Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä
Haluaisin saada offline peleihin Suomen maajoukkueen aidon kokoonpanon, mutta ongelma on, että tietääkseni Lehterää, Immosta, Salmista tai Hietasta ei koko pelistä edes löydy. Eli pitäisi vissiin sitten tehdä nämä pelaajat itse, osaisko joku antaa jotain vinkkiä, että miten näille herroille kannattaa tuonne ominaisuuksiin ne pisteet sijoittaa? Sekä, mitkä pelaajatyypit laitan näille? Olen vähän pihalla noista, noita pisteitä en ainakaan osaa yhtään sijoittaa. Jos joku osaa neuvoa, niin olen kiitollinen. Jos ei osaa, niin löytyisköhän jostain muulta sivustolta mahd. neuvoa?
Joo no luulisin osaavan auttaa, kun itsellä tuli tehtyä juuri nuo pelaajat ja oikeat kokoonpanot. Laitan sulkuihin mitä overaaleja sain itse pelaajille. Ja huomia siinä, että pari pelaajaa joudut jättämään pois, koska muuten se kokoonpano tulee täyteen (itse jätin Hietasen ja Niemen pois).
Yleisesti voit nostaa suomen pelaajien kokonaisuuksia jotka jo siellä kokoonpanossa on (huom. viimisin päivitys lisää muutaman oikean pelaajan sinne). Esim. Barkov, Granlund, Määttä, Kukkonen, Väänänen, Vatanen. Ja Selänteellekki vaikka nopeutta vähän lisää, varsinki kiihtyvyys on jopa NHL huippuluokkaa.
Barkoville laita yleisesti pisteitä lisää, kun kyseessä aika tasapainonen pelaaja (itse laitoin 83 ovr). Nosta Granlundin kiekollisia taitoja ihan reilulla kädellä ja esim itse laitoin ysikymppiin kaikki kiekolliset taidot. (83 ovr) Määttä myös aika tasavahva pakki ja esim luistelemaanhan tämä kaveri osaa (82 ovr mulla). Kukkonen on hyvä puolustuspäässä, mutta ei hirveän hyvä hyökkäyspäässä (itellä 80 ovr mut alempiki olis ehkä parempi). Väänäsellä vähän sama kuin Kukkosella eli puukäsi mut hyvä puolustaan (81 ovr, kuulostaa isolta mut vahvoja pakkeja suositaa täs pelis). Vataselle muokkasin hyvät hyökkäyspojot ja laukaus itsellä jopa 90 voimassa, koska kaveri vetää kaameita paukkuja kyllä
(about 80 ovr, hyökkääviä pakkeja kyl syrjitää ovr perusteel täs pelis). Aaltoselle vähän vaikea määrittää pelaajatyyppiä, mutta laitoin itse tarkan laukojan. Aaltoselle paljon pojoja kiekollisiin ja varsinki harhautuspojoihin. Kaveri on myös nopea luistelemaan. (76 ovr) Ja sitten tämä meidän Pihlström.
Laitoin tämän veijjarin työmyyräksi ja tein kaverista melkoisen kiiturin: 93 nopeus ja 95 kiihtyvyys. Laita jonku verran taklauksiin pojoja ja vähäsen hyökkäykseen ja puolustukseen. On kuitenki aika kehno kiekon kans, niinkö on nähty. (78 ovr) Kontiolalle laita yleisesti hyökkäykseen pisteitä ja varsinki kiekollisiin taitoihin. Perus hyvä tai ok joka osa-alueella mut loistaa hyökkäykses. (78 ovr)
Ja ihan näin side notena laita Komarovin taklauksiin ja aggressiivisuuteen lisää pongoi.
Sitte nämä kokonaan uudet pelaajat. Lehterä on selkeä pelinrakentaja ja hyvä vetoki kaverilta löytyy, joten laita nämä sinne 84-86 tai enemmän. Vahva pelaaja myös, mutta ei ole puolustuspelaaja käsittääkseni. Ja laita Lehterä hitaaksi, vaikka joku 80 nopeus. (mulla ovr 81). Immonen myös pelinrakentaja. En kuitenkaan laittais ihan niin hyviä hyökkäyspojoja kuin Lehterälle. Osaa myös puolustaa, mut hidas niinkö Lehterä (ovr 80 mulla). Salminen on kyllä tarkka laukoja ja laittaisin vetojen tarkuuteen pojoja, varsinki ranteen tarkuuteen. Voimaa kaverilla ei oo nimeksikkää, joten ne fysiikkapojot voi jättää jonnekki about 70 kohille. Samaten puolustus mättää. Nopeuteen reilusti pojoja. (76 ovr mulla). Hietasta en itse edes tainnut tehdä, joten en osaa sanoa tarkalleen. Hyökkäävä paikka kuitenkin kyseessä, että laittasin sinne 75-77 ovr tienoille.
Tästä tuli aikamoinen raamattu, mutta toivottavasti auttoi