Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - keskustelua pelistä

Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Siis ei voi pelata pelejä jos ei ole omat musiikit. Sanattomaksi vetää täälläkin. :D

Valikkomusat pois ja kuulokkeista tulemaan omaa musaa jos niin vit*ttaa ea:n musat.Niihin kyllä kyllästyy hetkessä,tuon voin allekirjoittaa myöskin :rolleyes:
Mutta itse peli ei jää mulla ainakaan ostamati.Heti kun tulee markkinoille kilpailija niin sitten on eri ääni kellossa :D
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mitä hemmettiä...Se on sitten jo 5:s kausi putkeen OHL:ssä,tein 5 harkkapeliin 6+9, +8 ,Joukkueen paras pistemies, AAA joka peliin...Ja TAKAISIN JUNORISARJAAN!? Mitä ihmettä...Bugiselta alkaa vaikuttaa...Ukon ovr. on jo 87...Ukolle tulee kohta ikää se 20v. No,pitää painella taas yksi kausi OHL.ää,ei muukaan auta :D:mad:
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Missä nhl joukkueissa mahtaa olla parhaat statsit pelaajilla? Blackhawks varmaan aika korkealla kun sieltä löytyy Kane, Toews, Hossa yms?
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Missä nhl joukkueissa mahtaa olla parhaat statsit pelaajilla? Blackhawks varmaan aika korkealla kun sieltä löytyy Kane, Toews, Hossa yms?

Oliskohan Chicago ja San Jose ainakin on kova joukkue.Boston kenties heti seuraavana...



Tuli tässä mieleen miksi mut heitetään koko ajan takas junnusarjaan...Mullahan on tuo asetussarjan versio 1.01 käytössä,muistaisin saman ongelman olleen aiemmissa änäreissä,että pitää olla joko alkuperäinen eli 1.00 tai uusin käytössä jotta tuota bugia ei enään ilmenisi...Bugistahan on melko varmasti kyse kyllä...Pitää pelata seuraavaksi NHL:n harkkapelit tolla uusimmalla...
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Jokos jostain löytäis ps3 versioon SM-Liigaa varten paremmat hallit jne. Ei vissiin muita taida kiinnostaa ku mua ja mä en mäkillä pysty editoria käyttämään. :(
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Hei!

Tietääkö joku, voiko onlinetunnukset ostaa änäriin ihan pelkästänsä? Tilanne on siis sellanen et levy löytyy mut onlinetunnuksia ei.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Hei!

Tietääkö joku, voiko onlinetunnukset ostaa änäriin ihan pelkästänsä? Tilanne on siis sellanen et levy löytyy mut onlinetunnuksia ei.

En täysin ymmärrä mitä tarkoitat, onlinetunnuksen tekeminen ja online pelaaminen on PS3:lla ilmaista. Boxilla joudut ostamaan live aikaa.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

PS3:n uusissa peleissä tulee sellanen rekisteröintikoodi, jolla pääsee pelaamaan onlinessa. Itse ostin pelin käytettynä ja huomasin vasta jälkeenpäin että pelin ensimmäinen omistaja oli käyttänyt ko. koodin
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

PS3:n uusissa peleissä tulee sellanen rekisteröintikoodi, jolla pääsee pelaamaan onlinessa. Itse ostin pelin käytettynä ja huomasin vasta jälkeenpäin että pelin ensimmäinen omistaja oli käyttänyt ko. koodin

EA:n online pass on jo nykyään historiaa. NHL13 taisi olla viimeinen jossa tämä oli käytössä, ja kyllä, sen pystyi ostamaan erikseen kauppapaikalta, ja viikon ajan pystyi kokeilemaan verkkopuolta ilmaiseksikin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

EA:n online pass on jo nykyään historiaa. NHL13 taisi olla viimeinen jossa tämä oli käytössä, ja kyllä, sen pystyy ostamaan erikseen kauppapaikalta, ja viikon ajan pystyi kokeilemaan verkkopuolta ilmaiseksikin.
Tarkennetaan vielä sen verran, että ei siis ole käytössä enää myöskään NHL13 pelissä, eikä muissakaan EA:n peleissä jotka on julkaistu ennen muutosta.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Pikku juttu ja varmaan täällä jo mainittu, mutta yleisö on todella hiljainen tässä pelissä. Ei tunnu kiinnostavan mikään kentällä tapahtuva. Tämä oli viimeksi kunnossa joskus 11 tai 12 versiossa.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Pikku juttu ja varmaan täällä jo mainittu, mutta yleisö on todella hiljainen tässä pelissä. Ei tunnu kiinnostavan mikään kentällä tapahtuva. Tämä oli viimeksi kunnossa joskus 11 tai 12 versiossa.

Kuulokkeilla tuo yleisö on vähän erottuvampi,sitä volumea joutuu tosin säätämään aika tavalla.Mututuntumalla voisi ajatella, etää NHL-hallien yleisö on hieman hiljaisempi ilmeisesti sen takia kun siellä on porukkaa niin paljon tai hallit on niin isot...
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Tietäskö kukaan löytyykö jostain SM-Liiga kokoonpanopakettia ps3:lle?
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Onko NHL-14 Ultimate-team pelaajakortteja mahdollista myydä/antaa ym.. muulla tavalla kuin huutokaupassa???
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Johan sanoin, multa saa pikkumaksua vs rossut ps3lle

No huhhuh. Että olemattomasta työstäsi pitäisi jotain maksaakin? Hiukan jotain lisäinfoa toki pitäisi olla, mitä olet tehnyt jne. Ei sillä, en ole kiinnostunut ostamaan koska teen itse rosterini. Tällä hetkellä on työn alla 1995-1996 NHL-kausi. Sellainen 12 jengiä nyt kasassa, hieman aikataulu pissii työ- ja opiskelukiireiltä, mutta eiköhän joulunpyhinä saa jotain pientä turnamenttia pelattua jo.
 
Ylös Bottom