Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Kuinkahan monesta joukkueesta musapakettia ollaan tekemässä? Itse vastaan Pelicansin ja crazy-boy ilmeisesti TPS:n paketista, mutta muiden joukkueiden osalta vaikuttaisi hiljaiselta.
Itse hoidan Jokereiden osalta tuota musiikkipakettia. Olisin valmis vaikka tekemään muillekkin joukkueille pienet paketit, mutta pitäisi vain etsiä jostain luettelo biisestä mitä eri halleissa soitetaan.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

mites on alottelen juuri HUT pelejä, normi pelit menee ok, mutta mikään ONLINE peli/turnaus/kausi ei onnistu?

pitääkö olla joku FACEBOOK tunnus?

pitääkö olla LIVE GOLD jäsenyys?

vai missä vika kun ei ONLINE "pelit" toimi?

kiitos =)
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mulla jäi HUT:ssa Puolan maajoukkuelogo jumittamaan, enkä pysty ottamaan sitä enään pois. Olen nyt sillä joutunut pelaamaan viimeisimmät pelit. Vaikka kävisin kokoelmassa aktivoimassa Pelicansin logon, niin ei se Puolan lippulogo sieltä mihinkään lähde, prkl. Osaisko joku auttaa, että miksi se tollain jumittaa? :confused:
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mulla jäi HUT:ssa Puolan maajoukkuelogo jumittamaan, enkä pysty ottamaan sitä enään pois. Olen nyt sillä joutunut pelaamaan viimeisimmät pelit. Vaikka kävisin kokoelmassa aktivoimassa Pelicansin logon, niin ei se Puolan lippulogo sieltä mihinkään lähde, prkl. Osaisko joku auttaa, että miksi se tollain jumittaa? :confused:

Itellä kävi pari kertaa NHL 13 pelissä tuo sama homma pelipaitojen osalta, eli ostin uusia paitoja ja aktivoin uudet koti- ja vieraspaidat niin silti ne vanhat paidat oli siellä vieläkin kun aloitti pelin. Poistin Game Datan (pelitiedot) tuolta PS valikosta niin alkoi sen jälkeen toimimaan.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Voisin itekki osallistua noihin musa paketteihin tekemällä vaikkapa Bluesin kun tuo Jokerit on lähellä sydäntä, mutta viety niin Blues kelpaa vallan mainiosti. Mistäs nämä jäähy, voitto yms. löytyy? Tuolta http://hallimusat.nettisivu.org/ löytyy pelikatko musiikit.

E: Se olikin joukkueen nimeä painaessa :D tyhmä kun olen..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Nyt on sitten julkaistu tuo kauan odotettu NHLViewNG, joka siis mahdollistaa pelaajien ja joukkueiden luonnin ja muokkauksen tietokoneelta käsin! Olen muutaman tunnin verran nyt perehtynyt softaan, ja tämä tulee säästämään paljon aikaa kokoonpanoja tehdessä. Myös joukkueiden ja areenoiden nimien, lyhenteiden, yleisökapasiteettien ja jopa kaukalon koko on editoitavissa tämän softan avulla, joten suosittelen ehdottomasti tutustumaan.

Softa on ladattavissa http://www.artemkh.com/nhlviewng.php ja muokkaus onnistuu molemmilla tämän sukupolven konsoleilla:)
 
Nhlview olikin pc aikoina tuttu kampe. Harmi vaan kun tuli vasta nyt kun konsoli vaihtumassa ja en tätä uutta änäriä omista. No mukavaa, että kuitenkin tulee. Säästää nimittäin aikaa ja vaivaa ihan hitosti. Peukku sille.

Edit: Pystyykö kaukalon kokoa muuttamaan? Ainakin PC:llä onnistui.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Oho,tämä aparaatti jäätyi kesken tokan erän junnusarjan tähdistöpelissä :D Ensimmäinen jäätyminen NHL14:ssa ja pelejä takana yli toista sataa...Kunhan peli ei ota tuota tavaksi :rolleyes:

Tuli taas säädeltyä slidereitä.Bottipakeille parannusta saa ottamalla kiihdytysvauhtia pois,ne kerkeää tilanteisiin paljon paremmin.Voisin ehkä heittää tänne nuo mun asetukset jossainvaiheessa,ne on hiottu kyllä moneen kymeneen kertaan ja pitäisi vastata oikeaa jääkiekkoa niin hyvin kun mahdollista...
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Nhlview olikin pc aikoina tuttu kampe. Harmi vaan kun tuli vasta nyt kun konsoli vaihtumassa ja en tätä uutta änäriä omista. No mukavaa, että kuitenkin tulee. Säästää nimittäin aikaa ja vaivaa ihan hitosti. Peukku sille.

Edit: Pystyykö kaukalon kokoa muuttamaan? Ainakin PC:llä onnistui.

Kyseinen softa on testattu toimiviksi myös aiemman vuoden versioilla aina 09 asti, joten jos vielä omistat viime vuoden version, niin toimii myös sen tiedostoilla.

Kaukalon kokoa pystyy muuttamaan, tosin se rikkoo grafiikan. Pelaajat istuvat jään päällä, vaikka todellisuudessa pitäisi penkeillä istua. Näin siis käy, jos koittaa muuttaa kansainvälisen kaukalon kokoa NHL-kaukalon kokoiseksi.

Myös tuo on hyvä lisä, että jokaiselle joukkueelle pystyy säätämään kotihallin. Esimerkiksi tässä tapauksessa muokkasin testausta varten pelissä olevan "Globenin" HK-Areenaksi penkin väritysten takia ja laitoin tämän TPS:n kotihalliksi onnistuneesti. Lisää muuten reilusti tunnelmaa jo pelkästään se, että introssa näkyy oikean areenan nimi, saati sitten että halli oikeasti näyttää edes hieman esikuvaltansa.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mites tuo homma käytännössä menee? Muistitikuilla sit jotkut tiedostot siirrellään konsoliin. Mitä täytyy muuttaa änäristä?
Eikä varmaan mitään mäkki versioo ole.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

NHL View, mahtavaa! Olinkin jo hieman ehtinyt kyllästyä kokoonpanosäätöprojektiini, hieman alle kymmenen änärijengiä oli jäljellä. Kun pelaaja kerrallaan säätää, niin ei kaikkein vikkelintä touhua ole padin kanssa.

Kaukalon kokoa pystyy muuttamaan, tosin se rikkoo grafiikan. Pelaajat istuvat jään päällä, vaikka todellisuudessa pitäisi penkeillä istua. Näin siis käy, jos koittaa muuttaa kansainvälisen kaukalon kokoa NHL-kaukalon kokoiseksi.

Myös tuo on hyvä lisä, että jokaiselle joukkueelle pystyy säätämään kotihallin.

En ehtinyt vielä kokeilemaan editoria, mutta ihan villinä heittona että jos pistää vaikka jonkun AHL-areenan Liiga-jengin kotiluolaksi niin miten sitten kaukalon koko toimii? Pysyykö PA-kokoisena?
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

En ehtinyt vielä kokeilemaan editoria, mutta ihan villinä heittona että jos pistää vaikka jonkun AHL-areenan Liiga-jengin kotiluolaksi niin miten sitten kaukalon koko toimii? Pysyykö PA-kokoisena?

Tollahan sais kivasti vaihtelua Liigaan kun esim TPS:llä olis eurooppalainen lentokenttä ja jollain muulla PA kaukalo.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Tollahan sais kivasti vaihtelua Liigaan kun esim TPS:llä olis eurooppalainen lentokenttä ja jollain muulla PA kaukalo.

Jos jollakin on mielenkiintoa lähteä tarkastelemaan ja tutkimaan noita muiden kiekkoliigojen kaukaloita ja areenan ulkoasua, niin mulle voi laittaa ehdotuksena minkä Liigajoukkueen areenalta mikäkin areena on edes jokseenkin ulkoasultaan sinnepäin. Kasaan tässä jonkinlaista kokoonpanopakettia nyt muutamien päivien ajan, ja pitäisi samalla myös laittaa kokonaisuudet uusiksi, jotta Liigaankin saataisiin hieman vauhtia ja tähtipelaajat erottuisivat.

Toivottavasti tuon editorin avulla pystyisi vielä joskus tulevaisuudessa myös asettamaan kansainvälisille joukkueille NHL-tyyliset introt, niin alkaisi Liigakin olemaan jo mukavalla mallilla.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Itellä kävi pari kertaa NHL 13 pelissä tuo sama homma pelipaitojen osalta, eli ostin uusia paitoja ja aktivoin uudet koti- ja vieraspaidat niin silti ne vanhat paidat oli siellä vieläkin kun aloitti pelin. Poistin Game Datan (pelitiedot) tuolta PS valikosta niin alkoi sen jälkeen toimimaan.

Justiinsa. Mutta itte pelaan Änäriä Boxilla, niin osaisko joku helpata, että miten tuosta ongelmasta Boxilla pääsee eroon? Varmaan tässäkin tapauksessa poistamalla jotain kovalevyltä, mutta mitä? En kuitenkaan halua poistaa mitään tärkeää, mieluummin pelaan sitten koko NHL 14:sta ajan HUT:ia Puolan maajoukkuelogolla! :mad:
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Tänään kohtasin sitten uudenlaisen tempun EA:lta HUT:ia pelatessa. Menin 1-0 johtoon ja hallitsin peliä muutenkin, mutta kaveri tasoitti. Jatkoin hallintaa, mutta kaveri meni johtoon. Tässä vaiheessa painoin pausea vedin syvään henkeä ja katsoin, että vedot oli mulle 20-3, peli kaverille 1-2. Ei muuta kuin lisää höyryä prkl ja peli jatkui...tein 2-2 tasoituksen ja heti seuraavasta tontista 3-2 johtomaalin, tai niin ainakin luulin tehneeni, nimittäin 26sek ennen pelin loppua vastustaja teki maalin, ja kirosin, että tottakai se teki tasoituksen vikalla minuutilla. Ja sitten...vilkaisin tulostaululle, niin siellä oli lukemat 2-3 vastustajalle!? Mitä v*ttua EA, mihin se mun kolmas maali oikein oli jäänyt!? En saanut enään "tasoitusta" aikaan yhdestä hyvästä paikasta huolimatta ja kaveri voitti. Laitoin viestiä, että mitä helevettiä oikein tapahtui ja hän vastasi, että ei voi käsittää mitä äsken tapahtui, ja, että häntäkin vitutti tapa jolla voitti. Jäätävää paskaa kieltämättä. Peli ei siis luupannut mitenkään, vaan tuulettelin maalia ihan rauhassa ja uusinnatkin olisi voinut katsoa, mutta maali ei vain jostain syystä "rekisteröitynyt" tulostaululle? Onneksi ei ollut mikään tärkeä peli...ja miten muistelen, että jossakin Änärissä oli joskus vastaavanlaista ongelmaa, että tehtyä maalia ei ole ns. kirjattu? Oli eka kerta kun kävi mulle ja oli kyllä perseestä. Bugeja riittää. Veemäistä.

P.S. Jos joku osaa helppiä ylemmän viestini ongelmaan, niin olisin toodella kiitollinen, tuo ongelma nimittäin riivaa edelleen! :mad:
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Tyhmää että edelleen be a prossa on pakko hyväksyä sopimustarjous. Tavoitteena oli saada tuo 50 miljoonan trophy, mutta sehän kaatuu näihin viemärinpuhdistajan palkkoihin joita tarjotaan. Florida 0,7 milj........
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Jos jollakin on mielenkiintoa lähteä tarkastelemaan ja tutkimaan noita muiden kiekkoliigojen kaukaloita ja areenan ulkoasua, niin mulle voi laittaa ehdotuksena minkä Liigajoukkueen areenalta mikäkin areena on edes jokseenkin ulkoasultaan sinnepäin.

Tuli tuossa äsken asiaa testattua, ja totesin CHL-areenoiden olevan passeleita valtaosalle liigaseuroista. Sellaisia yhden rinkulan ja noin 8000 katsojan halleja. Nopeasti testaten ei penkkien värityksissä ollut eroja. Kahta AHL-hallia katselin, mutta niissä molemmissa oli joku kummallinen ja ruma ruskea seinämä molemmissa päissä.

Mikä hienointa, niin löin muistaakseni Vancouver Giantsin kotihallin Ässille. Alkuintroon olisi voinut vaihtaa editorilla nimeksi Isomäen jäähalli. Kaikeksi huipuksi peli vaihtoi itse keskiympyrään ison patalogon ja kaksi Lüga-logoa myös keskialueelle. Ja kaukalo oli tietenkin mallia NHL, peliä se ei vielä sinänsä parantanut kun nuo liigapelaajien arvot ja pelitaktiikat on mitä on. Mutta ensimmäistä kertaa pienen jään myötä sellainen fiilis, että noita liigan kokoonpanoja viitsii lähteä säätämään.

Harmi ettei pelin intro ollut sidottu areenaan, vaan Ässille pärähti kansallislaulut viivalla vaikka CHL-hallissa oltiinkin.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Tuli tuossa äsken asiaa testattua, ja totesin CHL-areenoiden olevan passeleita valtaosalle liigaseuroista. Sellaisia yhden rinkulan ja noin 8000 katsojan halleja. Nopeasti testaten ei penkkien värityksissä ollut eroja. Kahta AHL-hallia katselin, mutta niissä molemmissa oli joku kummallinen ja ruma ruskea seinämä molemmissa päissä.

Mikä hienointa, niin löin muistaakseni Vancouver Giantsin kotihallin Ässille. Alkuintroon olisi voinut vaihtaa editorilla nimeksi Isomäen jäähalli. Kaikeksi huipuksi peli vaihtoi itse keskiympyrään ison patalogon ja kaksi Lüga-logoa myös keskialueelle. Ja kaukalo oli tietenkin mallia NHL, peliä se ei vielä sinänsä parantanut kun nuo liigapelaajien arvot ja pelitaktiikat on mitä on. Mutta ensimmäistä kertaa pienen jään myötä sellainen fiilis, että noita liigan kokoonpanoja viitsii lähteä säätämään.

Harmi ettei pelin intro ollut sidottu areenaan, vaan Ässille pärähti kansallislaulut viivalla vaikka CHL-hallissa oltiinkin.

Hieno juttu, että jollakin on kiinnostusta lähteä näitä tutkimaan.. Olen melko sinut jo tuon editorin kanssa, ja tarkoitus olisi siis julkaista täydellinen paketti Liigalle, jossa olisi siis mukana mahdollisimman tarkat hallit joukkueille, sekä tietenkin kokoonpanot ja kokonaisuudet uusiksi.

Kysyin Artemilta (editorin luojalta), onko noita eurooppalaisia introja mahdollista vaihtaa NHL-tyylisiksi ja ikävä kyllä vastaus oli kielteinen. Ilmeisesti introt eivät ole sidonnaisia tietokantaan, jota me voimme muokata editorilla, vaan ne on valmiiksi mallinnettu johonkin toiseen tiedostoon, johon tämän editorin avulla ei käsiksi pääse.
 
Ylös Bottom