu mitään ja pitää odottaa kokoversion julkaisua?
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Ettet vain pelannut NHL 94 muotoa? Siinä on game style High Impactilla, eikä myöskään ole sääntöjä.

Ei oli ihan normaali peli eli ihan älytön bugi, joka pistäisi ärsyttämään tasasessa pelissä. Mutta eiköhän tuo paitsio bugi ollu vaan joku yksittäinen kerta. Bugeja nyt on ollut vaikka mitä vuosien varrella, joten ei sinänsä mikään ihme.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Mitenköhän sitten EASHL:ssä nää tappelut tapahtuu? Voiko kaikki kentällä olevat aloittaa "tanssimaa" yht aikaa vai siirtyykö "kameran" kuva tappelijan peli perspektiiviin. jos kaikki voisi aloittaa "myllyn" se oli huikeeta

Kokeiltiin tota veljien kaa et 1 meni tappeluun ja muut yritti tapella toisii cpui vastaan, mutta ne vaa ottaa toisistaan kiinni ja alkaa pyörimään. :(
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

L1+tatti ylöspäin niin hyppää yli.

Äh,pirskatti,piti se nyt arvata,sellanen nappihan on :D

No missä on nappi josta pelaaja rupee vetää ympyrää yhellä luistimella kuin taitoluistelija? (tätä nyt ei pitäisi enään sit löytyä !) :D
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Äh,pirskatti,piti se nyt arvata,sellanen nappihan on :D

No missä on nappi josta pelaaja rupee vetää ympyrää yhellä luistimella kuin taitoluistelija? (tätä nyt ei pitäisi enään sit löytyä !) :D

Painat LB (xboksilla) pohjaan samalla kun painat jalkaharhautusta (tapahtuu siis oikeaa tattia painamalla) ja samalla kun teet tämän, niin nopeaa teet pyörähysharhautuksen sillä vanhalla tavalla eli ei tällä uudella LT-näpäytys tyylillä vaan sillä VANHALLA. Sitä enemmän se pyörii siinä mitä enemmän pyörittelet tattia. :)

Toivottavasti autto ja sait selkoa.
 
Vastaus: NHL 14 [Hype]

Tää NHL 14 demo vaan paranee mitä enemmän sitä pelaa.. Tiukkoja vääntöjä ollut HUTissa, mutta kyllähän se Kanada sieltä lopulta kaatui viidennellä yrittämällä 2-1. Onko tässä jotain muita juttuja, kuin tuo HUT, mistä saa bonuksia NHL 14 kokoversioon?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom