Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kekko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Live the Life-faneille sellanen kysymys, että saatteko jotenkin tehtyä pelimuodosta vielä haastavamman kun minä itse? Pelaan superstar vaikeusasteella ja asetuksistakin olen laittanut CPU:n difficulty adjustmentin täysille. Silti keikun pistepörssin kärjessä ja aika reilulla erolla. Minkälaisilla asetuksilla pelailette itse, esim. kuvakulmat ja muut? Olisi hauska tosissaan taistella joukkueen kanssa playoffpaikasta ja pistepörssin kärkisijoista.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Nyt kun on tullut aika paljon jo pelailtua, niin vähän mietteitä pelistä. Jotenkin tuntuu, että tämä on välillä bugisempi kuin 13:sta. Muutamia ärsyttäviä tilanteita on esim. boteissa, kun välillä jättävät tilanteet oudosti kesken? :confused: Ensin se on menossa kiekkoon, mutta yhtäkkiä kääntyykin poispäin, koska näkee, että vastustajan kaveri on tulossa kiekkoon. Nämä on välillä kerhossa rasittavia, varsinkin YV:llä. Sitten pari kertaa on tullut moken estämisjäähy siitä, että vastustajan pakki on työntänyt meikäläisen moken päälle. :p Ja välillä tulee ihan oudosti kiekot läpi kaikista pelaajista, vaikka seisoisi välissä tai yrittäisi pokettaa tai vaikka mitä, niin ei auta. Ja välillä naurattaa kun joku snaipperi naru pitää laidassa kiekkoa, ja kaksi, kolme kaveria taklaa tätä vuorotellen, niin kiekko ei hievahdakkaan häneltä. :D Ja edelleen ärsyttävä juttu on se kun mailat menee aina joskus laukoessa jalkojen ja luistimien läpi. -.-

Ja sittenhän on näitä Be a GM ja Life the Live bugeja, joista voi jokainen ettiä lisää tietoa vaikka YouTubesta. Itelle on tullut tämä Life the Liven bugi, että kun peli loppuu, niin ainoa paikka oikeastaan mitä uskaltaa katsoa on kolme tähteä ja pelin muita tilastoja. Jos vaikka menee loukkaantumisraporttiin, niin peli jäätyy samantien. :P Ei tätä aina muista ja kaksi kertaa olen ansaan astunut.

Ja mitä offline 1v1 peleihin tulee, siis botteja vastaan...pelasin eilen ekan normi pikapelin offlinessa, Kings vs. Maple Leafs ja pelasin Kingseilla. 5min erät ja Supertähti taso. Noh, vedot oli mulle kolmen erän jälkeen 42-6, mutta maalit boteille 3-4. Ei toki ollut boteille mitään uutta, mutta EA haistakoon vatun. >: ) Ei tainnut tulla vastaavaa ryöstöä kertaakaan edes 13:sta, ja nyt jo tälläinen ja heti ekassa offline pelissä. Jes. :D

Loppuun vielä pari videota. Ekassa hattutempun viimeistely Life the Livessä ja tokassa sellainen mitä en ollut koskaan ennen botilta nähnyt. :D

1# One Extra Move | EA SPORTS
2# Matti PRKL | EA SPORTS
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Itse myös tykkään tosta Live the lifesta, vaikka muutosta edelliseen be a prohon ei näyttäisi kauheasti olevan muuta kun nämä media lätinät ja suhteet kaukalon ulkopuolella pelaajiin, johtoon, faneihin ja perheeseen. Itse pääosin vain simuloinut enemmän kun pelannut, vaikeustaso supertähdellä. Meikäläinen varattiin Calgaryyn, no siellä en viihtynyt kun puoli kautta ja vaihto tuli Minnesotaan, siellä puol kautta jonka jälkeen tein vuoden sopimuksen Nashvillen kanssa, sitten naarmutin hotellin johtajan autoa ja meikäläinen heitettiin farmiin jonka seurauksena oma suosikkijengi NHL:ssä New York Rangers poimi allekirjoittaneen sieltä :D Pari kuukautta AHL:ssä ja sen jälkeen kevätkausi ylhäällä joka toi Cup pystin Rangersille. Ei valittamista tässä pelimuodossa, saa nähdä häviääkö into pelata nyt kun saa pelaajan kehitettyä tappiin, nytkin 23 vuotias kaippari ja 87 overall :D

Joo,pelillisesti ei mitään muutosta. 87 kaveri jo 23 vuotiaana kertoo vaan sitä tarinaa että se ukko on "born to superstar" eli ei tarvitse kuin mennä ja tehdä tehtävät.Tosin moni NHL-tähti on jo 90 tuon ikäisenä oikeastikin.
Itsellä alko just juniorisarjassa toinen kausi,pelaan joka matsin en koske simulointinappiiin lainkaan jos jossain päivässä on jotain tekemistä,tyhjät vuorokaudet simuloin välistä kuten kuuluukin.Aikalailla hirvittää meinaan jos sun ukkos on lähtösin suoraan NHL:stä ja 23 vuotiaana on jo 87,mitä mun ukkoni on 23 vuotiaana kun kehityspisteet nostaa ovr. 5/kausi :D se on nyt jo 75. 85 on se jolla varattais änäriin tätä menoa :D


Ja edelleen ärsyttävä juttu on se kun mailat menee aina joskus laukoessa jalkojen ja luistimien läpi. -.-

Tämän saa itse valita,jo heti siinä kun käynnistät koko pelin ensimmäisen kerran.Se kysyy vaikeustasoista ja siinä lukee selvästi että helpompi antaa mailojen mennä läpi ja vaikeammalla se pysähtyy kohteisiin useammin.En tosin tiedä miten onlinessa...


Live the Life-faneille sellanen kysymys, että saatteko jotenkin tehtyä pelimuodosta vielä haastavamman kun minä itse? Pelaan superstar vaikeusasteella ja asetuksistakin olen laittanut CPU:n difficulty adjustmentin täysille. Silti keikun pistepörssin kärjessä ja aika reilulla erolla. Minkälaisilla asetuksilla pelailette itse, esim. kuvakulmat ja muut? Olisi hauska tosissaan taistella joukkueen kanssa playoffpaikasta ja pistepörssin kärkisijoista.

Eipä oikeestaan,tasaisemman saa kyllä kun ottaa pelaajien ominaisuuksien vaikutusta pienemmälle.Tuohon että ollaan pistepössin kärjessä ei vaan voi mitään,nyt kun ei tarvitse kuin syöttää maalille ja kiekko menee omien lapaan,kannattaa ottaa kaikki avut pois,jopa se paikkaosoitin pois.Suorien laukausten tarkkuus kannattaa laittaa ykköseen,meinaa onetimerit menee aivan liian herkästi.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Hei, mulla olis semmonen ongelma tämän pelin kanssa, että kun yritän luoda joukkuetta EASHL:ään niin ruutuun tulee teksti: "Pelaajaprofiilisi oikeudet eivät riitä tämän ominaisuuden käyttöön." Niin mikä on vikana? Sama teksti tulee myös GM Connectedissa. Olis mahtavaa jos joku vois auttaa! :)
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

.
Aikaisempien pakettien tekijä crazy-boy ainakin täällä taisi mainita jättävänsä NHL 14:n väliin, joten voisin veikata, että sieltä suunnalta ei pakettia välttämättä nyt ole tulossa. Lisäksi tarvittaisiin tietysti jokaisen joukkueen kohdalta vähintään yksi avustaja, ja vapaaehtoisista on aikaisempina vuosina ollut pulaa.

Vaikka jätänkin tämän vuoden version mitä suuremmalla todennäköisyydellä väliin, olen silti rakentamassa tarvittaessa musiikkipaketteja Liigalle täksi kaudeksi, kunhan vain jengiä lähtee mukaan tekemään.. TPS on nyt itselläni ainakin hallussa, pelejä tulee katseltua paikanpäältä ja lisäksi TPS:n DJ päivittää Twitteriin kaikki kotipeleissä soitetut pelikatko- ja erätaukokappaleet.

YV:tä inboxiin, jos on halukkaita osallistujia.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Hei, mulla olis semmonen ongelma tämän pelin kanssa, että kun yritän luoda joukkuetta EASHL:ään niin ruutuun tulee teksti: "Pelaajaprofiilisi oikeudet eivät riitä tämän ominaisuuden käyttöön." Niin mikä on vikana? Sama teksti tulee myös GM Connectedissa. Olis mahtavaa jos joku vois auttaa! :)
Onko profiilillasi Xbox Live Gold?

Vaikka jätänkin tämän vuoden version mitä suuremmalla todennäköisyydellä väliin, olen silti rakentamassa tarvittaessa musiikkipaketteja Liigalle täksi kaudeksi, kunhan vain jengiä lähtee mukaan tekemään.. TPS on nyt itselläni ainakin hallussa, pelejä tulee katseltua paikanpäältä ja lisäksi TPS:n DJ päivittää Twitteriin kaikki kotipeleissä soitetut pelikatko- ja erätaukokappaleet.

YV:tä inboxiin, jos on halukkaita osallistujia.
Pitää sitten vain pelinomistajien puolesta toivoa, että EA viitsii jossain vaiheessa laittaa katkobiisit toimimaan. Kyllä täytyy kehua taas tekijätiimiä. Aiemmin voittobiisi ei toiminut tai aiheutti jäätymisiä, ja nyt sitten on toimimattomien listalle saatu myös ne tärkeimmät. Rammerin tiimi ei petä!
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Pitää sitten vain pelinomistajien puolesta toivoa, että EA viitsii jossain vaiheessa laittaa katkobiisit toimimaan. Kyllä täytyy kehua taas tekijätiimiä. Aiemmin voittobiisi ei toiminut tai aiheutti jäätymisiä, ja nyt sitten on toimimattomien listalle saatu myös ne tärkeimmät. Rammerin tiimi ei petä!

Puhumattakaan siitä, että viime vuoden versiossa ei missään vaiheessa saatu kuntoon tota eurooppalaisten joukkueitten intromusiikkeja.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Älköös huoliko, tälle kaudelle on tulossa Pelicans-musiikkipaketti. Ajankohdasta en itse osaa sanoa, mutta eiköhän se sieltä suht nopeasti tule.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

HUT kortit. Ny viisaita neuvoja HUT korttien suhteen. Eli kun on noita pronssi, hopea ja kulta kortteja niin nyt tuli vastaan eka kortti joka eroaa muista kultakorteista. Eli peruskultakortissahan on se pelaajan nimi ja taidot kullanvärisellä taustalla. Mutta mitäs nää on missä nimet ja taidot on mustalla pohjalla? Ja onko vielä muitakin värivariaatoita näiden korttiluokkien sisällä?
Se vaan vaikuttaa kovasti siihen millä hinnalla myy. Esim nyt sain D.Brassardin Rangersista kultakortti mustalla pohjalla. yhtään ei ole niitä myynnissä niin vaikea hakea hintaa sille.
Ja jos jollakulla on vahvaa tietoa kaikista korttityypeistä mitä pelissä esiintyy niin älä panttaa tietoasi :)
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

HUT kortit. Ny viisaita neuvoja HUT korttien suhteen. Eli kun on noita pronssi, hopea ja kulta kortteja niin nyt tuli vastaan eka kortti joka eroaa muista kultakorteista. Eli peruskultakortissahan on se pelaajan nimi ja taidot kullanvärisellä taustalla. Mutta mitäs nää on missä nimet ja taidot on mustalla pohjalla? Ja onko vielä muitakin värivariaatoita näiden korttiluokkien sisällä?
Se vaan vaikuttaa kovasti siihen millä hinnalla myy. Esim nyt sain D.Brassardin Rangersista kultakortti mustalla pohjalla. yhtään ei ole niitä myynnissä niin vaikea hakea hintaa sille.
Ja jos jollakulla on vahvaa tietoa kaikista korttityypeistä mitä pelissä esiintyy niin älä panttaa tietoasi :)

Ne ovat hieman harvinaisempia kortteja nimeltään HUT LIVE, löytyy sieltä pelaajahaun alta muistaakseni.

Kaikki HUT-maisterit jakaa täällä kokemuksiaan: http://www.konsolifin.net/bbs/nhl-k...-14-hockey-ultimate-team-playstation-3-a.html
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Tämän saa itse valita,jo heti siinä kun käynnistät koko pelin ensimmäisen kerran.Se kysyy vaikeustasoista ja siinä lukee selvästi että helpompi antaa mailojen mennä läpi ja vaikeammalla se pysähtyy kohteisiin useammin.En tosin tiedä miten onlinessa...

Niin, kerhoa lähinnä tarkoitin...
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Live the Life-faneille sellanen kysymys, että saatteko jotenkin tehtyä pelimuodosta vielä haastavamman kun minä itse? Pelaan superstar vaikeusasteella ja asetuksistakin olen laittanut CPU:n difficulty adjustmentin täysille. Silti keikun pistepörssin kärjessä ja aika reilulla erolla. Minkälaisilla asetuksilla pelailette itse, esim. kuvakulmat ja muut? Olisi hauska tosissaan taistella joukkueen kanssa playoffpaikasta ja pistepörssin kärkisijoista.


Laita ne laukomistarkkuudet nollaan ja koneelle kovempi kuti, syötöt myös pienelleen. Syötönkatkot ja riistot sun muut korkeeksi tekoälylle ja itelle pienelleen. Koneen agressiivisuus lähes tappiin ja taklausvoima myös. Eli käytännössä itelle avut paljon pienemmäksi kuin koneelle. Tosin jos junnusarjoja pelaa niin ei se nyt ihmeitä tee. Itellä ainakin ekalla kaudella kun olen 14v niin overal on 80 =D tais olla toisiks kovin jotain 65-69.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Season ticket. Kertokaapas asiasta tietävät, että mitä sillä nyt saa tohon änäriin jos sen tiketin nyt hommais. HUT paketteja kaiketi ja jotain buusteja yms EASHL ukolle?
Mites noi HUT korttipaketit. Onko ne pronssia, hopeaa vai kultaa ja jos kultaa niin minkä tason kultakorttipaketteja? Käsittääkseni 24 pakettia? Tuleeko ne kerralla käyttöön vai ripotellen?
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Virgin games Xboxlive tournaments. Onko täällä pelaajia jotka on tuolla matsia ottanut? Kuinka usein on ilmaisturnauksia joissa rahaa voi voittaa ja mites noi ajankohdat millon kannattaa pelata siellä. Nyt kun täs aamupäivällä kävin kattelee niin yhtään pelaajaa ei ainakaan ollut missään lobbyssä.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Vaikuttaa siltä, että ainakin EASHL:n puolella pelirangaistuksia tulee enemmän kuin viime versiossa. Itsekin olen muutaman viikon aikana joutunut muutaman kerran suihkuun taklauksesta laidan läheisyydessä. Koko änärissä yleensä on harmittavaa, ettei taklaukseen voi itse vaikuttaa esimerkiksi olla itse nostamatta kyynärpäitä ylös. Toisaalta olisihan tuollaisen toteutus vaikeaa. Arpapeliähän tämä kuitenkin on, ja taklaaminen on lähes aina riski tilanteesta riippumatta. Kerran joukkuekaveri sai 5+20 puhtaasta avojään taklauksesta, josta ei olisi pitänyt viheltää edes kaksiminuuttista.

Tässä mielenkiintoinen haaste tulevan konsolisukupolven änäreihin. Jääkiekko on hankala laji vääntää videopeliksi, mutta mm. taklauksiin olisi hienoa saada niin sanotusti lisää eri variaatioita, joihin voisi vaikuttaa vaikka tatteja kääntelemällä. Pelistä saattaisi ehkä tulla turhan monimutkainen, mutta olisipahan siinä pelaajillakin haastetta.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Koko änärissä yleensä on harmittavaa, ettei taklaukseen voi itse vaikuttaa esimerkiksi olla itse nostamatta kyynärpäitä ylös. Toisaalta olisihan tuollaisen toteutus vaikeaa. Arpapeliähän tämä kuitenkin on, ja taklaaminen on lähes aina riski tilanteesta riippumatta.
Eikös se äijän "discipline" arvo vaikuta juuri tuohon?
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Eikös se äijän "discipline" arvo vaikuta juuri tuohon?

Niin pitäisi, mutta änärin tuotoksissa tuntuu olevan aika arpapeliä että mikä ominaisuus oikeasti vaikuttaa mihinkin EASHL:ssä. Offlinessahan jos pelaa jotain kautta, vaikka esim. BeaGM, niin discipline vaikuttaa siihen miten paljon pelaaja ottaa sitten niitä jäähyjä simuloidessa niin kuin pitääkin. Joidenkin mielestä esimerkiksi hyökkäystietoisuus vaikuttaa oikeasti siihen että miten pelaaja sijoittaa laukaukset ynnä muut (syötöt?). Itse olen sillä kannalla, että sillä ei tee yhtään mitään...niinkö ei tuolla kurinalaisuudellakaan.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Osaako joku kertoa, että miksi HUT-pelit lagaa mulla onlinessa? Kauheaa viivettä, vähän väliä katkeaa.. Syö miestä kun johtaa pari minuuttia ennen pelin loppua ja sitten katkee. Tämmöistä ei siis ole missään muussa online-pelimuodossa tullut vastaan :confused:
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Niin pitäisi, mutta änärin tuotoksissa tuntuu olevan aika arpapeliä että mikä ominaisuus oikeasti vaikuttaa mihinkin EASHL:ssä. Offlinessahan jos pelaa jotain kautta, vaikka esim. BeaGM, niin discipline vaikuttaa siihen miten paljon pelaaja ottaa sitten niitä jäähyjä simuloidessa niin kuin pitääkin. Joidenkin mielestä esimerkiksi hyökkäystietoisuus vaikuttaa oikeasti siihen että miten pelaaja sijoittaa laukaukset ynnä muut (syötöt?). Itse olen sillä kannalla, että sillä ei tee yhtään mitään...niinkö ei tuolla kurinalaisuudellakaan.

Voikohan tämän kokeilla vaikka eashl-sparripeleissä tai muualla...kokeilkaa äijää jolla on korkea hyökkäystietoisuus,jätätte muut arvot kehittämäti,paitsi ne jotka ovat eri välilehdessä,nopeudet yms.
Sitten kokeilette jättää tuo arvo siihen jossa se on alkujaan ja kehitätte muut arvot niin paljon kun teillä pystyy :rolleyes:

Minusta taas tuo hyökkäystietoisuus on kaikki kaikessa,mikään muu arvo ei vaikuta paitsi laukauksien voimakkuus ja voimakkuuskin pelaajan voimakkuudesta suurinosa...Taitaa olla taas ero live the lifen (be a pro) ja gm:n välillä tämäkin...
Meinaa lvl ainoa selitys tuon ukon alkujaan isoille supervoimille on juuri tuo korkea hyökkäystietoisuusarvo.Siellä kaverit (botit) pääsevät juuri ja juuri 70 pisteen yli hyökk.tiet. ollessa jossain 72 alle kun omalla ukolla joutuu alottamaan 82 arvosta joka tietää yli 100 pisteen kautta väkisinkin heti juniorisarjassa.
Vaikutusta tuosta myös on,se että se nostaa overaalia ihan sikana.Mutta siihen tuo mun ajattelu perustuukin,jos joku arvo nostaa overalia herkästi,pitää sillä sitten olla myös isompi vaikutus kaikkeen :rolleyes:


Pelasin HUT:ia ja sitä jotain neljän tähden hopeajuttua,oikeasti tässä pelissä ei kerkeä tekemään mitään kun vastustaja on kimpussa,se tietää jo etukäteen minne syötän tai mihin menen :D perhana sentään! Tämän saman aggressiivisuuden kun saisi live the lifeen eli liika tila pois raakasti,mutta kun eivät voi sitä tehdä,pieni homma mutta kun EA:lla ei sitä tehdä !! :/
 
Ylös Bottom