Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Joo tuli tässä nyt selviteltyä ja saunalahden 4G-yhteys näyttää olevan NAT:n takana, eikä ainakaan toistaiseksi ole mahdollista vaihtaa julkiseksi ip-osoitteeksi... :( No ei kai tässä muu auta kuin vaihtaa kiinteään laajakaistaan.. Eipä NAT-suojauksesta paljon mainuttu, kun liittymää myytiin... Myyjäkin kertoi omistavansa saman nettipaketin ja pelaavansa sillä täysin ongelmitta nettipelejä konsolilla. Pitäisi kaikki näköjään tarkastaa etukäteen itse...
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Nonni,live the life:n peaajat,tämä jokavuotinen bugi tuli taas,tämä on esiintynyt jokaisessa nhl-versiossa jossa aloitetaan juniorisarjasta.

4:s kausi OHL:ää,eli varaustilaisuuden jälkeen.Tiputtivat takaisin junnusarjaan.21 matsia,polvivamma jonka hoitamiseen piti mennä 1 päivä.No nyt se on parantunut jo ainakin 10 kertaan,nimittäin valmentaja ei pistä minua edes kokoonpanoon.

Joka pelin välissä (nyt kun joutuu simuloimaan) tulee tuo sama kysely "Miten innoissasi olet siitä,että olet palannut joukkueen riveihin" No päästä hemmetti kentälle! Tähän sama vastaus vaan joka pelin jälkeen +1 ainakin joukkueeseen :D

Samaten tohon viestikeskukseen tulee koko ajan ilmoitus: Pelaaja xxxx xxxxxx on parantunut ja palaa kokoonpanoon.

Eli muuta mahdollisuutta ei ole kuin simuloida kunnes joku toinen joukkueesta loukkaantuu ja silloin valmentaja muttaa kokoonpanoa ja pääsen kentälle :D
Ei tämä minua haittaa,mielummin pelaisin jo ylhäällä ja tällä tahdilla sinne mennään nopeeta :rolleyes:

Mutta että tämmönen bugi.Tätä ei muuten tapahdu sitten enään NHL:ssä pelatessa jos tuo menee edeltäjän tapaan.Toivon ainakin ettei mene :mad:
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mulla tuli live the lifessä eilen kanssa loukkaantuminen. Sit simuloin seuraavaan peliin ku olin kunnossa ja pääsin pelin lataukseen asti mis mua ei näkyny ykköskentässä, missä siis pelasin ennen ku tuli 5 päivän loukkaantuminen. Sen jälkeen ku painaa latauksen jälkee starttia et alottas pelin ni peli jäätyy. Koitin pari kertaa buutata ja aina samaan kohtaan jäätyy. Onko muilla tällaista ollut?
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mulla tuli live the lifessä eilen kanssa loukkaantuminen. Sit simuloin seuraavaan peliin ku olin kunnossa ja pääsin pelin lataukseen asti mis mua ei näkyny ykköskentässä, missä siis pelasin ennen ku tuli 5 päivän loukkaantuminen. Sen jälkeen ku painaa latauksen jälkee starttia et alottas pelin ni peli jäätyy. Koitin pari kertaa buutata ja aina samaan kohtaan jäätyy. Onko muilla tällaista ollut?

Mulla kävi NHL13:ssa noin,eli pääsin peliin mutta en ollut kokoonpanossa,se jäätyi siihen alotuskohtaan,ainoa millä pääsin ohi oli simuloida se peli,tosin tämä tapahtui yllämainitulla tavalla jota selitin,eli simuloin sillon ainakin 20 peliä kunnes joku muu loukkaantui ja sitten pääsin kokoonpanoon.Kannattaa vaan simuloida pelejä kunnes olet taas kokoonpanossa,sieltä joukkueen ketjuista näkee onko mukana illan pelissä.
Mutta siis tuo bugi on tullut mullakin vastaan,mutta vain sen yhen kerran NHL13:ssa.Muistaisin että se tapahtuu ihan ensimmäisellä kerralla kun loukkaannut siten että joutuu jättämään pelejä väliin,mahtoiko sulla olla sama?



Tuohon aiempaan viestiin,olin sitten 36 matsia sivussa.Joka päivä flunssa ja se paranikin joka päivä :D Viestikeskuksessa luki vain että "flunssa on taakse jäänyttä elämää ,pelaaja xx xxx pelaa seuraavassa pelissä.
Kumma että se polvivamma muuttui jokapäiväiseksi flunssaksi yhtäkkiä ja se loppui kun yksi omista pakeista loukkaantui,sillon tajusi valkku laittaa minut kentälle
rolleyes.gif
.Mitä lie sikainfluenssaa tämmönen sitten on joka uusiutuu koko ajan :D


Muuten pieni juttu jos tuo LTL tuntuu liian helpolta,ota omasta kiihdytysvauhdista 1 tai 2 pois,eli koneelle enemmän kiihtyvyyttä,muuttaa peliä aika tavallakin.Simuloinnin aikana botit tekee tehoja kuten ennenkin,eli tämä ei paljonkaan vaikuta siihen,mutta taas oma ketjusi on hitaampi ja reaktiot huonompia kuin tekoälyn joukkueella.Minusta tämä toi jälleen sitä vaikeutta peliin.Tämä ei toiminut NHL13:ssa,sillä oli siinä suora vaikutus omien tehopisteisiin simuloinnin aikana,nyt ei siltä näytä,voitin juuri 3 peliä putkeen tehden 0+2.Ja joukkueeni teki sentään 12 maalia niissä.
Veikkaan että nyt löytyi se ns. kulmakivi joka tekee pelistä liian helpon,ainakin siltä tuntuu tähän mennessä.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Ok, kiitos täytyy koittaa.

Onhan tuo helppo kyllä, koittanu karsia laukaustarkkuutta ja laittanu tietokoneen vaikeustason täysille ni silti tulee +3 maalii joka peliin. Sit jos ite ei sais tehä ni varmaa menis vaikeeks :D
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Juu, ei näköjään simuloinnit auta. Oon simuloinu pari kuukautta täs nyt eikä vieläkää oo äijää kokoonpanossa joka pelissä näyttää et tänää xxx palaa kokoonpanoo. Nyt tuli hieno toine bugi ku koitin mennä harjotteluun ni eka oli vaan musta ruutu ja tuomarin pilli vihelsi kokoaja sit kävin valikossa ja tuli näkyviin äijä joka ei oo mun äijä eikä pysty liikuttamaan sitä, pilliki jatko huutamist vaa.. melkosii bugeja vieläki löytyy..
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Juu, ei näköjään simuloinnit auta. Oon simuloinu pari kuukautta täs nyt eikä vieläkää oo äijää kokoonpanossa joka pelissä näyttää et tänää xxx palaa kokoonpanoo.

Kyllä se ukko pääsee kokoonpanoon mutta se voi mennä kesään asti,eli kokonainen kausi on melkeinpä simuloitava :rolleyes: Jos ei sittenkään pääse niin kyllä on kumma juttu.

Onko tuossa välissä ketään loukkaantunut? Voisi myös kokeilla laittaa loukkaantumiset täysille simuloinnin ajaksi.Sitten kun sieltä tulee ilmoitus että joku on siirretty lasarettiin niin pitäisi päästä kokoonpanoon.Tämäkin keino tuli vasta mieleeni...Ehkä olisin itse voinut skipata koko kauden laittamalla loukkaantumiset pois kokonaan jotta kukaan joukkuetovereista ei loukkaannu ja siten en pääse kokoonpanoon koko kautena :D

4:s kausi on ihan lopuillaan OHL:ää ja olen itsekin ihan täynnä juniorisarjaa jo :D Laskin sillon pelin ilmestyttyä että joulukuun lopussa olisi hyvä jo pelata tuolla NHL:n puolella,olaan hieman edellä ajasta.
Jos 10 kautta nyt ainakin saisi sitten pelattua NHL:ässäkin.Enemmänkin jos tulee loukkaantumisia.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Eli tälläinen kiva ongelma, peli jumittaa joka kerta kun yritän aloittaa pelin, harjoittelut onnistuu, mutta kun otan pelin offline, online tai ihan konetta vastaan peli jäätyy ea sport logoon eli kun aloitusketjut näkyy niin sen jälkeen

levyssä ei naarmuja näy, olen yrittänyt sit varovasti pyyhkiä
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Eli tälläinen kiva ongelma, peli jumittaa joka kerta kun yritän aloittaa pelin, harjoittelut onnistuu, mutta kun otan pelin offline, online tai ihan konetta vastaan peli jäätyy ea sport logoon eli kun aloitusketjut näkyy niin sen jälkeen

levyssä ei naarmuja näy, olen yrittänyt sit varovasti pyyhkiä

Itsellä teki NHL 13 ihan samanlaista jäätyilyä kesällä enkä koskaan päässyt perille mistä johtui, lopulta luovutin.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Eli tälläinen kiva ongelma, peli jumittaa joka kerta kun yritän aloittaa pelin, harjoittelut onnistuu, mutta kun otan pelin offline, online tai ihan konetta vastaan peli jäätyy ea sport logoon eli kun aloitusketjut näkyy niin sen jälkeen

levyssä ei naarmuja näy, olen yrittänyt sit varovasti pyyhkiä


Nyt sain toimimaan, olin laittanut omat musat pelikatkoille, palautin oletukset ja nyt toimii... en tiedä johtuuko tästä, sanokaas fiksummat että saako tähän peliin laitettua omia pelikatkobiisejä?
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Nyt sain toimimaan, olin laittanut omat musat pelikatkoille, palautin oletukset ja nyt toimii... en tiedä johtuuko tästä, sanokaas fiksummat että saako tähän peliin laitettua omia pelikatkobiisejä?

Omat biisit bugaa aina,mullakin live the lifessä ilmenee tökkimistä pelissä kun on omia biisejä käytössä.Luovuin niiden käytöstä kokonaan ettei tule mitään peruuttamattomia ongelmia tai joutuu resetoimaan saven tai muuta vastaavaa...:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Itse rakastan pelata maalivahtina EASHL:ssä. Pelejä on siellä tullut pelattua vähän päälle sata, kokonaisuus 69, ja kaikkien pelien yhteinen torjuntaprosentti 80.1% en tiiä nyt sitten onko hyvä? Oon niitä maalivahteja jotka tekevät ne kaikki helpot torjunnat, ja about 3-7 isoa torjuntaa pelissä, mutten sen enempää. Oon siis pelannut veskarina aivan helvetisti NHL 13 lähtien :D Kannan siis ihan läpällä nimeä Pekka Rinne EASHL peleissä c: jos joku nyt sattuu samaan peliin joskus. fffffffff Olen pelannut myös normaaleja online-pelejä paikkalukituksena maalivahtina, ja my god, kun tulee niitä jonneja jotka kokeilevat vaan niitä "säbä"rannareita ja sitten laittavat viestiä miten kusipää olen kun eivät saakkaan helppoja maaleja ;) HUTissa se oli taas ihan erilaista, ei toiminut ollenkaan, kun taas 1vs1 online-peleissä torjuntaprosenttini oli aina yli 90% ja hutissa putosi alle 80%?? Luottakaa muhun, EA painostaa nimenomaan HUTIssa tekemään glitchejä, ja siinä maalikin tuntui paljon leveämmältä, kokeilkaa vaikka itse. fffffffff Ajattelin nyt alkaa pelaamaan Be a GM pelimuotoa, ehkä Anaheim Duckseilla tai pitäiskö ottaa fantasiavaraus... en tiiä kumman ottaa päättäkää joku teistä :D
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Itse rakastan pelata maalivahtina EASHL:ssä. Pelejä on siellä tullut pelattua vähän päälle sata, kokonaisuus 69, ja kaikkien pelien yhteinen torjuntaprosentti 80.1% en tiiä nyt sitten onko hyvä? Oon niitä maalivahteja jotka tekevät ne kaikki helpot torjunnat, ja about 3-7 isoa torjuntaa pelissä, mutten sen enempää. Oon siis pelannut veskarina aivan helvetisti NHL 13 lähtien :D Kannan siis ihan läpällä nimeä Pekka Rinne EASHL peleissä c: jos joku nyt sattuu samaan peliin joskus. fffffffff Olen pelannut myös normaaleja online-pelejä paikkalukituksena maalivahtina, ja my god, kun tulee niitä jonneja jotka kokeilevat vaan niitä "säbä"rannareita ja sitten laittavat viestiä miten kusipää olen kun eivät saakkaan helppoja maaleja ;) HUTissa se oli taas ihan erilaista, ei toiminut ollenkaan, kun taas 1vs1 online-peleissä torjuntaprosenttini oli aina yli 90% ja hutissa putosi alle 80%?? Luottakaa muhun, EA painostaa nimenomaan HUTIssa tekemään glitchejä, ja siinä maalikin tuntui paljon leveämmältä, kokeilkaa vaikka itse. fffffffff Ajattelin nyt alkaa pelaamaan Be a GM pelimuotoa, ehkä Anaheim Duckseilla tai pitäiskö ottaa fantasiavaraus... en tiiä kumman ottaa päättäkää joku teistä :D

Ota joukkue jossa on ihan sikahuonot moket,pääset helpoiten tolppien väliin :)

Mielenkiintoista olisi kuulla onko tuo maalivahtina pelaaminen onlinessa ja offlinessa toisistaan paljonkin eroavaa.Voisin itekin harjoitella hieman maalivahtina oloa,kenties tulisi pelattua HUT:ia tai GM:ää sillä paikkalukituksella :rolleyes:.On vielä hankkimati trophy siitä GM:stä...
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

PS4 ei ilmeisesti voi lisätä omia musiikkeja, joten seuraavassa änärissä sietääkin sitten olla huomattavasti nykyistä parempi soundtrack. Ei mitään selityksiä EA ja Rammer! Jos tähän ei tule parannusta jätän ostamatta. Piste!
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

PS4 ei ilmeisesti voi lisätä omia musiikkeja...
Mitä h*lvettiä?! Jos näin todella on, jää NHL 14 minunkin viimeiseksi änärikseni. Voi v*ttu.

Eihän tuo voi olla totta. Valtava järkytys ainakin itselleni. :( Sanattomaksi vetää.

Huh, jokin päivitys PS4:ään on kuulemma tulossa, joka mahdollistaa biisien lisäämisen konsolille. Kiitos. Tässä jo ehti oikeasti säikähtää.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Menee vähän offtopicin puolelle mutta oma musiikki kuuluu änäriin ja PS4 ei tällä hetkellä tue mp3 tiedostoja eli musiikit ei toimi mutta Sony luvannut että asia korjataan, tosiaan ei sitä änäriäkään jaksaisi pelata yhtä paljon mitä nyt jos omia biisejä ei saisi lisätä. Tuossa vielä linkki uutiseen: http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-12-sony-is-working-to-add-mp3-and-cd-support-to-the-ps4

Ja eihän tässä mitään hätää vielä tässä vaiheessa ole nimittäin eihän NHL14 ole PS4:lle julkaistu, en tiedä onko edes tulossa... Mutta pitää tiiviisti seurata miten käy NHL 15 oston kanssa jos Sonylla tuo päivityksen teko kestääkin jostain syystä ensi syksyyn asti... Eikai sentään... Odotellaan :)
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Menee vähän offtopicin puolelle mutta oma musiikki kuuluu änäriin ja PS4 ei tällä hetkellä tue mp3 tiedostoja eli musiikit ei toimi mutta Sony luvannut että asia korjataan, tosiaan ei sitä änäriäkään jaksaisi pelata yhtä paljon mitä nyt jos omia biisejä ei saisi lisätä. Tuossa vielä linkki uutiseen: http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-12-sony-is-working-to-add-mp3-and-cd-support-to-the-ps4

Ja eihän tässä mitään hätää vielä tässä vaiheessa ole nimittäin eihän NHL14 ole PS4:lle julkaistu, en tiedä onko edes tulossa... Mutta pitää tiiviisti seurata miten käy NHL 15 oston kanssa jos Sonylla tuo päivityksen teko kestääkin jostain syystä ensi syksyyn asti... Eikai sentään... Odotellaan :)

Joo,NHL15 on eka joka ilmestyy PS4:lle ja siihen mennessä tuo ongelma on kyllä korjattu.Ite hankin PS4 sitten kun se uusi änäri ilmestyy vasta...
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mitenkäs muilla toimii tässä nettipeli? Tahmaako ja tuntuuko siltä että ukot luistelee liimassa jatkuvasti ja pelaaminen ei onnistu normaalisti. Mitä lueskelin EA:n foorumilta niin aika monella ollut samaa ongelmaa ja mitään korjausta ei ole asian suhteen tapahtunut vaikka siitä on hirveä määrä valituksia. Jossain vaiheessa toimi kunnolla mutta nyt viimeiset pari viikkoa ollut ihan jäätävää tahmaamista, turha edes yrittää pelata kun ei ole saumaa voittaa tuon tahmaamisen takia. Yhteydessä ei ole vikaa kun kaikki muut pelit toimii ja kaistaa kyllä piisaa,palomuuri ei ole kiusaamassa ja pingi on 15 luokkaa..
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mitenkäs muilla toimii tässä nettipeli? Tahmaako ja tuntuuko siltä että ukot luistelee liimassa jatkuvasti ja pelaaminen ei onnistu normaalisti. Mitä lueskelin EA:n foorumilta niin aika monella ollut samaa ongelmaa ja mitään korjausta ei ole asian suhteen tapahtunut vaikka siitä on hirveä määrä valituksia. Jossain vaiheessa toimi kunnolla mutta nyt viimeiset pari viikkoa ollut ihan jäätävää tahmaamista, turha edes yrittää pelata kun ei ole saumaa voittaa tuon tahmaamisen takia. Yhteydessä ei ole vikaa kun kaikki muut pelit toimii ja kaistaa kyllä piisaa,palomuuri ei ole kiusaamassa ja pingi on 15 luokkaa..

Ei ole mitään ongelmia ollut Versus pelien puolella.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mitä h*lvettiä?! Jos näin todella on, jää NHL 14 minunkin viimeiseksi änärikseni. Voi v*ttu.

Eihän tuo voi olla totta. Valtava järkytys ainakin itselleni. :( Sanattomaksi vetää.

Huh, jokin päivitys PS4:ään on kuulemma tulossa, joka mahdollistaa biisien lisäämisen konsolille. Kiitos. Tässä jo ehti oikeasti säikähtää.


Siis ei voi pelata pelejä jos ei ole omat musiikit. Sanattomaksi vetää täälläkin. :D

MiKiM sanoi:
Mitenkäs muilla toimii tässä nettipeli? Tahmaako ja tuntuuko siltä että ukot luistelee liimassa jatkuvasti ja pelaaminen ei onnistu normaalisti. Mitä lueskelin EA:n foorumilta niin aika monella ollut samaa ongelmaa ja mitään korjausta ei ole asian suhteen tapahtunut vaikka siitä on hirveä määrä valituksia. Jossain vaiheessa toimi kunnolla mutta nyt viimeiset pari viikkoa ollut ihan jäätävää tahmaamista, turha edes yrittää pelata kun ei ole saumaa voittaa tuon tahmaamisen takia. Yhteydessä ei ole vikaa kun kaikki muut pelit toimii ja kaistaa kyllä piisaa,palomuuri ei ole kiusaamassa ja pingi on 15 luokkaa..

Joskus toimii hyvin joskus ei. Valitettavan usein tahmaa ja tahmaa. 100 megan netti ja pingit siellä 6-8ms ollut, mutta eipä tuolla ole mitään merkitystä. Joskus huonoina päivinä vähän yli 20ms. Ja 98% pääsee tällä netillä pelaamaan vieraissa. :rolleyes:

Sanomattakin selvää, ettei missään muussa pelissä ole mitään ongelmia nettipelien kanssa. <3
 
Ylös Bottom