Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 14 - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kekko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Elikkäs eilen alotin Nhl14 pelaamisen ja kävin muuttamassa Washington Capseiltä ylivoima kentälliset mutta sitten pelissä ylivoima kentälliset on ihan sekaisin. Pakki saattaa olla alottamassa ja 4 kentän laituri pakkina!?!? Onko kellään mitään vinkkejä? Onko jollakin ollut samanlaisia ongelmia?
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Ostin parin vuoden tauon jälkeen tämän NHL:n ja ei kovin hyvin ole lähtenyt käyntiin. 12 ensimmäistä peliä ja tilastot 5 voittoa, 6 häviötä ja 1 häviö jatkoajalla. No eiköhän se harjoittelulla taas lähde käyntiin

Muutamia kysymyksiä tuli mieleen


1.kuvittelenko vai onko nämä NHL pelit vuosi vuodelta haastavampia?

2.Onko noilla TP pistellä merkitystä sen kannalta kuinka helposti pelejä voittaa vai vaikuttaako se vaan siihen että kuinka helposti esim pelaajavaihtoja saa onnistumaan?

3.Onko joukkueella merkitystä sen suhteen kuinka helposti pelejä voittaa tässä pelissä? Itse pelaan tällä hetkellä Edmontonilla
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

1.kuvittelenko vai onko nämä NHL pelit vuosi vuodelta haastavampia?

3.Onko joukkueella merkitystä sen suhteen kuinka helposti pelejä voittaa tässä pelissä? Itse pelaan tällä hetkellä Edmontonilla
1. Eivät ne nyt viime vuosien aikana sen haastavimmiksi ole muuttuneet. Uusi versio tietysti aina vaatii enemmän tai vähemmän totuttelua.

3. Tietysti joukkueella on merkitystä. Joukkueella, jossa on parempia pelaajia kuin toisessa, on luonnollisesti aina helpompi voittaa. Mitään ylitsepääsemättömiä eroja ei kuitenkaan NHL-joukkueiden välillä ole, vaikka heikommalla joukkueella pelatessa vastustajalle vähän etua antaakin.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Miksi puolet ei vaihdu erä taukojen jälkeen?Mulla ainakin jatkuu erä taukojen jälkeen peli silleen et pelaan aina samaan suuntaan, kun aloitan pelin, että tarviiko minun muuttaa jotain asetuksia vai mitä pitää tehdä vai toimiiko se peli niin?
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Miksi puolet ei vaihdu erä taukojen jälkeen?Mulla ainakin jatkuu erä taukojen jälkeen peli silleen et pelaan aina samaan suuntaan, kun aloitan pelin, että tarviiko minun muuttaa jotain asetuksia vai mitä pitää tehdä vai toimiiko se peli niin?

Kyllä ne puolet vaihtuu, kuvakulma pysyy samana. Sen voi vaihtaa asetuksista. Puolien vaihtumisen huomaa sillä, että vaihto/jäähyaitiot on eri puolilla toisessa erässä.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Hienoa toki jos olet satoja tunteja tuhertanut rostereita, mutta voisitko kertoa mitä olet kokoonpanoille tehnyt? Mitä kokoonpanoa olet käyttänyt pohjana, mitä liigoja olet tehnyt/editoinut, millaisilla metodeilla olet pelaajia arvostellut ja millaisen overall-rakenteen olet peliin luonut, oletko vaihdellut pelaajien naamoja sopivampiin ja muita tällaisia olennaisia tietoja? Voisi ehkä auttaa markkinointiakin.

Ihan vinkkinä, että Operation Sportsilla on aktiivinen roster-yhteisö missä näytti juuri valmistuneen ainakin 1989-1990 kokoonpanot. KHL on ainakin kovassa vauhdissa, samoin revamped, jossa kaikki attribuutit on vedetty uusiksi laajalla skaalalla. Ja kaikki ihan for free. Se on sitä aitoa modauskulttuuria.

http://www.operationsports.com/forums/ea-sports-nhl-rosters/

itse olen niin tyhmä, että en osaa laittaa konsoliin sitä 89-90 rosterii. voisko joku vähän suomentaa ja auttaa hölmöä`?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Live the life.Taas hieman säädin slidereitä.Laitoin kiihtyvyys 2/3 ja pelinopeus on nyt yhtä vajaa täydet,muuttui meinaa taas peli ihan totaalisesti,kaukalossa mennään kuin Islanders-Edmonton ottelussa,eli ihan järjetöntä häröpalloa...

Mutta suurin kauhun hetki koin kun huomasin että slideri Kiekon hallinta,sekä oma että tekoälyn on väärin päin!

Mitä isommalle,sen useammin kiekon tie löytyy päädystä tai menee lavan alta,karkailee yms. Mutta voisiko tämä johtua siitä että kun slideri on tarpeeksi voimakas,moemmilla hyvä kiekonhallinta niin kiekosta myös tapellaan enemmän? Eli tuo tavallaan kumoaa (kumoaa toisensa) sen että kiekko olisi jatkuvasti omilla/vihulla? En tiedä mitä pitäisi ajatella.
Koko idea lähti siitä kun kyllästyin siihen että kiekko menee sinne minne haluaa lähes 99% ajasta.Päätin sitten kokeilla nuo sliderit täysillä :D

Sama juttu taitaa ola vieläpä syötön vastaanoton vaikeus-sliderissä,tämä täytyy testata myös.Meinaa hyvin harvoin tulee syöttö minnekään muualle kun omien lapaan,mikä on toisinaan turhauttavaa,koska pelissä tulee 0+3,0+4 tehoja vaikka et syöttäisi kertaakaan tarkoituksena antaa vaikkapa one-timer.Tällä hetkellä tulokaskautta mennään ja 65 peliin jo 73 syöttöä :D

Aggressiivisuus ja laukausvoima toimii kuten pitää.


E: "Taklausapu" (määrittää taklaamisen vaikeuden) slideri kannattaa laittaa täysille,sillon taklaaminen on vaikeaa.Tämän sliderin voi ymmärtää niinkin että pienellä taklaus on vaikeaa ja suurimmalla helppoa koska sen nimi on "taklausAPU" :D Se oli kokoajan poissa kokonaan,nyt se on täysillä.
Toinen on "syöttöapu" mutta siinä sliderissä on selitetty että apu on poissa kun asetus on pienimmillään.

Aika typerästi tehty nämä EA:n sliderit,pakko sanoa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Hahah, joo itelläkin tullut funtsittua noita slidereitä ja mikä oikeasti vaikuttaa mihinkin. Missään ei selitetä, että mihin päähän sitä palkkia pitäis sitten liikuttaa. Todella vaikea löytää sopivat asetukset, jotta maaleja tulisi mukavasti ja matsit olisiviat tasaisia (esim. BeaGM:ssä). Tuntuu myös, että EASHL pelaajan arvojen säätäminen on todella vaikeaa. Ei oikein tiedä mikä parantaa oikeasti mitäkin. :rolleyes: Ei ole esimerkiksi ainakaan itselle tullut selväksi, onko hyökkäyspään- ja puolustuspään tietoisuudella mitään merkitystä. Ainakin pakilla käytän puolustustietoisuutta.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Hahah, joo itelläkin tullut funtsittua noita slidereitä ja mikä oikeasti vaikuttaa mihinkin. Missään ei selitetä, että mihin päähän sitä palkkia pitäis sitten liikuttaa. Todella vaikea löytää sopivat asetukset, jotta maaleja tulisi mukavasti ja matsit olisiviat tasaisia (esim. BeaGM:ssä). Tuntuu myös, että EASHL pelaajan arvojen säätäminen on todella vaikeaa. Ei oikein tiedä mikä parantaa oikeasti mitäkin. :rolleyes: Ei ole esimerkiksi ainakaan itselle tullut selväksi, onko hyökkäyspään- ja puolustuspään tietoisuudella mitään merkitystä. Ainakin pakilla käytän puolustustietoisuutta.

Puolustustietoisuus vaikuttaa ainakin syötönkatkoihin omassa päädyssä, joten sitä kannattaa pitää pakilla korkealla. Hyökkäystietoisuus vaikuttaa ainakin siihen, kuinka usein ja kuinka vaikeat syötöt menevät perille hyökkäyspäässä. Syöttöarvon lisäksi siis. Sitäkin siis kannattaa pitää. Boteillahan nuo vaikuttaa myös sijoittumiseen, ihmisellä se on tietenkin ihan itsestä kiinni miten on sijoittunut.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Hahah, joo itelläkin tullut funtsittua noita slidereitä ja mikä oikeasti vaikuttaa mihinkin. Missään ei selitetä, että mihin päähän sitä palkkia pitäis sitten liikuttaa. Todella vaikea löytää sopivat asetukset, jotta maaleja tulisi mukavasti ja matsit olisiviat tasaisia (esim. BeaGM:ssä). Tuntuu myös, että EASHL pelaajan arvojen säätäminen on todella vaikeaa. Ei oikein tiedä mikä parantaa oikeasti mitäkin. :rolleyes: Ei ole esimerkiksi ainakaan itselle tullut selväksi, onko hyökkäyspään- ja puolustuspään tietoisuudella mitään merkitystä. Ainakin pakilla käytän puolustustietoisuutta.

Hyökkäystietoisuus ei tunnu vaikuttavan mihinkään muuhun kuin overaliin ja siihen että oletko kapteeni ( EASHL:ssä saattaa vaikuttaa siten että jos vastustajalla pienemmät ovr,ne saavat siitä tasoitusta).
Puolustustietoisuus vaikuttaa taas siihen mihin botti ampuu siniviivalta kiekkoa,korkealla arvolla pelaaja blokkaa kudin (tai se botti ampuu päin eikä ohi),näin siis live the lifessä ainakin.

Laukausten blokkaus on myös lähes turha,tosin siinä esiintyy ns. porrastusta,77 kohdalla polvi jäässä blokkaus ja 83 kohdalla se alkaa blokkaaman myös mailalla silloin kuin heittäydyt pitkäksi kiekon eteen,tätä voi kenties hyödyntää myös EASHL:ssä mikäli tuo on jotenkin toistuva tai kaikilla sama ominaisuus samalla arvolla (pelin sisäinen ominaisuus).

Toiset joilla ei ole mitään merkitystä on syöttäminen ja kiekon hallinta (kiekon hallinta vaikuttaa vain siihen että kuinka nopeasti maila siirtyy vasemmalta oikealle kiekon kanssa).Olen kokeillut eroja 77 ja 92 välillä,kyllä se mikä vaikuttaa noihin on itse pelaaja,arvoilla ei oikeastaan ole väliä.
Lämärin voimaan tuntuu edelleen vaikuttavan tuo ukon voimakkuus enemmän kuin itse lämärin voima,tai sitten eron huomaa vasta jos säätää sliderit aika isoile,mulla ne on nyt puolessa välissä.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Hyökkäystietoisuus ei tunnu vaikuttavan mihinkään muuhun kuin overaliin ja siihen että oletko kapteeni ( EASHL:ssä saattaa vaikuttaa siten että jos vastustajalla pienemmät ovr,ne saavat siitä tasoitusta).
Puolustustietoisuus vaikuttaa taas siihen mihin botti ampuu siniviivalta kiekkoa,korkealla arvolla pelaaja blokkaa kudin (tai se botti ampuu päin eikä ohi),näin siis live the lifessä ainakin.

Laukausten blokkaus on myös lähes turha,tosin siinä esiintyy ns. porrastusta,77 kohdalla polvi jäässä blokkaus ja 83 kohdalla se alkaa blokkaaman myös mailalla silloin kuin heittäydyt pitkäksi kiekon eteen,tätä voi kenties hyödyntää myös EASHL:ssä mikäli tuo on jotenkin toistuva tai kaikilla sama ominaisuus samalla arvolla (pelin sisäinen ominaisuus).

Toiset joilla ei ole mitään merkitystä on syöttäminen ja kiekon hallinta (kiekon hallinta vaikuttaa vain siihen että kuinka nopeasti maila siirtyy vasemmalta oikealle kiekon kanssa).Olen kokeillut eroja 77 ja 92 välillä,kyllä se mikä vaikuttaa noihin on itse pelaaja,arvoilla ei oikeastaan ole väliä.
Lämärin voimaan tuntuu edelleen vaikuttavan tuo ukon voimakkuus enemmän kuin itse lämärin voima,tai sitten eron huomaa vasta jos säätää sliderit aika isoile,mulla ne on nyt puolessa välissä.

Tähän täytyy kyllä sanoa että oli oudoimmat arvot joista olen kuullut ettei vaikuttaisi mitenkään. Noista tietoisuuksista jo tuossa puhuinkin, mutta näistä muista voisi myös sanoa jonkun sanan.

Tuo laukausten blokkaus vaikuttaa pariinkin asiaan. Eli siis juuri siihen mihin asentoon pelaaja menee blokkaamaan vetoa, ja kuinka nopeasti menee asentoon/nousee siitä. Jos tätä kokeilee arvoilla 65 ja 95 niin luulisi huomaavan eron.

Tuo syöttöarvohan on yksi pelin tärkeimmistä arvoista. Mitä suurempi se on, sen paremmin syötöt tietenkin menevät perille. Pitkissä avauksissa varsinkin. Vaikuttaa myös jostain syystä siihen, kuinka helposti syöttöä vastaanottava kaveri saa sen haltuun. Tosin reaktiot vaikuttaa tähän ehkä enemmän.

Kiekonhallinta vaikuttaa siihen, kuinka helposti kiekko lähtee pelaajan lavasta. Eli siis taklaustilanteessa (jos nyt pystyyn ajetaan niin ei enää vaikuta, pienemmissä taklauksissa siis), laitakahinoissa, ja harhautuksissa. Huomaat tuon jälkimmäisen esimerkiksi spin-o-ramaa yrittäessäsi kun kiekonhallinta on 65. Harhautusarvo on se joka vaikuttaa siihen kuinka nopeasti pelaaja pystyy viemään kiekkoa lavassaan puolelta toiselle.

Näissä arvoissahan ei siis kauheasti huomaa eroa jos niitä vertailee esim 75-85 välillä, luisteluarvoissa varmaankin parhaiten. Mutta kyllä niissä eroja on, niitä on joskus ihan tarkoituksella testailtu mikä vaikuttaa mihinkin. Turhia arvojakin on, mutta aika vähän enää tässä versiossa.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Tuo laukausten blokkaus vaikuttaa pariinkin asiaan. Eli siis juuri siihen mihin asentoon pelaaja menee blokkaamaan vetoa, ja kuinka nopeasti menee asentoon/nousee siitä. Jos tätä kokeilee arvoilla 65 ja 95 niin luulisi huomaavan eron.

15 tai enemmän heittävällä arvolla on huomattava ero,mutta oikeastaan sen sisällä eroja ei ole,mikäli ei ole jotain porrastavaa eroa,kuten juuri tuo että tietyssä arvossa pelaaja blokkaa polvella vedon jne. Pelaajan nopeudessa blokata veto en ole huomannut mitään eroa,mutta pelaajan noustessa ylös sen jälkeen on kyllä ollut aika tahmeaa alle 80 arvoissa.

Syötöissä en kyllä ole huomannut mitään eroa tuon arvon puolesta kun syöttöapukin on kokonaan pois käytöstä ja syötön nopeus on kiinni siitä kauanko X nappia painan (klassiset ohjauskomennot).
Spin-o-ramaa en ole käyttänyt pelissä vielä kertaakaan,ei ole ollut tarvetta sille.Muita harhautuksia kyllä olen käyttänyt paljonkin.Myös tuo harhauttaminen tuntuu olevan sitä nopeampi mitä isompi arvo,eli harhautuksen onnistumiseen tuo ei vaikuta paljonkaan...

Saattaa olla että mun pelityyli perustuu enemmän itse pelaamiseen kun luottaa siihen mitä tuo ukko osaa live the lifessä,tämän takia ei välttämättä huomaa pelatessa jonkun arvon kehittyneen,esimerkiksi syöttäminen,en huomaa siinä mitään eroa,vaikka tuo on liikkunut jostain 80->92.Samalla tavalla toimii syötöt aina,ainoa että kiekon kinnisaanti boteilla on todella paljon parempaa NHL:ssä kuin juniorisarjassa.Oliskohan se sitten alle 80 arvoissa jo paljonkin vaikeampaa tuo syöttäminen...
Tätä kirosin jo viimeisessä NHL:ssä kun pelaajalla pitää alottaa supertähtenä juniorisarjasta,miksei voi vain aloittaa jostain 50 arvoista,miksi aina 69,70 ovr. jolloin jo pelaaja on juniorisarjassa supertähti.Paitsi jos alottaa jollain nyrkkisankarilla,voi olla vähän eri näköistä peli :D
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Uskaltaako tähän nyt sitten laittaa omia musiikkeja vai lyökö se koko pelin aivan jumiin?

Jotenkin sellainen kuva on jäänyt muita foorumeita lukiessa, että omat musiikit aiheuttaisivat paljon jäätyilyä. Valikkomusiikkeja en ainakaan tule laittamaan koska NHL 13:ssa ne jumittivat sen "omat musiikit"-valikon aivan täysin ja aina välillä valikkomusiikki vaikeni kokonaan, jonka jälkeen peleissä ei soinut enää omat musiikit ja piti koko peli käynnistää uudelleen.

Aika käsittämätöntä että noihin valikkoihin ei ole koskettu lainkaan, vaan ne ovat vielä hitaampia kuin NHL 13:ssa. Valikossa kun koittaa nopeasti hyppiä yläreunasta alas, jumittaa koko ruutu välillä pariksi sekunniksi. Näköjään EA luovutti kokonaan tällä saralla kun siirrytään kohta uudelle konsolille. Pelkkä musiikkien lisääminenkin NHL:ään vie varmaan useamman tunnin.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Itse kyllä huomaan syöttämisessä kyllä huomattavan eron kun vertaa 91 (hyökkäävä pakki) ja 95 (pelinranketaja) arvoja. Kaikki on paljon helmpompaa kun on 95 syöttäminen.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Itse kyllä huomaan syöttämisessä kyllä huomattavan eron kun vertaa 91 (hyökkäävä pakki) ja 95 (pelinranketaja) arvoja. Kaikki on paljon helmpompaa kun on 95 syöttäminen.

Ilmeisesti näissäkin on eroja. Eli jos vaikka teet puolustajan ja pelinrakentajahyökkääjän, ja molemmille esim 90 syöttöarvo, niin hyökkääjällä se on paljon parempi. Parhaiten ehkä huomaa esim taklauksissa, vaikka tekisit hyökkäävän ja puolustavan pakin, ja molemmille samat taklaus/aggre/voimakkuusarvot ja kavereille samat mitat, puolustava taklaa paljon paremmin. Isoja eroja ei yleensä kyllä näissä ole, mutta eroaa kuitenkin.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Kertokaaha, onko netissä jotaki valmista tiedostoo, mil sais noitte änäri joukkueitte maalibiisit yms? Ja jos on ni miten ne voi laittaa?

Ja toinen kysymys. Saako tähän maajoukkuepeleihin sen kaukalon NORMAALIKOKOSEKSI?? Tuo on iha naurettava tuo "lentokenttä" :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Uskaltaako tähän nyt sitten laittaa omia musiikkeja vai lyökö se koko pelin aivan jumiin?

Jotenkin sellainen kuva on jäänyt muita foorumeita lukiessa, että omat musiikit aiheuttaisivat paljon jäätyilyä. Valikkomusiikkeja en ainakaan tule laittamaan koska NHL 13:ssa ne jumittivat sen "omat musiikit"-valikon aivan täysin ja aina välillä valikkomusiikki vaikeni kokonaan, jonka jälkeen peleissä ei soinut enää omat musiikit ja piti koko peli käynnistää uudelleen.

Aika käsittämätöntä että noihin valikkoihin ei ole koskettu lainkaan, vaan ne ovat vielä hitaampia kuin NHL 13:ssa. Valikossa kun koittaa nopeasti hyppiä yläreunasta alas, jumittaa koko ruutu välillä pariksi sekunniksi. Näköjään EA luovutti kokonaan tällä saralla kun siirrytään kohta uudelle konsolille. Pelkkä musiikkien lisääminenkin NHL:ään vie varmaan useamman tunnin.

Mulla on sama tunne että eivät edes korjaa tuota enään.Kerran on peli jäätynyt alkuun oman biisin takia,sen jälkeen en ole käyttänyt niitä.

Kyllä tuo on totta että peli jäätyy omien musiikkien takia,mutta mulla toimi ihmeen kauan hyvin,kun käytin vain joukkueen introna omaa yhtä biisiä.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Mulla on sama tunne että eivät edes korjaa tuota enään.Kerran on peli jäätynyt alkuun oman biisin takia,sen jälkeen en ole käyttänyt niitä.

Kyllä tuo on totta että peli jäätyy omien musiikkien takia,mutta mulla toimi ihmeen kauan hyvin,kun käytin vain joukkueen introna omaa yhtä biisiä.

No, ehdin jo laittaa kaikille NHL-joukkueille maali- ja intromusat sekä pelikatko- ja erätaukomusat (jotka sentään saa sillä "käytä kaikkiin joukkueisiin"-valinnalla suht kivuttomasti). Noissa maali- ja introbiiseissä meni se 2 tuntia, mikä on aivan käsittämätöntä. Ja kuinka monta vuotta se musavalikko on ollut samanlainen hidas viritys? Varmaankin alusta asti, aivan järjetöntä välinpitämättömyyttä EA:lta.

Tekisi mieli laittaa vielä SM-liigajoukkueille maalibiisit ja Olympialaisten aikaan varmaan tekisi mieli laittaa maajoukkueillekin jotain musaa, mutta enpä taida uskaltaa. Toivottavasti ei näillä pelkillä NHL-musiikeilla hirvittävästi jäätyile.

Nikeldinho:
Itse käytin tätä varsin kattavaa pakettia:
http://www.operationsports.com/foru...orum/670769-cycloniacs-nhl-14-music-pack.html
Paketin lataaminen on tehty vähän erikoiseksi. Ensin pitää ladata tuo TortoiseSVN-lisäosa koneelle ja sitten luoda koneelle uusi kansio jota sitten klikkaat hiiren oikealla napilla ja valitset "SVN Checkout" ja liität kohtaan "URL of Repository" tämän linkin: http://cycloniac-nhl-music-pack.googlecode.com/svn

Itse konsolille musiikkien siirtäminen riippuu ensinnäkin konsolista. Boksilla pitää polttaa levylle biisit ja pleikkarilla sama hoituu muistitikun avulla.

Tuolla foorumilla neuvotaan tekemään soittolista halutuille musiikeille, koska se nopeuttaa itse pelissä sen jumalattoman hitaan musiikkivalikon selaamista. Eli jos haluat vaikka laittaa NHL:ään pelikatkomusiikit, teet soittolistan jonka nimeät "NHL Pelikatko" tai "NHL BIP" ihan miten haluaa ja pelin musiikkivalikosta voi sitten valita "Soittolista", "Albumi", "Esittäjä", "Kappale" jne. mukaan. Itse laitan musiikit tuon "Albumi"-valikon kautta, joten muutan jo koneella haluttujen pelikatkomusiikkien albumiksi "NHL BIP" ja ne löytyy sitten pelistä sieltä "Albumi"-valikon kautta kätevästi (mutta silti hitaasti).

Sama homma maalibiisien kohdalla, joita tosin on vain yksi. Esimerkiksi Anaheimin maalibiisin albumiksi laitoin "ANA Goal".

Maajoukkuepelien kaukaloa ei voi itse pelissä muuttaa, mutta yksi vaihtoehto on tietysti luoda omat maajoukkueet. Itse ajattelin ainakin Olympialaisia ennen luoda kaikki osallistujajoukkueet, jotta saa realistisemman näköiset pelipaidat (toki logot ovat aika tökköjä koska EA:n tarjoama valinnanvara, mutta voittavat silti lippupaidat). Omien joukkueiden kaukalot ovat samaa kokoa kuin NHL-joukkueidenkin. Toinen vaihtoehto on vaihtaa tuon "NHLView"-ohjelman kautta jokaisen maajoukkueen kotihalliksi joku muu kuin kansainvälinen halli.
 
Vastaus: NHL 14 - keskustelua pelistä

Itsellä ollut julkaisusta asti omat musiikit ja ei kertaakaan jäätynyt.
 
Ylös Bottom