Vastaus: NHL 14 [Hype]
Eipä ole aiemmin demoa pelatessa tuntunut yhtä paljon siltä, että pelaa vain patchattyä viime vuoden versiota. Pari ihan toimivaa pelillisiä uudistusta ja parannusta. Hienoa, että maaleja saa taas kunnollisista onetimer-paikoistakin, mutta eipä siitä nyt kovin paljon plussapisteitä voi jakaa, kun sen korjaaminen ihan NHL 13:ssa olisi ollut erittäin mahdollista. Taklaukset on toteuttettu partaiten tähän mennessä. Pelaajien kaatumisherkkyyttä varmaan lasketaan kokoversioon, jossa voi sitten tarkemmin antaa palautetta sen suhteen.
Enforcer Engine toimii demon perusteella kohtuullisen typerästi. Esimerkiksi ensimmäisessä tilanteessa taklaaja jäi taklauksen jälkeen paikoilleen jumittamaan ja odotti siinä sitten kiltisti, kun vastustaja luisteli paikalle puolen kentän päästä tiputtamaan hanskat. Tilanteet eivät näytä aivan yhtä typeriltä silloin, kun haastaja on haastettavaa lähempänä, mutta melko jäykkää menoa se on silloinkin. Tappelut toki itsessään ovat parannus aikaisempaan. Oletan myös, että varsinaisessa pelissä sitten ei ihan yhtä helposti joudu tappeluun normaalin taklauksen seurauksena kuin mitä demossa.
Valikoiden suunnittelija on väärässä ammatissa. Taitaa myös olla ensimmäinen kerta koskaan, kun valikoiden tausta on kahdessa peräkkäisessä pelissä pitkälti täysin samanlainen. Alunperinkin typerä idea ja varsinkin toteutus, ja sitten sitä halvasti käytetään vielä kahdessa pelissä peräkkäin. Vasemmassa reunassa itse valikko vie pienen osan ruudusta ja oikealla puolella sitten reilusti suurin osa on tyhjää lukuun ottamatta pientä tv-ruutua, jossa suurimman osan ajasta saa katsella suosikkijoukkueensa logoa. Pelin alussa sentään saadaan katsoa NHL 14 -logoa, joka on nerokkaasti sijoitettu taivaalle pilvien keskelle. Mielenkiintoista olisi kuulla, mikä siinäkin on ollut ideana taustalla. Tökerösti toteutettua mainontaa pääsee puolestaan näkemään HUT-pelin pysäytysvalikossa. Vasemmassa nurkassa on sattumanvaraisesti vaihtuvan Hondan automallin kuva.